کیف پول USDC چیست؟ معرفی بهترین کیف پول یو اس دی کوین | آموزش ساخت کیف پول USD Coin

1402/06/15
کیف پول USDC چیست؟  معرفی بهترین کیف پول یو اس دی کوین | آموزش ساخت کیف پول USD Coin

استیبل کوین به ارزهایی گفته میشه که قیمتشون نوسانات قیمتی زیادی ندارن و یه جورایی میشه اون ها رو نسخه دیجیتالی شده ی ارز های فیات بازار بدونیم. یکی از جدید ترین استیبل کوین هایی که به بازار کریپتوکارنسی ها معرفی شده، USD Coin هستش، که پشتوانه ی دلاری داره به همین خاطر قیمت USDC روی یک دلار ثابت هستش. البته استیبل کوین های زیادی وجود دارن که از نظر ساختاری به ارز یو اس دی کوین شبیه هستن که در ادامه به اختصار در موردشون صحبت میکنیم. البته ما قبلا در مقاله ای جدا درباره ی این رمز ارز صحبت کردیم به همین خاطر تو این مقاله بیشتر در مورد نگهداری از این رمز ارز صحبت میکنیم.

همونطور که برای اینکه دلار های کاغذی ما گم نشن و یا آسیبی به اون ها وارد نشه، باید از کیف پول استفاده کنیم؛ برای نگهداری دلار دیجیتالی بعد از خرید ارز دیجیتال، هم به یه کیف پول ارز دیجیتال مناسب نیاز داریم. به همین تو این مقاله خاطر بیشتر تمرکز ما روی ساخت کیف پول یو اس دی کوین هستش. در انتهای همین مقاله هم آموزش ساخت کیف پول USD Coin رو تو یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای شما گذاشیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

ارز دیجیتال یو اس دی کوین چیست؟

کیف پول یو اس دی کوین چیست؟ | ارز دیجیتال USDC چیست؟

ارز یو اس دی سی تو سال 2018 توسط همکاری که بین شرکت Circle و Bitmain شکل گرفت، ساخته شد. اگه با استخراج رمز ارزها آشنا باشین، باید کمپانی BitMain رو بشناسین؛ شرکت بیت مین یکی از بزرگترین تولید کنندگان سخت افزار های استخراج بیت کوین هستش که ارز دیجیتال جی یو اس دی تی رو هم طراحی کرده. این رمز ارز اولین استیبل کوینی بود که تو لیست بزرگترین پلتفرم معاملاتی رمز ارزها یعنی کوین بیس قرار گرفت.

اندکی بعد از کوین بیس، صرافی بایننس هم این رمز ارز رو تو لیست معاملاتی خودش قرار داد و همین موضوع باعث رشد انفجاری حجم نقدینگی این استیبل کوین شد. در حال حاضر این ارز تو بیش از 80 کشور مختلف دنیا در دسترس هستش که این موضوع محبوبیت این رمز ارز رو بیشتر از قبل کرده. در حال حاضر ارز دیجیتال USDC با 27.6 میلیارد دلار تو رتبه ی هشتم بازار قرار گرفته و بزرگترین رقیبش تتر هستش که چند پله بالاتر از اونه و رتبه ی پنجم بازار رو به خودش اختصاص داده. امیدواری های زیادی وجود داره که تو آینده ی نه چندان دور این رمز ارز بتونه گوی سبقت رو از USDT بگیره و جایگاه فعلی تتر رو تصرف کنه. ولی مسئله اصلی اینه که فرق USDT و USDC در چه چیزی هستش؟ در ادامه این موضوع رو بررسی میکنیم.

