کیف پول ایاس چیست؟ بهترین کیف پول EOS کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول ایاس

1402/06/11
کیف پول ایاس چیست؟ بهترین کیف پول EOS کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول ایاس

تو مقاله ی قبل سعی کردیم ارز دیجیتال ایاس و شبکه اش رو به شما معرفی کنیم؛ تو این مقاله میخوایم به شما چند مورد از بهترین کیف پول EOS رو معرفی کنیم، تا اگه قصد خرید ایاس و نگهداری طولانی مدت این رمز ارز رو دارین، بتونین از سرمایه تون به خوبی مراقبت کنین. علاوه بر اون، برای اینکه موقع نصب و راه اندازی هر کدوم از این کیف پول ها مشکلی نداشته باشین آموزش ساخت کیف پول EOS  یکی دیگر از کیف پول های ارز دیجیتال رو به طور کامل تو این مقاله شرح دادیم.

نیم نگاهی هم به نحوه ی استفاده از کیف پول ایاس میندازیم تا برای انتقال ارز دیجیتال ایاس به کیف پول مورد نظرتون به مشکلی نخورین. پس این مقاله رو از دست ندین و تا آخر حتما مطالعه اش کنین.

چرا باید کیف پول ایاس داشته باشیم؟

اگه بخوام به طور خیلی خلاصه بگم ای او اس توکن اختصاصی شبکه بلاک چین ای او اس هستش. بلاک چین ارز دیجیتال ایاس رو میتونیم یه نسخه ی بهینه شده از اتریوم بدونیم، که روی قرارداد های هوشمند و غیر متمرکز سازی فعالیت میکنه. اما باید ببینیم که چرا برای نگهداری از ارز دیجیتال ایاس حتما باید از کیف پول استفاده کنیم؟

خیلیا بعد از اینکه خرید ایاس و یا سایر ارزها رو از صرافی انجام میدن ارز هاشون رو تو همون صرافی نگه میدارن، چون که اعتقاد دارن صرافی ارز دیجیتال ها جا های خیلی امنی هستن و از سرمایه شون محافظت میکنن، خیلیا هم فکر میکنن که اگه بلایی سر سرمایه شون بیاد صرافی حتما خسارتی که بهشون وارد شده رو جبران میکنه. ولی باید بگم که اینطور نیست و این افراد صرافی رو با بانک اشتباه گرفتن، در واقع صرافی ها فقط برای خرید ارز دیجیتال و فروش ارز ها باید استفاده بشن، نه نگهداری از اونها.

وقتی شما سرمایه تون رو از صرافی خارج نکنین، خطرات زیادی سرمایه تون رو تهدید میکنه؛ مثلا ممکنه که صرافی هک بشه و بخش زیادی از رمز ارز ها و پول هایی که داخل صرافی بوده به سرقت بره و پول شما هم جز منابع دزدیده شده باشه. اگه چنین اتفاقی براتون پیش بیاد به احتمال خیلی زیاد باید به طور کامل قید اون پول رو بزنین.

خطر دیگه ای که ممکنه سرمایه ی شما رو تو صرافی تهدید کنه کلاهبردار از آب در اومدن صرافیه، شاید با خودتون بگین که من از یه صرافی ارز دیجیتال معتبر استفاده میکنم، ولی باید بگم که ما از اتفاقاتی که پشت پرده اتفاق میفتن خبر نداریم، گاهی وقتا به خاطر اختلافاتی که تو تیم صرافی بوجود میاد، ممکنه که یکی از اعضا بخش قابل توجهی از پول داخل صرافی رو اختلاس کنه و بعد هم بره کانادا همسایه ی خاوری اینا بشه. علاوه بر اون مطمئنم که در مورد کلاهبرداری هایی که بعضی از صرافی های داخلی انجام دادن اطلاع دارین و میدونین که حتی اگه تیم اون صرافی هم دستگیر بشه، چقدر باید کاغذ بازی انجام بدین تا بالاخره بتونین به پولتون برسین. به همین خاطر هم ما تاکید میکنیم که حتما بعد از انجام فرآیند خریدتون، ارز EOS یا هر رمز ارز دیگه ای که میخرین رو به یه کیف پول امن منتقل کنین.

