کیف پول TUSD چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول TrueUSD | بهترین کیف پول ترو یو اس دی

1402/06/25
کیف پول TUSD چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول TrueUSD | بهترین کیف پول ترو یو اس دی


کیف پول TUSD چیست؟همیشه نگهداری سرمایه و پول تو یه جای مناسب یکی از بزرگترین دغدغه های هممون بوده و البته این موضوع تازگی نداره. از همون اغاز خلقت بشر تا به امروز سرقت دارایی ها رو شاهد بودیم. قدیم ها که کیف پول و بانک و اینا نبود مردم میومدن طلا یا سرمایه هاشون رو دفن میکردن، یا به روش هایی براشون محافظ میزاشتن و خلاصه هر کاری می کردن که دست کسی بهشون نرسه.

خیلی ها هم تو اون قدیم تو این کار موفق بودن، مثلا معابد فرعون های مصر رو بعد هزار سال که بازشون میکنن هنوز همه چیز شون سالم باقی مونده. این روزها دیگه لازم نیستش بیاییم زمین بکنیم یا واسه دارایی هامون تله بزاریم که کسی خواست اونا رو ببره سر به نیست بشه. کلا مفهوم نگهداری پول برای ما شده دیجیتالی و از حالت فیزیکی خارج شده لذا برای نگهداری این نوع پول ها نیاز به کیف پول دیجیتالی داریم.موضوع این مقاله در مورد نگهداری از ترو یو اس دی بعد از خرید ارز دیجیتال TUSD  هستش. کیف پول TUSD چیست؟  انواع کیف پول ترو یو اس دی کدامند؟ و ... همه رو برای شما توضیح خواهیم داد. تا انتها مقاله رو بخونید و ازش لذت ببرید.

ارز دیجیتال TUSD چیست؟

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟

قبل اموزش ساخت کیف پول TUSD اولین مبحثی که لازمه در موردش به طور کامل اطلاعات کسب کنیم در مورد خود ارز دیجیتال ترو یو اس دی هستش. این رمز ارز یک استیبل کوین هستش. حالا شاید براتون سوال پیش بیاد که استیبل کوین چیه؟ در دنیای رمز ارز ها استیبل کوین ها به ارزهایی می گن که قیمت ثابتی دارن و نوسانات خاصی ندارن. یعنی قیمت شون همیشه ثابته. حالا ممکنه قیمت شون یک دلار امریکا باشه یا یک یورو باش یا یک ین ژاپن. فرقی نداره. موضوع اصلی استیبل کوین ها اینه که قیمت شون بر اساس یک رمز ارز یا سرمایه فیزیکی در دنیای سنتی تعیین میشه. در مورد ارز دیجیتال ترو یو ای دی قیمش همونطور که از اسمش هم پیداست بر اساس دلار امریکا تنظیم شده و هر توکن این استیبل کوین یک دلار آمریکا قیمت داره.

ارزهایی که در بازار رمز ارزها استیبل کوین هستن برای ثابت موندن قیمت و همچنین داشتن اعتبار در این بازار باید یک پشتوانه در دنیای روزمره داشته باشن. مثلا استیبل کوین TUSD به ازای هر توکنی که به کاربرهای رمز ارز ها میفروشه یک دلار آمریکا رو به عنوان وثیقه تو بانک نگهداری میکنه که به این وسیله بتونه ارزش این توکن ها رو حفظ کنه. دومین نکته ای که باید در مورد TUSD بدونین این هستش که این رمز ارز یک توکن هستش. حالا این یعنی چی؟ یعنی خودش بلاکچین مستقلی نداره و روی بستر یه رمز ارزی که بلاکچین داره راه اندازی شده. در مورد این رمز ارز باید بهتون بگم که بر بستر اتریوم راه اندازی شده و یک توکن ERC 20 به حساب میاد.

