نهنگ ریپل ۲۰ میلیون دلار توکن را از صرافی بیت‌استمپ خارج کرد

نهنگ ریپل ۲۰ میلیون دلار توکن را از صرافی بیت‌استمپ خارج کرد

نوشته شده در : 1400/09/07

نهنگ XRP حجم زیادی از وجوه را در چند ساعت در میان اصلاح بازار جهانی ارزهای دیجیتال جابجا می کند.

بر اساس داده‌های بلاک چینی، مالک کیف پولی ناشناس تقریبا ۲۰ میلیون دلار توکن XRP را از صرافی بیت‌استمپ به آدرس خود منتقل کرده است. آیا خروج 20 میلیون دلار xrp توسط یک نهنگ می تواند بر قیمت ریپل تاثیر بگذارد؟

ارز دیجیتال ریپل تا بحال فراز و نشیب های زیادی به خود دیده و حتی تا مرز ورشکستگی هم پیش رفته است. اما اخیرا سیر صعودی را پیش گرفته بود که با اصلاح اخیر بازار رمزنگاری دوباره این ارز کاهش قیمت را تجربه کرد.

مجموعه معاملات مشابه

طبق داده‌های بلاک چین، کیف پول ناشناس تقریباً ۲۰ میلیون دلار  سکه ی ریپل را از صرافی Bitstamp به کیف پول ناشناخته منتقل کرده است این کیف پول حالا ۵۱ میلیون توکن ریپل را در اختیار دارد. آینده این سکه ها فاش نشده است.

کیف پولی که تقریباً 20 میلیون سکه دریافت کرد، اکنون در مجموع 51 میلیون XRP را در خود جای داده است. پیش از این، همان کیف پول به همان میزان سکه به بیت استمپ منتقل کرده اما آن را به دو تراکنش به ارزش 10 میلیون سکه تقسیم کرد.

به نظر می رسد کیف پول ناشناخته مقادیر زیادی وجوه را به صرافی منتقل می کند و سپس تقریباً همان مقدار وجوه را پس می گیرد. طبق حدسیات برخی از کاربران این نهنگ در حال انجام یک روش کلاهبرداری غیرقانونی است.

اما نتیجه محتمل‌تر این است که کیف پول به طور رسمی به صرافی Bitstamp گره خورده است و برای تامین نقدینگی یا به عنوان کیف پول سرد صرافی استفاده می‌شود. اما در عین حال، تمام کیف پول هایی که متعلق به صرافی ها هستند باید برچسب گذاری شوند یعنی هویت کیف پول‌های صرافی‌ها باید روشن و مشخص باشد!

عملکرد XRP در طول افت بازار

در مقایسه با سایر فعالان بازار، ریپل روند کلی را با از دست دادن 10٪ از ارزش خود دنبال کرد در حالی که امروز تقریباً 2٪ افزایش یافت. واقعیت تاسف بارتر برای دارندگان این است که ریپل روند دو ماهه را با سقوط به زیر سطح 1 دلار شکست. این در حالی است که در زمان انتشار این خبر، XRP  با 0.95 دلار معامله می شود.

به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ایرن بایننس دنبال کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ ریپل ۲۰ میلیون دلار توکن را از صرافی بیت‌استمپ خارج کرد
سوال امنیتی :2+35 = ?