بیت کوین کوتاه نمی آید، ارزهای رمزنگاری شده در حباب هستند

1402/06/28
بیت کوین کوتاه نمی آید، ارزهای رمزنگاری شده در حباب هستند

ارزهای رمزنگاری شده در حباب هستند، بیت کوین کوتاه نمی آید.

مایکل بری سرمایه گذار "بزگ کوتاه" ارز دیجیتال هشدار می دهد:  ارزهای رمزنگاری شده در حباب هستند، بیت کوین کوتاه نمی آید.

مایکل بری مدیر صندوق سرمایه گذاری که به دلیل پیش بینی بحران سال 2008 مشهور است، تایید کرد : "علیرغم گمانه زنی هایی که ممکن است داشته باشم از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین کوتاهی نکرده ام".

این تایید وی بعد از مطرح شدن پرسش های اخیر از نحوه ی کوتاهی در رمزنگاری ها به انجام شد.

مایکل بری می گوید که ارز دیجیتال ها کوتاه نمی آیند.

مایکل بری، سرمایه گذار مشهور و بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خصوصی Scion Asset Management، جمعه شب به CNBC گفت که بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را نادیده نگرفته و در مورد آن ها کوتاهی نکرده است.

بری بیشتر به عنوان اولین سرمایه گذار پیش بینی و سوددهی از بحران وام مسکن ایالات متحده که بین سالهای 2007 تا 2010 پیش بینی شده بود، مشهور شده است. او در "The Short Short"، کتابی از مایکل لوئیس در مورد بحران وام مسکن، که به آن تبدیل شده است، معرفی شده است. فیلمی با بازی کریستین بیل

وی جمعه به CNBC چنین گفت:

من اصلا از رمزارزها کوتاهی نکرده ام و من در حال حاضر ... من معتقدم که ارزهای دیجیتال در حباب هستند و اکثر مردم آن ها را به درستی درک نمی کنند.

بسیاری از افراد جامعه رمزنگاری بر این اعتقاد بودن که مایکل بری موقعی که قیمت بیت کوین را 30 هزار دلار اعلام کرد، بیت کوین را کوتاه کرد. او نمودار قیمت BTC  را منتشر  کرد که نشان می داد زمان خوبی برای کوتاه آمدن می باشد. البته بری هرگز این گفته را تایید یا تکذیب نکرد که آیا تا به حال بیت کوین را کوتاه کرده است یا نه!

البته وقتی روز چهارشنبه وی توییت کرد، جامعه رمزنگاری بیشتر متقاعد شدن که بری بیت کوین را کوتاه می کند یا این کار را در نظر دارد.

وقتی بری روز چهارشنبه در توئیتی درباره کوتاه شدن ارزهای رمزنگاری شده توئیت کرد ، قیمت بیت کوین حدود 58 هزار دلار بود. پس از آن 62 هزار دلار افزایش یافت.

اخبار ارز دیجیتال | قیمت بیت کوین | آینده BTC

نمودار قیمت بیت کوین منبع: Bitcoin.com Markets

نظرات در واکنش به توئیت مایکل بری

در مورد کوتاه شدن ارزهای رمزپایه ، توییتر را فرا گرفت و بسیاری از مردم دانش او را در مورد رمزنگاری به تمسخر گرفتند. بری این توییت را حدود پنج دقیقه پس از ارسال آن حذف کرد. سرمایه گذار Big Short به طور مرتب توییت های خود را حذف می کند، در حالی که چند دقیقه از ارسال آنها نمی گذرد. او سپس کل حساب توییتر خود را در روز جمعه حذف کرد و باعث شد برخی از افراد به دلیل پاسخ هایی که از توییت رمزنگاری خود دریافت کردند، شک کنند که او از توییتر خارج شده است. با این حال تاییدیه ی وی در روز جمعه باعث شفاف سازی ابهامات بوجود آمده شد.

بری همچنین اخیراً پس از افزایش 230 درصدی قیمت سکه ، از رمز شیب اینو (SHIB) انتقاد کرد.

با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال از به روزترین اخبار رمزارزها آگاه شوید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین کوتاه نمی آید، ارزهای رمزنگاری شده در حباب هستند
سوال امنیتی :6+55 = ?