هجوم هزاران پروژه به بلاک چین جدید شیبا!

1401/12/17
هجوم هزاران پروژه به بلاک چین جدید شیبا!

هجوم هزاران پروژه به بلاک چین شیباریوم! شیتوسی کوساما در اظهارات جدید خودش اعلام کرده که چندین هزار پروژه برای همکاری با بلاک چین لایه دوم شیباریوم درخواست دادن. شیباریوم یه راهکار لایه 2 هست که هدف اون ارتقای عملکرد اکوسیستم شیبا اینو با فراهم کردن امکان اجرای تراکنش ها با سرعت بیشتر و هزینه کمتر و چند تغییر مهم دیگه هست. با وارد کردن پروژه های زیاد به بلاک چین شیباریوم انتظار میره که بلاک چین جدید شیبا آینده خوبی داشته باشه و بتونه روی قیمت شیبا. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با شبکه شیباریوم(Shibarium)

شیباریوم یا Shibarium نوعی بلاک چین لایه 2 هست که قراره توسط تیم توسعه دهنده شیبا اینو بر روی شبکه اتریوم ساخته بشه. شیباریوم برای کاهش وابستگی به اتریوم ساخته میشه که به بهبود مقیاس پذیری و افزایش سرعت تراکنش ها کمک می کنه. این بلاک چین لایه 2 هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده، ولی تیم توسعه دهنده شیبا اینو در بعضی از اعلامیه ها بیان کرده که بعد از راه اندازی شیباریوم توکن SHIB به این بلاک چین لایه 2 منتقل میشه. این شبکه ویژگی های زیادی داره. از جمله از ویژگی های شیباریوم می تونیم به افزایش توان عملیاتی، کاهش هزینه های تراکنش، افزایش شفافیت، افزایش امنیت و.... اشاره کنیم.

هجوم هزاران پروژه به شیباریوم!

جالب اینجاست که بدونین Shytoshi Kusama توسعه دهنده اصلی شیبا در اظهارات جدید خودش اعلام کرده که چندین هزار پروژه برای همکاری با بلاک چین لایه دوم شیباریوم درخواست دادن. اون از جامعه شیبا برای ارسال این درخواست ها تشکر کرد و افزود که این باعث میشه ارتش شیبا قوی تر از قبل بشه. توسعه دهنده های شیبا در رابطه با این پروژه ها گفت که بعضی از اون ها باورنکردنی هستن. کوساما تاکید کرد که اون ها در حال بررسی همه درخواست های ارسالی هستن و قول داد که پاسخ فرم های پر شده آخر هفته ارسال بشه.

بر اساس داده های منتشر شده، کوساما همچنین با انتشار توییت دیگه اعلام کرده که مقدمات انتشار شیباریوم در حال اتمام هست. اون بار دیگه اعلام کرد که همه به شیباریوم دعوت شدن. اون همچنین توضیح داد که چرا مدتی هست سکوت کرده. به گفته کوساما، اون با همکاری تیم های مختلف مشغول بروزرسانی به موقع برای عرضه نسخه بتای شیباریوم و همچنین آماده شدن برای جشنواره SXSW و پیش نمایش پروژه The Metaverse در اون هست.

توسعه دهنده ارز دیجیتال شیبا اینو همچنین خاطرنشان کرده که بعد از راه اندازی شیباریوم، پلتفرم شیباسواپ به عنوان صرافی غیرمتمرکز رسمی این شبکه فعالیت می کنه.

مقاله پیشنهادی: شیباریوم SHIBARIUM چیست؟

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هجوم هزاران پروژه به بلاک چین جدید شیبا!
سوال امنیتی :6+33 = ?