تتر یا یو اس دی کوین؛ کدام بهتر است؟

کیف پول یو اس دی کوین چیست؟ | فرق بین تتر و یو اس دی کوین

برای مقایسه ی فرق بین usdt و usdc، قبل از هر چیزی باید ببینیم که ارز USDT چیست؟ تتر یا همون USDT یکی از اولین استبیل کوین های دنیای کریپتوکارنسی هاست. با توجه به حجم بازار و رتبه ای که این رمز ارز داره میتونیم بگیم که با اختلاف محبوب ترین استیبل کوین بازار هم هست. اما متاسفانه مشکلات که به تازگی تو مسائل نظارتی این رمز ارز پیش اومده و همچنین ابهاماتی که در موردش وجود داره، باعث شده که این رمز ارز بخشی بزرگی از اعتماد عمومی و محبوبیتش رو از دست بده. اکثر افرادی که دیگه از ارز USDT استفاده نمیکنن، به عنوان جایگزینی برای این رمز ارز بودن و چه استیبل کوینی بهتر از ارز دیجیتال یو اس دی کوین.

برای اینکه ببینیم کدوم یک از این استیبل کوین ها بهتر هستن، باید یه مقایسه ی کوچیک بینشون انجام بدیم. اولین چیزی که باید بهش توجه بشه اینه که هر دو این کوین ها، کاملا متمرکز هستن و توسط یه سازمان مشخص اداره و صادر میشن. اما گواه منابع تتر کمی مبهمه و همین هم باعث کمتر شدن اعتماد ها به این استیبل کوین شده. در حالی که ارز دیجیتال USDC به طور کامل توسط پول نقد پشتیبانی شده و منابع اون کاملا شفاف و حسابرسی شده هستن.

یکی دیگه از ابهاماتی که درباره ی تتر وجود داره، ارتباط اون با تیم مدیریتی صرافی Bitfinex هستش، در مقابل تیم مدیریتی یو اس دی کوین از شرکت های مختلف تشکیل شده. این دو رمز ارز هیچ تفاوتی از نظر ارزشی با هم دیگه ندارن و قیمت هر دوی اونها یک دلار هستش، به همین خاطر هم برای انتخاب یکی از اونها توضیحات بالا رو ارائه دادیم. امیدواریم که این توضیحات بتونه دید بهتری برای انتخاب یکی از این رمز ارز ها رو به شما بده. اما پیشنهاد ما به شما خرید USDC و استفاده از این رمز ارزه.

از چه کیف پول هایی برای ذخیره USD Coin استفاده کنیم؟

کیف پول usdc چیست؟ | کیف پول یو اس دی کوین

ارز دیجیتال یو اس دی کوین، توکنی هست که روی شبکه ی بلاک چینِ اتریوم ساخته شده و از استاندارد ERC 20 استفاده میکنه. اما استاندارد ERC 20 چیه؟ ERC مخفف شده ی عبارت Ethereum Request for Comment هستش و عدد بیستی که در کنارش قرار داره، نشون دهنده ی یک شناسه ی خاص برای این پروتکله. استاندارد ERC 20 پروتکلی برای ساخت  توکن ها و پروژه های جدید با اجرای قرارداد هوشمند هستش.

 برای ذخیره و نگهداری توکن یو اس دی کوین باید از کیف پولی استفاده کنین که از این استاندارد پشتیبانی میکنه. تقریبا میشه گفت که همه ی کیف پول های معروف از این استاندارد پشتیبانی میکنن ولی ما چون دنبال بهترین کیف پول USDC هستیم، ویژگی های هر کدوم از این کیف پول رو به طور کامل بررسی کردیم و در نهایت به لیستی که تو این مقاله به شما ارائه شده رسیدیم، شما هم میتونین از یکی از این کیف پول ها استفاده کنین.

ویژگی های کیف پول یو اس دی کوین:

این کیف پول‌ها، که به عنوان USDC Wallet شناخته می‌شوند، ویژگی‌های خاصی دارند که از آن‌ها برای نگهداری و مدیریت یو اس دی کوین استفاده می‌شود. ویژگی‌های اصلی یک کیف پول یو اس دی کوین عبارتند از:

امنیت: کیف پول یو اس دی کوین از تکنولوژی رمزنگاری قوی برای حفاظت از امنیت دارایی‌های دیجیتال شما استفاده می‌کند. این رمزنگاری از حملات نفوذی جلوگیری می‌کند و اطلاعات شما را محافظت می‌کند.

دسترسی آسان: کیف پول‌های یو اس دی کوین اغلب برنامه‌های نصبی یا وب‌سایت‌هایی دارند که به شما امکان مدیریت آسان دارایی‌های دیجیتال خود را می‌دهند. این ابزارها معمولاً برای تراکنش‌ها و مشاهده موجودی استفاده می‌شوند.

