کیف پول TVK چیست؟| معرفی بهترین کیف پول Terra virtua kolect | آموزش ساخت کیف پول تی وی کی

1402/06/15
کیف پول TVK چیست؟| معرفی بهترین کیف پول Terra virtua kolect | آموزش ساخت کیف پول تی وی کی

با وجود اینکه که وقت زیادی از ابداع بازار NFT ها نمیگذره، اما تو همین مدت زمان کوتاه تونسته توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه و به یکی از برترین و پرسودترین حوزه ها برای سرمایه گذاری تبدیل بشه. از طرف دیگه امور غیر مالی غیر متمرکز، تو چند سال گذشته سر و صدای زیادی رو به پا کردن و تبدیل به یه انقلاب تو سیستم های مالی شدن. یکی از پلتفرم هایی که در نتیجه ی ترکیب تکنولوژی های جدید و آینده داری مثل دیفای، انفتی ها، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بوجود اومده، ارز دیجیتال ترا ویرچوا کالکت هستش. در مورد اینکه Terra virtua kolect چیست؟ قبلا تو مقاله ای با همین اسم پرداختیم.

تو این مقاله میخوایم ساخت کیف پول TVK رو بهتون توضیح بدیم. اما قبل از معرفی برترین کیف پول های این ارز توضیحی کلی در مورد چیستی و کاربرد کیف پول ترا ویرچوا کالکت رو بهتون ارائه میدیم. همچنین نکاتی رو که باید موقع انتخاب یه کیف پول ارز دیجیتال مناسب بهشون توجه کنین رو بهتون گوشزد میکنیم. در ادامه بهترین کیف پول TVK رو معرفی میکنیم و در مورد ویژگی های اون اطلاعاتی که باید بدونین رو در اختیارتون میزاریم. در انتهای مقاله آموزش ساخت کیف پول TVK در تراست ولت رو براتون قرار میدیم. پس بهتره که به هیچ عنوان این مقاله رو از دست ندین و تا آخر اونو مطالعه کنین.

کیف پول ترا ویرچوا کالکت چیست؟

کیف پول ترا ویرچوا کالکت چیست؟

کیف پول دیجیتالی یکی از مهمترین ابزار هاییه که موقع سرمایه گذاری روی رمز ارزها بهش احتیاج پیدا میکنین. این ابزار بستری رو فراهم کرده که شما بتونین ارز دیجیتال TVK و یا هر رمز ارز دیگه ای رو بعد از خرید ارز دیجیتال تو یه جای امن نگه دارین. خیلی ها به غلط فکر میکنن که صرافی ارز دیجیتال جای امنی هستش، به همین خاطر ارزهاشون رو تو صرافی نگه میدارن.

اما به این نکته باید توجه داشت که صرافی های ارز دیجیتال، یه بستر آنلاین هستن؛ به همین دلیله که نفوذ به اونا راحتتره. طبق گزارشات حتی بزرگترین و معتبر ترین صرافی های دنیا هم از دست هکر ها در امان نیستن و کوچکترین ایرادی که تو سیستم امنیتیشون باشه، برابر با از دست دادن مقدار زیادی از سرمایه ی کاربرانشون هستش. بهتره همونطور که قدیمیا میگن }چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی{، از همون اول به نتیجه های احتمالی نگهداری ارز هامون تو صرافی ها فکر کنیم و با ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت امنیت لازم رو برای سرمایه تون تامین کنین.

کاربرد کیف پول دیجیتال

کاربرد کیف پول دیجیتال | کیف پول tvk

اصلی ترین کاربردی که کیف پول های دیجیتالی دارن، ذخیره و نگهداری امن رمز ارزها هستش. توجه داشته باشین که امنیت کیف پول ها با توجه به نوع کیف پولی که انتخاب میکنین، متفاوته. ولی این تنها کاربرد برای کیف پول ها نیست. درسته که تنها کاربرد اولین نسخه های کیف پول ارز دیجیتال حفظ امنیت رمز ارزها بود، اما الان با پیشرفته شدن تکنولوژی های بلاک چینی قابلیت های ولت ها هم بیشتر شده. مثلا تو کیف پول تراست ولت قابلیتی وجود داره که اونو به یه مرورگر برای DApps ها تبدیل میکنه؛ به این ترتیب دیگه لازم نیست که برای خرید TVKو فروش تی وی کی و سایر ارز هاتون، اونا رو به یه صرافی ارز دیجیتال منتقل کنین بلکه میتونین با استفاده از صرافی های غیر متمرکزی که تو قسمت DApps وجود داره، معامله­تون رو سریعتر و ساده تر انجام بدین.

