معرفی بهترین کیف پول Coin98 | آموزش ساخت کیف پول کوین 98 | آموزش اضافه کردن ارز C98 در تراست ولت

1402/06/18
معرفی بهترین کیف پول Coin98 | آموزش ساخت کیف پول کوین 98 | آموزش اضافه کردن ارز C98 در تراست ولت

همه ی کسایی که تو بازار رمز ارزها سرمایه گذاری میکنن، باید از ابزاری به اسم کیف پول برای نگهداری و ذخیره ی ارز های دیجیتالشون استفاده کنن. شما هم اگه قصد خرید کوین 98 رو دارین، باید قبل از هرچیزی به فکر انتخاب یه کیف پول ارز دیجیتال مناسب باشین. بعد از مقاله ای که با عنوان Coin98 چیست؟ نوشتیم و تو اون ارز C98 رو به طور کامل بهتون معرفی کردیم، قصد داریم که تو این مقاله توضیحاتی رو در مورد کیف پول کوین 98 بدیم.

قراره که تو این مقاله اختصاصا در مورد بهترین کیف پول کوین 98 صحبت کنیم و بگیم که چه کیف پولی برای ارز دیجیتال C98 بهتر است. پس اگه دنبال یه ولت خوب برای ارزهاتون هستین، بهتره که این مکقاله رو از دست ندین. در ضمن تو انتهای همین مقاله آموزش ساخت کیف پول کوین 98 رو هم براتون گذاشتیم.

چه کیف پولی برای ارز C98 مناسب است؟

تعدادی از ارز های دیجیتال هستن که خودشون یه شبکه اختصاصی دارن و روی اون شبکه ساخته شدن، اما عمده ی رمز ارز ها چون خودشون شبکه و بلاک چین ندارن، روی بلاک چین ارز های دیگه ساخته میشن. ارز دیجیتال کوین 98 جزو دسته ی دوم هستش و روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) ساخته شده. با توجه به این مسئله یابد دنبال کیف پولی باشیم که بتونه از این شبکه پشتیبانی کنه.

C98 WALLET

خوشبختانه اکثر کیف پول ها این بلاک چین رو ساپورت میکنن و به همین خاطر پیدا کردن کیف پولی که امکان ذخیره کردن ارز C98 رو داشته باشه، کار سختی نیست. ولی فقط این مورد نیست که باید برای انتخاب و ساخت کیف پول Coin98 بهش توجه بشه و عوامل دیگه ای هم هستن که حتما باید بهش دقت کنین. تو ادامه ی همین قسمت چند مورد از مهمترین مواردی که باید بهشون دقت بشه، رو بهتون میگیم:

1. اولین و مهمترین ویژگی یه کیف پول، چیزی جز امنیتش نیست. دلیل اصلی استفاده ی سرمایه گذاران از کیف پول، تامین امنیت بیشتر برای سرمایه های دیجیتالیشونه. اما چه کیف پولی بیشترین امنیت ممکن رو داره؟ هر کیف پولی که توی اون کلید های خصوصی کاربر تو یه فضای آفلاین و یا سخت افزاری ذخیره بشه، میتونه امنیت بالایی رو بهتون بده. در مقابل کیف پول هایی هستن که این کلید های خصوصی رو تو بستر های آنلاین ذخیره میکنن، از نظر امنیت عملکرد ضعیفی رو دارن.

2. بهتره که کیف پولی که انتخاب میکنین یه تیم پشتیبانی با پاسخگویی 24 ساعته داشته باشه، تا هر وقتی که مشکلی براتون پیش اومد سریعا بهتون یه راه حل بده. برای اینکه بتونین در مورد پشتیبانی و امنیت یه کیف پول اطلاعاتی رو به دست بیارین، بهتره که به سراغ نظرات کاربر های قبلی برید یا اینکه تو انجمن هایی که در مورد ارز های دیجیتال وجود دارن، از با تجربه ها بپرسین.

3. با یه جستجوی ساده در مورد یه کیف پول میتونین تمام سوابق و اخبار مربوط به حمله های سایبری، هک و سرقت از اون رو بدست بیارین.