پشتیبانی از یو اس دی کوین: این کیف پول‌ها به صورت خاص برای نگهداری و مدیریت یو اس دی کوین طراحی شده‌اند. این به شما امکان می‌دهد که دارایی‌های یو اس دی کوین خود را در آن نگهداری کنید و با آن‌ها تراکنش انجام دهید.

تبادل‌پذیری: شما می‌توانید یو اس دی کوین‌های خود را از کیف پول یو اس دی کوین به دیگر کیف پول‌ها یا بورس‌های رمزارز منتقل کنید و برعکس. این امکان از شما می‌خواهد که دارایی‌های خود را با سایر افراد یا سیستم‌های متصل به شبکه‌های بلاکچین تبادل کنید.

تاریخچه تراکنش‌ها: کیف پول یو اس دی کوین معمولاً یک سابقه تراکنش دارد که به شما اجازه می‌دهد تمام تراکنش‌هایی که انجام داده‌اید را بررسی کنید. این اطلاعات می‌تواند در ردیابی و مدیریت مالی شما مفید باشد.

پشتیبانی از دیگر ارزهای دیجیتال: بعضی از کیف پول‌های یو اس دی کوین از قابلیت نگهداری ارزهای دیجیتال دیگر همچون بیت‌کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) نیز پشتیبانی می‌کنند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا دارایی‌های متنوعتری را در یک کیف پول نگه دارید.

 

بهترین کیف پول یو اس دی کوین

تمامی کیف پول هایی که تو این قسمت به شما ارائه کردیم، از استاندارد ERC 20 پشتیبانی میکنن و به همین خاطر هم برای نگهداری USD Coin مناسب هستن. البته این کیف پول ها رو از نظر امنیت و کارآمد بودن جزو بهترین کیف پول های دیجیتال دنیا هستن و  به همین خاطر میتونین با اطمینان کامل از اون های استفاده کنین. در ادامه هم آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین رو تو یکی از همین کیف پول ها بهتون ارائه کردیم.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)

بهترین کیف پول یو اس دی کوین | کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول های لجر رو میتونیم از بهترین کیف پول های سخت افزاری دنیا بدونیم. دلیل این که ما مدل قدیمی ترین کمپانی Ledger رو انتخاب کردیم، قیمت پایین اون نسبت به سایر کیف پول های سخت افزاری و همچنین کارآیی بالای اون هستش. تیم توسعه دهنده ی کیف پول های لجر، دائما در تلاش برای ارتقا امنیت این کیف پول ها هستن. کیف پول لجر نانو اس به خاطر استفاده از کد های امنیتی، کلید های بازیابی و رمز عبور امنیت بسیار بالایی رو داره و به جرعت میتونیم بگیم که هیچ هکری نمیتونه به اون دست درازی کنه. (تا امروز که نتونسته)

این کیف پول از اتریوم و همه ی توکن هایی که روی شبکه ی اتریوم ساخته شدن از جمله ارز USDC پشتیبانی میکنه و شما میتونین علاوه بر ساخت کیف پول یو اس دی کوین، به طور همزمان برای 31 رمز ارز دیگه هم کیف پول بسازین و اونا رو هم روی این کیف پول ذخیره کنین. همچنین میتونین این کیف پول رو به کیف پول های نرم افزاری دیگه ای مثل کیف پول مای اتر والت (My Ether Wallet)، الکتروم (Electrum) و مای سیلیوم (My Celium) متصل کنین. اگه که مقدار زیادی ارز دارین که میخواین به مدت طولانی اونا رو نگه دارین، این کیف پول با توجه به قیمتش که 69 دلار هستش میتونه بهترین انتخاب ممکن برای شما باشه.

کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

بهترین کیف پول های usdc | کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

بزگترین رقیب کمپانی لجر، کیف پول های ترزور هستن که جزو قدیمی و با سابقه ترین کیف پول های سخت افزاری دنیا هستن. این کیف پول ها ترکیبی از امنیت بالای کیف پول های سرد و کارآیی بالا و راحتی در استفاده ی کسف پول های گرم رو در اختیار شما قرار میدن. این کیف پول به 1600 کوین و توکن مختلف خدمات میده و همچنین از همه ی توکن هایی که از استاندارد ERC 20 استفاده میکنن، پشتیبانی میکنه.

این کیف پول از پروتکل هایی مثل پین، عبارات پشتیبانی و کلید های خصوصی رمز نگاری شده، برای تامین امنیت بیشتر کیف پول استفاده میکنه. علاوه بر این موقع راه اندازی و ارسال رمز ارز ها از شما خواسته میشه که پین خودتون رو وارد کنین و در صورتی که این پین رو اشتباه وارد کنید باید دو برابر مدت قبل منتظر بمونین تا مجددا به شما اجازه داده بشه که این پین رو وارد کنین. توجه داشت باشین که اگه 30 بار رمزتون رو اشتباه بزنین، این کیف پول به مدت 17 سال قفل میشه و بهتون اجازه ی وارد کردن رمز رو نمیده.

یکی دیگه از نکاتی که در مورد این کیف پول وجود داره قابلیت اتصال اون به کیف پول نرم افرازی مثل کیف پول های الکتروم (Electrum)، مای سلیوم نسخه اندروید (My Celium)، گرین بیتز (Green Bitz)، اکسودس (Exodus) متصل کنین و به این ترتیب نقل و انتقالاتتون رو راحت تر انجام بدین. همچنین برای مدیریت آسان تر این دستگاه میتونین از افزونه ی کروم ترزور استفاده کنین؛ برای دانلود این افزونه میتونین به وبسایت اصلی کیف پول ترزور به آدرس myTREZOR.com مراجعه کنین.

کیف پول مای اتر ولت (My Ether Wallet)

بهترین کیف پول usdc | کیف پول مای اتر ولت (My Ether Wallet)

مای اتر والت هم جزو کیف پول هایی هستش که میتونین ازش بدون هیچ مشکلی برای نگهداری رمز ارز USDC و بقیه ی توکن هایی که بر مبنای ERC 20 ساخته شدن استفاده کنین. مای اتر ولت یه کیف پول اُپن سورسِ مبتنی بر وب می­باشد که با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ ساخته شده. رابط کاربری و محیط این نرم افزار به قدری ساده و دلنشین هستش که استفاده از اون براتون بسیار لذت بخش و آسان میشه. مهمترین مزیتی که این کیف پول داره قابلیت اتصالش به کیف پول های سخت افزاریِ لجر نانو اس و ترزوره.

طبق ادعاهای سازندگان این کیف پول، مای اتر ولت یه کیف پول آفلاینه؛ دلیل این ادعا اینه که استفاده از مرورگر تو این کیف پول فقط برای ایجاد اطلاعات ضروری این کیف پوله و هیچ چیز تو سرور های مای اتر والت ذخیره نمیشه. با توجه به اینکه کلید های خصوصی کاربر دست خودشه و روی دستگاهی که ازش استفاده میکنه ذخیره میشه، میتونیم بگیم که این ادعا کاملا درسته. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که مقدار زیادی ارز رو در داخل این کیف پول ذخیره نکنین، چون مای اتر والت از نوع کیف پول های گرم هستش و احتمال هک شدن اون بسیار زیاده.

در واقع میشه گفت که این کیف پول بیشتر به عنوانِ یه مکمل در کنار کیف پول های سخت افزاری مناسبه. مثلا اگه شما از کیف پول لجر نانو اس استفاده میکنین، میتونین از این کیف پول برای انجام دادن تراکنش های کوچیکتر استفاده کنین.

کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet)

بهترین کیف پول یو اس دی کوین | کیف پول اتمیک ولت

اتمیک ولت یکی از بهترین کیف پول هاییه که از استاندارد ERC 20 پشتیبانی میکنه. اساس کار این کیف پول به این شکله که با استفاده از یه رابط کاربری ساده و کاربردی، به چند مرورگر بلاک اتریوم متصل شده و به این ترتیب از همه ی توکن ها پشتیبانی میکنه و میتونین مقداری که از هر توکن رو دارین، تو این کیف پول مشاهده کنین. این کیف پول کاملا غیر متمرکزه و به همین دلیل هم لازم نیست که نگران امنیت اون باشین. تو این کیف پول کلید های خصوصی شما به شکل رمزنگاری شده روی دستگاهی که ازش استفاده میکنین ذخیره میشه و کنترل اون به طور تمام و کمال در اختیار خودتونه.