مزیت های کیف پول TVK:

کیف پول مرتبط با ارز دیجیتال TVK (Theta Fuel) نیز همانند دیگر کیف پول‌های دیجیتال، مزایای خاص خود را داراست. TVK یک توکن استاندارد ERC-20 بر پایه بلاکچین ایتریوم است که برای انجام تراکنش‌ها در اکوسیستم مرتبط با ویدیو و محتوای دیجیتال به کار می‌رود. در زیر مزایای اصلی کیف پول TVK را مرور می‌کنیم:

مدیریت راحت توکن TVK: کیف پول TVK به کاربران امکان مدیریت راحت توکن TVK را می‌دهد. کاربران می‌توانند توکن‌های TVK خود را به آسانی ذخیره کنند و مشاهده تراکنش‌ها و موجودی‌های خود را انجام دهند.

انجام تراکنش‌های TVK: این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مربوط به توکن TVK را انجام دهند. این تراکنش‌ها می‌توانند شامل انتقال پول به دیگر افراد، خرید کالاها و خدمات، پرداخت قبوض و مشارکت در اکوسیستم‌های ویدیویی باشند.

سهولت در مشارکت در اکوسیستم‌های ویدیویی: کیف پول TVK به کاربران امکان مشارکت در اکوسیستم‌های مرتبط با ویدیو و محتوای دیجیتال را می‌دهد. این شامل دسترسی به محتوا، انجام تراکنش‌ها و پذیرش پاداش‌ها می‌شود.

معاملات بین‌المللی: توکن TVK به عنوان یک ارز دیجیتال معامله‌پذیر در تمام دنیا مورد تایید است. این به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی در معاملات بین‌المللی شرکت کنند و به اکوسیستم‌های مرتبط با ویدیو در جهان دسترسی داشته باشند.

تبادلات در جریان کاری: کاربران می‌توانند از کیف پول TVK خود به عنوان وسیله‌ای برای انجام تراکنش‌ها در جریان‌های کاری مرتبط با ویدیو استفاده کنند. این امر می‌تواند تسهیل‌کننده‌ای در انجام تعاملات مالی در اکوسیستم‌های مختلف باشد.

امنیت: کیف پول TVK معمولاً از تکنولوژی‌های رمزنگاری و امنیتی برای حفاظت از دارایی‌های دیجیتال کاربران استفاده می‌کند.

پشتیبانی از اطلاعات مالی: کیف پول TVK به کاربران امکان دسترسی به اطلاعات مالی مرتبط با حساب‌های رمزارزی و تراکنش‌های خود را می‌دهد و گزارش‌های مالی تولید می‌کند.

 

ویژگی های یک کیف پول خوب

ویژگی های یک کیف پول خوب | کیف پول tvk چیست؟

برای انتخاب یه کیف پول مناسب، مهم ترین فاکتوری که باید بهش توجه کنین، امنیت اون کیف پوله. اگه میخواین کیف پولی که انتخاب میکنین به بهترین شکل ممکن امنیت ارزهای دیجیتالتون رو تامین کنه، باید به چند نکته ی ساده ولی پراهمیت توجه کنین.

  • اولین نکته اینه که کیف پولی که انتخاب کردین، کلید های خصوصی اکانت شما رو کجا ذخیره میکنه. از این منظر بالاترین امنیت مربوط به کیف پول های سخت افزاریه، چون تو این کیف پول ها کلید اختصاصی روی یک سخت افزار آفلاین ذخیره میشه؛ این کار باعث میشه که هک و سرقت اون کلید ها غیر ممکن بشه. از طرف دیگه کم امنیت ترین کیف پول ها، کلید های حسابتون رو تو سرور های اختصاصی خودش که کاملا آنلاین هستن ذخیره میکنه. به این ترتیب با کوچکترین باگ و خلائی، کلید های اختصاصی کاربراش به سرقت میره. کیف پول های تحت وب از این نوع هستن.
  • دومین موردی که باید بهش توجه بشه، داشتن یه تیم توسعه دهنده و پشتیبانی حرفه ای برای کیف پوله. بهتره کیف پولی رو انتخاب کنین که تیمش دائما اونو بروز میکنه؛ این نشون میده که اعضای تیم پشتیبانی اون کیف پول سعی دارن که با تغییر دائمی سیستم های امنیتی کیف پول از اون در برابر هکر ها محافظت کنن.