این رمز ارز تو سال 2018 توسط یه شرکتی بنام تراست توکن Trust Token وارد بازار رمز ارز ها میشه و مثل اکثر استیبل کوین های دیگه بازار مثل تتر باعث کاهش نوسانات بازار ارزهای دیجیتال میشه. همونطور که میدونین بازار ارز های دیجیتال یه بازار نوسانی هستش و قیمت رمز ارز ها در طول روز بارها افت و خیز های خاصی رو تجربه می کنن و این رمز ارز ها بوجود اومدن تا بتونن جلوی این نوسانات رو بگیرن.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

تو مقاله اموزش ساخت کیف پول TUSD باید به این نکته اشره کنیم که اصلا کیف پول چیه و چرا اینقدر اهمیت داره. ببینید تو دنیای ارز های دیجیتال دیگه سیستم نقل و انتقال و نگهداری رمز ارز ها با پول های سنتی مثل دلار امریکا و یورو و حتی ریال خودمون فرق داره. بقول گفتنی دیگه گذشت اون زمانی که باید می رفتی بانک و پولت رو اونجا میزاشتی. الان سیستم ارز های دیجیتال برای حذف این واسطه روی کار اومده و میگه بدون نیاز به همچین واسطه ای هر کسی میتونه خودش با هر شخصی در دنیا به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازه و سیستم های سنتی نقل و انتقال پول یه دنیا ایراد دارن. یکی از چالش های پیش روی ما در دنیای جدید نگهداری سرمایه و پول های دیجیتالی خودمون هستش.

از قدیم گفتن که هر تغییر جدیدی با ترس و شک رو نگرانی همراه هستش ولی خب با گذر زمان این مشکلات کم کم حل میشن. این روزها برای نگهداری رمز ارز ها باید از یک کیف پول دیجیتال استفاد کنیم. در اصل کیف پول دیجیتال محلی برای ثبت اطلاعات تراکنش های مالی شما در حوزه ارز های دیجیتال و ذخیره کردن کلید های خصوصی و عمومی دارایی های شما هست. این کیف پول ها شکل جدید نگهداری سرمایه به حساب میان که باید در موردشون اطلاعات کاملی کسب کرد.

همونطور که بانک های خیلی زیادی داریم که میتونیم سرمایه خودمون رو تو اونا نگهداری کنیم. تو دنیای ارز های دیجیتال هم کیف پول های خیلی زیاد و متنوعی داریم که میتونیم برای نگهداری و نقل و انتقال سرمایه های دیجیتالی خودمون ازشون استفاده کنیم. کیف پول یا والت (Wallet) در حوزه رمز ارز ها به چند دسته گرم و سرد تقسیم میشن و خود کیف پول های گرم شامل کیف پول های موبایلی، دسکتاپی و تحت وب بوده و کیف پول های سرد هم شامل سخت افزاری کاغذی میشن.

ویژگی های کیف پول TUSD

کیف پول TUSD یک نوع کیف پول رمزارزی است که برای ذخیره و مدیریت توکن TrueUSD (TUSD) به کار می‌رود. TUSD یک رمزارز است که به صورت یک توکن تحت بلاک‌چین Ethereum (ERC-20) صادر می‌شود و به صورت یک پایدارسازی یک به یک با دلار آمریکا (USD) معامله می‌شود. ویژگی‌های کیف پول TUSD به شرح زیر میباشد:

1. ذخیره‌سازی TUSD: کیف پول TUSD به شما امکان می‌دهد TUSD را به صورت امن ذخیره کنید.

2. انتقال و دریافت: با استفاده از این کیف پول، می‌توانید TUSD را به دیگر افراد ارسال و از آن‌ها دریافت کنید.

3. پشتیبانی از توکن‌های دیگر: برخی از کیف پول‌های TUSD از پشتیبانی از توکن‌های دیگر رمزارزها نیز برخوردار هستند، اما این ویژگی به کیف پول خاصی بستگی دارد.

4. امنیت: کیف پول TUSD باید از امنیت بالا برخوردار باشد تا اطلاعات و توکن‌های شما محافظت شوند. برخی کیف پول‌ها از ویژگی‌هایی مانند چند لایه امنیتی و دسترسی به کلید خصوصی (private key) کاربر به منظور افزایش امنیت استفاده می‌کنند.

