کیف پول آنتولوژی چیست؟ بهترین کیف پول های Ontology | آموزش ساخت کیف پول ONT

1402/06/14
کیف پول آنتولوژی چیست؟ بهترین کیف پول های Ontology  | آموزش ساخت کیف پول ONT

شبکه Ontology، یکی از پر پتانسیل ترین بلاک چین های دنیای کریپتوکانسی هاست. هدف این شبکه کمک کردن به کسب­وکار هاییه که میخوان، سیستم فعلی خودشون رو به فضای بلاک چینی منتقل کنن. اگه مایل هستین که اطلاعات بیشتری رو در مورد اینکه « ارز دیجیتال آنتولوژی چیست؟ » کسب کنین، میتونین مقاله ای که با همین عنوان تو وبلاگ سایت وجود داره رو مطالعه کنین. رمز ارز این بلاک چین، ارز ONT می­باشد و هدف ما از نگارش این مقاله بررسی و آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی هستش.

آینده ارز دیجیتال آنتولوژی بسیار امید بخش و درخشانه، به همین خاطر هم سرمایه گذاری بلند مدت روی این رمز ارز میتونه سود بالایی رو به همراه داشته باشه. طبق پیش بینی ها قیمت ONT تا سال 2025 دو و نیم برابر بشه. قبل از خرید ONT باید دنبال راهی باشین که بتونین از این رمز ارز محافظت کنین. بهترین روش برای اینکار استفاده از کیف پول ارز دیجیتال. با خوندن این مقاله با بهترین کیف پول آنتولوژی آشنا میشین و در مورد امنیت بیشتر ارزهای دیجیتال نکاتی رو یاد میگیرین. در انتهای مقاله هم آموزش ساخت کیف پول ONT رو براتون گذاشتیم. امیدواریم که این مقاله براتون مفید واقع بشه.

ارز دیجیتال ONT رو کجا نگهداریم؟

کیف پول آنتولوژی چیست؟ | ساخت کیف پول ont

وقتی که میخواین روی رمز ارزی سرمایه گذاری کنین، باید دنبال راهی باشین که از سرمایه دیجیتالیتون به بهترین شکل ممکن محافظت کنین. عده­ی زیادی بعد از خرید ONT از صرافی، اون ها رو تو همون صرافی نگه میدارن؛ چون فکر میکنن که صرافی ها جای امنی هستن، غافل از اینکه خطرات زیادی سرمایه­ های تو صرافی رو تهدید میکنه. برای مثال ممکنه اون صرافی هک بشه و یا اینکه کلاهبردار از آب دربیاد و سرمایه های مردم رو بالا بکشه.

اگه صرافی که ارز های شما اونجاست هک بشه، هکرها به سرمایه­ ی شما مستقیما دسترسی پیدا میکنن و خیلی راحت اون رو به سرقت میبرن؛ معمولا تو چنین شرایطی صرافی زیر بارِ دادن غرامت و یا جبران کردن سرمایه های از دست رفته نمیره و این وسط فقط شما متضرر میشین و سرمایه­ تون رو از دست میدین. گاهی وقت ها ممکنه یکی از اعضای تیم صرافی، بخشی از سرمایه های مردم رو بدزده. تو چنین شرایطی هم معمولا کسی پاسخگوی شما نیست و کاربر های صرافی ضرر زیادی رو متحمل میشن.

بهترین راه برای نگهداری و ذخیره ارز ONT، استفاده از کیف پول هستش. کیف پول های دیجیتالی بستر امنی رو برای رمز ارز های شما فراهم میکنن، و شما میتونین با اطمینان خاطر ارزهای دیجیتالتون رو داخل این کیف پول ها ذخیره کنین. البته توجه کنین که نمیشه به هر کیف پول آنتولوژی اعتماد کرد، به همین خاطر هم ما سعی کردیم که بهترین کیف پول ont رو بهتون معرفی کنیم.

ویژگی های کیف پول آنتولوژی:

کیف پول آنتولوژی (Ontology Wallet) یک کیف پول دیجیتال است که برای مدیریت ارزهای دیجیتال بر مبنای بلاکچین آنتولوژی (Ontology) طراحی شده است. این کیف پول دارای ویژگی‌ها و امکانات مختلفی است که کاربران را قادر می‌سازد ارزهای دیجیتال خود را به صورت امن و آسان مدیریت کنند. در زیر، ویژگی‌های کلیدی کیف پول آنتولوژی ذکر شده‌اند:

ذخیره‌سازی امن: کیف پول آنتولوژی از تکنولوژی رمزنگاری قوی برای حفاظت از اطلاعات کاربران استفاده می‌کند تا ارزهای دیجیتال و کلیدهای خصوصی ایشان را ایمن نگه دارد.