ویژگی های کیف پول EOS:

کیف پول EOS ابزاری است که به شما امکان مدیریت و ذخیره کردن ارز دیجیتال EOS و دیگر توکن‌های مبتنی بر بلاکچین EOS.IO را می‌دهد. ویژگی‌های کیف پول EOS ممکن است با توجه به نوع و نسخه کیف پول متغیر باشد، اما ویژگی‌های عمومی آن عبارتند از:

مدیریت توکن‌های EOS:

کیف پول EOS به شما امکان مدیریت توکن‌های EOS و سایر توکن‌های مبتنی بر EOS.IO را می‌دهد. شما می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول ذخیره کرده، تراکنش‌ها را انجام دهید و بررسی موجودی‌های خود انجام دهید.

امنیت:

کیف پول‌های EOS باید امکانات امنیتی قوی داشته باشند. این امنیت شامل مواردی مانند رمزنگاری داده‌ها، مدیریت کلیدهای خصوصی به صورت محلی، و امکان پشتیبان‌گیری از کلیدهای خصوصی می‌شود.

مقیاس‌پذیری:

کیف پول EOS قابلیت مدیریت تعداد زیادی توکن و معاملات را باید داشته باشد تا به تراکنش‌ها و مدیریت توکن‌ها به آسانی پرداخته شود.

پشتیبانی از توکن‌های متعدد:

علاوه بر EOS، باید از توکن‌های متعدد دیگر مبتنی بر EOS.IO پشتیبانی کند.

پشتیبانی از دی‌اپ‌ها:

برخی کیف پول‌های EOS قابلیت اتصال به دی‌اپ‌ها و اجرای تراکنش‌های مرتبط با آن‌ها را دارند.

سهولت استفاده:

کیف پول باید دارای یک رابط کاربری ساده و کارآمد باشد که به کاربران امکان مدیریت ارزهای دیجیتال خود را به آسانی بدهد.

پشتیبانی از تراکنش‌های سریع:

کیف پول EOS باید تراکنش‌ها را به سرعت تایید و ارسال کند، زیرا بلاکچین EOS.IO از سیستم DPoS بهره می‌برد که سرعت بالایی در تراکنش‌ها فراهم می‌کند.

پشتیبانی از تراکنش‌های مدرن:

کیف پول باید قابلیت اجرای تراکنش‌های پیشرفته‌تری مانند تراکنش‌های پیشرفته و قراردادهای هوش مصنوعی را داشته باشد.

پشتیبانی از بروزرسانی‌های امنیتی:

کیف پول باید به‌روز بوده و بروزرسانی‌های امنیتی مورد نیاز را اجرا کند تا از تهدیدات امنیتی محافظت کند.

چطور بهترین کیف پول ایاس رو انتخاب کنیم؟

ساخت کیف پول ایاس | نحوه ی انتخاب بهترین کیف پول ایاس

اگه میخواین بهترین کیف پول ایاس رو با توجه به نیاز هاتون پیدا کنین، بهتره قبل از هر چیزی به این موارد دقت کنین:

  • پشتیبانی بیست وچهار ساعته یکی از مهمترین ویژگی هاییه که یه کیف پول باید داشته باشه، اینطوری هر وقت که برای یکی از کاربرا مشکلی پیش بیاد خیلی زود مشکلش رو برطرف میکنن.
  • دقت کنین که هر کیف پول EOS کلید های اختصاصی شما رو کجا ذخیره میکنه. سعی کنین کیف پولی که انتخاب میکنین کلید های خصوصی اکانت شما رو تو سرور های خودش و یا فضای تحت وب ذخیره نکنه، چون اینطوری امنیت کیف پولتون به شدت پایین میاد.
  • کیف پول ایاس که انتخاب میکنین باید به طور دائم آپدیت و بروز رسانی جدید بده. هر بروز رسانی که روی کیف پول انجام میشه، بخشی از باگ ها و خلا های امنیتی که تو نسخه های قبل وجود داشته رو پوشش میده و کارایی کیف پول رو بهینه تر میکنه. کیف پول هایی مثل کیف پول اتمیک ولت هر هفته یه آپدیت جدید میدن.
  • قبل از اینکه کیف پولی رو دانلود و نصب کنین، حتما تو قسمتی که کاربر های قبلی و فعلی کیف پول نظر گذاشتن برید و بازخورد اونها رو نسبت به کیف پول بررسی کنین. اینکار کمک زیادی به شما میکنه که متوجه بشین که اون کیف پول به درد شما میخوره یا نه.