5. رابط کاربری کاربرپسند: کیف پول TUSD باید دارای یک رابط کاربری کاربرپسند باشد تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش‌های خود را مدیریت کنند.

6. پشتیبانی از چند سکه: برخی کیف پول‌ها امکان مدیریت تعدادی از رمزارزها را فراهم می‌کنند تا کاربران بتوانند تنوع در پرتفولیوی رمزارزی خود داشته باشند.

7. آپدیت‌های منظم: برای افزایش امنیت و کارایی، کیف پول TUSD باید به طور منظم به‌روزرسانی شود.

8. پشتیبانی از دسترسی از طریق موبایل: برخی کیف پول‌ها اپلیکیشن‌های موبایل همچنین ارائه می‌دهند تا کاربران بتوانند از گوشی همراه خود نیز به حساب کیف پول خود دسترسی داشته باشند.

9. هزینه‌ها: در نظر داشته باشید که برخی از کیف پول‌ها ممکن است هزینه‌هایی برای انجام تراکنش‌ها یا ذخیره‌سازی داشته باشند. باید مطالعه کنید و هزینه‌های مرتبط با استفاده از کیف پول TUSD را مورد بررسی قرار دهید.

 

کیف پول ارز دیجیتال چگونه کار میکند؟

کیف پول ارز دیجیتال یک نرم افزار است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال را ذخیره و مدیریت کنید. این کیف پول معمولاً از طریق یک برنامه قابل نصب بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی شما در دسترس است. هنگامی که ارز دیجیتالی را دریافت می‌کنید، آن را در کیف پول خود ذخیره می‌کنید. این کیف پول، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی دارد. کلید عمومی، مشخصات شما را نشان می‌دهد و به دیگران امکان می‌دهد ارز به شما ارسال کنند. از طرف دیگر، کلید خصوصی برای امضای تراکنش‌ها استفاده می‌شود و باید محرمانه نگه داشته شود تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود. هنگامی که شما یک تراکنش را امضا می‌کنید، اطلاعات آن با استفاده از کلید خصوصی شما رمزگذاری می‌شود و توسط شبکه بلاکچین اثبات می‌شود. این کیف پول همچنین به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های خود را پیگیری کنید و موجودی ارز دیجیتال خود را مشاهده کنید. در کل، کیف پول ارز دیجیتال یک ابزار کاربردی و امن است که به شما امکان می‌دهد در دنیای ارز دیجیتال فعالیت کنید.

نکات امنیتی یک کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | نکات ایمنی کیف پول ارز دیجیتال

یکی از مباحث خیلی مهمی که باید در مورد اموزش ساخت کیف پول بهش دقت کنین بحث امنیت کیف پول هست. البته این نکات فقط به کیف پول ترو یو اس دی مر بوط نمیشن و هر کیف پولی رو شامل میشن.

  • از کجا دانلود کنم؟

نصب کیف پول از یک جای درست یکی از اولین قدم های شما خواهد بود. اگه برای موبایل میخواین یک کیف پول رو دانلود کنین یا از پلی استور گوگل دانلودش کنین یا از اپ استور اپل. این دو منبع مطمئن ترین مکان های دانلود یک کیف پول موبایل به حساب میان. اگه میخواین برای کامپیوتر یا لپ تاپ خودتون هم یک کیف پول دانلود کنین برین داخل خود وب سایت کیف پول، اونجا لینک های دانلود کیف پول ها رو گذاشته و از خود اونجا کیف پول رو نصب کنین. اینطوری خیال تون راحت میشه که از یه جای خوب و مطمئن کیف پول تون رو دانلود کردن و خطری سرمایه های شما رو تهدید نخواهد کرد.