ویژگی های یک کیف پول خوب | کیف پول tvk چیست؟

  • موقع نصب و دانلود کیف پول TVK، حتما از پلتفرم های معتبری مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین؛ چون با توجه به بیشتر شدن میل و اشتیاق مردم به ارزهای دیجیتال، بد افزارهایی ساخته شدن که از نظر شکل و شمایل کاملا مشابه کیف پول های معتبر هستن. اگه از چنین کیف پولیاستفاده کنین، تو کمتر از چند دقیقه همه ی سرمایه تون به سرقت میره.

اگه به همین نکات ساده توجه کنین، تا حد زیادی امنیت ارز های دیجیتالتون رو تامین کردین. البته پیدا کردن کیف پولی که بتونه به همه ی نیاز های شما پاسخ بده، کار سخت و زمانگیریه. از بین تمامی کیف پول هایی که از استاندارد ERC20 پشتیبانی میکنه و میشه ازشون برای نگهداری ارز دیجیتال Terra virtua kolect استفاده کرد، بهترین موارد رو تو قسمت بعدی همین مقاله بهتون معرفی میکنیم.

معرفی بهترین کیف پول ترا ویرچوا کالکت

معرفی بهترین کیف پول ترا ویرچوا کالکت | کیف پول tvk چیست؟

توکن رسمی پلتفرم Terra virtua kolect، ارز دیجیتال تی وی کی میباشد، که روی بلاک چین Ethereum و با استفاده از استاندارد ERC20 ساخته شده. با توجه به این مسئله میتونیم نتیجه بگیریم که همه ی کیف پول هایی که از بلاک چین اتریوم و استانداردش پشتیبانی میکنن، قابلیت ذخیره ی ارز TVK رو دارن. اما هر کیف پولی برای استفاده مناسب نیست.

ما با بررسی هایی که انجام دادیم، از بین همه ی کیف پول هایی که برای این رمز ارز وجود دارن موارد زیر رو برای استفاده مناسب میدونیم. برای گزینش این کیف پول ها از یه سری فیلتر های سخت استفاده کردیم، به همین خاطر میتونین به این کیف پول ها اعتماد کنین.

کیف پول ترزور (Trezor Wallet)

              معرفی بهترین کیف پول ترا ویرچوا کالکت | کیف پول tvk چیست؟

اولین شرکتی که موفق شد کیف پول های سخت افزاری ارزون قیمت تولید کنه تا همه بتونن از رمز ارزهاشون، به امن ترین شکل ممکن محافظت کنن، کمپانی ساتوشی لبز (Satoshi Labs) بود. اولین مدلی که این شرکت عرضه کرد کیف پولی با اسم ترزور وان (Trezor One) بود که استقبال نسبتا خوبی ازش شد. به همین خاطر بود که ساتوشی لبز تصمیم گرفت یه مدل بهینه تر که شکل و شمایل بهتری هم داره، به بازار ارائه بده.

اسم مدل جدیدتر ترزور مدل تی (Trezor Model T) بود، که از نظر فنی فقط تو دو تا چیز با مدل قبلی متفاوته. اولین مورد ظاهر این کیف پول ها هستش، تو مدل تی صفحه نمایشی بزرگتر وجود داره که کاملا لمسیه؛ ولی در مدل ترزور وان یه صفحه نمایش کوچک وجود داره. برای وارد کردن دستورات و. . . باید از دکمه هایی که روی این والت وجود داره استفاده کنین. تفاوت دوم اینه که مدل وان از ریپل و چن تا ارز دیگه پشتیبانی نمیکنه، در حالی که تو مدل تی هر ارزی رو میشه ذخیره کرد.

کیف پول انجین ولت (Enjin Wallet)

معرفی بهترین کیف پول ترا ویرچوا کالکت | کیف پول tvk چیست؟

یکی از کیف پول های نرم افزاری که مختص گوشی های موبایل ساخته شده، کیف پول انجین والته. تو این کیف پول کلید های اختصاصی مربوط به هر حساب کاربری، روی دستگاه اون شخص ذخیره میشه؛ به همین خاطر هم امنیت این کیف پول ارز TVK بسیار بالاست، اما حفظ این امنیت تا حدود زیادی به خود کاربر بستگی داره. در صورتی که گوشی موبایل شما به سرقت بره و یا هک بشه، ممکنه که این کلید ها رو از دست بدین. به همین خاطر تاکید میکنیم که برنامه هایی که بهشون نیاز دارین رو از سایت هایا اَپ های معتبر دانلود کنین.