4. دنبال کیف پولی باشین که به طور دائم بروزرسانی میشه. این مسئله نشون میده که تیم توسعه دهنده ی اون کیف پول دائما دارن ایرادات و باگ هایی که تو اون وجود داره رو برطرف میکنن و با هر آپدیت یه نسخه ی کاملتر و امن تر رو به کاربرا عرضه میکنن.

5. تو بعضی از کیف پول ها رابط کاربری طوری ساخته شده که استفاده از اون رو سخت تر از آپولو هوا کردن، میکنه. در عوض یه سری کیف پول ها هستن که بسیار ساده و روان طراحی شدن و به همین خاطر تجربه ی استفاده از اون برای کاربر خیلی لذت بخشه. فرقی نداره که تو حوزه ی رمز ارز ها آماتورین و یا اینکه یکی از خفن ترین تریدر های ایران هستین، در هر صورت بهتره که تو کیف پولی با رابط کاربری ساده اقدام به ساخت کیف پول کوین 98 کنین.

6. همونطور که میدونین برای کمتر کردن ریسک و بیشتر شدن بازدهی سرمایه گذاری، بهتره که علاوه بر خرید Coin98، روی ارز های دیگه ای هم سرمایه گذاری کنین. برای این منظور باید برای هر کدوم از اون ها یه کیف پول دیگه بسازین و یا اینکه برای ساخت کیف پول C98، ولتی رو انتخاب کنین که از ارز ها  و توکن های متنوعی پشتیبانی میکنه. اینطوری مدیریت ارز هاتون هم راحت تر میشه.

ویژگی های کیف پول COIN98:

کیف پول COIN98 یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین کیف پول های دیجیتال برای نگهداری ارزهای رمزنگاری شده است. یکی از ویژگی های برجسته این کیف پول، امنیت بالای آن است. با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری قوی، اطلاعات شما بطور کامل محافظت می شوند، این به شما امکان می دهد تا با اطمینان و آرامش خاطر ارزهای دیجیتال خود را در این کیف پول نگهداری کنید. علاوه بر آن، کیف پول COIN98 دارای واسط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد که امکانات و قابلیت های متنوعی را برای کاربران فراهم می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به امکان ایجاد و مدیریت کیف پول های چندگانه، ارسال و دریافت سریع ارزها، نمایش تاریخچه تراکنش ها و برقراری ارتباط با شبکه های ارز دیجیتال اشاره کرد. به علاوه، کیف پول COIN98 سازگاری بالایی با ارزهای دیجیتال مختلف دارد و امکان نگهداری و مدیریت ارزهای متنوع را فراهم می کند. با این کیف پول می توانید ارزهای معروفی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را به راحتی نگهداری کنید. به طور کلی، کیف پول COIN98 با ترکیبی از امنیت، ارتباطات سریع و قابلیت های کاربردی، یک انتخاب عالی برای نگهداری ارزهای دیجیتال شماست.

بهترین کیف پول کوین 98 کدام است؟

بهترین کف پول کوین 98

برای انتخاب یه کیف پول مناسب باید ساعت ها وقت بذارین تا کیف پول های مختلفی که از ارز کوین 98 پشتیبانی میکنن رو به طور کامل بررسی کنین. البته با خوندن کامل این مقاله دیگه نیازی به این کار ندارین، چون ما به جای شما این کار رو انجام دادیم. ننتیجه ی بررسی های ما لیستی شده که تو ادامه بهتون ارائه میدیم. البته باید به این نکته اشاره کنم که هیچ کس نمیتونه با قطعیت کامل یه ولت رو به عنوان بهترین کیف پول C98 معرفی کنه.

البته مواردی که تو لیست ما وجود دارن، از فیلتر های سخت گیرانه ای رد شدن و به همین خاطر جزو برترین ها هستن. ما تو قسمت بعد آموزش ساخت کیف پول Coin98 در تراست ولت رو براتون قرار دادیم، که دلایل این کار رو تو همون قسمت میگیم.