در ادامه مقاله ی کیف پول ایاس انواع کیف پول EOS معرفی کرده و در ادامه نحوه ی ساخت کیف پول ایاس یا در واقع آموزش ساخت کیف پول EOS خواهیم داشت.

معرفی انواع  بهترین کیف پول EOS

کیف پول موبایل imtoken

کیف پول دیجیتال imtoken بزرگترین کیف پول اتریوم دنیاس و در حال حاضر حدودا 10 درصد کل اتریوم های دنیا تو این کیف پول ذخیره شدن. خوشبختانه این کیف پول از رمز ارز ایاس هم پشتیبانی میکنه و شما میتونین از اون برای نگهداریای او اس استفاده کنین. این کیف پول از سال 2016 شروع به کار کرده و برای گوشی های اندروید و آی او اس ارائه شده.

خیلی ها استفاده از این کیف پول رو صرفا به خاطر رابط کاربری ساده ی اون ترجیح میدن. ولی عده ای هم هستن که به خاطر امنیت بالایی که این کیف پول داره ازش استفاده میکنن. تا امروز افراد زیادی بودن که سعی کردن تو این کیف پول نفوذ کنن ولی همه ی اونا شکست خوردن و تا امروز هیچ موردی از سرقت از این کیف پول گزارش نشده.

آموزش ساخت کیف پول ایاس | ساخت کیف پول imtoken

برای ساخت کیف پول imtoken قبل از هر چیزی باید برنامه ی کیف پول رو دانلود و نصب کنین. بعد از تموم شدن دانلود و نصب، وارد برنامه بشین. اولین سوالی که کیف پول از شما میپرسه اینه که آیا میخواین یه کیف پول جدید بسازین؟ یا میخواین کیف پول خودتون رو بازیابی کنین؟ برای باز کردن حساب جدید باید روی Create Identity رو بزنین.

ساخت کیف پول ایاس  آموزش ساخت کیف پول im token

تو قدم بعد صفحه ای نمایش داده میشه که توی اون شرایط و قوانینی که برای استفاده از این والت باید رعایت کنین رو نوشته و از شما میخواد که اونا رو به طور کامل بخونین. بعد از این که قوانین رو به طور کامل مطالعه کردین، تیک گزینه ی قبول کردن شرایط رو بزنین و سپس روی گزینه ی ادامه کلیک کنین.

کیف پول eos | آموزش ساخت کیف پول im token |قبول قوانین

تو این صفحه از شما خواسته میشه که یه نام کاربری برای ورود به اکانتتون انتخاب کنین و یه کلمه ی عبور برای ورود مشخص کنین. در فیلد اخر هم از شما خواسته شده که یه راهنمایی برای بازیابی رمزتون بنویسین. بعد از کامل کردن فرم روی گزینه ی ادامه بزنین تا به مرحله ی بعد برین.

آموزش ساخت کیف پول ایاس | ساخت کیف پول im token | انتخاب کلمه ی عبور

در این قدم به شما اخطاری نمایش داده میشه که توی اون از شما خواسته شده که حتما از حسابتون پشتیبان گیری کنین. به محض اینکه ادامه رو بزنین اخطار دیگه ای به شما نمایش داده میشه که از شما میخواد برای امنیت بیشتر حسابتون از کلمات پشتیبانی اسکرین شات نگیرین.