  • چطوری کیف پول رو نصب کنم؟

دومین نکته ی که باید بهش دقت کنین این هستش که اگه نحوه نصب یه کیف پول رو بلد نیستین مشکلی نداره خیلی راحت تو اینترنت یه سرچ کنین. مثلا آموزش ساخت کیف پول TrueUSD، با این کار کلی مطلب در دسترس شما قرار می گره که میتونین برای نصب کیف پول ازشون استفاده کنین. بخاطر اینکه نصب کیف پول باید توسط خودتون صورت بگیره و به کسی این کار رو نسپارین. مخصوصا افراد غریبه. چون اگه کسی کیف پول تون رو نصب کنه میتونه بهش دسترسی هم داشته باشه اگه بخواد که در ادامه دلیلش رو میگم.

  • کلمات بازیابی چی هست؟

یکی دیگه از نکاتی که مهمه این هستش که وقتی یه کیف پول رو نصب می کنین بهتون دوازده تا شانزده کلمه لاتین رو میده تحت عنوان کلمات بازیابی کیف پول. حالا این کلمات به چه دردی میخورن؟ این کلمات رو کیف پول بخاطر این بهتون میده که اگه یه زمانی نا خواسته کیف پول تون حذف شد یا برای گوشی تون مشکلی بوجود اومد که نتونستین بهش دسترسی پیدا کنین بتونین با کلمات بازیابی همون کیف پول رو روی یه دستگاه دیگه بازیابی کنین و به دارایی های خودتون دسترسی پیدا کنین. پس اگه کسی کلمات بازیابی کیف پول تون رو داشته باشه میتونه دارایی های شما رو هم سرقت ببره.

کیف پول صرافی یا کیف پول شخصی؟

یکی از مباحثی که میخوایم در مقاله آموزش ساخت کیف پول TrueUSD برای شما توضیح بدیم این هستش که از کدوم کیف پول استفاده کنیم؟ صرافی یه کیف پول شخصی خودمون بهتره برای نگهداری ارز دیجیتال؟ در جواب باید بهتون بگم که اگه قصد سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال رو دارین و میخواین چند ارز دیجیتال رو بخرین و برای یک مدت طولانی اونا رو نگهداری کنین، بهترین راه استفاده از یک کیف پول شخصی هستش. برای این کار یک کیف پولی که از رمز ارز های خودتون پشتیبانی میکنه و امن هستش رو انتخاب کنین و با رعایت همه نکات امنیتی اون رو نصب کنین و ارز های دیجیتال مورد نظر خودتون رو توش نگهداری کنین. اگه هم قصد ترید روزانه رمز ارز ها رو دارین بهترین کار استفاده از یک کیف پول صرافی هستش که هزینه ها و کارمزد انتقال رمز ارز هاتون به حداقل برسه.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال TUSD

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ بهترین کیف پول TUSD

امیدواریم در مورد کیف پول های ارز دیجیتال تا اینجا اطلاعاتی که لازم و ضروری هستش رو کسب کرده باشین. در ادامه میخواهیم بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال TUSD رو برای شما توضیح بدیم. از اونجایی که ارز دیجیتال ترو یو اس دی یک توکن هستش که بر بستر بلاکچین اتریوم راه اندازی شده پی میشه نتیجه گرفت که کیف پول هایی که از توکن های این شبکه پشتیبانی می کنن میتونن گزینه های خوبی برای ارز دیجیتال ترو یو اس دی باشن. در ادامه چند مورد از بهترین کیف پول ترو یو اس دی رو برای شما معرفی می کنیم که اگه قصد خرید  TUSD رو داشتین در داخل این کیف پول ها نگهداری کنین:

کیف پول گواردا یا گاردا (Guarda)

کیف پول ترو یو اس دی | بهترین کیف پول TUSD| کیف پول گواردا یا گاردا (Guarda)

یکی از کیف پول هایی که برای نگهداری ارز دیجیتال ترو یو اس دی میتونین ازش استفاده کنین گواردا هستش. که میخواهیم در ادامه این کیف پول رو بطور کامل بررسی کنیم تا زیر و بم این کیف پول کامل دست تون بیاد.

