پلیس اینترپل وارد متاورس شد!

1401/11/23
پلیس اینترپل وارد متاورس شد!

پای پلیس اینترپل به متاورس کشیده شد! خبر جالب و تعجب برانگیز! متاورس پیوند جهان فیزیکی با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت هست. متاورس دنیایی حیرت برانگیز هست که ویژگی های زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال خیلی از کاربران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. شرکت ها و سازمان های زیادی در متاورس سرمایه گذاری کردن و فعالیت های مختلفی در این فضا انجام میدن. آخر سر هم بر اساس خبر منتشر شده، پلیس اینترپل وارد متاورس شد. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

مقاله پیشنهادی: متاورس چیست؟

آشنایی با متاورس (Metaverse)

متاورس دنیای جدید و شگفت انگیز و در اصل یه مکان مجازی هست که به کاربران اجازه میده تا در یه محیط دیجیتالی با افراد واقعی ارتباط داشته باشن. دنیای متاورس رو میشه به عنوان یه اینترنت تجسم یافته در نظر بگیریم که به جای اینکه فقط به اون نگاه کنیم، در واقع در اون حضور داشته باشیم. همچنین متاورس همیشه فعال و روشنه، با وجود اینکه یه واقعیت مجازی هست، ولی به صورت زنده و در زمان واقعی تجربه میشه، محدودیتی در جلب مخاطب نداره، دارای اقتصاد مستقل و پویاست و در سرتاسر پلتفرم های دیجیتالی و فیزیکی گسترده شده.

پای پلیس اینترپل به متاورس کشیده شد!

جالب اینجاست که بدونین سازمان های پلیس در زمان تصمیم گیری و تعیین سیاست های خاص برای اجرای قانون در متاورس با مشکلات و چالش هایی روبرو هستن. با این وجود، شخصی به اسم Jurgen Stock دبیر کل سازمان بین المللی پلیس جنایی اینترپل باور داره که این سازمان باید برای اقدام در مورد جنایت هایی که در دنیای دیجیتال اتفاق می افته، آماده باشه.

یورگن استوک در مصاحبه ای اظهار داشت:

«مجرمان در انطباق سریع با هر ابزار فناوری جدیدی که برای ارتکاب جرم در دسترس هست، پیچیده و حرفه ای هستن. ما باید به اندازه کافی بهش جواب بدیم. بعضی وقت ها قانون گذاران، پلیس و جوامع ما کمی عقب می مونن»

از جمله جنایت ها و جرم هایی که در حال حاضر در متاورس رخ میده، میشه به آزار و اذیت کلامی، باج افزار، جعل، پولشویی و کلاهبرداری مالی اشاره کرد. طبق گفته دکتر مادان اوبروی، مدیر اجرایی بخش فناوری و نوآوری اینترپل یکی از بزرگترین مشکلاتی که این سازمان در حال حاضر باهاش روبرو هست، تعیین این موضوع هست که آیا این اعمال در متاورس جرم محسوب میشن یا خیر. ولی قطعا این تهدیدها وجود دارن و اینجور مسائل حل نشدن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پلیس اینترپل وارد متاورس شد!
سوال امنیتی :6+35 = ?