ساخت کیف پول ایاس | آموزش ساخت کیف پول im token |

بعد از اینکه روی Understand بزنین، کلمات بازیابی به شما نمایش داده میشن، یادتون باشه که از این کلمات به خوبی مراقبت کنین. بعد از گذروندن این مرحله روی Next بزنین. در گام آخر از شما میخواد که عبارات بازیابی تون رو به ترتیب وارد کنین و روی Done کلیک کنین. اگه همه ی مراحل رو تا این جا درست انجام داده باشین، کیف پول شما الان باید آماده ی استفاده باشه.

کیف پول اتمیک ولت Atomic Wallet

یکی از کاربردی ترین کیف پول هایی که میتونین ازش برای نگهداری ارز دیجیتال EOS استفاده کنین، اتمیک ولته. بزرگترین مزیتی که این کیف پول در اختیارتون میزاره اینه که میتونین اون ر هم روی دسکتاپ و هم روی گوشی موبایل نصب کنین تا بتونین بیش از 300 رمز ارز و توکن مختلف رو روی اون ذخیره کنین. استفاده کیف پول اتمیک ولت کاملا رایگانه، البته یه سری از جدماتش کارمزد جزیی دارن.

یکی از خدمات بسیار جذاب و کاربردی این کیف پول اتمیک سوآپ یا Atomic Swaps است، شما میتونین با استفاده از این ویژگی ارز های مختلف رو بدون اینکه نیازی داشته باشین به صرافی منتقل شون کنین، به ارز دیگه ای تبدیل کنین. برای دانلود کیف پول اتمیک میتونین از سایت رسمی این کیف پول و یا از گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. موقع دانلود هم باید دقت کنید که نسخه ی رسمی اون رو حتما دانلود کنید، چون این روز ها اپلیکیشن جعلی وجود داره که خیلی ها به اشتباه اون رو نصب میکنن.

آموزش ساخت کیف پول ایاس | ساخت کیف پول نرم افزای اتمیک ولت

برای ساخت کیف پول ای او اس در اتمیک والت، بعد از این که دانلود و نصب نرم افزار تموم شد، وارد اون بشین. تو این مرحله به شما دو گزینه داده میشه، اولی برای ساختن کیف پول جدیده و دومی برای کساییه که میخوان کیف پولشون رو بازیابی کنن. چون ما قصد داریم که کیف پول جدیدی بسازیم روی گزینه ی Create A New Wallet میزنیم.

کیف پول ایاس | ساخت کیف نرم افزاری اتمیک ولت

تو صفحه ی جدیدی که براتون باز شده، از شما میخواد که یه رمز برای ورود به کیف پول مشخص کنین. اگه میخواین رمزی که انتخاب میکنین، یه رمز قوی و غیر قابل نفوذ باشه بهتره که رمزتون حداق ده تا کاراکتر داشته باشه و توی اون از نماد هایی مثل @، #، $ و ... استفاده کنین. بعد از اینکه رمز تون رو وارد کردین روی SET بزنین تا رمزتون ثبت بشه.

ساخت کیف پول eos | ساخت کیف پول اتمیک | دادن رمز عبور

تو مرحله ی بعد همونطور که تو تصویر میبینین از شما خواسته میشه که رمزی که مشخص کردین رو دوباره وارد کنین تا تایید بشه و بعد روی گزینه ی Confirm کلیک کنین.

ساخت کیف پول ایاس | آموزش ساخت کیف پول اتمیک

رسیدیم به مهم ترین مرحله ی ساخت کیف پول اتمیک، تو این مرحله به شما 12 کلمه ی بازیابی داده میشه و شما باید این 12 کلمه رو به ترتیب روی یه برگه یادداشت کنین و یه جای امن نگه دارین. به خاطر داشته باشین که اگه گوشی یا لپ تاپ شما به سرقت بره و یا این که دچار مشکلی بشه و شما بخواین به حسابتون دسترسی پیدا کنین، به این دوازده کلمه نیاز دارین تا بتونین با استفاده از اونا حسابتون رو بازیابی کنین. ولی اگه این کلمات رو گم کنین دیگه هیچ وقت نمیتونین به حسابتون دسترسی پیدا کنین و اون حساب رو به طور کامل از دست میدین.

