معرفی بازی تتان آرنا (Thetan Arena) راه های کسب درآمد از بازی تتان آرنا

1402/07/06
معرفی بازی تتان آرنا (Thetan Arena) راه های کسب درآمد از بازی تتان آرنا


ما قصد داریم در این مقاله به معرفی بازی تتان آرنا Thetan Arena و راه های کسب درآمد از این بازی در کنار مباحث ارز دیجیتال مثل خرید ارز دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال، بپردازیم. ولی بهتره قبل از اینکه بحث اصلیمون رو شروع کنیم، مروری بر بازی های مبتنی بر بلاک چین داشته باشیم. همونطور که می دونین بازی های کامپیوتری و گوشی های تلفن همراه همواره یک تفریح و امکان برای سرگرمی به شمار میرن ولی در نسل جدید بازی میشه هم بازی کرد و هم پول در آورد و این یه امکان جذاب برای بیشتر گیمرها و افراد هست که به بازی های کامپیوتری و گوشی همراه علاقه دارن. همچنین بهره گیری از فناوری بلاک چین در صنعت بازی در سرتاسر دنیا در حال گسترشه و بازی های کریپتویی در آینده ای نزدیک در کامپیوترها و گوشی های موبایل زیادی استفاده میشه.

بازی های زیادی وجود دارن که بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده رو در گیم پلی خود ترکیب کردن. بازی های کریپتویی به نوع خاصی از بازی های ویدیویی یا موبایلی گفته میشه که در ازای بازی کردن، به بازیکن ها ارز دیجیتال یا توکن غیر قابل تعویض nft جایزه میدن. همچنین هر روزه بر محبوبیت بازی های کریپتویی ویدیویی افزوده میشه و افراد بیشتری از این بازی ها استفاده می کنند. در این میان بازی های آنلاین طرفداران زیادی دارن و کمتر کسی رو میشه پیدا کرد که به این بازی های کریپتویی جذاب علاقه نداشته باشه. علاوه بر این، میزان استقبال از بازی های کریپتویی در میان مردم سراسر جهان زیاد شده و تعداد زیادی از افراد با گوشی هوشمند همراه خود با انجام این بازی ها علاوه بر سرگرم شدن، یکی از راه های کسب درامد از ارز های دیجیتال هست.

به لطف طراحی و عرضه چنین بازی هایی توسط توسعه دهنده ها برای گیمرهای موبایل، صنعت بازی های بلاک چین وارد بازار جدیدی شده که پتانسیل عظیمی برای کسب درآمد داره. بازی های بلاک چین با شعار بازی کن و پولدار شو، متعلق به صنعت گیم فای هستن و تاثیر زیادی رو در عرصه رمز ارزها گذاشتن.

بازی های ارز دیجیتال چیست؟

بازی تتان آرنا چیست؟

بهتره قبل از اینکه اقدام به معرفی بازی تتان آرنا و راه های کسب درآمد از این بازی کنیم، با مفهوم بازی های بلاک چین  و بازی های حوزه NFT آشنا بشیم. بازی های کریپتویی یا بازی های بازی کن و پولدار شود، متعلق به صنعت گیم فای هستن که به سرعت در حال رشد هستن و تاثیر قابل توجهی رو در عرصه رمز ارزها بر جای گذاشتن. در این سیستم به بازیکن ها اجازه داده میشه تا کنترل دارایی های خودشون رو درون بازی رو در اختیار داشته بگیرن، که این کار فرصت کسب درآمد رو برای اون ها ایجاد کرده. همچنین روز به روز بر تعداد چنین بازی هایی اضافی میشه و بیشتر اون ها با رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه سازگار هستن.