کیف پول سیف پل (SafePal)

کیف پول سیف پل

اگه دنبال بیشترین امنیت ممکن برای سرمایه ی دیجیتالی تون هستین بهترین انتخاب ، کیف پول سخت افزاری هستش. با توجه به محبوبیتی که رمز ارز ها دارن، کمپانی های مختلفی برای ساخت این نوع کیف پول ها بوجود اومدن که یکی از اونا سیف پل بود. این مجموعه از سال 1397 فعالیتش رو تو این حوزه شروع کرده. اولین محصول این شرکت با اسم S1 تو سال 1398 به بازار عرضه شد. دلیل این که ما این کیف پول رو بهتون معرفی میکنیم، حمایت و سرمایه گذاری بایننس تو این کمپانی هستش.

بر خلاف بیشتر کیف پول های سخت افزاری استفاده از این کیف پول نسبتا ساده و راحته. از طرفی هم طراحی زیبا و ساده ای که این کیف پول داره، ظاهر بسیار جذابی رو بهش داده. قیمت این کیف پول هم در مقایسه با رقباش، بسیار پایینه به طوری که قیمت هر کیف پول سیف پل از 50 دلار شروع میشه. البته با پرداخت هزینه ی بیشتر میتونین امکانات دیگه ای مثل روکش چرمی و صفحه فلزی مخصوص نگهداری کلمات بازیابی رو هم در کنار سخت افزار کیف  پول دریافت کنین.

تو کیف پول سیف پل میتونین بیش از 20 ارز و 1000 توکن مختلف رو ذخیره کنین. به علاوه اینکه تو این کیف پول میتونین توکن های غیر مثلی (NFT) رو هم ذخیره کنین، چون سیف پل از شبکه بلاک چینی ERC-721 پشتیبانی میکنه. البته دو سال پیش یه نسخه ی نرم افزاری هم توسط این کمپانی برای کاربرای اندرویدی و IOS عرضه شد که عملکرد خوبی رو تا به امروز داشته.

کیف پول متامسک (MetaMask)

متامسک

این کیف پول هم به شکل یه اپلیکیشن موبایل و هم به عنوان یه افزونه برای مرورگر ها قابل دسترسی هستش. اینطوری شما با استفاده از گوشی موبایل و لپ تاپ میتونین به طور همزمان به کیف پولتون دسترسی پیدا کنین. این کیف پول علاوه بر بلاک چین بایننس اسمارت چین (BSC)، از شبکه های اتریوم، پالی گان و. . . هم پشتیبانی میکنه. این کیف پول تو سال 2016 به دست یه شرکت معتبر، به اسم کانسنسس (ConsenSys)، که سال ها تو حوزه بلاک چین و ارز های دیجیتال فعالیت کرده، طراحی و ساخته شده.

جالبه بدونین که تا یه مدت طولانی تنها محصولی که این شرکت ساخته و ارائه کرده بود، کیف پول افزونه ای متامسک بود. البته هنوز هم به عنوان محبوب ترین محصولش شناخته میشه. با استفاده از این افزونه علاوه بر اینکه میتونین تراکنش هاتون رو انجام بدین، امکان استفاده و تعامل با قرارداد های هوشمند و اپلیکیشن های غیر متمرکز براتون فراهم شده. همچنین با استفاده از متامسک میتونین به شبکه های بلاک چینی مختلف وصل بشین و حتی شبکه ای که میخواین به اون اضافه کنین. متامسک به خاطر سادگی و راحتی استفاده به یکی از محبوب ترین کیف پول های بایننس اسمارت چین تبدیل شده.

کیف پول کوین 98 (Coin98 Wallet)

کیف پول کوین 98

 این کیف پول که متعلق به اکوسیستم کوین 98 است، بیشتر برای شرکت تو ایردراپ ها کاربرد داره. قبلا تو مقاله ی Coin98 چیست؟ مفصلا در مورد این کیف پول باهاتون صحبت کردیم. این کیف پول برای گوشی های اندروید و آی او اس عرضه شده و با توجه به اینکه بیش از 20 بلاک چین مختلف رو پشتیبانی میکنه، میتونین همه ی ارز های دیجیتالی که در کهکشان راه شیری وجود دارن رو تو این کیف پول ذخیره کنین.

