چشم انداز بیت کوین در سال 2023 از نگاه گرگ وال استریت!

1401/11/14
چشم انداز بیت کوین در سال 2023 از نگاه گرگ وال استریت!

 چشم انداز بیت کوین در سال 2023 از نگاه گرگ وال استریت! بهتره بدونین جردن بلفورت، فعال سابق بازار سهام ایالات متحده آمریکا که معمولا با اسم گرگ وال استریت شناخته میشه، به بررسی چشم انداز احتمالی ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2023 پرداخته. اون باور داره که ارز دیجیتال بیت کوین سعی می کنه تا از بازار نزولی یا خرسی سال گذشته خارج بشه و به رشد قیمتی خودش ادامه بده. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات کامل این خبر مطلع بشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش بیت کوین بگیرین.

طرفداری از بیت کوین توسط جردن بلفورت

طبق داده های منتشر شده توسط مجله کوین گراف، جردن بلفورت، گرگ وال استریت میگه که عملکرد ارز دیجیتال بیت کوین فراتر از انتظار اون بود. همچنین کارگزار شناخته شده بورس، جردن بلفورت که فیلم گرگ وال استریت بر اساس نزدگی اون ساخته شده، در یه مصاحبه جدید با یاهو فایننس اعلام کرد که اون طرفدار خیلی از ارزهای دیجیتال نیست! اون میگه من هنوز از خیلی از ارزهای دیجیتال متنفر هستم و نظر من تغییر نکرده. ولی من در مورد یه چیز اشتباه می کردم، بیت کوین به صفر نمیرسه!

نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین در سال 2023

جالب اینجاست که بدونین جردن بلفورت که به گرگ وال استریت معروف هست، به بررسی چشم انداز ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2023 پرداخته و اعتقاد داره که بیت کوین تلاش می کنه تا از بازار نزولی سال پیش خارج بشه. جردن بلفورت در یکی از بخش های پادکست فیلم گرگ وال استریت نظر خودش رو در مورد چشم انداز بیت کوین در سال 2023 منتشر کرد. در طی این برنامه، جردن بلفورت گفت که در بین افزایش صحبت ها درباره قانون گذاری و هدفمندسازی بیت کوین، هر نوع قانونی که وضع بشه، احتمالا یه کاتالیزور صعودی برای بیت کوین هست.

گرگ وال استریت از حامیان بزرگ مقررات بازار ارزهای دیجیتال بوده و میگه که دارایی هایی مثل ارز دیجیتال بیت کوین ممکنه در محیطی که قوانین اون به خوبی تعریف شده، سودآور باشن. مثلا اون میگه که اگه مقررات وجود داشت باشه، بازار ارزهای دیجیتال دچار رکود اخیر ناشی از سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX نمیشد! در این جلسه به عامل افزایش تورم هم اشاره شد و نظرها به این صورت هست که رشد فعلی قیمت بیت کوین به دلیل کاهش نرخ تورم ایالات متحده آمریکا بود که نشون دهنده آسون سازی سیاست پولی فدرال رزرو هست.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چشم انداز بیت کوین در سال 2023 از نگاه گرگ وال استریت!
سوال امنیتی :3+49 = ?