کیف پول بایننس کوین چیست؟ آموزش ساخت کیف پول BNB

1402/06/11
کیف پول بایننس کوین چیست؟ آموزش ساخت کیف پول BNB

همه ی ما این روزا به یقین رسیدیم که تو آینده ای نه چندان دور دیگه هیچ خبری از پول کاغذی نیست و ارزهای دیجیتال و بلاک چین به طور کامل جایگزین پول های کاغذی و صنعت بانکداری میشن (شاید دیر و زود داشته باشه ولی مطمئن باشین سوخت و سوز نداره). بهترین کاری که الان میشه کرد اینه که هر از چند گاهی ارز دیجیتال بخریم و تا اونموقع ازش نگهداری کنیم. یکی از بهترین ارز های بازار که میتونه تا اونموقع رشد چند هزار درصدی داشته باشه، ارز bnb یا بایننس کوینه که در ادامه بهتون میگم چرا اینقدر میتونه ارزشمند بشه.

ولی نکته ی اصلی اینه که کجا باید BNB هامون رو نگه داریم که جاشون تا چن سال آینده امن باشه؟ کیف پول Binance Coin جاییه که میتونین توش bnb هاتون رو بدون هیچ نگرانی نگهدارین. ما تو این مقاله بهتون چند تا از بهترین کیف پول های بایننس کوین رو معرفی میکنیم و آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین  و آموزش خرید BNB رو به طور کامل بهتون بگیم، تا هیچ مشکلی برای نصب و دانلود کیف پول بایننس کوین نداشته باشین.

چرا بایننس کوین بخریم؟

صرافی بایننس بزرگترین و معتبر ترین صرافی ارزهای دیجیتالِ دنیاست، این صرافی اونقدر معروفه که حتی کسایی که تا الان خرید ارز دیجیتال انجان ندادن هم، چند باری اسم این صرافی به گوششون خورده. این صرافی یه توکن اختصاصی به اسم بایننس کوین داره که قیمتش رشد قابل توجهی رو تا امروز تجربه کرده.

در حال حاضر اکثر تحلیلگر ها آینده ی خیلی خوبی رو برای ارز بایننس کوین پیشبینی میکنن و اعتقاد دارن که Binance coin ارزش نگهداری رو داره. بیاین با هم روزی رو تصور کنیم که ارز های فیات از بین رفتن و دیگه هیچ کاربردی ندارن، تو چنین دنیایی دیگه بانکی وجود نداره و این صرافی ها هستن که تو در مورد پول و ارزهای دیجیتال حرف اول رو میزنن. تو همچین دنیایی حتی حقوق شما با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت میشه؛ حالا فرض کنین که کارفرمای شما بخواد حقوقتون رو مثلا با اتر بده ولی شما به بایننس کوین احتیاج دارین، تو این شرایط شما باید از یه صرافی استفاده کنین تا بتونین ارز هاتون رو چنج کنین.

در حال حاضر پر کاربر ترین صرافی دنیا، صرافی Binance هستش، و در آینده هم با قطعیت بالا میشه گفت که این صرافی میتونه همچنان پر کاربر ترین صرافی دنیا باشه، که اگه اینطور بشه میتونیم انتظار رشد داشته باشیم که قیمت bnb مثل موشک بالا بره. پیشنهاد ما به شما اینه که حتما بخشی از سبد سرمایه گذاریتون رو به این ارز اختصاص بدین.

کیف پول بایننس کوین چیست؟ | چرا باید بایننس کوین بخریم

کیف پول بایننس کوین چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

حالا که متقاعد شدین که حتما باید بایننس کوین بخرین، باید به فکر یه کیف پول امن باشین که بتونین با خیال راحت و بدون هیچ ترسی ارز دیجیتال بایننس کوین رو به اون منتقل کنین و ازش نگهداری کنین. کاربرد و هدف استفاده از کیف پول معمولی و کیف پول ارز دیجیتال یکسانه. شما پول های کاغذی خودتون رو توی کیف پولتون میزارین تا گم نشن، تو کیف پول ارز دیجیتال هم به همین شکله و شما باید برای محافظت از ارزهای دیجیتالتون حتما از یه کیف پول خوب استفاده کنین.