بازی های کریپتویی یک نوع از بازی های ویدیویی در بستر ارز دیجیتال یا مجازی هستن که توسط رمزنگاری ایمن میشن. این بازی ها های کریپتویی در شبکه های غیر متمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین هستن. همچنین فرق این بازی های کریپتویی با بازی های ویدیویی و موبایلی معمولی در پاداشی هست که به بازیکن تعلق می گیره. علاوه بر این، وقتی از بازی های کریپتویی استفاده میشه که در بستر بلاک چین هست، پاداش ها نیز می تونه یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT باشن. به این ترتیب توسط بازیکن یک دارایی واقعی به دست میاد که قابلیت خرید و فروش با سایر بازیکن ها رو داره.

این روزها محوبیت بازی های حوزه nft در دنیای دیجیتال روز به روز در حال افزایش هستش که دلیل اصلی این محبوبیت روز افزون نیز امکان کسب درآمد در قالب بازی های کریپتویی هست. همچنین هر بازی که امکان کسب سود بیشتری در اون وجود داشته باشه، مورد استقبال گیمرها قرار می گیره. برخی از گیمرهای فعال در حوزه بازی های بلاک چین اعتقاد دارن که بسیاری از مردم خیلی دیر به ارزش بسیار بالای بازی های حوزه nft پی می برن.

بازی تتان آرنا Thetan Arena چیست؟

بازی تتان آرنا Thetan Arena چیست

نوبت به این رسیده تا در این قسمت از مقاله به معرفی بازی تتان آرنا و راه های کسب درآمد از این بازی بپردازیم. Thetan Arena یک بازی بلاک چین به سبک میدان نبرد برخط چند نفره یا MOBA هست که توسط استودیوی WolfFun توسعه پیدا کرده. در بازی تتان ارنا گیمرها می تونن با تشکیل یک تیم گروهی از دوستان خود، با بازیکن های دیگه به رقابت بپردازن. اون ها همچنین این امکان رو دارن تا با شرکت در فعالیت ها و رویدادهای درون بازی تتان ارنا، توکن اختصاصی این بازی رو به دست بیارن و کسب درآمد داشته باشن. در واقع گیم پلی بازی Thetan Arena به گونه ای طراحی شده که بر ترکیبی از مهارت های شخصی و کار گروهی متمرکز هست.

بازی تتان ارنا یک بازی ویدیویی جنگی چند نفره هست که تونسته در عرض چند روز پس از عرضه، توجه بیش از 1 میلیون گیمر در دنیا رو به خودش جلب کنه. همچنین بازی Tehtan Arena یک بازی دو بعدی و دارای نمای بالا و پایین هست که محیط و شخصیت های بازی کاملا مینیمال و ساده هستن. به این ترتیب بازیکن ها از توانایی های رزمی و هماهنگی خود برای به پایان رسوندن هر دور با بیشترین امتیاز بهره می برن. علاوه بر این، در این بازی برای حفظ مالکیت شخصیت ها و محصولات درون بازی از توکن NFT استفاده میشه.

بازی Thetan Arena دو توکن بومی داره که از طریق بازی به دست میان. یک توکن اون به اسم Thetan Gem نیز هست که به عنوان توکن حاکمیتی عمل می کنه. Thetan Coin هم برای مسائل اقتصادی بازی مورد استفاده قرار می گیره. همچنین بازی تتان آرنا اولین بازی بلاک چین هست که دارای سبک بتل رویال و MOBA هست.

بنیانگذاران بازی تتان آرنا چیست؟

بنیانگذاران بازی تتان آرنا

در این قسمت از مقاله معرفی بازی تتان آرنا و راه های کسب درآمد از این بازی، به بررسی بنیانگذاران ارز دیجیتال و بازی Thetan Arena می پردازیم. از اونجایی که بازی تتان آرنا پروژه ای نسبتا جدید بود، به همین دلیل در 16 سپتامبر 2021 توکن خودش رو به صورت عرضه اولیه صرافی غیر متمرکز راه اندازی کرد. همچنین تیم سازنده بازی تتان آرنا استودیوی Wolffun هست که در سال 2014 تاسیس شد. این تیم در ساخت بازی های آنلاین موبایلی تخصص دارن و متشکل از افرادی هست که هر کدوم تجربه ای طولانی در ساخت این بازی ها دارن.