کیف پول اتمیک، توکن اختصاصی خودش رو داره که نماد اون AWC هستش و با استفاده از پروتکل های ERC 20 ساخته شده. شما میتونین این توکن رو تو همین کیف پول ذخیره کنین و سپس اونا رو تو صرافی های غیر متمرکز بزرگ IDEX مبادله کنین. توصیه ی ما برای ارتقا امنیت این کیف پول اینه که، تو نگهداری از عبارات بازیابی که برای ریکاوری کیف پولتون تو مراحل ابتدایی ساخت کیف پول USDC به شما داده میشه بسیار دقت کنین؛ چون اگه مشکلی برای دستگاه شما بوجود بیاد و یا اینکه به سرقت بره، این عبارت ها تنها راهی هستن که میتونین با استفاده از اون دوباره به کیف پولتون دسترسی پیدا کنین.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول تراست والت (Trust Wallet) | بهترین کیف پول یو اس دی کوین

بدون شک برترین و بهترین کیف پول USD Coin، تراست ولت هستش. این کیف پول که تو نسخه های اندروید و آی او اس منتشر شده، که با توجه به افزایش استفاده از گوشی های موبایل و همچنین راحتی استفاده از اون ها، این کیف پول خیلی زود محبوبیت زیادی رو بدست آورد. این کیف پول از نظر امنیت یکی از برترین کیف پول های دنیاست و کلید های خصوصی کاربرانش رو تو گوشی های موبایلشون ذخیره میکنه. همچنین تو این کیف پول میتونین برای امنیت بیشتر از قابلیت هایی مثل شناسایی چهره و اثر انگشت استفاده کنین.

با توجه به امنیت بالا و محبوبیتی که این کیف پول بین کاربرانش داشت، صرافی ارز دیجیتال بین المللی بایننس که معروفترین و محبوب ترین پلتفرم معاملاتی رمز ارز های در دنیاست، به طور رسمی از این کیف پول پشتیبانی کرد. در واقع بایننس مدت ها بود که به دنبال یه کیف پول ایمن و کاربردی بود که تراست والت همه ی این ویژگی ها رو داشت. در نهایت تو سال 2018 بایننس اعلام کرد که این کیف پول رو خریداری کرده تا بتونه خدمات بهتری رو به کاربرانش ارائه بده و همچنین امنیت اونا رو بیشتر از قبل تامین کنه. در ابتدا که بایننس این کیف پول رو خریداری کرده بود، تراست والت فقط از اتریوم و توکن های اون پشتیبانی میکرد. ولی بعد از اینکه بایننس کنترل Trust Wallet رو در اختیار گرفت، تعداد رمز ارزهایی که تو این کیف قابل ذخیره کردن بودن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

در حال حاضر این کیف پول بیش از 40 بلاک چین مختلف رو پشتیبانی میکنه و اکثر کوین و توکن ها رو میشه تو این کیف پول ذخیره کرد، به همین دلیل هستش که فقط با استفاده از یه کیف پول میتونین هر رمز ارزی که نیاز دارین رو ذخیره کنین. البته این کیف پول فقط برای ذخیره و نگهداری رمز ارزها کاربرد نداره، و شما میتونین از این کیف پول به عنوان یه مرورگر برای استفاده از برنامه های غیر متمرکز استفاده کنین. این قابلیت به شما این امکان رو میده که بدون نیاز به انتقال ارزهاتون به صرافی ها، اونا رو با متصل شدن به یه صرافی غیر متمرکز به رمز ارز دیگه ای تبدیل کنین.

 آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین

با توجه به مطالبی که گفته شد ما کیف پول تراست والت رو به عنوان برترین و بهترین کیف پول USD Coin به شما پیشنهاد میکنیم. این کیف پول همه ی نیاز های شما رو به تنهایی تامین میکنه و با استفاده از این کیف پول دیگه احتیاجی نیست که چندین کیف پول رو نصب و مدیریت کنین. حالا که بهترین کیف پول یو اس دی سی رو بهتون معرفی کردیم، نوبت به راه اندازی و نصبش میرسه. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشین تا به صورت مرحله به مرحله، آموزش ساخت کیف پول USD کوین رو به شما بدیم. امیدواریم که با استفاده از این آموزش موفق بشین که بدون هیچ مشکلی کیف پولتون رو بسازین.

آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین در تراست والت

اولین قدم تو ساخت کیف پول USD Coin ، دانلودِ کیف پول تراست والته. بهترین راه برای دانلود کیف پول تراست والت برای اندروید، استفاده از پلتفرم گوگل پلی هستش. برای دانلود نسخه ی IOS هم باید از اپلیکیشن اپ استور استفاده کنین. بعد از اینکه فرآیند دانلود و نصب این کیف به طور کامل انجام شد، اپلیکیشن تراست ولت رو از لیست برنامه هاتون پیدا کنین و اون رو باز کنین.

تو صفحه ی اول اپ به شما دو گزینه داده میشه که گزینه اول یعنی CREATE A NEW WALLET برای ساخت یه کیف پول جدیده و گزینه ی دوم هم برای یازیابی کیف پولتون با استفاده از عبارات ریکاوری هستش. چون میخوایم که یه کیف پول جدید بسازیم، روی گزینه ی اول کلیک می­کنیم.

آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین در تراست والت

تو مرحله ی بعدی از شما خواسته میشه که برای ساخت کیف پول یو اس دس کوین و استفاده از اون تو کیف پول تراست والت، قوانین و شرایطی که این کیف پول برای استفاده ازش مشخص کرده رو مطالعه کنین و بعد اونا رو بپذیرید تا به شما اجازه ی استفاده از این کیف پول داده بشه. برای ادامه باید تیکی که در مقابل گزینه ی I’ve read and accept… وجود داره رو فعال کنین. حالا با زدن گزینه ی Continue به مرحله ی بعدِ ساخت کیف پول USDC منتقل میشین.

آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین در تراست والت

تو گام بعدی ساخت کیف پول یو اس دی سی، از شما خواسته میشه که از کیف پولتون یه نسخه بکاپ تهیه کنین. تو این مرحله که بهش فاز ریکاوری هم گفته میشه، قراره که 12 عبارت به شما داده بشه؛ با زدنِ گزینه ی ادامه این کلمات به شما نمایش داده میشن. این عبارت ها که همون کلمات ریکاوری هستن، باید به ترتیب روی یک برگه کاغذ یادداشتشون کنین و در جای امنی ازشون نگهداری کنین.

توجه داشته باشین که به هیچ عنوان نباید این عبارت ها رو در اختیار افراد دیگه ای قرار بدین چون اینطوری میتونن وارد حسابتون بشن و کیف پولتون رو خالی کنن. همچنین بهتره که از این عبارت ها چند نسخه مختلف تهیه کنین تا اگه که یکی از اون ها از بین رفت، نگرانی در مورد از دست دادن حسابتون نداشته باشین.

آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین در تراست والت

در مرحله ی آخر کیف پول از شما میخواد که عبارات بازیابیتون رو به ترتیبی که یادداشت کردین، انتخاب کنین. این مرحله برای اینه که هم شما و هم کیف پول از درستی این ترتیب مطمئن بشین و اون رو تایید کنین. اگه که این مرحله رو به طور درستی پشت سر بزارین، اجازه ی رفتن به مرحله بعد بهتون داده میشه.

آموزش ساخت کیف پول یو اس دی کوین در تراست والت

تبریک میگم، کیف پول شما به طور کامل ساخته شد و شما میتونین از همین الان از این کیف پول استفاده کنین. توجه داشته باشین که از این به بعد امنیت کیف پولتون تو دستای شماست. به همین خاطر هم نباید هر برنامه ای رو تو گوشی موبایتون نصب کنین، چون ممکنه که این برنامه ها بد افزار باشن و گوشی و کیف پولتون رو هک کنن.

