منتظر رالی صعودی اتریوم باشید!

1401/11/17
منتظر رالی صعودی اتریوم باشید!

 منتظر رالی صعودی اتریوم باشید! بهتره بدونین داده های تاریخی از یه رالی صعودی جدید برای اتریوم خبر میدن. همونطور که مشاهده می کنین، بازار ارزهای دیجیتال به تازگی تکون خورده و قیمت ارزهای دیجیتال افزایش پیدا می کنه. اتریوم هم تونسته رشد قیمتی زیادی داشته باشه و دارنده ها از ضرر خارج شده و سود کنند. اینبار باید منتظر رالی صعودی اتریوم باشید. توجه داشته باشین که ارز دیجیتال اتریوم یکی از رمز ارزهایی هست تا پتانسیل زیادی برای رشد در ماه های آینده داره. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

داده های تاریخی از یک رالی صعودی جدید برای اتریوم خبر می دهند!

جالب اینجاست که بدونین با وجود بهبود وضعیت اقتصاد کلان و رالی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم یکی از رمز ارزهایی هست که پتانسیل زیادی برای رشد در ماه های آینده داره. دلیل اون هم این هست که رالی اخیر بازار ارزهای دیجیتال با افزایش گمانه زنی ها در مورد ارتقای شانگهای اتریوم همزمان شده. در همین حین جالب توجه هست که داده های تاریخی قیمت اتریوم هم به الگوهای مشابهی بین دوره نزولی سال 2020 و سناریوی فعلی اشاره دارن. با این حال باید دید که اتریوم در کوتاه مدت چه واکنشی نشون میده.

بر اساس داده های منتشر شده توسط پلتفرم Bitcoinsensus، پرایس اکشن اتریوم در حال تکرار الگویی هست که پایه و اساس آخرین روند صعودی اون رو تشکیل داده بود. در اصل به نظر میرسه که قدرت حمایتی برای بریک اوت صعودی بعدی این ارز دیجیتال در بلند مدت انباشته شده. همچنین بر اساس داده های تاریخی، بین سال های 2019 و 2020 قیمت اتریوم قبل از اینکه منحنی صعودی رو طی کنه و به روند صعودی 2021 برسه، یه حرکت مثلثی نوسانی رو طی کرده بود. با توجه به سناریوی فعلی در اقتصاد کلان و تداوم توسعه اتریوم به گفته تحلیلگران میشه انتظار داشت که شاهد مومنتوم قیمتی مشابهی برای این ارز دیجیتال باشیم.

توجه داشته باشین که ارتقای شانگهای اتریوم برای  ممارس 2023 برنامه ریزی شده. این بزرگترین ارتقای شبکه بعد از تکمیل ادغام در سپتامبر 2022 میشه. در این میان پیش بینی های کوتاه مدت برای شاخص دلار آمریکا هم به نفع بازار ارزهای دیجیتال هست. در زمان نوشتن این مطلب، ارز دیجیتال اتریوم در محدوده قیمتی 1670 دلار معامله میشه که حدود 0.5 درصد نسبت به روز گذشته و نزدیک به 4 درصد در مقایسه با هفته گذشته رشد داره.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد منتظر رالی صعودی اتریوم باشید!
سوال امنیتی :4+54 = ?