از طرفی تو این کیف پول از معماری امنیتی منحصر به فردی استفاده شده که به شما امکان استفاده از یه سری تکنیک های امنیتی بیشتر برای ارتقا امنیت کیف پولتون رو میده. از این تکنیک ها میتونیم به کیبورد امن انجین و رمزگذاری کلید های اختصاصی اشاره کنیم. چنانچه از این قابلیت هااستفاده کنین، کیف پول شما در حد یه کیف پول سخت افزاری امن میشه.

این کیف پول از بلاک چین های بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و انجین پشتیبانی میکنه، به اینترتیب علاوه بر کوین های اصلی این بلاک چین ها از توکن هایی که روی شبکه ی اونا ساخته شدن هم پشتیبانی میکنه.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

معرفی بهترین کیف پول ترا ویرچوا کالکت | کیف پول tvk چیست؟

این کیف پول یکی از کاربردی ترین کیف پول های دنیاست. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت میتونه این باشه که این کیف پول تو همه ی نسخه های مربوط به دستکتاپ و گوشی های موبایل منتشر شده. به این ترتیب میتونین همزمان هم با استفاده از گوشی و هم با استفاده از کامپیوتر به کیف پول و ارزهاتون دسترسی پیدا کنین. طراحی رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده هستش و میتونم با اطمینان بگ که موقع استفاده از اون هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد.

این کیف پول از اتریوم و 300 ارز دیگه پشتیبانی میکنه، به این ترتیب میتونین با ساخت کیف پول TVK در اتمیک والت، از اون برای ذخیره و نگهداری اکثر رمز ارزهای دنیای کریپتوکارنسی ها استفاده کنین. یکی دیگه از ویژگی های جالب این کیف پول، قابلیت اتمیک سوآپ هستش؛ این قابلیت دقیقا مثل یه صرافی غیر متمرکز عمل میکنه. جالبه بدونین که اسم این کیف پول رو به خاطر همین ویژگی Atomic Wallet گذاشتن.

برای دانلود نسخه های موبایل این کیف پول بهتره که از اپلیکیشن هایی مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. برای دانلود نسخه دسکتاپ هم کافیه که به سایت رسمی کیف پول اتمیک مراجعه کنین. البته اگه موفق به دانلود نسخه های اندروید و IOS نشدین، با استفاده از سایت میتونین به طور مستقیم این نرم افزارها رو دانلود کنین.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

معرفی بهترین کیف پول ترا ویرچوا کالکت | کیف پول tvk چیست؟

با اختلاف خیلی زیادی میتونیم بگیم که تراست والت بهترین کیف پول TVK هستش. این کیف پول از بیشتر رمز ارزهای معتبر بازار پشتیبانی میکنه، که اتریوم هم یکی از اونهاست. این کیف پول از نظر اعتبار یه سر و گردن از بقیه ی کیف پول ها بالاتره، چون مالکیت این والت دیجیتالی از سال 2018 تا به الان دست صرافی بین المللی باینناس هستش ، که میتونیم ازش به عنوان بزرگترین موسسه مالی که منحصرا تو حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داره، یاد کنیم.

البته باید اشاره کنم که، درسته که در حال حاضر باینانس به ایرانی ها خدمات نمیده ولی استفاده از این کی پول برای همه آزاد هستش. حتی برای استفاده از این کیف پول به فیلتر شکن و تغییر آی پی هم نیاز ندارین. این کیف پول رو میتونین از همه ی پلتفرم های معتبر برای گوشی های اندروید و آی او اس دانلود کنین. یکی از ویژگی های مثبت این کیف پول اینه که میشه برای استفاده از صرافی و برنامه های غیر متمرکز استفاده کرد.

رابط کاربری این کیف پول به نحوی طراحی شده که در عین سادگی و سرراست بودن بسیار کارآمد و روان هستش؛ به همین خاطر اصلا مهم نیست که تا به الان چقدر از کیف پول های مختلف استفاده کردین، چون با چند دقیقه استفاده از این کیف پول کاملا بهش مسلط میشین. پیشنهاد نهایی ما اینه که از تراست والت استفاده کنین؛ تو ادامه ی این مقاله براتون آموزش ساخت کیف پول TVK رو قرار دادیم، تا بدون هیچ مشکلی این کیف پول رو راه اندازی کنین و ازش استفاده کنین. چرا تراست والت؟ چون با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، این کیف پول نسبت به بقیه ی مواردی که تو این لیست وجود داره، امنتر و معتبر تر هستش.