اعضای تیم توسعه دهنده بازی تتان آرنا افرادی هستن که مدت هاست در حوزه فناوری فعالیت دارن و با شبکه بلاک چین به خوبی آشنا هستن. این افراد مهارت هایی دارن که مکمل یکدیگه هست و به همین دلیل هماهنگی کاملی با هم دارن. همچنین مدیر عامل این تیم شخصی به نام Khanh Nguyen هست که در ابتدا با سایر اعضای گروه در استودیویی به نام Wolf Fun Studio روی توسعه بازی مشغول به کار بودن. علاوه بر این، یکی دیگه از بنیانگذاران بازی Thetan Arena، آقای Tri Pham هست و Danny Doan و Dung Phan نیز به عنوان دیگر اعضای اصلی تیم شناخته میشن.

در حال حاضر بیش از 50 نفر روی توسعه و پشتیبانی بازی تتان آرنا مشغول به کار هستن و احتمالا این تعداد در آینده بیشتر نیز میشه. همچنین جالب اینه که کمپانی های بزرگ و شناخته شده ای از بازی تتان آرنا حمایت می کنند که از بین اون ها میشه به Spark Digital Capital اشاره کرد. وقتی این نام های بزرگ پشت یک پروژه باشن، میشه آینده روشنی رو برای اون تصور کرد.

مزیت های بازی Thetan Arena:

Thetan Arena

"Thetan Arena" یک بازی دیجیتال چندنفره و آنلاین است که در دنیای کریپتوکارنسی و بلاک‌چین توسعه یافته است. این بازی از تکنولوژی توکن‌های غیرقابل قابل معامله (NFT) برای ارائه ارتقاء و ویژگی‌های منحصر به فرد بهره می‌برد. در زیر مزیت‌هایی از بازی Thetan Arena آورده شده است:

1. مالکیت دائمی و تجربه بازی ترکیبی:

   - Thetan Arena از توکن‌های NFT برای نمایش و انتقال اموال در بازی استفاده می‌کند. این به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اموال و تجربیات خود را در بازی مالکیت دائمی داشته باشند و حتی آنها را به دیگر بازیکنان بفروشند یا معامله کنند.

2. مشارکت در اقتصاد داخلی بازی:

   - Thetan Arena اجازه می‌دهد تا بازیکنان به عنوان مالکان توکن‌ها در اقتصاد داخلی بازی شرکت کنند. آنها می‌توانند از طریق تجارت توکن‌ها، کسب درآمد و دستیابی به اقتصاد بازی فعالیت کنند.

3. تنوع بالا در توکن‌ها:

   - بازی Thetan Arena دارای تنوع بالایی در توکن‌ها و اموال NFT است. این توکن‌ها می‌توانند از انواع مختلفی باشند، از جمله شخصیت‌های بازی، سلاح‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر. این تنوع تجربه بازی را برای بازیکنان جذابتر می‌کند.

4. رقابت و جوایز:

   - بازی Thetan Arena از رقابت‌های آنلاین و جوایز برای بازیکنان پشتیبانی می‌کند. بازیکنان می‌توانند در مسابقات بازی شرکت کرده و جوایز ارزی و اموال NFT را به عنوان پاداش برنده شدن دریافت کنند.

5. ترکیب با تکنولوژی بلاک‌چین:

   - برای اطمینان از شفافیت و امنیت در معاملات و مالکیت NFT، Thetan Arena از تکنولوژی بلاک‌چین بهره می‌برد. این به بازیکنان اعتماد بیشتری به تجربه خود در بازی می‌دهد.