خیلیا فکر میکنن که نیازی به کیف پول نیست و جای ارز هاشون تو صرافی امنه، ولی باید این تذکر رو بهتون بدم که صرافی ها ممکنه هک بشن و یا بد تر از اون از مردم کلاهبرداری کنن، به همین خاطر هم به هیچ عنوان نباید ارز هاتون رو تو صرافی نگهدارین. اگه خدایی نکرده صرافی هک بشه و پول شما ازش دزدیده بشه، صرافی هیچ مسئولیتی برای برگردوندن پولتون به شما نداره، و سرمایه تون به طور کامل از دست میدین. بهترین کار اینه که بلافاصله بعد از انجام خرید بایننس کوین و یا سایر ارزها اون ارز رو به کیف پول تون منتقل کنین.

ویژگی های کیف پول بایننس کوین:

کیف پول بایننس کوین (Binance Coin Wallet) ابزاری است که به شما امکان مدیریت و ذخیره کردن بایننس کوین (BNB) و دیگر ارزهای دیجیتالی که بر روی بلاکچین بایننس (Binance Smart Chain) ایجاد می‌شوند را می‌دهد. این کیف پول‌ها ممکن است به صورت نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری و حتی به صورت وبی باشند. ویژگی‌های کلی کیف پول بایننس کوین عبارتند از:

پشتیبانی از بایننس کوین و توکن‌های BSC:

اصلی‌ترین ویژگی کیف پول بایننس کوین این است که به شما امکان ذخیره و مدیریت بایننس کوین (BNB) و توکن‌های دیگری که بر روی بلاکچین بایننس (Binance Smart Chain) ایجاد می‌شوند، را می‌دهد.

مشاهده موجودی:

با کیف پول بایننس کوین می‌توانید موجودی خود در BNB و توکن‌های دیگر را مشاهده کرده و بررسی کنید.

انتقال و دریافت ارزها:

 شما می‌توانید با استفاده از کیف پول بایننس کوین ارزهای دیجیتال را به دیگر کیف پول‌ها یا آدرس‌های دیگر ارسال کرده و از دیگران دریافت کنید.

امنیت:

 کیف پول بایننس کوین باید امکانات امنیتی قوی داشته باشد، از جمله مدیریت کلیدهای خصوصی به صورت محلی و امکانات پشتیبان‌گیری.

پشتیبانی از برنامه‌نویسی ترکیبی:

 برخی از کیف پول‌های بایننس کوین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا با استفاده از وب سرویس‌ها یا API به کیف پول دسترسی داشته باشند و برنامه‌های ترکیبی ایجاد کنند.

رابط کاربری کاربرپسند:

 کیف پول بایننس کوین باید دارای یک رابط کاربری ساده و کارآمد باشد که به کاربران امکان مدیریت ارزهای دیجیتال خود را به آسانی بدهد.

پشتیبانی از توکن‌های متعدد:

 برخی از کیف پول‌های بایننس کوین از توکن‌های مختلفی که بر روی بلاکچین بایننس ایجاد می‌شوند، پشتیبانی می‌کنند.

امکان مشاهده تاریخچه معاملات:

 شما می‌توانید تاریخچه معاملات خود را مشاهده کرده و جزئیات معاملات خود را بررسی کنید.

پشتیبانی از امنیت دو عاملی (Two-Factor Authentication):

 برخی از کیف پول‌های بایننس کوین امکان فعال کردن امنیت دو عاملی را دارند که امنیت حساب شما را افزایش می‌دهد.

همچنین توجه داشته باشید که برخی از کیف پول‌های بایننس کوین به صورت مستقیم از بورس بایننس (Binance Exchange) ارتباط برقرار می‌کنند و امکان تبادل مستقیم با دیگر کاربران را نیز دارا هستند. بنابراین، در انتخاب یک کیف پول بایننس کوین، به این نکته نیز توجه داشته باشید.

معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال بایننس کوین

کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

ساخت کیف پول بایننس کوین | کیف پول کوینومی

این کیف پول از قدیمی ترین و معتبر ترین کیف پول رمز ارز هاست. این کیف پول مزیت های خیلی زیادی نسبت به بقیه ی کیف پول های binance coin داره که باعث شده بیش از 2.5 میلیون نفر ازش استفاده کنن. یکی از این مزیت های اینه که شما میتونین تقریبا روی هر پلتفرمی این کیف پول bnb را دانلود و نصب کنین؛ اینطوری میتونین همزمان از کیف پولتون روی گوشی موبایل و سیستمتون استفاده کنین.

مزیت دیگه ی این کیف پول اینه که از 25 زبان مختلف مثل چینی، اسپانیایی، روسی و انگلیسی پشتیبانی میکنه، این ویژگی باعث شده که تو همه ی جای دنیا، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از این کیف پول استفاده کنن.

کیف پول اج ولت (Edge Wallet)

کیف پول بایننس کوین  | کیف پول اج ولت

کیف پول اج ولت، یه کیف پول نرم افزاریه که تو سال 2018 تیم Airbitz اون رو برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ساختن. این کیف پول ارز بایننس کوین هم مثل بیشتر کیف پول ها، علاوه بر ارز دیجیتال bnb از رمز ارزهای مختلف دیگه ای هم پشتیبانی میکنه، همچنین همه ی توکن هایی که از استاندارد ERC 20 استفاده میکنن، هم به وسیله ی این کیف پول پشتیبانی میشن.

این کیف پول رابط کاربری خیلی ساده ای داره که استفاده کردن از اون رو برای شما خیلی ساده میکنه. اگه قصد داشته باشین که ارزهاتون رو به ارز دیگه ای تبدیل کنین، استفاده از این کیف پول کارتون رو خیلی راحت تر میکنه، چون دیگه لازم نیست که برای اینکار ارزهاتون رو به یه صرافی منتقل کنین و اونجا چنج کنین؛ چون این کیف پول به شما این قابلیت رو میده که در داخل کیف پول و با استفاده از قسمت Shape Shift و بدون نیاز به صرافی ارز هاتون رو چنج کنین.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

بهترین کیف پول بایننس کوین | کیف پول اتمیک ولت

یکی دیگه از کیف پول های قابل اعتماد که امنیت بالایی داره، کیف پول اتمیک ولته، که یه کیف پول نرم افزاری قابل نصب روی گوشی موبایل و کامپیوتر است. شاید بتونیم بزرگترین نقطه ی قوت این کیف پول رو تیم پشتیبانی و توسعه دهنده اش بدونیم، چون تقریبا هر هفته یه نسخه ی جدید و بروزرسانی شده از این کیف پول رو ارائه میدن تا امنیتش رو بیشتر کنن. یادتون باشه برای اینکه امنیت کیف پول binance coin شما همیشه تو بالاترین حد خودش باشه، باید حتما از آخرین نسخه ی اون کیف پول استفاده کنین.

کیف پول اتمیک والت به شما این امکان رو میده که بیش از 300 تا رمز ارز مختلف رو به طور همزمان روی این والت ذخیره کنین. به همین خاطر هم به جرعت میشه گفت که اگه شما این کیف پول رو برای ذخیره ی ارز دیجیتال بایننس کوین انتخاب کنین، به کیف پول دیگه ای برای نگهداری از بقیه ی رمز ارز هاتون نیاز ندارین.

انجین ولت (Enjin Wallet)

ساخت کیف پول بایننس کوین | کیف پول انجین ولت

ادعا و شعار اصلی تیم انجین والت اینه که، این کیف پول امن ترین و بهترین کیف پول ارز دیجیتال دنیاست. البته اگه به امتیاز (4.7 از 5) و نظراتی که کاربر ها تو گوگل پلی و اپ استور به این کیف پول دادن یه نگاهی بندازیم، میبینیم که خیلی هم بیراه نمیگن و این کیف پول یکی از بهترین های این حوزه است.

