پذیرش دارایی های دیجیتالی در تجارت شتاب می گیرد

1400/08/10
پذیرش دارایی های دیجیتالی در تجارت شتاب می گیرد

چرا پذیرش دارایی های دیجیتال در تجارت شتاب می گیرد؟

تعدادی از شرکت های بزرگ مقدار قابل توجهی بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کرده اند که نشان دهنده اعتماد روزافزون شرکت های آمریکایی به BTC و دیگر دارایی های دیجیتالی به عنوان یک مانع احتمالی در برابر احتمال افزایش تورم است.

در عین حال ، برخی از سازمان های آینده نگر نیز پذیرش دیجیتال را راهی برای به دست آوردن مزیت رقابتی می دانند ، خواه از طریق استفاده از رمزنگاری برای انجام معاملات بین المللی امن و یا ادغام آن در عملیات تجاری خود.

با اتخاذ دارایی های دیجیتالی با سرعت بیشتر - و همزمان با پیچیده تر شدن زیرساخت های نهادهای حمایتی که در حال سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال هستند - به نظر می رسد آینده ایی دیجیتالی  نزدیک تر از آن چیزی است که فکر می کنیم.

پذیرش دارایی های دیجیتال در سراسر جهان اتفاق می افتد:

در استرالیا، همکاری بین کوکاکولا و خدمات پرداختی Centrapay مستقر در نیوزلند باعث شده است که ماشین های بزرگ فروشنده  نوشابه، قادر به پرداخت با ارز دیجیتال BTC باشند. سامسونگ در حال حاضر با بانک مرکزی کره جنوبی همکاری می کند تا زیرساخت معاملات ارز دیجیتالی این بانک را توسعه دهد و برنامه هایی برای انجام معاملات آفلاین با استفاده از ارز از طریق تلفن های هوشمند گلکسی در دست اجرا است.

درک اینکه چرا پذیرش دیجیتالی در فضای تجارت در حال شتاب سریع است، دشوار نیست. علاوه بر سهولت استفاده، زیرساخت های قوی و در دسترس تجار، دارایی های دیجیتالی را به عنوان گزینه پرداخت بسیار قابل دسترسی تر کرده است. هنگام مقایسه تجارت دارایی های دیجیتال با خدمات تجاری سنتی، تفاوت هایی وجود دارد که باعث برجسته شدن ارزش آنها می شود.

پذیرش نهادی در تجارت کجا اتفاق می افتد؟

پذیرش ارز دیجیتال در تجارت

جالب ترین نکته این است که پذیرش دیجیتالی در بسیاری از بخش های تجارت با سرعت ثابت و شتاب گرفته، اتفاق می افتد. به عنوان مثال، یک خانه هنری جهانی که از اواسط قرن 18 فعالیت خود را آغاز کرده است، در اوایل سال جاری با کوین بیس همکاری کرد تا بتواند پرداخت به صورت ارزهای دیجیتال برای حراج قطعه هنرمندی خیابانی بنکسی،  صورت  بپزیرد. دو خانه حراج بزرگ دیگر نیز چنین همکاری هایی داشته اند.

اما پرداخت با ارزهای دیجیتالی تنها در خانه های حراج خلاصه نمی شود. برای هر مورد استفاده مهم از عناوین، چندین تصویب ساده اما فزاینده مهم از ارز دیجیتال در سناریوهای تجارت سنتی وجود داشته است. این امر به ویژه در تجارت جهانی تجارت الکترونیکی قابل مشاهده است، جایی که به نظر می رسد دارایی های دیجیتالی به عنوان یک فرم پرداخت قابل دسترس برای مشاغل اصلی و کارآفرینان عادی برای رشد مداوم استفاده شده اند.

چیزی که به همان اندازه قابل توجه است این است که چگونه دارایی های دیجیتالی می توانند به آسانی به عنوان یک روش پرداخت ادغام شود.

اگر به طیف گسترده ای از تجارت که از راه حل های تجارت دارایی های دیجیتال استفاده می کنند نگاه کنیم، متوجه می شویم که تمایل برای خرید ارز دیجیتال و به طور کلی معاملات دارایی های دیجیتالی در بازار رو به افزایش است. با دسترسی به قابلیت های پیشرفته معاملات رمزنگاری، شرکت ها می توانند با برآوردن تقاضای روزافزون مشتریان برای خرید و فروش در بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده، مزیت رقابتی خود را ادامه دهند.

با دنبال کردن اخبار ارز دیجیتال از به روزترین اخبار کریپتوکارنسی آگاه شوید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش دارایی های دیجیتالی در تجارت شتاب می گیرد
سوال امنیتی :6+65 = ?