کیف پول ایاس | ساخت کیف پول اتمیک ولت | 12 کلمه ی بازیابی

کیف پول لومی Lumi Wallet

لومی یه کیف پول رایگانه که به شما امکان نگهداری، خرید و فروش و ترید بیش از 1200 کوین و توکن رو میده. برای خرید و فروش ایاس شما میتونین از این کیف پول استفاده کنین. این کیف پول سطح امنیتی بسیار بالایی داره و برای ثبت نام و استفاده از اون به هیچ گونه احراز هویتی نیاز نداره. ویژگی مثبت دیگه ای که این کیف پول داره، پشتیبانی قدرتمند و 24 ساعته ی اونه که به شما این امکان رو میده که اگه مشکلی تو هر ساعت از شبانه روز براتون پیش اومد، باهاشون در میون بزارید تا راهنماییتون کنن.

کیف پول تراست والت Trust wallet

تو سال 2018 صرافی ارز دیجیتال محبوب بایننس اعلام کرد که کیف پول ترایت والت، که یکی از معتبر ترین کیف پولهای بازاره رو خریده. شاید فکر کنین که چون این صرافی ما رو تحریم کرده و ایرانی ها نمیتونن ازش استفاده کنن، حتما کیف پولش هم همین سیاست رو داره؛ ولی اینطور نیست و شما میتونین بدون نیاز به فیلتر شکن و تغییر آی پی از این کبف پول استفاده کنین.

این کیف پول کلید های اختصاصی مربوط به حساب شما رو روی دستگاهتون ذخیره میکنه و به این ترتیب به جز شما هیچ کس دیگه ای نمیتونه به اون کلید های اختصاصی دسترسی پیدا کنه، حتی سرور های تراست ولت. این ویژگی باعث میشه که امنیت کیف پول شما به خوبی تامین بشه و هیچ هکری نتونه کیف پول شما رو هک کنه. در حال حاضر شما میتونین این کیف پول رو روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس نصب و استفاده کنین.

اگه به تازگی وارد دنیای رمز ارز ها شدین و خیلی با نحوه ی کار با کیف پول ها آشنا نیستین، این کیف پول میتونه گزینه ی بسیار مناسبی براتون باشه؛ چون رابط کاربری این کیف پول به شدت ساده اس و همه بعد از مدتی استفاده میتونن به طور کامل یادش بگیرن و بهش عادت کنن، از طرفی هم این کیف پول همه ی ویژگی های یه کیف پول کامل رو داره.

آموزش ساخت کیف پول ایاس | ساخت کیف پول تراست ولت

تو این قسمت میخوایم بهتون آموزش ساخت کیف پول ایاس در تراست والت رو بدیم تا بتونین فرآیند نصب رو به درستی طی کنین. بعد از اینکه این نرم افزار رو نصب و راه اندازی کردین، موقعی که برای اولین بار اون رو به اجرا در میارین با چنین صفحه ای روبرو میشین. تو این صفحه مثل کیف پول های قبل از شما میخواد که یکی از گزینه های ساخت کیف پول جدید یا بازیابی کیف پول رو انتخاب کنین. برای ساختن کیف پول جدید براید روی گزینه ی ساخت کیف پول جدید بزنید.

ساخت کیف پول ایاس | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

تو مرحله ی دوم به شما این صفحه نمایش داده میشه و کیف پول از شما میخواد که شرایط و قوانین استفاده از کیف پول رو مطالعه کنین و اون ها رو بپذیرین. بعد از خوندن مقررات تیک گزینه ای که پایین صفحه وجود داره رو فعال کنین و روی عبارت ادامه بزنین.

