پشنهاد بانک UBS برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

1400/11/21
پشنهاد بانک UBS برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

شرکت خدمات مالی و بانکداری سوئیس یو بی اس (UBS) درخصوص ارز های دیجیتال هشدار داده بود که زمستال طولانی برای این بازار در پیش است. از طرفی تحلیلگران بانک یو بی اس بر این باور هستند که ریزش بازار ارزهای دیجیتال که در چند وقت اخیر رخ داده است، ممکن است تا سال ها جبران نشود. بنابراین این نوسانات جذابیت بازار ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران از بین خواهد برد. بنابراین بانک UBS واقع در سوئیس برای در امان ماندن دارایی سرمایه گذاران در حال بررسی گزینه های مختلفی برای ارائه خدمات برای سرمایه گذاری در این بازار هست. طبق گفته تحلیلگران در این طرح چند راه اصلی وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند به پتانسیل سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند و در عین حال از نوسانات بالا و خطرات نگهداری بیت‌کوین یا ارزهای دیجیتال اجتناب کنند. در بیانیه ای که این بانک اعلام کرده است به این اشاره شده که این موسسه در حال نظارت بر پیشرفت ها و برنامه های در حال توسعه حوزه ارزهای دیجیتال هست و بیشتر فناوری های مربوط به پشتوانه و نگهداری ارزهای دیجیتال مانند کیف پول لجر(Ledger) را مورد برسی قرار داده اند.

موسسات که خدمات ارز دیجیتال را انجام می دهند

در حال حاضر موسسه های بازرگانی بسیاری خدمات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را انجام میدهند. گلدمن ساکس (Goldman sachs) یکی از این موسسات است که هم اکنون خدمات سرمایه گذاری در ارزهای ارائه می دهد. مورگان استنلی (Morgan Stanley) بزرگترین بانک امریکایی که به مشتریان ثروتمند خود پشنهاد سرمایه گذاری در 3 صندوق مرتبط با ارزهای دیجیتال را میدهد. بانک نیویورک ملون (Bank of New York Mellon) هم اکنون در حال توسعه یک پلتفرم برای تبدیل دارایی ها به ارزهای دیجیتال است. مدتی است که سیتی گروپ (CitiGroup) هم در فکر ارائه خدمات ارز دیجیتال است. مقاله 10 نکته مهم سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال شما را بیشتر با نحوه سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال آشنا خواهد کرد.

جدید ترین و بهترین خبرهای بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پشنهاد بانک UBS برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :8+41 = ?