نهنگ های اتریوم هوس خوردن فلوکی کرده اند!

1401/12/01
نهنگ های اتریوم هوس خوردن فلوکی کرده اند!

نهنگ های اتریوم هوس خوردن فلوکی کرده اند! بهتره بدونین فلوکی اینو توجه ویژه نهنگ های اتریوم رو جلب کرده و در مدت کم توسنته رشد قیمتی زیادی رو تجربه کنه. داده های جدید نشون میده که نهنگ های اتریوم دوباره فعال شدن و اخیرا خریدهای زیادی انجام دادن که بیشترین خرید اون ها مربوط به خرید فلوکی هست. فلوکی مدتی پیش در صرافی کوکوین هم لیست شده که دلیل اصلی برای خرید نهنگ ها می تونه باشه. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با فلوکی اینو (FLOKI)

ارز دیجیتال فلوکی اینو نوعی رمزارز نوپایی هست که در ماه ژوئن 2021 منتشر شد و تقریبا دو سال از عمر این میم کوین می گذره. برخلاف میم کوین هایی مثل دوج کوین و شیبا، تیم توسعه دهنده فلوکی اینو مشخص هست. تیمی از فعالان بازار کریپتو با اسم های Sabra، PetaByte Capital و MrBrown Whale این ارز دیجیتال رو ساختن. این اظهار داشته که پروژه متاورس خودش رو با یه تیم 11 نفره از افراد حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال پیش میبره. یکی از توسعه دهنده های اصلی این پروژه شخصی هلندی به اسم Jacjie Xu هست. در حال حاضر هم ارز دیجیتال فلوکی اینو طرفداران خاص خودش رو داره.

فلوکی اینو توجه ویژه نهنگ های اتریوم رو جلب کرده است!

جالب اینجاست که بدونین قیمت فلوکی اینو با نماد اختصاری FLOKI بعد از ایجاد یه حرکت بزرگ در چند روز گذشته، یه ریزش تقریبا 0.5 درصدی رو در 24 ساعت گذشته تجربه کرده، ولی نکته قابل توجه این هست که نهنگ های اتریوم به فلوکی اینو علاقه مند شدن و در حال خرید این رمزارز هستن!

بر اساس داده های منتشر شده توسط پلتفرم WhaleStats اوایل صبح امروز اطلاعاتی در مورد تراکنش های 100 نهنگ برتر اتریوم ارائه کرد. طبق این داده ها، فلوکی اینو یکی از 10 توکن برتر خریداری شده توسط 100 نهنگ بزرگ اتریوم در 24 ساعت گذشته بود. علاوه بر این، فلوکی GMT رو هم پشت سر گذاشته و بیشترین حجم معاملات نهنگ های بایننس اسمارت چین رو هم به خودش اختصاص داده. بر اساس گزارش های ارائه شده توسط پلتفرم WhaleStats برای مدت کوتاهی این میم کوین از رمزارزهای دوج کوین، شیبا اینو و GMT در گروه توکن های پرمعامله پیشی گرفت. فلوکی بعد از لیست شدن در صرافی کوکوین رتبه دوم رو در این جدول به دست اورد.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سایت کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این مطلب، قیمت توکن فلوکی 0.00005006 دلار هست. قیمت فلوکی در هفته گذشته بیش از 120 درصد افزایش پیدا کرده. حجم معاملات 24 ساعته فلوکی در محدوده منفی قرار داره و در حال حاضر به 106.178.967 دلار رسیده که در 24 ساعت گذشته 43.9 درصد کاهش داشته.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های اتریوم هوس خوردن فلوکی کرده اند!
سوال امنیتی :2+54 = ?