استفاده میامی از دو رمز ارز PlanetWatch و Algorand برای نظارت بر کیفیت هوا

1400/09/13
استفاده میامی از دو رمز ارز PlanetWatch و Algorand برای نظارت بر کیفیت هوا

میامی در حال آماده شدن برای تبدیل به یکی از اولین شهرهای بزرگ ایالات متحده است، که کیفیت هوای خود را با استفاده از شبکه غیرمتمرکز اینترنت اشیای (IoT) ساخته شده بر روی Algorand، بررسی میکند.
PlanetWatch یک سرویس نظارت بر محیط زیست میباشد که اولین دفتر کنترل کیفیت هوای جهان را با استفاده از فناوری بلاک چین و اینترنت اشیا Algorand بوجود خواهد آورد. هدفشان از این کار، جمع‌آوری داده‌ ها برای مبارزه با آلودگی هوا و نظارت بر کیفیت هوای جهانی است. با این کار میخواهند به مسئله سلامت عمومی ناشی از آلودگی هوا که میلیون ها نفر در سطح جهان درگیر آن هستند، کمک کنند. این کار باعث می شود که با ذخیره داده های مربوط به شاخص های هوا در بلاکچین Algorand، این داده ها تبدیل به اطلاعاتی غیرقابل تغییر شوند. مشارکت کنندگان در این طرح با توکن های بومی PLANET پاداش خواهند گرفت.

میامی از دو رمز ارز PlanetWatch و Algorand برای نظارت بر کیفیت هوا استفاده میکند

 در همین راستا شرکت فرانسوی فناوری محیط زیست Planetwatch پنج نوع سنسور مختلف کیفیت هوا را توسعه داده است. با تامین مالی صندوق 10 میلیون دلاری Borderless Capital PLANETS، حسگرها در سراسر شهر از جمله در خانه ساکنان مستقر خواهند شد.
هر سنسور، غلظت آلودگی هوا را در یک منطقه تشخیص میدهد و هنگامی که این داده ها در یک شبکه ترکیب شوند، به ساکنان و مقامات شهر کمک میکنند تا سطوح بالاتری از آلودگی را تجزیه و تحلیل کنند. در اصل این داده ‌های جمع‌آوری‌شده توسط حسگرها، بر روی بلاک چین Algorand ثبت و به این ترتیب ضد دستکاری و دائمی میشوند. فرانسیس سوارز، شهردار میامی، که یکی از مدافعان قدیمی استفاده از فناوری بلاک چین هست، در رویداد DeCipher در میامی در تاریخ 29 نوامبر، گفت: 
" داده ‌های این پروژه نقش مهمی در تلاش ‌های ما برای سازگاری با آب و هوا و همچنین جاه‌طلبی ‌های ما برای تبدیل میامی به کانونی برای بازار سرمایه¬های دیجیتال خواهد داشت"
در همین راستا ساکنانی که موافق اجرای سنسور در خانه خود هستند، با رمز ارز PLANET پاداش میگیرند. PLANET را می توان به قیمت فیات در بازار آزاد فروخت یا با Earth Credit مبادله کرد. Earth Credit در اصل، توکن‌های غیرقابل تعویضی هستند که PlanetWatch به عنوان ارز داخلی برای محصولات و خدمات خود مورد استفاده قرار میدهد.

به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استفاده میامی از دو رمز ارز PlanetWatch و Algorand برای نظارت بر کیفیت هوا
سوال امنیتی :4+80 = ?