پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر عامل بایننس

1401/04/07
پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر عامل بایننس

صنعت ارزهای دیجیتال در برحه زمانی بشدت نزولی خود است که باعث نگرانی و ترس سرمایه گذاران در صنعت شده است. طبق گزارش گاردین، چانگ ‌پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس اظهار داشته که احتمالا تا دو سال دیگر بیت کوین به بالاترین حد خود خواهد رسید.

به نقل از مدیر عامل بایننس در گاردین؛ اگر مردم می دانستند که بیت کوین در 2022 به 20 هزار دلار خواهد رسید، احتمالا امروز کمتر نگران وضعیت بازار بوده اند. وقتی از او پرسیده شد که قیمت بیت کوین کی اوج خود را پس می گیرد، اظهار داشت که با توجه به کاهش قیمت شدید بیت کوین، از بالاترین سطح تاریخی 68 هزار تا 20 هزار اکنون، احتمالاً چند ماه یا چند سال طول خواهد کشید و هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند.

با این حال، CZ اظهار داشت که قیمت بیت کوین تنها از سال 2019 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، به گفته او، این واقعیت که قیمت بیت ‌کوین از پایین‌ ترین حد به اوج قبلی خود رسیده است، دلیلی بر این است که مطمئنا رشد خواهد کرد و احتمالا این روند دو سال طول خواهد کشید. او تغییرات قیمتی بیت کوین را طبیعی دانست و اظهار داشت نوسانات ارزهای دیجیتال در طول زمان به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال

از چانگ ‌پنگ ژائو در خصوص نوسانات مارکت دیجیتال پرسیده شد و او اظهار داشت که با توجه به نمودار بیت کوین هم اکنون از آخرین پیک خود بالاتر است. بنابراین، چه نرمال باشد و یا نه، با توجه به رشد و بلوغ صنعت نوسانات قیمتی طبیعی است.

به گفته مدیر عامل بایننس، از نوامبر 2021 ارزش بازار بیت کوین به شدت کاهش یافته است و این باعث شده است که برخی از پروژه ‌ها در مسیر توسعه متوقف شوند با این حال بایننس تصمیم دارد در طول بازار نزولی پروژه های بکر خود را توسعه و گسترش دهد و بایننس همچنان در حال رشد و استخدام خواهد بود.

بایننس در حالت توسعه

اخیرا بایننس از امضای قراردادی چند ساله با اسطوره فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو خبر داده است، بایننس در وبلاگ رسمی خود درخصوص این قرارداد اظهار داشت که برنده پنج بار توپ طلا در راستای ایجاد چندین کلکسیون NFT که به طور انحصاری بر روی پلتفرم رسمی NFT بایننس عرضه خواهد شد، به بایننس پیوسته است. 
این اقدام تجربه ‌ای بی ‌نظیر برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان فراهم کرده است و کاربران بایننس می توانند مجموعه ها را با استفاده از بایننس پی خریداری نمایند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیر عامل بایننس
سوال امنیتی :3+61 = ?