ساخت کیف پول eos | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت | قبول قوانین

تو مرحله ی بعد به شما اهمیت بکاپ گرفت از حسابتون رو یادآوری میکنه و از شما میخواد که حتما بکاپ بگیرین از حسابتون. برای رفتن به مرحله ی بعد تیک گزینه ی متوجه شدم رو فعال کنین و دوباره روی عبارت ادامه کلیک کنین. تا به صفحه ای منتقل بشین که توی اون کلمات بازیابی نوشته شده و شما باید اونها رو به عنوان بکاپ روی کاغذ یادداشت کنین و اون کاغذ رو جای امنی مثل صندوق امانات بانک نگهدارین که گم نشه. دقت کنین که حتما ترتیب کلمات رو رعایت کنین و کلمات رو پس و پیش ننویسین.

ساخت کیف پول ایاس | کیف پول تراست ولت | نوشتن 12 کلمه ی بازیابی

تو مرحله ی بعد از شما خواسته میشه که دوازده عبارتی که یادداشت کردید رو به ترتیب انتخاب کنین تا هم شما و هم کیف پول از ترتیب درست کلمات مطمئن بشین. اگه این مرحله رو به درستی طی کردین روی گزینه ی ادامه کلیک کنین تا به مرحله ی بعد برید.

ساخت کیف پول ایاس | آموزش ساخت کیف پول تراست ولت | انتخاب به ترتیب کلمات بازیابی

بعد از تموم شدن این مراحل چنین پیامی روی صفحه به شما نمایش داده میشه، دیدن این پیام به این معنیه که شما همه ی مراحل ساخت کیف پول رو به درستی پشت سر گذاشتین و الان میتونین از کیف پولتون استفاده کنین.

ساخت کیف پول ایاس | آموزش کیف پول تراست ولت | مرحله ی پایانی

آموزش ساخت کیف پول ایاس | ساخت کیف پول کاغذی EOS

آموزش ساحت کیف پول ایاس | ساخت کیف پول کاغذی ایاس

کیف پول های کاغذی جز کیف پول های سرد هستن که امنیت بالایی رو دارن. علت این امنیت هم اینه که این نوع کیف پول ها به اینترنت وصل نیستن و تماما آفلاینن. اگه میخواین از این نوع کیف پول استفاده کنین حتما از اون چند نسخه ی مختلف تهیه کنین تا اگه یکی از اون ها گم شد یا به وسیله ی آب و گرما خراب شد، نسخه ی دیگه ای داشته باشین تا ازش استفاده کنین.

برای ساخت کیف پول کاغذی ایاس کافیه که به سایت اون مراجعه کنین و وارد قسمت کیف پول کاغذی بشین. تو این قسمت میتونین با کلیک روی Re-Generate به راحتی کیف پول کاغذی ایاستون رو بسازین. بهتره که موقع ساخت کیف پول اینترنتتون رو قطع کنین.

آموزش انتقال ایاس به تراست ولت

فرض کنین که مقداری خرید ایاس انجام دادین و الان میخواین به تراست ولتتون انتقال بدین، برای این کار باید تراست ولت رو اجرا کنین. در قدم بعدی باید از لیستی که تو صفحه ی اول دارین ارز دیجیتال ایاس رو پیدا و انتخاب کنین، اگه که ارز ایاس رو تو این لیست نداشتین میتونین با استفاده از علامتی که بالا گوشه ی سمت راست نمایشگرتون وجود داره، ارز دیجیتال ای او اس یا هر رمز ارز دیگه ای رو به کیف پولتون اضافه کنین.

بعد از این که توکن ایاس رو انتخاب کردین وارد صفحه ای میشین که به شما امکان ارسال و دریافت ایاس رو میده. برای فرستادن ارز ایاس به تراس والت کافیه روی گزینه ی Receive بزنین و با استفاده از گزینه ی کپی که پایین صفحه وجود داره، آدرس کیف پولتون رو کپی کنین. بعد هم این آدرس رو توی صرافی ارز دیجیتال  در قسمت ارسال پیست کنین تا ایاس هایی که خریدین به کیف پولتون منتقل بشه.