شاید بگین که مگه این کیف پول از چه شبکه هایی پشتیبانی میکنه که چنین تنوعی ارائه میده؟ تا به الان این کیف شبکه های بیت کوین، اتریوم ERC20 و اتریوم ERC 721، شبکه بایننس کوین BEP20 و BEP2، تریون TRC20 و TRC10، شبکه Huobi ECO chain، Solana، بلاک چین Near، شبکه Avalanche C-Chain، Polygon، Fantom، Cosmos، Terra، بلاک چین Thorchain، شبکه Kava، Bandchain، Persistence و. . . رو مورد پشتیبانی کرده.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت

تراست ولت به عنوان یکی از بهترین کیف پول های دنیا شناخته میشه. لازم به ذکره که تو سال 2018 این کیف پول رو صرافی بایننس خریداری کرده و همه به عنوان کیف پول رسمی این صرافی میشناسنش. از طرفی هم بلاک چین بایننس اسمارت چین که ارز دیجیتال Coin98 روی اون ساخته شده، متعلق به همین صرافیه، همچنین تراکنش های مربوط به شبکه های بایننس بسیار سریع روی این کیف پول اعمال میشن. به همین دلیل میتونیم بگیم که تراست ولت بهترین انتخاب برای ساخت کیف پول C98 هستش. 

در حال حاضر این کیف پول روی گوشی های اندروید و آی او اس قابل استفاده اس و بیش از 5 میلیون نفر تو کل دنیا دارن ازش استفاده میکنن. نکته ای که حتما باید بهش دقت کنین اینه که برای نصب این کیف پول حتما از پلتفرم های مجاز و معتبر مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. دلیل این تاکید بد افزار هایی هستن که شباهت خیلی زیادی نسخه ی اصلی این کیف پول دارن، و اگه به اشتباه یکی از اونا رو نصب و استفاده کنین، سرمایه تون از دست میره.

تو تراست والت میتونین بیش از 200 تا ارز مختلف رو ذخیره کنین. همچنین توکن های غیر مثلی (NFT ها) هم رو این پلتفرم قابل نگهداری هستن. با توجه به این ویژگی فرقی نداره که شما یک سرمایه گذار باشین یا هنرمندی که آثارش رو به شکل NFT میفروشه، در هر دو حالت این کیف پول پاسخگوی نیازتون هستش. از طرفی تو این کیف پول کلید های خصوصی روی گوشی ذخیره میشن و به همین خاطر امنیت بالایی رو براتون بوجود میاد.

آموزش ساخت کیف پول کوین 98

بهتره که برای ذخیره و نگهداری ارز C98 از بین کیف پول هایی که بهتون معرفی شدن یکی رو انتخاب کنین؛ چون این موارد جزو بهترین کیف پول Coin98 هستن. اگه بین انتخاب کیف پول ها مردد هستین و یا اینکه نمیدونین کدوم رو انتخاب کنین، ما پیشنهاد میدیم که از تراست والت استفاده کنین. به همین دلیل تو این قسمت قصد داریم که آموزش ساخت کیف پول Coin98 در تراست والت رو براتون بذاریم.

البته اگه خواستین که از کیف پول دیگه ای استفاده کنین، خوندن این قسمت میتونه براتون مفید باشه چون معمولا ولت ها ساختار مشابهی رو دارن و مراحل ساخت کیف پول کوین 98 تو کیف پول های مختلف بهم دیگه شبیه هستش. ممکنه که شما قبلا این کیف پول رو نصب کرده و حتی توش اکانت هم داشته باشین، ولی نتونین ارز C98 رو تو لیست این کیف پول پیدا کنین. تو ادامه ی همین مطلب بهتون نحوه اضافه کردن توکن کوین 98 به تراست ولت رو براتون گذاشتیم.

مراحل ساخت کیف پول کوین 98 در تراست والت

تو اولین قدم باید کیف پول تراست والتی که مطابق با سیستم عامل گوشیتون هست رو دانلود کنین. برای اینکار میتونین از سایت های معتبر، پلتفرم های معروف مثل گوگل پلی و اپ استور و یا وب سایت رسمی این کیف پول استفاده کنین. همونطور که تو تصویر زیر مشاهده میکنین، در وبسایت اصلی تراست والت لینک های دانلود این نرم افزار از پلتفرم های معرفی شده وجود داره. همچنین برای اطمینان خاطر و راحتی بیشتر کاربر ها، یه لینک کمکی برای دانلود مستقیم این برنامه گذاشته شده.