پشتیبانی از ارزهای متعدد: کیف پول آنتولوژی امکان ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاکچین آنتولوژی را فراهم می‌کند، از جمله ONT و ONG که ارزهای اصلی آنتولوژی هستند.

پرداخت‌های سریع و راحت: این کیف پول به کاربران امکان انجام تراکنش‌های سریع و آسان با استفاده از تکنولوژی بلاکچین فراهم می‌کند.

رابط کاربری کاربرپسند: کیف پول آنتولوژی دارای یک رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده است که امکانات مدیریتی را به کاربران ارائه می‌دهد.

پشتیبانی از تبادل ارز: این کیف پول به کاربران امکان تبادل ارزهای دیجیتال را با استفاده از اکسچنج‌های متعدد فراهم می‌کند.

پشتیبانی از دسترسی آفلاین: این کیف پول به کاربران امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال خود حتی در حالت آفلاین (بدون اتصال به اینترنت) را می‌دهد.

بک‌آپ و بازیابی: امکان ساخت نسخه پشتیبان (backup) از کیف پول و بازیابی آسان در صورت از دست دادن دستگاه یا اطلاعات فراهم می‌شود.

امنیت دو عاملی: این کیف پول امکان فعال‌سازی امنیت دو عاملی (Two-Factor Authentication یا 2FA) را برای تراکنش‌ها و دسترسی به حساب کاربری ارائه می‌دهد.

پشتیبانی از توکن‌های مخصوص: کاربران می‌توانند توکن‌های مخصوص خود را در کیف پول آنتولوژی اضافه کنند و مدیریت کنند.

بهترین کیف پول ONT کدام است؟

کیف پول های معتبر زیادی هستن که از ارز دیجیتال آنتولوژی پشتیبانی میکنن. ما برای اینکه بتونیم بهترین اون ها رو پیدا کنیم، یکسری فاکتور ها و ویژگی ها رو در همه ی این کیف پول ها بررسی کردیم؛ در نهایت لیستی از مناسب ترین کیف پول ها رو براتون تهیه کردیم، که در ادامه شما رو بیشتر با این کیف پول ها آشنا میکنیم، و در انتهای همین مقاله آموزش ساخت کیف پول Ontology رو براتون قرار میدیم.

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول ont چیست؟ | انواع کیف پول آنتولوژی | کیف پول لجر نانو اس

اگه میخواین از کیف پول سخت افزاری برای ذخیره رمز ارز آنتولوژی استفاده کنین، باید به این نکته توجه کنین که از بین کیف پول های سخت افزاری فقط کیف پول لجر نانو اس هستش که از ارز دیجیتال ONT پشتیبانی میکنه. این کیف پول یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری دنیاس که تا به الان بیشتر از 1,400,000 نسخه ازش تو کل دنیا خریداری شده. از نظر شکل ظاهری و ابعاد، این کیف پول مثل یه فلشِ جمع و جوره. هم چنین برای حفاظت بیشتر از این کیف پول یه قاب فلزی دورش تعبیه شده.

لجر نانو اس از نظر امنیت، جزو برترین کیف پول های دنیاس. تو این کیف پول کلید های خصوصی شما روی سخت افزار کیف پول ذخیره میشه و به همین خاطره که این کیف پول غیر قابل هک کردنه. همچنین برای تایید تراکنشی که در حال انجام دادنش هستین، باید به صورت همزمان هر دو کلیدی که روی این کیف پول وجود داره رو فشار بدین؛ به خاطر این نوع تایید تراکنش، امکان خارج کردن ارز از این کیف پول بدون دسترسی به خودش غیر ممکنه.