نکته ی مهم بعدی که توجه به اون امنیت کیف پولتون رو تامین میکنه، عباراتِ ریکاوری اکانتتون هستن که نباید شخص دیگه ای به جز شما به اون ها دسترسی پیدا کنه. با رعایت همین دو نکته ی ساده ولی ضروری، امنیت کیف پول شما تامین میشه.

اضافه کردن ارز  USD Coin به تراست ولت

در این قسمت از مقاله کیف پول USDC چیست؟ آموزش اضافه ارز  یو اس دی کوین به تراست والت به صورت دستی و با استفاده از آدرس قرارداد توکن  یو اس دی کوین خواهیم داشت. برای این کار مراحل زیر رو طی کنین:

  • ورود به کیف پول تراست ولت و بخش جستجو ارزها : برای این کار از طریق آیکون خط و نقطه که در بالای صفحه قرار داره وارد جستجوی رمز ارزها بشین.

کیف پول USDC  چیست؟ آموزش افزودن یو اس دی کوین به تراست والت

  • جستجوی ارز  USD Coin و ورود به بخش افزودن دستی: نام ارز USDC رو جستجو کنین. اگر ارز در لیست بود با فعالسازی کلید کنار ارز، ارز رو به صفحه ی اصلی ولت اضافه کنین و اگه نه پیام پیامی با این مضمون براتون نمایش داده میشه "No Asset Found" . در این صورت برای افزودن توکن یو اس دی کوین باید روی گزینه ی "Add Custom Token" کلیک کنید.

کیف پول USDC  چیست؟ | آموزش اضافه کردن یو اس دی کوین به تراست والت

  • پیدا کردن اطلاعات ارز: اولین کار برای افزودن ارز یو اس دی کوین به تراست ولت اینه که اطلاعات ارز رو پیدا کنیم. خوب برا این کار میشه وارد سایت Etherscan شد و نام ارز رو جستجو کرد. اطلاعاتی که برا افزودن ارز به تراست والت لازمه از این قراره: Contract، Symbol، Token Name، Address و Decimal

کیف پول USDC  چیست؟ | آموزش اضافه کردن یو اس دی کوین به تراست والت

  • وارد کردن اطلاعات ارز: از قسمت Contract آدرس ارز رو کپی کنین و به کیف پولمون برمیگردیم و در قسمت Add Custom Token وارد میکنیم. قبل از این کار در اولین بخش شبکه ی ارزیو اس دی کوین رو انتخاب میکنیم.  به محض اینکه این کار رو انجام دادین بقیه اطلاعات هم نمایش داده میشه اما اگه این اتفاق نیوفتاد به Etherscan برگردین و بقیه ی اطلاعات رو هم کپی کنین و به کیف پولتون انتقال بدین. پس از اتمام این کار گزینه ی "Done" رو کلیک کنین.

کیف پول USDC  چیست؟ | آموزش اضافه کردن یو اس دی کوین به تراست والت

با زدن گزینه ی Done ارزUSD Coin به لیست ارزهای تراست والت اضافه میشه و از این پس به راحتی میتونین ارز دیجیتال USDC رو خرید و فروش کنین.

کلام پایانی

 تو این مطلب همه ی تلاشمون رو کردیم که بهترین کیف پول USDC رو بهتون معرفی کنیم. امیدواریم که بتونین از بین کیف پول هایی که بهتون ارائه شدن، کیف پول مناسبی رو برای خودتون انتخاب کنین. همچنان به شما تاکید میکنیم که بهترین کیف پولِ یو اس دی کوین، تراست والته که به همین خاطر هم تو انتهای همین مقاله آموزش ساخت کیف پول USDC تو این کیف پول رو براتون قرار دادیم تا بتونین بدون هیچ مشکلی این کیف پول رو نصب و راه اندازی کنین و از آن نهایت استفاده رو ببرین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول USDC چیست؟ معرفی بهترین کیف پول یو اس دی کوین | آموزش ساخت کیف پول USD Coin
سوال امنیتی :1+94 = ?