لیست شدن ارز شیبا به پلتفرم رابین هود

1401/01/25
لیست شدن ارز شیبا به پلتفرم رابین هود

پلتفرم معاملاتی فین ‌تک رابین هود چهار توکن دیجیتال جدید اضافه کرده است و مجموع آن را به 11 عدد رسانده است. پیشنهادات جدید عبارتند از سولانا، رقیب اتریوم، میم کوین شیبا اینو، فن آوری مقیاس ‌پذیری اتریوم ، پالیگان متیک و توکن مالی غیرمتمرکز اصلی، ارز دیجیتال کامپاند به این فهرست اضافه شده اند.
براساس داده های تریدینگ ویو شیبا اینو بیشترین افزایش را پس از اضافه شدن به صرافی رابین هود داشته است. ارز دیجیتال شیبا اینو یک ساعت پس از انتشار خبر تقریباً 25 درصد افزایش یافت و دیگر توکن های اضافه شده نیز افزایش تک رقمی داشته اند.
با این حال، بازار ارزهای دیجیتال با توجه به اخبار ژئوپلیتیکی اخیر و همچنین اخبار مربوط به نرخ تورم ایالات متحده در سال 2022 با مشکل مواجه شده اند. شیبا اینو تنها با از دست دادن 17 درصد ارزش سالانه پیشتاز است، ارزهای دیجیتال کامپاند و سولانا و متیک هر کدام تقریباً 40 درصد کاهش یافته اند. در مقایسه، بیت کوین تا به امروز تنها 15 درصد کاهش یافته است. همچنین با تخلیه سهام توسط سرمایه گذاران بزرگ در واکنش به اخبار اخیر، سهام رابین هود 28 درصد کاهش یافته است.

توکن ها فهرست شده در شرکت دیجیتال رابین هود از آغاز تاکنون

از زمانی که رابین هود در سال 2018 شروع به ارائه معاملات ارزهای دیجیتال کرد، کاربران این صرافی مشتاق خرید و فروش توکن های بیشتر بوده اند. شیبا اینو از آنجایی که بعنوان یک توکن مکمل برای دوج کوین تلقی می شده است، به طور خاص کانون توجه سرمایه گذاران بسیاری بوده است. همچنین دوج کوین با اضافه شدن به فهرست صرافی در تابستان 2018 به یکی از پرمعامله ترین دارایی های رابین هود تبدیل شد.
براساس اظهارات آپارنا چناپراگادا، مدیر ارشد رابین ‌هود، در سخنرانی پنج‌ شنبه گذشته برابر با 7 آوریل در کنفرانس بیت ‌کوین 2022 در میامی، بیت ‌کوین بالاترین دارایی شرکت رابین هود تا کنون بوده است، اتریوم با رتبه سوم و دوج کوین در جایگاه ششم فهرست توکن های این شرکت دیجیتال قرار گرفته اند.
همچنین 11 توکن رابین هود به طور قابل توجهی بالاتر از چهار توکن پی پال (بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش) یا برنامه انحصاری Block's Cash روی بیت کوین می باشد، لازم به ذکر است، اکنون صرافی های اختصاصی ارز دیجیتال مانند کوین بیس، کراکن، بایننس و FTX ده ها و گاهی صدها یا هزاران دارایی و جفت معاملاتی را ارائه می دهند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد لیست شدن ارز شیبا به پلتفرم رابین هود
سوال امنیتی :3+92 = ?