از ویژگی های دیگه ای که باعث بیشتر شدن امنیت رمز ارز ها تو این کیف پول میشه، مکانیزم اثبات هویت هستش که با هر بار راه­اندازی این کیف پول اجرا میشه. همچنین کیف پول های لجر، گواهینامه CSPN (گواهینامه سطح اول امنیتی) رو از سازمان ملی سیستم امنیت اطلاعات (ANSSI) دریافت کردن؛ برای اعطای این گواهینامه به کیف پول ها، پارامتر های امنیتی مثل فایروال، شناسایی، امنیت نرم افزاری و احراز هویت رو با استفاده از سناریو های مختلفِ حمله به کیف پول، بررسی میکنن؛ هر کیف پولی که بتونه از همه ی این حمله ها مصون بمونه، گواهینامه سطح اول امنیتی رو دریافت میکنه. در حال حاضر تنها کیف پول هایی که موفق شدن چنین گواهینامه ی معتبری رو بگیرن، کیف پول های لجر هستن.

تنها ایراد این نوع کیف پول ها، قیمت بالای اون هاست. قیمت لجر نانو اس در ابتدای عرضه، 98 دلار بود ولی از سال 2019 به بعد، کمپانی لجر این کیف پول رو با یه تخفیف 40 درصدی به خریداراش عرضه کرد (59 دلار). در حال حاضر این کیف پول نسبت به بقیه­­ی کیف پول های سخت افزاری، قیمت پایین تری رو داره و خریدش به صرفه تره.

کیف پول OWallet

بهترین کیف پول های Ontology  |کیف پول owallwt

اگه به کیف پول نرم افزاری برای ذخیره ارز ONT احتیاج دارین، بدون شک کیف پول OWallet میتونه بهترین گزینه براتون باشه. کیف پول اوولت یه کیف پول جامع دسکتاپی برای ارز آنتولوژی هستش و شما میتونین این کیف پول رو روی سیستم عامل های Linux، mac OS و ویندوز نصب کنین. این کیف پول از مدیریت کیف پول مشترک و مدیریت کیف پول شخصی که بر مبنای فناوری چند امضایی هستش، استفاده میکنه. یکی دیگه از قابلیت های مفید و کاربردی این کیف پول، امکان وصل کردنش به کیف پول های سخت افزاریه.

اگه به سایت اصلی ارز آنتولوژی برین، متوجه میشین که این کیف پول رو به عنوان یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره و نگهداری از ONT و ONG معرفی کردن. این کیف پول با ترکیب برنامه های مختلف و تدوین قرارداد های هوشمند، استناد و سایر خدمات جامع، این برنامه ها رو به توسعه دهنده ها ارائه کرده.

کیف پول Infinito

کیف پول Infinito |بهترین کیف پول آنتولوژی

کیف پول اینفینیتو، یه کیف پول چند ارزی هستش که علاوه بر ارز Ontology، از رمز ارز های مطرح و معروفی مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و. . . و همه ی توکن هایی که از استاندارد ERC 20 و NEO’S NEP استفاده میکنن، پشتیبانی میکنه. تیم کیف پول Infinito دائما در حال بزرگتر کردن لیست رمز ارز های این کیف پول هستن. این کیف پول در حال حاضر برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شده و از 12 تا زبان مختلف پشتیبانی میکنه. یکی از جذاب ترین ویژگی های این کیف پول، دنبال کردن اخبار رمز ارز هاست. همچنین تغییرات قیمت رمز ارز های محبوب و مورد علاقه ی شما از طریق نوتیفیکیشن بهتون اطلاع داده میشه؛ اینطوری میتونین از فرصت های مناسب سرمایه گذاری با خبر بشین و از اونشون استفاده کنین.

کیف پول onto

کیف پول onto | بهترین کیف پول ont

یک از بهترین کیف پول هایی که میتونین برای ارز ONT ازش استفاده کنین، کیف پول اونتو هستش، که ازش به عنوان ورودیِ شبکه­ی بلاک چین اونتولوژی هم یاد میشه. این کیف پول با استفاده از الگوریتم های رمزنگاری خاصی، به شما امکان ایجاد یه هویت دیجیتالی رو میده و به این ترتیب میتونین با استفاده از اون هویت رمز ارز هاتون رو ذخیره کنید. تو کیف پول onto همه ی داده های اطلاعاتی مربوط به تایید اعتبار و مجوز ها، روی دستگاه تلفن شما ذخیره میشه و تا وقتی که اجازه ندین هیچ کس نمیتونه به این اطلاعات دسترسی پیدا کنه.