6. بازی چندنفره و اجتماعی:

   - Thetan Arena یک بازی چندنفره است که به بازیکنان امکان مشارکت در چالش‌ها و مسابقات با دیگر بازیکنان را می‌دهد. این به بازیکنان امکان برقراری ارتباطات اجتماعی و تعامل با جامعه Thetan Arena را فراهم می‌کند.

7. پتانسیل برای کسب درآمد:

   - بازیکنان ماهر می‌توانند در Thetan Arena درآمد کسب کنند. با فروش توکن‌های NFT، شرکت در مسابقات و تجارت بازیکن به بازیکن، این بازی به عنوان یک منبع درآمد انتخابی برای برخی از افراد می‌تواند عمل کند.

شخصیت های بازی Thetan Arena:

شخصیت های بازی Thetan Arena

در این بخش از مقاله معرفی بازی Thetan Arena و راه کسب درآمد از این بازی، به بررسی شخصیت ها و قهرمان های موجود در این بازی می پردازیم. این بازی حالت های مختلفی داره و شما می تونین به راحتی یک رو انتخاب کنین و سپس با قهرمان یا شخصیت مورد نظر شروع به بازی کنین.

• قاتل ها یا Assassin

این شخصیت در بازی تتان آرنا بسیار تند و تیز هست و همچنین کشنده و غیر قابل شناسایی هستن. این شخصیت در بازی Thetan Arena می تونه حریف های خودش رو از بین ببره و به راحتی عقب نشینی کنه و بازی رو به اتمام برسونه، بدون اینکه شناسایی بشه. متاسفانه این شخصیت در بازی تتان آرنا از سلامت کمی برخورداره. یعنی جون نسبتا کمی داره ولی با این حال همونطور که گفتیم، سرعت و همچنین آسیب زیادی می تونن وارد کنند.

• تیر اندازان یا Marksman

تیر اندازان در بازی تتان آرنا نسبتا سریع هستن. این شخصیت در بازی تتان ارنا مسئولیت ارزیابی قدرت و همچنین صدمه وارد شده رو دارن. همچنین تیر اندازان شدت حمله نسبتا بالایی دارن.

• تانک ها یا Tank

تانک ها قدرت فوق العاده ای دارن و این امکان رو دارن تا به راحتی از همراهان خود در برابر دشمنان مراقبت کنند. در اصل باید بگیم که تانک ها در برابر تیم خود به عنوان یک سپر هستن. همچنین تانک ها سرعت نسبتا پایینی دارن ولی همونطور که گفتیم سلامتی و همچنین قدرت مناسبی دارن.

مهارت در بازی Thetan Arena:

نحوه کسب درآمد از بازی تتان آرنا:

بحثی که می خواهیم در این بخش از مقاله معرفی بازی Thetan Arena و راه های کسب درآمد از این بازی، به بررسی مهارت های بازی تتان آرنا می پردازیم. در بازی تتان آرنا دو سطح ویژه جداگونه به اسم سطح قهرمان و سطح قهرمان درون بازی وجود داره. سطح قهرمان، ویژگی های اصلی قهرمانان رو قبل از پیوستن به میدان جنگ توصیف می کنه. همچنین ویژگی های اصلی قهرمانان در هنگام ورود به زمین، در سطح 1 درون بازی خواهد بود. به این ترتیب بازیکن ها می تونند در طول بازی، سطح قهرمان های خودشون رو از 1 به 10 ارتقا بدن.

همونطور که گفتیم، قهرمانان در بازی Theta Arena دارای مجموعه ای مهارت هایی هستن که به پیروز شدن در میدان جنگ کمک می کنه. قبل از ورود به میدان نبرد، بازیکن ها باید علاوه بر یک قهرمان، دو مهارت رو نیز انتخاب می کنند. هر مهارت مربوط به نوع خاصی از مجموعه مهارت هاست که این موضوع بازیکن ها رو ملزوم می کنه که در مورد استفاده موثر از مهارت ها، تصمیم های درستی بگیرن. همچنین هر هفته، 15 مهارت به صورت تصادفی در استخر مهارت ها به وجود میاد.