نصب تراست ولت

با توجه به اینکه سیستم عاملی موبایلی که ما با اون بهتون آموزش میدیم اندروید هستش، وارد صفحه ی دانلود این کیف پول از پلتفرم گوگل پلی میشیم. حالا کافیه که روی گزینه ی دانلود بزنین تا این نرم افزار به طور کامل دانلود بشه؛ وقتی که دانلود تموم شد، گزینه ی Install براتون فعال میشه و میتونین کیف پول رو نصب کنین.

نصب تراست ولت

حالا با باز کردن نرم افزار این کیف پول، صفحه ای مثل عکس پایین رو باید ببینین. همونطور که میبینین دو تا گزینه به ما داده میشه که اولی برای ساخت یک کیف پول جدید هستش و گزینه ی دوم برای بازیابی کردن با استفاده از عبارات بازیابی کاربرد داره. با توجه به اینکه ما میخوایم یه کیف پول جدید بسازیم، از گزینه ی Create A New Wallet استفاده میکنیم. 

نصب تراست ولت

تو قدم بعدی راه اندازی و ساخت کیف پول C98 نرم افزار از شما میخواد که سیاست ها و خط مشی حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی کاربر ها رو به طور کامل مطالعه کنین و اون ها رو قبول کنین. برای پذیرفتن این موارد کافیه که تیکی که در مقابل I’ve read … قرار داده شده رو فعال کنین. بعد از فعال کردن این تیک به شما اجازه ی رفتن به مرحله بعد داده میشه. کافیه که روی گزینه ی Continue کلیک کنین تا به مرحله ی بعد منتقل بشین.

نصب تراست ولت

به این مرحله فاز ریکاوری گفته میشه چون از حسابتون پشتیبان گیری میشه. همونطور که میبینین کیف پول در مورد 12 کلمه ریکاوری تو ضیحاتی رو بهتون میده. فراموش نکنین که این عبارت ها حکم کلید ورود به کیف پول رو دارن و به همین خاطر نباید جز شما کسی بهشون دسترسی پیدا کنه.

برای ادامه ساخت کیف پول C98 تیک گزینه ی I understand رو فعال کنین و گزینه Continue رو بزنین.

نصب تراست ولت

این مرحله رو میتونیم مهمترین قسمت آموزش ساخت کیف پول Coin98 بدونیم. تو این مرحله عبارت های بازیابی کیف پول بهتون داده میشه و شما باید این عبارت ها رو تو یه برگه کاغذ یادداشت و جای امنی رو برای نگهداری از اون برگه پیدا کنین. همونطور که قبلا هم تاکید کردیم این عبارت ها خیلی مهم هستن و به جز شما نباید کس دیگه ای بهشون دسترسی پیدا کنه. البته ما بر حسب تجربه، پیشنهاداتی رو برای تامین امنیت بیشتر این عبارت ها داریم:

1. این عبارت ها رو تو فضا های آنلاین و تحت وب نگه ندارین، چون با این کار امنیتشون به شدت کم میشه.

2. به هیچ عنوان این عبارت ها رو با شخص دیگه ای به اشتراک نذارین، حتی اگه اون پشتیبانی کیف پول باشه.

3. ممکنه که کاغذی که روش این عبارت ها رو نوشتین، آسیب ببینیه و یا اینکه گم بشه. برای جلوگیری از اتفاق های این چنینی، چند نسخه دیگه از اون عبارات رو داشته باشین.

4. یکی از بهترین مکان هایی که برای نگهداری از این عبارت ها پیشنهاد میشه، صندوق امانات بانک و گاو صندوق ها هستن.

شاید این نکات خیلی ساده به نظر بیان ولی همین موارد امنیت دارایی های دیجیتالی تون رو چندین برابر میکنه.