حداقل مبلغ مبادلات ارز آنتولوژی تو این کیف پول ها برابر با یک واحد است؛ همچنین حداقل مقدار مبادلات برای رمز ارز ONG، 0.000000001 واحد هستش. (هر واحد از ارز دیجیتال آنتولوژی گس تا 9 رقم اعشار قابل تقسیمه.)

کیف پول BitKeep

یکی دیگه از کیف پول هایی که از ارز دیجیتال Ontology پشتیبانی میکنه، BitKeep هستش. این کیف پول از کوین های بزرگی مثل بیت کوین و اتریوم پشتیبانی میکنه، همچنین همه ی توکن هایی که تحت بلاک چین های TRON، EOS، ERC20، NEO / NEP5 و. . . هستن رو میتونین تو این کیف پول ذخیره کنین. کیف پول بیت کیپ توکن اختصاصی خودش رو داره که نمادش، BKB هست. این توکن در واقع مثل سهام شرکت سازنده ی این کیف پوله و بیشتر در ایردراپ ها و یا بازی های درون برنامه ای مورد استفاده قرار میگیره.

از ویژگی های جذاب این کیف پول میتونیم به بازار DApp ها و همچنین اتصال مستقیم این کیف پول به صرافی های مختلف اشاره کنیم. ادغام این کیف پول با صرافی های مختلف، به کاربر هاش امکان خرید ارز دیجیتال های مختلف با استفاده از کیف پول رو میده. البته چون ایران تحریم هستش، ممکنه که این خدمات برای ایرانی ها ارائه نشن. پس بهتره که موقع استفاده از این امکانات جوانب احتیاط رو رعایت کنین.

کیف پول O3

کیف پول ont | بهترین کیف پول آنتولوژی | کیف پول o3

اگه احتیاج دارین که هم با لپ تاپ و کامپیوتر و هم با گوشی موبایل به کیف پولتون دسترسی داشته باشین، باید از کیف پولی استفاده کنین که سیستم عامل های اندروید و IOS برای گوشی موبایل و ویندوز، لینوکس و مک برای لپ تاپ و کامپیوتر رو ساپورت کنه. کیف پول O3 چنین قابلیتی رو داره. همچنین این کیف پول به شما امکان متصل شدن به اپلیکیشن های کاربردی، بدون نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات حساسی مثل کلید های خصوصی رو میده.

کیف پول O3 یکی از بهترین کیف پول های آنتولوژیه و اولین کیف پول تو اکوسیستم NEO / ONTبه حساب میاد. یکی از ویژگی های کاربردی این کیف پول که به خاطر ادغامش با Switcheo’s DEX Trading API فراهم شده، چنج کردن ارز ها تو کیف پوله؛ به عبارت دیگه این قابلیت به کاربر های این کیف پول اجازه میده که مستقیما با استفاده از کیف پول وارد معاملات ارز های دیجیتال بشن. همچنین تیم توسعه دهنده ی این کیف پول تلاش میکنه که قابلیت خرید ارز های دیجیتال از طریق کارت های اعتباری و ارز های فیات رو به این کیف پول اضافه کنه.

کیف پول Wallet Math

کیف پول آنتولوؤی | بهترین کیف پول ont | کیف پول Wallet Math

مَس والت یه کیف پول ارز دیجیتالِ پیشرفته اس که از 50 تا بلاک چین مختلف پشتیبانی میکنه. این کیف پول از اکثر ارز های دیجیتال پشتیبانی میکنه. در حال حاضر این کیف پول رو میتونین روی انواع گوشی های اندروید و آی او اس نصب کنین. علاوه بر گوشی موبایل، این کیف پول یک نسخه وب هم داره که با استفاده از اوی روی کامپیوتر هم میتونین به کیف پولتون دسترسی داشته باشین، همچنین میتونین این کیف پول رو به عنوان یه افزونه روی مرورگرتون نصب کنین. تنها نسخه ی افزونه ایِ این کیف پول قابلیت اتصال به کیف پول های سخت افزاری شرکت Ledger ،که در ابتدای همین مقاله معرفیش کردیم، رو داره.

