معرفی سایت کریپتو دات کام(Crypto.com)

1402/02/02

معرفی سایت کریپتو دات کام(Crypto.com)؛ ارز دیجیتال کریپتو دات کام کورین از ارزهای دیجیتالی هست که توسط شرکت کریپتو دات کام ارائه شده. شرکت کریپتو دات کام با هدف تسهیل استفاده از ارزهای دیجیتال به وجود اومده و خدمات زیادی رو در حوزه کریپتوکارنسی در مباحث تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار رمزارزها ارائه کرده. بنابراین در ادامه به بررسی و معرفی سایت کریپتو دات کام(crypto.com) می پردازیم.

سایت کریپتو دات کام(Crypto.com):

کریپتو دات کام(crypto.com) از بزرگ ترین پلتفرم ها در محیط ارزهای دیجتال هست. کریپتو دات کام یه راه حل همه کاره برای ارزهای دیجیتال هست که با ارائه سرویس های مختلف، تمام نیازهای کاربران رو پوشش میده. همچنین پلتفرم کریپتو دات کام شبکه بلاک چین خودش رو تحت عنوان کرونوس(Cronos) ارائه کرده. پلتفرم کریپتو دات کام بیش از 50 میلیون کاربر و بیش از 250 ارز دیجیتال داره که با این شرایط سریع ترین رشد جهان رو دارا هست. ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین تحت نشانه CRO در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده.

با توجه به ویژگی های بیان شده می توان متوجه شد که ارز دیجیتال کریپتو دات کام کوین و سایر پروژه های شبکه بلاک چین کریپتو دات کام(Crypto.com chain) همشون توسط شرکت کریپتو دات کام که شرکت فعالی در حوزه کریپتوکارنسی هست، ارائه شدن.

بنیان گذاران سایت کریپتو دات کام:

بنیان گذاران سایت کریپتو دات کام:

شرکت کرپیتو دات کام با اسم اولیهMonaco Technologies GmbH در ماه ژوئن سال 2016 در هنگ کنگ توسط چهار نفر تاسیس شد که در ادامه به معرفی این موسسان می پردازیم.

  • رافائل ملو(Rafael Melo)

رافائل ملو یکی از بنیان گذاران کریپتو دات کام هست که سابقه بیش از 15 سال فعالیت‌ها مالی داشته و قبلا به توسعه شرکت «Ensogo» نیز کمک کرده.

  • بابی بائو(Bobby Bao)

بابی بائو از موسسان کریپتو دات کام هست که سابقه تحصیل در دانشگاه‌های ملبورن، موسسه بازرگانی استرن و کالج ویلیام و مری رو داشته. وی قبل از پیوستن به کرپیتو دات کام، در یک بانک چینی در بخش M&A فعالیت می‌کرد.

  • کریس مالک زالک(Kris Marszalek)

کریس مارک‌زالک یک کارآفرین موفق هنگ کنگی هست که سابقه فعالیت در زمینه توسعه نرم‌افزار و تجارت الکترونیک رو در برنامه کار خودش داره. وی قبل از کریپتو دات کام، مدیرعامل Ensogo بوده و سابقه هدایت چند استارت‌اپ موفق رو نیز در کارنامه خودش داره.

  • گری اور(Gary Or)

گری اور بنیان‌گذار دیگه کرپیتو دات کام، خودش مهندس نرم‌افزار از دانشگاه هنگ ‌کنگ بوده و بیش از 9 سال در این زمینه فعالیت داشته. او قبل از این پروژه در توسعه شرکت Ensogo همکاری داشته و همچنین سابقه توسعه برنامه‌های نرم‌افزاری تحت نام «Foris» رو نیز در کارنامه داره.

مقاله پیشنهادی: پارامترهای مهم در تحلیل فاندامنتال چیست؟

نحوه عملکرد کریپتو دات کام:

نحوه عملکرد کریپتو دات کام:

عملکرد پلتفرم کریپتو دات کام وابسته به کاربران هست. بخاطر همین پلتفرم کریپتو دات کام جایگاه های مختلفی برای کاربرانش در نظر گرفته.

  • تجاردر شبکه کریپتو دات کام نقش اساسی دارن، درواقع این افراد در پلتفرم کریپتو دات کام مصولات و خدماتی رو ارائه میدن که به کسب ارزعلی دیجیتال منجر میشه.
  • خریداران می تونن در شبکه کریپتو دات کام از ارزهای دیجیتال برای پرداخت ها استفاده کنن.
  • مشتریان خریدار ارزهای دیجیتال پرداخت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال رو مدیریت می کنن و روند تراکنش‌ها در زنجیره اون رو تسهیل می‌کنن. برای تبدیل شدن به همچین شخصی باید مقدار مشخصی ارز دیجیتال CRO به‌عنوان وثیقه در شبکه توسط شما قرار داده بشه.
  • تجار خریدار مثل مشتریان خریدار ارزهای دیجیتال، معاملاتی رو که از طرف تجار ایجاد میشن رو مدیریت می کنن. تجار خریدار هم باید مقداری ارز دیجیتالCRO به عنوان وثیقه در کریپتو دات کام داشته باشن.

انواع خدمات سایت کریپتو دات کام:

انواع خدمات سایت کریپتو دات کام:

سایت کریپتو دات کم خدمات زیادی به کاربرانش ارائه میده که به بررسی و معرفی اون ها می پردازیم.