مجموعه مهارت ها در بازی تتان آرنا به این شرح هست:

• مهارت اثر(Effect Skill): وضعیت خود بازیکن ها، متحدان و مخالفان رو تغییر میده.

• مهارت آسیب(Damage Skill): برای افزایش چشمگیر میزان آسیب وارد شده در مدت زمان کوتاه استفاده میشه.

• مهارت پشتیبانی(Support Skill): به بازیکن در دفع حمله های دشمن کمک می کنه.

نحوه کسب درآمد از بازی تتان آرنا:

نحوه کسب درآمد از بازی تتان آرنا:

در این قسمت از مقاله معرفی بازی Thetan Arena و راه های کسب درآمد از این بازی، برای شما توضیح می دیم که چجوری از این بازی بلاک چین درآمد به دست بیارین. همونطور که گفتیم، بازی تتان ارنا یک بازی free-to-earn هست، یعنی در ابتدا برای شروع بازی نیازی به پرداخت هیچ پولی ندارین. به این ترتیب اگه پولی برای سرمایه گذاری ندارین، می تونین به عنوان یک قهرمان معمولی در نبردها شرکت کنین و توکن THC رو به دست بیارین. یا هم می تونین بعد از کسب توکن THC، از اون ها برای خرید قهرمان برتر به صورت همتا به همتا استفاده کنین.

می تونین با پرداخت پول نیز، از همون ابتدا از قهرمان های برتر برای شرکت در نبردها استفاده کنین. بنابراین اگه می خواهیم در ابتدا ازط قهرمان برتر استفاده کنین، می تونین با استفاده از ترکیب THC و THG، تتان باکس رو برای دریافت قهرمان برتر باز کنین. ساعت های بازی با قهرمان برتر ارتقا پیدا می کنه. همچنین شما می تونین با قهرمان برتر در رویدادهای ویژه شرکت کنین و پاداش بیشتری به دست بیارین. علاوه بر این، می تونین برای تقویت مهارت خود، به دنبال فتح تابلوهای رهبران برین.

به عنوان هولد دارایی دیجیتال، قهرمان برتر ممکنه به عنوان دارایی های دیجیتال محسوب بشه که می تونن با رقابت در بازی تتان آرنا به عنوان دارنده دارایی دیجیتال، پاداش و درآمد به دست بیارن. صاحب قهرمان برتر می تونه با بازیکن های واقعی قرارداد خصوصی گذاشته و به طور مستقیم قراردادهای همتا به همتا انجام بدن. همچنین به عنوان استریمر یا بازیکن، می تونین بازی هایی رو برای جذب بازیکن ها پخش کنین و از انجمن تتان پاداش به دست بیارین.

حالت های مختلف بازی Thetan Arena:

نحوه کسب درآمد از بازی تتان آرنا:

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از معرفی بازی Thetan Arena و راه های کسب درآمد از این بازی، حالت های مختلف بازی هست. همونطور که گفتیم، در بازی تتان آرنا چندین نمونه حالت های گیم پلی وجود داره که این کار باعث میشه تا حوصله بازیکن ها سر نره. به این ترتیب شما می تونین این بازی رو چندین بار اجرا کنین و از بازی لذت ببرین، چون هیچ وقت تکراری نمیشه. در ادامه به بررسی حالت های مختلف بازی تتان آرنا می پردازیم.

• بتل رویال(Battle Royal)

یکی از محبوب ترین حالت های بازی تتان آرنا، بتل رویال هست. در این حالت شما می تونین به صورت تک نفری یا تیمی در رقابت 12 نفره شرکت کنین و سعی کنین تا با از بین بردن دشمن ها برنده بشین. این رقابت حدود 4 دقیقه زمان می بره و هر چه به پایان تایم بازی نزدیک میشین، منطقه محصور شده کوچیکتر شده تا در آخر یه فرد به عنوان برنده اعلام بشه.

