پایان بازار نزولی بیت کوین براساس نظر PlanB

1401/03/01
پایان بازار نزولی بیت کوین براساس نظر PlanB

با وجود نمودار نزولی بیت کوین و ارزهای دیجیتال، PlanB، تحلیلگر هلندی بیت کوین و خالق مدل سهام به جریان(S2F)، ادعا می کند که بازار نزولی بیت کوین تقریباً به پایان رسیده و بیت کوین ATH جدید را خواهد شکست. براساس اظهارات PlanB، قیمت بیت کوین در حال تشکیل یک کف جدید برای بازار صعودی بعدی است و خط روند بیت کوین این هفته طبق پیش بینی های PlanB حرکت کرده و قیمت نزدیک به سطح 28500 دلار پایین آمده است.
طبق گفتهPlanB ، بازار نزولی تقریباً به پایان رسیده است و قیمت باید دوباره شروع به افزایش کند. او بر این باور است که میانگین متحرک،RPMA و شاخص قدرت نسبی،RSI در سطوح فعلی نشان دهنده پایین بودن قیمت بیت کوین می باشد. با این حال، احتمالا 6-9 ماه (مانند 2014 و 19-2018) یا 1-2 ماه (مانند 2011 و 2020) طول بکشد تا بتوانیم شاهد افزایش قیمت بیت کوین باشیم.
علاوه بر این،PlanB همچنین ارتباطی بین بازار سهام ایالات متحده و بیت کوین، به ویژه S&P 500 و بیت کوین به اشتراک گذاشته است. هر دو بازار سهام و بیت کوین همبستگی خود را حفظ کرده و از نوامبر 2021 کاهش یافته اند. در همین حال، S&P 500 در بازار نزولی قرار داشته و نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است. تحلیلگران بر این باورند که انباشت بیت کوین در قیمت فعلی می تواند بازده بیشتری را به سرمایه گذاران بلندمدت برساند.

پیش بینی قیمت بیت کوین

با وجود دیدگاه PlanB در مورد بازار نزولی، بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال دیگر معتقدند با توجه شاخص اصلی و نصف شدن ارزش بیت کوین، بازار نزولی هنوز به پایان نرسیده است. این خط روند مشابه اکتبر 2021 نشان دهنده بازگشت مجدد قیمت بیت کوین می باشد. با این حال، اگر بازار نزولی بیت کوین در 1 تا 2 ماه دیگر به پایان برسد و قیمت تحقق یافته دو ساله و شاخص قدرت نسبی، RSI بهبود داشته باشند. یک رکورد جدید در طول یک سال قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین براساس نظر جمعی از کارشناسان، افزایش تقریباً 93 درصدی ارزش بیت کوین از ابتدا نشان می دهد که اگر خط روند به رشد خود ادامه دهد، بیت کوین می تواند تا پایان سال 2025 به قیمت پیش بینی شده 126.127 دلار برسد.
بیت کوین هم اکنون با ارزش بازار حدود 558.09 میلیارد دلار، در رتبه 1 بازار قرار داشته و سهم 42.56 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هم اکنون هر واحد از بیت کوین با قیمت 29.302 دلار معامله می شود و قیمت بیت کوین در 24 ساعت اخیر 2.69 درصد کاهش یافته است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پایان بازار نزولی بیت کوین براساس نظر PlanB
سوال امنیتی :4+52 = ?