اوایل که این کیف پول عرضه شده بود، خیلی از هکر ها دنیا سعی کردن که این کیف پول رو هک کنن ولی تا الان هیچ کدوم از اونها موفق به هک و دزدی از سرور های این کیف پول نشدن؛ با وجود اینکه این والت تا این حد امنیت بالایی رو داره ولی تیمی که این کیف پول رو ساخته همچنان تمرکز زیادی رو برای امنیت این کیف پول گذاشته.

البته درسته که تمرکز اصلی این کیف پول دیجیتال روی تامین امنیته، ولی این موضوع باعث نشده که تیم سازنده ی این کیف پول اهمیت داشتن یه رابط کاربری زیبا و ساده رو فراموش کنن، به طوری که میتونیم با قطعیت تمام بگیم که این کیف پول زیبا ترین و شیک ترین رابط کاربری رو بین همه ی کیف پول های معرفی شده، تو این مقاله رو داره.

یکی از مزیت های دیگه ای که این کیف پول داره، کارمزد خیلی پایین اون نسبت به بقیه ی کیف پول هاست. اگه دنبال یه کیف پول bnb هستین که: رابط کاربریش ساده و شیک باشه، امنیتش خیلی بالا باشه طوری که حتی بهترین و با مهارت ترین هکر های دنیا هم نتونن هکش کنن و با همه ی امکاناتی که بهتون میده کمترین کارمزد ممکن رو بگیره، کیف پول انجین ولت مناسب ترین کیف پول برای شماست.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول بایننس کوین چیست؟ | کیف پول تراست ولت

نمیشه تو یه مقاله در مورد صرافی بایننس و بایننس کوین صحبت کنیم و حرفی از کیف پول تراست ولت نزنیم. این کیف پول یکی از محبوب ترین کیف پول های دنیاس ولی علت اصلی اینکه ما تو این مقاله در مورد اون صحبت میکنیم اینه که این کیف پول سال 2018 توسط بایننس خریداری شده، و یه جورایی کیف پول رسمی صرافی بایننس حساب میشه.

این کیف پول ارز binance coin نسبت به بقیه ی کیف پول ها امکانات و دسترسی های خیلی بیشتری به شما میده مثلا قابلیت swap که میتونین با استفاده از اون توکن های مختلف رو که روی شبکه های مختلفی هستن با هم مبادله کنین، یا قابلیت Exchange که به شما این امکان رو میده که بدون نیاز به صرافی و احراز هویت ارز هایی که دارین رو به ارز دیگه ای تبدیل کنین؛ یکی دیگه از قابلیت های کیف پول تراست والت که خیلی خاصه و تو کیف پول های خیلی کمی وجود داره، اینه که این والت مثل یک مرورگر برای DApps عمل میکنه، و با استفاده از اون میتونین فروشگاه ها و یا افرادی که برای کالا ها و یا خدماتشون ارز های دیجیتال قبول میکنن رو پیدا کنین.

با استفاده از کیف پول Trust Wallet مثل بقیه ی کیف پول های معرفی شده میتونین به راحتی از قیمت بایننس کوین و یا هر ارز دیگه ای مطلع بشین. همچنین خود اپلیکیشن به صورت اتوماتیک، تعداد ارز هایی رو که دارین و ارزش دلاری هر کدوم از اون ها رو به شما نشون میده. شما میتونین کیف پول تراست ولت رو روی گوشی اندرویدی و یا آی او اسی خودتون نصب و استفاده کنین.