• سوپر استار(Superstar)

در این حالت دوست داشتنی در بازی متاورسی تتان آرنا که بخش سوپر استار نام داره، 8 بازیکن به رقابت می پردازن تا بتونن امتیاز زیادی به دست بیارن تا در آخر کسی که بیشترین امتیاز رو داشته باشه، برنده بازی معرفی بشه.

• محاصره برج(Tower Seige)

این حالت از بازی هم به صورت گروهی انجام میشه و هر تیم باید از 4 نفر تشکیل شده باشه. به هر یک از این تیم ها یک برج تعلق می گیره که باید از اون محافظت کنند. هدف هر تیم علاوه بر محافظت از برج خود، تخریب و محاصره برج دشمن هست و تیمی برنده میشه که در آخر برج اون ها سالم مونده باشه و بقیه برج ها خراب شده باشن.

• نبرد سفارشی(Custom Battle)

در بازی تتان آرنا، بخشی به نام نبرد سفارشی وجود داره که برای بازیکن ها این امکان رو فراهم می کنه تا بسته به خواسته های خود، در هر نقشه ای با هر تعداد بازیکن مورد نظر خود به رقابت بپردازن. به این ترتیب شما می تونین تعداد افراد گروه خودتون رو هم تعیین کنین.

بررسی آینده بازی تتان آرنا:

بررسی آینده بازی تتان آرنا

شاید واستون سوال شده باشه که آینده بازی تتان آرنا چجوری میشه و یا ارزش بازی کردن داره؟ به همین منظور ما در این قسمت از مقاله معرفی بازی Thetan Arena به بررسی آینده بازی تتان آرنا می پردازیم. بازی Thetan Arena بارها تونسته در فهرست ترندهای سایت کوین مارکت کپ باشه و گیم پلی این پروژه می تونه نقطه قوت اون باشه. با اینکه به نظر می رسه آینده بازی تتان آرنا روشن باشه ولی هیچ وقت اصول مدیریت سرمایه رو فراموش نکنین.

برای پیش بینی قیمت رمز ارز بازی تتان آرنا نیز لازمه تا فاکتورهای مختلفی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده و... رو بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل تکنیکال و بنیادی یا همون فاندامنتال می تونیم حدس بزنیم که آینده بازی Thetan Arena درخشان میشه یا افت می کنه.

همچنین با توجه به اینکه این مسئه اونقدر هم راحت نیست، ترجیح می دیم سرویس های فعل و معتبر در این زمینه رو معرفی کنیم. با توجه به برنامه و اهداف پروژه ارز دیجیتال تتان ارنا، وب سایت DigitalCoinPrice پیش بینی کرده که در سال های بعدی، آینده بازی Thetan Arena درخشان بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی بازی Thetan Arena و راه های کسب درآمد از این بازی، شما رو با یکی دیگه از بازی های حوزه NFT آشنا کنیم. همونطور که گفتیم، بازی تتان ارنا یک بازی ویدیویی جنگی هچن نفره هست که تونسته در عرض چند روز پس از عرضه، توجه بیش از 1 میلیون گیمر در دنیا رو به خودش جلب کنه. همچنین این سیستم نوعی پاداش بله بازیکن میده که کاملا منحصر به فرد و مبتنی بر بلاک چین هست و به بازیکن ها این امکان رو میده به جای خرید ارز دیجیتال با بازی در این گیم به ارز دیجیتال دست پیدا کنند. علاوه بر این، اگه دوست دارین در این بازی شرکت کنین و درآمد به دست بیارین، می تونین به وب سایت رسمی این بازی رفته و شروع به بازی کنین.


نظرات کاربران در مورد معرفی بازی تتان آرنا (Thetan Arena) راه های کسب درآمد از بازی تتان آرنا
سوال امنیتی :1+69 = ?