در اصل Guarda یک کیف پول چند پلتفرمی هستش که برای موبایل، دسکتاپ و وب نسخه ارائه کرده و میتونین این کیف پول رو روی موبایل و کامپیوتر خودتون نصبش کنین. یکی از نکات مثبتی که این کیف پول داره، این هستش که کلید های خصوصی کیف پول تون توسط گواردا ذخیره نمیشه و خود شرکت به دارایی ها و کلید های خصوصی کیف پول خودتون دسترسی نداره. همچنین اگه کیف پول سخت افزاری لجر رو دارین میتونین به راحتی اونو با ولت گواردا همگام سازی کنین.

اگه بخوام شما رو بیشتر با این کیف پول آشنا کنم باید بهتون بگم که این کیف پول سال 2017 وارد بازار ارزهای دیجیتال شده.

مزیت های کیف پول Guarda

در ادامه مقاله کیف پول TUSD چیست؟ میخوایم مزیت های کلی این کیف پول رو براتون توضیح بدیم که بیشتر با این کیف پول آشنا بشین.

  • امنیت بالا

احتمالا همه شما با من موافق باشین که تو درجه اول برای هر کدوم از ما امنیت یک کیف پول از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هستش. یعنی کیف پول هر ویژگی هم داشته باشه، اگه امنیتش بالا نباشه به دردی نمی خوره. در مورد کیف پول Guarda باید بهتون بگم که اولا از نظر امنیتی، این شرکت کلید های خصوصی کیف پول شما رو نگهداری نمی کنه و خیالمون راحت هستش که امنیت کی پول مون دست خودمون هستش. میتونین برای کیف پول خودتون یک گذر واژه خوب تعیین کنین یا حتی اگه موبایل تون از تشخیص چهراه پشتیبانی می کنه برای کیف پول خودتون استفاده کنین.

  • اوپن سورس (Open source) یا متن باز بودن گواردا

یکی دیگه از ویژگی های خوب این کیف پول این هستش که متن باز بوده و به راحتی میتونین کد های سازنده این کیف پول رو ببینین. این قضیه از اونجا اهمیت پیدا می کنه که میتونید کد های برنامه هایی که متن باز هستن رو ببینین و بررسی کنین که کد مخربی داخلش وجود نداشته باشه که امنیت کیف پول تون رو تهدید کنه

  • پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز

نکته مهم بعدی که برای خیلی از ماها اهمیت داره این هستش که وقتی میخوایم یک کیف پول رو برای نگهداری ارز های دیجیتال انتخاب کنیم سعی می کنیم کیف پولی رو انتخاب کنیم که از تعداد زیادی رمز ارز پشتیبانی کنه که مجبور نباشیم برای نگهداری چندین رمز ارز به همون تعداد هم کیف پول نصب کنیم. تو این زمینه Guarda یه گزینه خیلی عالی به شمار میاد که میتونین علاوه بر نگهداری ارز دیجیتال TUSD تمامی رمز ارزهای مهم بازار و همه توکن هایی که از بستر ERC 20 اتریوم برای راه اندازی استفاده می کنن رو داخل این کیف پول نگهداری کنین.

کیف پول تراست ولت Trust Wallet

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | بهترین کیف پول TUSD | کیف پول تراست والت

یکی دیگه از بهترین کیف پول های بازار ارز های دیجیتال تراست ولت هستش که در آموزش ساخت کیف پول ترو یو اس دی بهتون پیشنهاد میدیم ازش استفاده کنین. این کیف پول یکی از پر کاربرد ترین و امن ترین کیف پول های بازار های دیجیتال بوده و متعلق به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا یعنی صرافی بایننس هستش. این کیف پول هم متن باز بود و کلید های خصوصی کیف پول خودتون رو فقط روی دستگاه خودتون ذخیره می کنه. از ویژگی های مثبت این کیف پول میشه به پشتیبانی از تعداد خیلی زیادی رمز ارز، امنیت بالا و رابط کاربری ساده و اسان و در نهایت قابلین اضافه کردن توکن های جدید اشاره کرد.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | بهترین کیف پول TUSD | کیف پول اتمیک

کیف پول دیگه ای که در آموزش ساخت کیف پول TUSD میخوایم بهتون معرفی کنیم یکی از بهترین و معروف ترین کیف پول های بازار بوده که اتمیک نام داره. در اصل اتمیک Atomic wallet یکی از کاربردی ترین کیف پول های نرم افزاری برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال هستش. از ویژگی های خیلی خوب این کیف پول میشه به کارایی و سادگی اون اشاره کرد. این کیف پول از بیش از 300 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و میتونین برای موبایل چه اندروید و چه ای او اس و دسکتاپ ازش استفاده کنین.