نصب تراست ولت

تو مرحله ی بعدی برای اینکه هم شما و هم کیف پول  از ترتیب درست عبارات بازیابی مطمئن بشین، از شما خواسته میشه که از روی لیست این عبارات رو به ترتیب انتخاب کنین. اگه ترتیبی که انتخاب میکنین درست باشه، میتونین از این مرحله رد بشین، در غیر اینصورت باید به مرحله قبل برگردین و ترتیب درست رو ببینین. برای تایید ترتیبی که وارد کردین، باید روی عبارت ادامه بزنین.

نصب تراست ولت

به این ترتیب با گذروندن آخرین مرحله از آموزش ساخت کیف پول Coin98، کیف پول شما آماده استفاده میشه. اما به طور پیش فرض ارز دیجیتال C98 تو این کیف پول وجود نداره و شما باید به طور دستی اونو اضافه کنین. تو قسمت بعد نحوه ی صحیح انجام این کار رو بهتون یاد میدیم.

آموزش اضافه کردن کوین 98 به تراست ولت

مطمئنم که شما هم نتونستین ارز Coin98 رو تو تراست والت پیدا کنین و به خاطر همین قضیه حسابی کلافه شدین. درسته که تراست ولت از کوین 98 پشتیبانی میکنه ولی از همون ابتدا و به شکل پیش فرض این ارز رو نداره. برای اضافه کردن این ارز به تراست ولت کافیه که با دقت و قدم به قدم مراحل زیر رو طی کنین.

اولین کارتون بعد از باز کردن اپلیکیشن تراست ولت، رفتن به قسمت جستجوی ارز هاست. برای اینکا کافیه که روی گزینه ای که بالا تو گوشه ی راست وجود داره کلیک کنین.

اضافه کردن کوین 98 به تراست ولت

حالا باید تو به آخر لیستی که براتون باز شده برین و روی گزینه ی  Add Custom Token بزنین. این گزینه به شما اجازه میده که هر توکنی که روی بلاک چین های پشتیبانی شده توسط تراست ولت، ساخته شدن رو تو این کیف پول ذخیره کنین.

اضافه کردن کوین 98 به تراست ولت

در ادامه صفحه ای مثل شکل زیر براتون میاد که باید تو این قسمت Contract Address، آدرس قرارداد هوشمندی که توکن C98 روی اون ساخته شده و همچنین بقیه ی اطلاعات لازم رو وارد کنین. تو بیشتر موارد با زدن آدرس بقیه ی قسمت ها اتوماتیک اضافه میشن.

اضافه کردن کوین 98 به تراست ولت

برای پیدا کردن آدرس این قرارداد هوشمند دو تا راه وجود داره که هر دو رو بهتون توضیح میدیم. اولیش اینه که تو قسمت سرچ مرورگرتون عبارت " C98 BSC contract "رو وارد کنین. راه دوم اینه که مستقیما به سایت bscscan مراجعه کنین و اسم ارز دیجیتال کوین 98 رو سرچ کنین. در نهایت نتیجه ی جست و جوی شما باید صفحه ای مثل شکل زیر باشه.

حالا باید از قسمت Contract آدرس داده شده رو کپی کنین و به کیفل پولتون منتقل کنین.

اضافه کردن کوین 98 به تراست ولت

آدرسی که کپی کرده بودین رو باید تو کیف پولتون در قسمت Address Contract وارد کنید. به محض اینکه این کار رو انجام بدین، بقیه ی اطلاعات بهتون نشون داده میشن، ولی اگه چنین چیزی نشد، باید مجددا به سایت bscscan و بقیه ی اطلاعات خواسته شده رو از اونجا پیدا و به کیف پولتون منتقل کنین.

اضافه کردن کوین 98 به تراست ولت

 با زدن گزینه ی Done این ارز به کیف پولتون اضافه میشه.

کلام آخر

تو این مقاله تمام تلاشمون رو کردیم تا کامل ترین مطلب ممکن برای پیدا و انتخاب کردن بهترین کیف پول کوین 98 رو بهتون ارائه بدیم تا اگه قصد خرید ارز دیجیتال کوین 98 رو داشتین برای نگهداری اون مشکلی پیدا نکنین. امیدواریم که این مطلب براتون مفید بوده باشه. 


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول Coin98 | آموزش ساخت کیف پول کوین 98 | آموزش اضافه کردن ارز C98 در تراست ولت
سوال امنیتی :4+67 = ?