این کیف پول ویژگی های زیادی رو داره، مثلا این کیف پول دارای مبادلات متقابل توکن هاست، همچنین یک فروشگاه چند منظوره ای برای DApp ها داره. برای دانلود نسخه های مختلف این کیف پول میتونین به سایت رسمی اون مراجعه کنین. اگه هم میخواین از یکی از نسخه های اندروید و یا IOS این کیف پول استفاده کنین، بهترین راه برای دانلود اپلیکیشن Math Wallet استفاده از پلتفرم های گوگل پلی و اپ استوره.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

 کیف پول انتولوژی | کیف پول تراست ولت

عنوان محبوب ترین کیف پول نرم افزاری ارز های دیجیتال، متعلق به کیف پول تراست ولت است. این کیف پول که به صورت رایگان برای گوشی های اندروید و آی او اس عرضه شده، تونسته امتیاز 4.5 از 5 رو از یک میلیون کاربری که بهش امتیاز دادن بگیره. این کیف پول تو سال 2018 توسط صرافی بایننس خریداری شده و در حال حاضر هم تحت مالکیت این صرافیه؛ پشتیبانی بایننس از این کیف پول یکی از نقاط قوت این کیف پول محسوب میشه و اعتبارش رو بیشتر از هر کیف پول دیگه ای میکنه.

طراحی رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و کاربردیه و به همین خاطر استفاده روزانه و به دفعات بالا از این کیف پول اصلا آزاردهنده نیست. کیف پول تراست ولت یه کیف پول غیر امانی هستش، یعنی تو این کیف پول کلید های خصوصی شما روی گوشی موبایلِ کاربر ذخیره میشن و به این ترتیب جز مالک گوشی شخص دیگه ای نمیتونه به اون دسترسی پیدا کنه. این کیف پول به شما اجازه میده که بیش از 15 رمز ارز و 20 هزار توکن مختلف از جمله ارز دیجیتال ONT رو ذخیره کنین؛ البته علاوه بر ذخیره­ی رمز ارزها، با استفاده از این کیف پول میتونین اونها رو سرمایه گذاری کنین البته باید رمز ارز مورد نظرتون قابلیت استیک کردن رو داشته باشه، اینطوری علاوه بر اینکه از رشد قیمت اون ارز سود میکنین، تعداد رمز ارزهاتون هم افزایش پیدا کنه.

یکی از قابلیت های دیگه ی این کیف پول، امکان استفاده از اون به عنوان یه مرورگر برای برنامه های غیر متمرکز (DApps) هستش. این قابلیت به شما اجازه میده که کیف پولتون رو به برنامه های غیر متمرکز دیگه وصل کنین؛ مثلا با اتصال کیف پول به یه صرافی غیر متمرکز میتونین ارز هاتون رو بدون اینکه از کیف پولتون خارج کنین، به رمز ارز دیگه ای تبدیل کنین. البته این کیف پول یه ایراد بزرگ داره، اون هم اینه که این کیف پول بر خلاف برخی از رقباش از احراز هویت دو عاملی پشتیبانی نمیکنه. در واقع فقط یک رمز عبور از ارز های شما محافظت میکنه و نمیتونین لایه ی محافظتی دیگه ای رو به برای امنیت بیشتر به این کیف پول اضافه کنین.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی در تراست ولت

با توجه به توضیحاتی که در مورد کیف پول های مختلف به شما داده شد، امیدواریم که تونسته باشین کیف پول مناسبی رو برای خودتون انتخاب کنین. اما موضوع مهم اینه که ساخت کیف پول Ontology چطور هستش؟ ما در این مقاله با توجه به محبوبیتی که کیف پول تراست والت داره، این کیف پول رو برای آموزش انتخاب کردیم؛ ولی نکته ی قابل توجه اینه که ساخت کیف پول های مختلف بسیار شبیه به همدیگه­اس. به همین خاطر هم میتونین با استفاده از آموزش ساخت کیف پول ONT در تراست والت، هر کیف پولی رو که انتخاب کردین راه اندازی کنین.

مرحله اول: اولین قدم برای نصب کیف پول آنتولوژی، دانلود برنامه تراست والته. بهترین راه برای دانلود این کیف پول استفاده از وب سایت رسمی تراست والت به آدرس trustwaller.com و یا پلتفرم هایی مثل گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای گوشی های آیفون هستش.