آموزش نصب تراست ولت

در ادامه نصب تراست ولت رو هم بهتون آموزش میدیم که اگه خواستین برای نگهداری TUSD از این کیف پول استفاده کنین. برای استفاده از کیف پول تراست ولت در قدم اول اگه سیستم عامل گوشی تون اندروید هستش به گوگل پلی برین و اگه آی او اس هستش به اپ استور برین و اپلیکیشن این کیف پول رو دانلود کنین. همچنین برای دانلود برنامه این کیف پول می تونین به وبسایت رسمی تراست ولت با آدرس Trustwallet.com مراجعه کنین و لینک های دانلود این برنامه بر روی وب سایت این کیف پول هم گذاشته شده.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول ترو یو اس دی در تراست والت

بعد از اینکه کیف پول تراست ولت رو دانلود کردین، تو مرحله بعدی، شروع به ساخت کیف پول جدید خواهیم کرد و برای شما مرحله به مرحله اون رو توضیح خواهیم داد. ابتدا برنامه نصب شده رو باز کنین و مطابق شکل زیر دو تا گزینه پیش رو خواهین داشت: یکی CREATE A NEW WALLET که معنیش میشه ساخت کیف پول جدید و دومی I already have a wallet که معنیش میشه من کیف پول تراست ولت رو دارم. این گزینه برای زمانی هستش که قبلا از این کیف پول استفاده کردین و کلمات بازیابی کیف پول تون رو هم دارین و فقط میخواین کیف پول تون رو بازیابی کنین.

چون هدف ما ساخت کیف پول جدید هستش گزینه Create a new Wallet رو بزنین، تا ساخت کیف پول تراست ولت برای شما شروع بشه.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول ترو یو اس دی در تراست والت

در مرحله بعدی مطابق شکل زیر ابتدا در قسمت legal شرایط و قوانین تراست ولت گذاشته شده که میتونین اون ها رو مطالعه کنین. سپس تیک گزینه Ive read and accept … رو بزنین تا براتون CONTINUE فعال شده و وارد مرحله بعدی بشین.

در مرحله بعدی به شما میگه که تو قدم بعدی قراره بهتون 12 کلمه بدیم که می تونین با اونا کیف پول خودتون رو بازیابی کنین. در قسمتی که قراره تیک گزینه رو هم بزنین ذکر شده که من میدونم که اگه کلمات بازیابی کیف پول خودم رو گم کنم، بهش دسترسی نخواهم داشت. در کل کلمات بازیابی برای این اهمیت دارن که اگه روزی گوشی خودتون مشکلی پیدا کرد که نتونستین ازش استفاده کنین یا این برنامه از رو گوشی تون حذف شد، راهی باشه که بتونین دوباره اون کیف پول قدیمی تون رو برگردونین. مطابق شکل تیک گزینه رو بزنین و وارد مرحله ی بعدی بشین.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول ترو یو اس دی در تراست والت

در این مرحله مطابق شکل زیر به شما 12 کلمه بازیابی کیف پول تون نمایش داده میشه که باید اونا رو یادداشت کنین و حق اسکرین شات گرفتن از اونا رو هم ندارین. توصیه ما این هستش که این مرحله رو جدی بگیرین و به این مرحله خیلی دقت کنین. مطابق شکل ابتدا به شما کلمات بازیابی داده میشه و تو مرحله بعدی ازتون خواسته میشه که به ترتیب کلمات رو وارد کنین. بعد این که کلمات رو یادداشت کردین و و به ترتیب هم اونها رو وارد کردین، وارد مرحله ی بعدی می شین و تقریبا کیف پول تون آماده ست.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول ترو یو اس دی در تراست والت

