موبایل رمزارزی سولانا به بازار آمد!

1401/12/01
موبایل رمزارزی سولانا به بازار آمد!

موبایل رمزارزی سولانا به بازار آمد! بهتره بدونین شرکت فعال در حوزه ارز دیجیتال سولانا (Solana) به تازگی از یه گوشی هوشمند جدید تحت عنوان Saga با تمرکز روی قابلیت های رمزارز رونمایی کرد. به نظر شما این موضوع می تونه باعث بشه تا قیمت سولانا افزایش پیدا کنه؟ آیا سولانا می تونه در پروژه گوشی هوشمند رمزارزی با موفقیت عمل کنه؟ هدف سولانا از معرفی این گوشی هوشمند چی می تونه باشه؟! در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین و بهترین تصمیم رو برای خرید سولانا بگیرین.

آشنایی با ارز دیجیتال سولانا

سولانا پلتفرمی نوین هست که بر روی یه شبکه بلاک چین ساخته شده که به کاربران این امکان رو میده تا برنامه های غیرمتمرکز رو بسازن. از این نظر شبیه اتریوم هست که برای انجام کم و بیش همین کارها و ارائه خدمات تقریبا مشابه طراحی شده. سولانا از یه سیستم بلاک چین اثبات سهام برای اعتبارسنجی و ایمن سازی شبکه خودش استفاده می کنه. توکن بومی سولانا SOL نامیده میشه و هدف اصلی شبکه مدیریت قراردادهای هوشمند هست که به اون امکان میده تا تراکنش های رمزارز خود یعنی SOL و سایر دارایی ها مثل توکن های غیرقابل تعویض رو تسهیل کنه. این بستر در نتیجه عوامل بالا سریع و امن هست.

موبایل رمزارزی سولانا وارد بازار شد!

کاربران بازار ارزهای دیجیتال منتظر استفاده از موبایل رمزارزی سولانا با عنوان Solana Mobile Saga هستن که سال گذشته معرفی شد. گوشی هوشمند سولانا، زیرمجموعه آزمایشگاه های سولانا، قبلا اعلام کرد که موبایل Saga با ویژگی های وب 3 در اوایل سال 2023 در دسترس قرار می گیره. در حال حاضر Saga برای پیش سفارش در سایت در دسترس کاربران هست.

طبق داده های منتشر شده توسط منابع معتبر، موبایل رمزارزی سولانا یا Solana Mobile Saga قرار هست هفته آینده رونمایی بشه. علاوه بر این، صفحه رسمی توییتر Solana Mobile در ان هفته چندین نکته رو منتشر کرده که نشون میده موبایل Saga در حال حاضر برای مرحله بعدی آماده هست.

جالب اینجاست که بدونین موبایل ارز دیجیتال سولانا یا Saga تلفن همراهی هست که کاربران با استفاده از اون می تونن به راحتی و به صورت ایمن تراکنش های خودشون رو در Web3، توکن های تجازی، توکن های غیرمثلی، بازی های زنجیره ای، دسترسی به Dapp ها و.... انجام بدن. این تجربه موبایلی خیلی خوب به شما کمک می کنه تا در زمان انتظار برای قهوه، توکن های خودتون رو ترید کنین، NFTها رو در رفت و آمد صبحگاهی خودتون مبادله کنین و به برنامه هایی که بیشتر از همه دوست دارین در هر کجا و هر زمان دسترسی سریع داشته باشین.

در حال حاضر، تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال سولانا، در حال ارائه Solana Pass یه بلیت تجاری برای اکوسیستم Solana Mobile Stack هست که به 10 هزار نفر مجموعه ای از NFT ها رو با انتشار محدود ارائه می کنه. فقط 10 هزار نفر اولی که Saga رو پیش خرید می کنند، این توکن ها رو دریافت می کنند. همچنین دارنده های این گوشی هوشمند و دسترسی زودهنگام به جوایز Saga رو سریع تر از بقیه دریافت می کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد موبایل رمزارزی سولانا به بازار آمد!
سوال امنیتی :8+57 = ?