اگه که قصد دارین توکن های آینده دارتون رو مدتی طولانی نگهدارین، تراست والت میتونه بهترین گزینه براتون باشه. همونطور که میدونین Terra virtua kolect پلتفرمی برای ساخت، خرید و فروش ارز دیجیتال، نگهداری و نمایش توکن های غیر مثلی هستش. وقتی که شما تو چنین پلتفرمی فعالیت و سرمایه گذاری کنین، ممکنه به شما NFT داده بشه. گاهی وقت ها ممکنه که این توکن ها، جزو NFT های آینده دار باشه، به همین خاطر بهتره که اونا رو تو یه جای امن تر نگه دارین. مثلا میتونین برای اینکار از تراست والت استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت

ممکنه که بعضی افراد کیف پول نداشته باشن، به همین خاطر هم ساخت کیف پول Terra virtua kolect رو به شکل قدم به قدم شرح میدیم تا هیچ مشکلی برای راه اندازی کیف پولتون نداشته باشین. البته ساخت و راه اندازی یه کیف پول جدی اصلا کار سختی نیست؛ البته یه فوت کوزه گری داره، اونم مربوط به کلمات بازیابی کیف پول میشه. اگه تا به حال کیف پولی رو نساختین مراحلی که تو آموزش ساخت کیف پول Terra virtua kolect براتون گذاشتیم رو با دقت دنبال کنین تا مشکلی براتون پیش نیاد.

تو مرحله ی اول ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت، باید کیف پول تراست والت رو دانلود و نصب کنین. همونطور که در مورد کیف پول های دیگه گفتیم، بهترین پلتفرم ها برای دانلود این کیف پول، گوگل پلی برای نسخه اندروید و اپ استور برای گوشی های آیفون هستن. همچنین میتونین برای دانلود این اپ از سایت رسمی این کیف پول به آدرس trustwallet.com استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت

تو قدم دوم باید بعد از اینکه فرآیند دانلود و نصب تراست والت به طور کامل طی شد، این برنامه رو اجرا کنین. وقتی که برای اولین بار این برنامه رو باز میکنین باید با صفحه ای مثل عکس پایین مواجه بشین. تو این صفحه باید انتخاب کنین که میخواین کیف پول جدیدی رو بسازین و یا اینکه کیف پولی رو که قبلا داشتین رو بازیابی کنین و مجددا بهش دسترسی داشته باشین. چون ما میخوایم که یک کیف پول جدید بسازیم، روی گزینه ی Create A New Wallet میزنیم.

توجه: تِم گوشی موبایلی که ما از اون برای آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا استفاده کردیم، دارک هستش به همین خاطر رنگ صفحه نرم افزار شما به جای سفید مشکیه. اگه تو وهله ی اول دیدین که نر افزارتون متفاوت تر از چیزیه که ما اینجا براتون آموردیم، نگران نباشین چون کارایی اون هیچ فرقی نکرده. 

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت

تو مرحله بعد، باید از کیف پولتون یه نسخه پشتیبان تهیه کنین. اینکار برای اینه که اگه مشکلی برای گوشی موبایلی که کیف پولتون رو تو اون نصب کرده بودین پیش اومد، بتونین دوباره وارد اون کیف پول بشین. معمولا تو اکثر کیف پول ها در این مرحله به کاربر 12 کلمه داده میشه که بهشون کلمات ریکاوری گفته میشه. البته تو بعضی از کیف پول ها این تعداد به 24 عبارت هم میرسه. برای شروع پشتیبان گیری باید تیک پایین صفحه رو فعال کنین و سپس روی گزینه ی Continue بزنین.

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت | کیف پول tvk در تراست ولت

همونطور که تو تصویر پایین میبینین، تو این مرحله از ساخت کیف پول TVK، عبارات بازیابی بهتون نمایش داده میشن. تنها کاری که باید تو این مرحله نجام بدین اینه که، این کلمات رو روی یک برگه ی کاغذ یادداشت کنین و تو جای امنی که جز شما کس دیگه ای نتونه بهش دسترسی پیدا کنه، نگهدارین. اما نکته ی مهمی که حتما باید بهش توجه کنین اینه که، این عبارات تنها راه بازیابی حسابتون هستن؛ به همین خاطر هم باید از اونا به خوبی مراقبت کنین.