  • تریدینگ

با استفاده از این سرویس سایت، می تونین انواع دارایی های دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال رو به هم تبدیل کنین. سرمایه گذاران معمولا از دو حالت معاملات بلند مدت و کوتاه مدت استفاده می کنن تا سرمایه خودشون رو افزایش بدن. حال آنکه تریدر ها عموما با معامله کردن سود می کنن، پس طبیعی هست از معاملات کوتاه مدت و حتی لحظه ای استفاده کنن تا یک شبه سرمایه خودشون رو چند برابر کنن.

بیشتر بدانید: کپی تریدینگ(Copy Trading) چیست؟

  • دریافت اعتبار

در کریپتو دات کام می تونین با پرداخت مبلغی به عنوان سپرده، از اون ها وام بگیرین. براین اساس، می توانین از 500 دلار تا بیش از یک میلیون دلار به این وبسایت در قالب بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و سایر رمزارزهای برتر پرداخت کنین و به اندازه نصف اون، اعتبار دریافت کنین. مثلا اگه 1000 دلار به سایت پرداخت کنین، 500 دلار اعتبار در اختیارتان قرار می گیره که می تونین اون رو به صورت دلاری دریافت کنین.

  • معاملات مارجین (مارجین تریدینگ)

علاوه بر مبادله، می تونین از این سایت برای مارجین تریدینگ هم استفاده کنین. معامله مارجین، روشی برای خرید و فروش و معامله دارایی هست که از سرمایه ‌ای که توسط شخص ثالث تامین و فراهم میشه، استفاده می کنه. در مقایسه با انواع روش‌های معمولی معامله، حساب‌های مارجین به معامله‌گران با استفاده از اهرم‌ ها، امکان دسترسی به مقادیر بیشتری از سود و همچنین ضرر رو میدن. این معاملات می‌تونن از لحاظ تئوری سود زیادی رو به ارمغان بیارن و همچنین شاید نقطه مقابل این هم رخ بده که سرمایه‌ای بیش از حد انتظارتون رو از دست بدین. به عبارت دیگه، در این نوع معاملات، شما سرمایه اولیه خودتون رو توسط قرض گرفتن پول و استفاده از اهرم، افزایش می دین.

  • ویزا کارت اختصاصی

کریپتو دات کام ویزا کارت اختصاصی خودش رو به کاربران ارائه می کنه که انواع مختلف داره. براین اساس، با تهیه این کارت ها، هر بار که خریدی با اون ها انجام می دین، از 1 تا 8 درصد در قالب CRO براتون استیک میشه. با تهیه این کارت ها، امکان خرید از اسپاتیفای، نتفلیکس، پرایم، اکسپیدیا و دیگر وبسایت های معتبر براتون فراهم میشه.

  • استیکینگ

استیکینگ به معنای دریافت سود در ازای نگهداری یک ارز دیجیتال هست. بسیاری این کار را در مقابل ماینینگ رمز ارزها قرار میدن. به این منظور باید به صفحه اختصاصی استیکینگ در سایت رجوع کرده و بعد از انتخاب و خرید کوین مدنظر، اون رو به والت خودتون منتقل کنین و در ازای نگهداری اش، سود دریافت کنین. اگه از این سرویس سایت استفاده کنین، برای اعتباری که از سایت گرفتین هم سود کمتری باید پرداخت کنین.

مقاله پیشنهادی: استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

مزایای سایت کرپیتو دات کام:

مزایای سایت کرپیتو دات کام:

کریپتو دات کام پلتفرمی هست که خدمات وسیعی در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه کرده و تلاش‌های زیادی برای پذیرش و استفاده از این فناوری رو در برنامه کار خودش قرار داده که در ادامه به بیان برخی از اون ها می پردازیم.

  • کریپتو دات کام برنامه داره تا با افزایش تراکنش‌ها، مقیاس‌پذیری و سرعت پردازش شبکه خودش رو افزایش بده.
  • کریپتو دات کام، کیت توسعه نرم افزار اختصاصی خود «SDK» رو برای سرمایه‌گذاران و تجار ارائه داده تا اون ها بتونن با استفاده از این نرم افزار اختصاصی بدون دارا بودن دانش تخصصی به راه‌حل‌های بلاکچین کریپتو دات کام دسترسی پیدا کنن.
  • با استفاده از امکان Crypto.com Payمی‌توان از خرده‌فروشی‌های آنلاینی که پرداخت رو با ارز دیجیتال ارائه میدن، خرید کرد.
  • با استفاده از Crypto.com Earn می‌توان یک حساب پس‌انداز داشت. درواقع شما می‌تونین دارایی‌های رمزنگاری خودتون رو سپرده‌گذاری کرده و نرخ بهره ثابتی از اون ها دریافت کنین. نرخ بهره معمولا بین 8 تا 14 درصد هست. پس از واریز، شما تصمیم می‌گیرین که چه مدت خواهان نگه داری وجوه تون در این حساب هستین. هرچقدر سپرده شما مدت بیشتری در حساب پس‌انداز بمونه، سود بیشتری می‌تونین کسب کنین.
  • با استفاده از Crypto.com App شما می‌تونین زمانی‌که در دسکتاپ خودتون نیستین، ارزهای دیجیتال رو بخرید و بفروشید و سرمایه‌های خودتون رو با این اپ مدیریت کنین.

نتیجه و جمع بندی:

تراکنش ها در سایت کریپتو دات کام به صورت ناشناس انجام میشن.این پلتفرم راه حل های دیفای رو به همراه امکانات گسترده کیف پول و اپلیکیشن برای آسون شدن معاملات کارربان و خرید و فروش ارزهای دیجتال ارائه داده.


نظرات کاربران در مورد معرفی سایت کریپتو دات کام(Crypto.com)
سوال امنیتی :2+72 = ?