روشی که ما اینجا برای انتقال EOS به تراست ولت بهتون توضیح دادیم، توی ولت های دیگه هم قابل اجراست، چون اکثر ولت ها کارکردی مشابه هم دارن. اگه تو انتقال به کیف پولتون مشکلی داشتین، بهمون از قسمت کامنت ها بگین، تا در حدی که بتونیم راهنماییتون کنیم.

جمع بندی

برای نگهداری و ذخیره ی هر ارز از جمله ارز دیجیتال ایاس بهترین جای ممکن، کیف پول ارز دیجیتاله. تو این مقاله بهتون چند تا از بهترین کیف پول هایی که میتونی برای نگهداری ای او اس ازشون استفاده کنین رو بهتون معرفی کردیم و آموزش ساخت هر کدوم رو هم جداگانه براتون گذاشتیم. امیدواریم که از آموزش ساخت کیف پول ایاس نهایت استفاده رو ببرین. اگه هم مشکلی داشتین از قسمت نظرات میتونین با ما مطرحش کنین، ما سعی میکنیم که راه حل مناسبی رو بهتون بدیم.


نظرات کاربران در مورد کیف پول ایاس چیست؟ بهترین کیف پول EOS کدامند؟ آموزش ساخت کیف پول ایاس
  • سلام.من از صرافی کوینکس ایاس خریدم ولی وقتی میخوام انتقال بدم به تراست بعد از زدن آدرس تراست پلتم میگه آدرس مبدا مشکل دارد، ایاس تو تراست bep20 هست.لطفا راهنمایی کنید

    • کوینکس پشتیبانی نمیکنه این شبکه رو

    سلام از صرافی ایرانی هم میشه ایاس رو انتقال داد ب کیف پول تراس ولت

    • بله میتونین ایاس رو به هر کجا که خواستین تحت هر شبکه ای انتقال بدین

    سلام. شما اصلا توضیح ندادید که من از طریق کدوم شبکه ها میتونم EOS رو انتقال بدم و بهترین شبکه کدومه (از لحاظ کارمزد). یه موضوع دیگه اینکه از صرافی کوینکس به ولت safpal هرچی زدم از طریق شبکه های ERC20 و BEP20 و BEP2 هر سه آدرس رو قبول نکرد.

    • برای انتقال ایاس می تونین از شبکه های BEP 20 و BEP 2 و ERC 20 استفاده کنید و کلا برای انتقال همه ارزهای دیجیتال شبکه های BEP 20 و BEP 2 بخاطر سرعت بالا و کارمزد پایین خیلی بهتر تر هستن. در مورد کوینکس هم باید بگم که این صرافی از شبکه هایی که در بالا گفتم پشتیبانی نمیکنه برای انتقال EOS و فقط از شبکه EOSIO network پشتیبانی میکنه.

    من از تراست ولت ارز EoS روب هیه صرافی ایرانی انتقال دادم تراکنش موفق بوده ولی بعد ۲۴ ساعت هنوز تو صرافی نمیشینه چیکار کنم ؟

    • با هش تراکنش میتونی از ارسال کننده و دریافت کننده ارتباط داشته باشین و پیگیری کنین

    از نوبیتکس ایاس انتقال نمیشه ب تراس ولتم چکار کنم

    • کیف پول تراست ولت از eos برای شبکه های bep20 و bep2 و erc 20 پشتیبانی می کنه. شما باید برای انتقال به تراست ولت از یکی از این شبکه ها استفاده کنید. و بدونید صرافی کدوم یکی از این شبکه ها رو ساپرت میکنه.

    سلام وقت بخیر برای انتقال eos به تراست ولت، نوبیتکس دوتا شبکه رو بیشتر پشتیبانی نمیکنه اولی خودeos و دومی bsc که هیچکدوم رو تراست ولت نداره باید چیکار کنیم؟

    • از سایر ولتهایی که این ارز رو پشتیبانی میکنن کمک بگیرین مثل اتومیک

سوال امنیتی :8+81 = ?