مرحله دوم: بعد از دانلود و نصب تراست والت، برنامه را روی گوشی موبایلتون اجرا کنین. تو صفحه ی اول مطابق تصویر به شما دو تا گزینه برای استفاده از کیف پول داده میشه. چون ما میخوایم که یک کیف پول جدید بسازیم، روی گزینه ی Create A New Wallet میزنیم. گزینه ی دوم یعنی I already have a wallet، برای افرادی هستش که قصد دارن وارد کیف پولی که از قبل ساختن بشن.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوزی | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

مرحله سوم: تو این مرحله از شما خواسته میشه که از کیف پولتون یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنین. برای این کار به شما دوازده کلمه ی منحصر به فرد داده میشه که در مواقع ضروری و برای بازیابی حسابتون، میتونین از این کلمات استفاده کنین. برای شروع پشتیبان گیری که بهش فاز ریکاوری گفته میشه، تیک پایین صفحه را فعال کنین و روی گزینه ی Continue کلیک کنین.

ساخت کیف پول ont | آموزش ساخت کیف پول تراست | پشتیبان گیری

مرحله چهارم: تو این مرحله باید 12 عبارت بازیابی رو در یک برگه ی کاغذ یادداشت کنین و در جای امنی که جز شما هیچ کس نتونه بهش دسترسی داشته باشه، نگه دارین. نکته ی مهمی که نباید فراموش کنین اینه که، در صورتی که این عبارات بازیابی رو فراموش و یا گم کنین و برای کیف پول شما مشکلی بوجود بیاد، شما تمام سرمایه تون رو از دست میدین؛ چون این عبارات غیر قابل بازیابی و تغییر هستن. به همین خاطر هم باید از این عبارات به خوبی محافظت کنین.

مورد بعدی که لازم میدونیم در مورد امنیت بیشتر این عبارات به شما بگیم، داشتن چند نسخه مختلف از آن هاست. اینطوری اگه نسخه اصلی این عبارات گم بشه، میتونین از نسخه های دیگه ای که تهیه کردین استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی در تراست ولت | کلمات بازیابی

مرحله پنجم: تو این مرحله از شما خواسته میشه که قبل از تموم شدن نصب و راه اندازی کیف پول تراست والت، از ترتیب درست کلمات بازیابی حسابتون مطمئن بشین. برای این کار باید این عبارت ها رو به ترتیبی که به شما داده شده، انتخاب کنین و روی گزینه ی Continue کلیک کنین. اگه ترتیب انتخابی شما درست باشه، پشتیبان گیری از حسابتون با موفقیت انجام میشه.

آموزش ساخت کیف پول آنتولوژی در تراست ولت | وارد کردن کلمات بازیابی

مرحله ششم: در نهایت کیف پول، شروع به ساختن کلید های اختصاصی و عمومی شما میکنه و به این ترتیب کیف پول شما آماده ی استفاده میشه. در ادامه با زدن روی گزینه ی Ok ساخت کیف پول آنتولوژی به پایان میرسه و وارد کیف پول میشین. اگه که ارز دیجیتال آنتولوژی تو صفحه ی اول این کیف پول وجود نداشت، روی علامت + که بالا سمت راست صفحه وجود داره کلیک کنین. تو این قسمت میتونین برای انتقال ONT به صفحه ی اصلی این رمز ارز رو پید کنین و گزینه ای که در مقابل اون وجود داره رو فعال کنین.

کلام آخر

وقتی که در مورد انتخاب کیف پول مناسب برای ارز دیجیتال آنتولوژی صحبت میکنیم، اولویت ما برای انتخاب یک کیف پول امنیت، کاربردی بودن، راحتی استفاده و موارد دیگه ای که تو این مطلب عنوان کردیم، هستن. البته هر کسی با توجه به نیاز ها و سلایقش میتونه انتخاب متفاوتی رو نسبت به بقیه داشته باشه. با توجه به این که تراست والت نسبت به بقیه ی کیف پول های ارائه شده تو این مقاله محبوبیت بیشتری رو داره، تمرکز عمده ی ما هم روی این کیف پول بود.

اگه که قصد خرید ارز دیجیتال ONT رو دارین ولی دقیقا نمیدونین که از کجا و چطور این رمز ارز رو تهیه کنین، میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس برای اینکار استفاده کنین. برای اینکار کافیه که ثبت نام کنین و مدارکی که برای احراز هویت به اونها نیاز هست رو به این صرافی ارسال کنین. بعد از احراز هویت به سادگی و با چند کلیک میتونین از قیمت ONT مطلع بشین و تو سطوح مناسب این رمز ارز رو خریداری کنین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول آنتولوژی چیست؟ بهترین کیف پول های Ontology | آموزش ساخت کیف پول ONT
سوال امنیتی :3+53 = ?