تا به اینجا اگه همه قدم ها رو درست رفته باشین، کیف پول شما ساخته شده و مطابق شکل زیر به شما گفته میشه که کیف پول شما با موفقیت ساخته شده و میتونید از طریق این کیف پول به نگهداری، ارسال و دریافت ارز دیجیتال TUSD بپردازین.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول ترو یو اس دی در تراست والت

اضافه کردن ارز TrueUSD به تراست ولت

در این قسمت از مقاله کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ آموزش اضافه ارز TUSD به تراست والت به صورت دستی و با استفاده از آدرس قرارداد توکن TrueUSD خواهیم داشت. برای این کار مراحل زیر رو طی کنین:

  • ورود به کیف پول تراست ولت و بخش جستجو ارزها : برای این کار از طریق آیکون خط و نقطه که در بالای صفحه قرار داره وارد جستجوی رمز ارزها بشین.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ آموزش افزودن TUSD  به تراست والت

  • جستجوی ارز TrueUSD و ورود به بخش افزودن دستی: نام ارز x رو جستجو کنین. اگر ارز در لیست بود با فعالسازی کلید کنار ارز، ارز رو به صفحه ی اصلی ولت اضافه کنین و اگه نه پیام پیامی با این مضمون براتون نمایش داده میشه "No Asset Found" . در این صورت برای افزودن توکن x باید روی گزینه ی "Add Custom Token" کلیک کنید.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ آموزش افزودن TUSD  به تراست والت

  • پیدا کردن اطلاعات ارز: اولین کار برای افزودن ارز ترو یو اس دی به تراست ولت اینه که اطلاعات ارز رو پیدا کنیم. خوب برا این کار میشه وارد سایت Etherscan شد و نام ارز رو جستجو کرد. اطلاعاتی که برا افزودن ارز به تراست والت لازمه از این قراره: Contract، Symbol، Token Name، Address و Decimal

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ آموزش افزودن TUSD  به تراست والت

  • وارد کردن اطلاعات ارز: از قسمت Contract آدرس ارز رو کپی کنین و به کیف پولمون برمیگردیم و در قسمت Add Custom Token وارد میکنیم. البته قبل از این کار در اولین بخش شبکه ی ارز TUSD رو انتخاب میکنیم.  به محض وارد کردن آدرس بقیه اطلاعات هم نمایش داده میشه اما اگه این اتفاق نیوفتاد به Etherscan برگردین و بقیه ی اطلاعات رو هم کپی کنین و به کیف پولتون انتقال بدین. پس از اتمام این کار گزینه ی "Done" رو کلیک کنین.

کیف پول ترو یو اس دی چیست؟ آموزش افزودن TUSD  به تراست والت

با زدن گزینه ی Done ارز TUSD به لیست ارزهای تراست والت اضافه میشه و از این پس به راحتی میتونین ارز دیجیتال ترو یو اس دی رو خرید و فروش کنین.

کلام آخر

تو مقاله آموزش ساخت کیف پول TrueUSD سعی کردیم اولا شما را با یک مفهوم کلی از کیف پول های ارز دیجیتال آشنا کنیم و همچنین ارز دیجیتال TUSD رو مختصرا توضیح دادم و البته در این زمینه یه مقاله هم نوشتیم که میتونین اونو مطالعه کنین و اطلاعات بیشتری در مورد این رمز ارز کسب کنین.

در نهایت هم چند مورد از بهترین کیف پول هایی که می تونین ازشون برای نگهداری توکن TUSD استفاده کنین رو معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله راهنمایی های لازم را برای آموزش و نصب کیف پول ترو یو اس دی انجام داده باشد. موفق و سربلند باشید.


نظرات کاربران در مورد کیف پول TUSD چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول TrueUSD | بهترین کیف پول ترو یو اس دی
سوال امنیتی :1+48 = ?