برای نگهداری از این کلمات بهتره که به نکات زیر توجه کنین:

  1. این عبارت ها غیر قابل تغییر و بازیابی هستن، به همین دلیل محافظت ازشون بسیار مهم و ضروریه.
  2. بهتره که چند نسخه ی مختلف از این عبارات رو تهیه کنین و تو جاهای مختلفی ازشون نگهداری کنین. دلیل این کار اینه که، اگه نسخه اصلی این عبارات گم بشن، به یه نسخه ی دیگه دسترسی پیدا کنین.
  3.  اگه دنبال یه جای امن برای نگهداری از این کاغذ هستین، میتونین از گاوصندوق و یا صندوق امانت بانک استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت| کیف پول تراست ولت

تو این مرحله از آموزش ساخت کیف پول TVK که بهش تایید عبارات بازیابی گفته میشه، برای اطمینان از این که کلمات بازیابی کیف پولتون رو با ترتیب درست نوشتین، از شما خواسته میشه که این عبارات رو به ترتیب پیدا و انتخاب کنین. اگه ترتیب انتخابیتون درست باشه، گزینه ی ادامه براتون فعال میشه و میتونین انتخابش کنین. اگه هم این اتفاق نیافتاد میتونین به مرحله ی قبل برگردین و مجددا به ترتیب عبارات نگاه کنین.

آموزش ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت

در نهایت کیف پول شروع به ساختن کلید های خصوصی و عمومی مربوط به حساب شما میکنه. در نهایت با کمی صبر، کیف پول شما آماده ی استفاده میشه. در ادامه با زدن روی گزینه ی Ok ساخت کیف پول ترا ویرچوا کالکت به پایان میرسه و شما میتونین وارد کیف پولتون بشین. اگه که ارز دیجیتال TVK تو صفحه ی اول این کیف پول وجود نداشت، روی علامتی که بالا سمت راست صفحه وجود داره کلیک کنین. تو این قسمت میتونین برای انتقال Terra virtua kolect به صفحه ی اصلی این رمز ارز رو پیدا کنین و گزینه ای که در مقابل اون وجود داره رو فعال کنین.

انتقال NFT به کیف پول تراست ولت

انتقال NFT به کیف پول تراست ولت

بهتره که NFT های آینده دار و ارزشمندتون رو تو کیف پولتون ذخیره کنین. برای اضافه کردن توکن های غیر مثلی به کیف پول تراست والتتون باید از بخش collectibles استفاده کنین. این قسمت جاییه که بهتون اجازه میده توکن های NFT رو تو یه قسمت مجزا و مخصوص ذخیره کنین. برای اینکار در ابتدا باید قسمت رو باز کنین و گزینه ی receive رو بزنین تا آدرس کیف پول NFT، بهتون داده بشه. شما میتونین با استفاده از گزینه ی Share بطور مستقیم این آدرس رو به بقیه بفرستین یا با استفاده از اسکن کد QR، توکن رو دریافت کنین.

ولی ساده ترین راه اینه که روی گزینه ی کپی بزنین تا آدرس این کیف پول تو کیبوردتون ذخیره بشه و به این ترتیب میتونین این آدرس رو در اختیار فروشنده و یا سایتی که ازش NFT خریدین، قرار بدین تا توکنتون رو براتون بفرستن. ناگفته نمونه که با زدن گزینه ی Open On opensea.io مستقیما به یکی از بزرگترین پلتفرم های خرید و فروش NFT ها منتقل بشین.

انتقال NFT به کیف پول تراست ولت | کیف پول tvk چیست؟

کلام پایانی

ارز دیجیتال TVK، یه الماس کشف نشده اس که توان رسیدن به اهداف بسیار بالایی رو داره. از طرفی بازار خرید و فروش NFT ها هنوز برای بسیاری از فعالان بازار رمز ارزها ناشناخته اس، اما همیشه اینطور باقی نمیمونه. بهتره که تا دیر نشده بخشی از سرمایه تون رو برای خرید Terra virtua kolect با قیمت tvk کف بازار اختصاص بدین، تا بتونین از سودی که این ارز میتونه براتون رقم بزنه جا نمونین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول TVK چیست؟| معرفی بهترین کیف پول Terra virtua kolect | آموزش ساخت کیف پول تی وی کی
سوال امنیتی :5+44 = ?