کیف پول ترزور (Trezor)

انواع کیف پول بایننس کوین | کیف پول ترزور

کیف پول های سخت افزاری امن ترین نوع کیف پول ها هستن، چون تو این کیف پول ها کلید های شما روی سخت افزار ذخیره میشه و به جز شما هیچ کس دیگه ای نمیتونه به اونا دسترسی پیدا کنه. معمولا به خاطر امنیت بالا و سخت بودن استفاده از این نوع کیف پول ها ازشون برای هولد های طولانی مدت استفاده میکنن.

اولین کیف پول سخت افزاری که میخوایم تو این مقاله بهتون معرفی کنیم، کیف پول ترزور هستش. این کیف پول یکی از ارزون قیمت ترین کیف پول های بازاره؛ ولی فکر نکنین که چون ارزونه، امنیت لازم رو نداره و نمیشه بهش اعتماد کرد. کیف پول Trezor از نظر امنیت با گرون ترین کیف پول هایی که تو بازار هستن برابری میکنه و به هیچ عنوان نباید نگران امنیت اون باشین.

کیف پول های ترزور تو دو مدل مختلف ترزور وان و ترزور مدل تی عرضه شدن، که از نظر کارایی تفاوت زیادی بینشون وجود نداره و هر دوی اونها تقریبا از همه ی ارز های بازار پشتیبانی میکنن، و شما میتونین هر رمز ارزی که دارین رو تو اونا ذخیره کنین.

کیف پول لجر (Ladger)

کیف پول bnb چیست؟ | کیف پول لجر

محبوب ترین کیف پول سخت افزاری بایننس کوین، کیف پول های لجره که معروف ترین اونا لجر نانو اس (Ledger Nano S) و لجر نانو ایکس (Ladger Nano X)هستن. قیمت لجر نانو ایکس از مدل اس کمی بیشتره، دلیل این اختلاف قیمت رو میتونیم صفحه ی بزرگتر که رزولوشن بهتری داره و بعضی قابلیت های بیشتر مدل ایکس بدونیم. مثلا یکی از قابلیت های مدل X اینه که روی مدل X میتونیم 100 تا برنامه نصب کنیم ولی این مقدار تو مدل S ، 32 تاست.

اگه که قصد دارین کیف پول سخت افزاری بخرین، حتما از سایت ها و فروشگاه های معتبر این کار رو انجام بدین، در غیر اینصورت ممکنه که کیف پولی که به دستتون میرسه یه کیف پول غیر اصل باشه و با استفاده از اون سرمایه تون رو از دست بدین.

کدام کیف پول بایننس کوین بهتر است؟

دادن یه جواب کامل به این سوال واقعا کار سختیه، چون هر کیف پول ویژگی و قابلیت های خاصی رو داره و هر کس باید با توجه به نیاز ها و انتظاراتی که از یه کیف پول داره، کیف پول مناسبی برای خودش انتخاب کنه؛ ولی نکاتی هست که باید برای انتخاب یه کیف پول مناسب اونها رو بدونین.

یکی از این نکات اینه که توجه کنین کیف پولی که مدنظرتونه حتما از ارز های مختلف پشتیبانی کنه تا اگه خواستین روی رمز ارز های دیگه ای هم سرمایه گذاری کنین، مجبور نشین که یه کیف پول دیگه نصب کنین. نکته ی بعدی اینه که حتما از کیف پولتون به صورت دوره ای بکاپ بگیرین، و حداقل دو تا نسخه ی دیگه از اون بکاپ رو روی دستگاه های آفلاین دیگه ای (مثلا فلش مموری یا هارد جانبی) نگهدارین.

نکته ی سومی که اهمیت زیادی برای امنیت حسابتون داره اینه که، کلمات پشتیبانی که موقع ساخت کیف پول بایننس کوین بهتون داده میشه رو بعد از اینکه روی یه برگه ی کاغذ یادداشت کردین، تو یه جای امن نگهدارین. فراموش نکنین که اگه دستگاه شما دچار مشکلی بشه و شما نتونین عبارت های پشتیبانی پیدا کنین، دیگه هیچ وقت نمیتونین به حسابتون دسترسی پیدا کنین.

اوایل که قیمت بیت کوین زیر یک دلار بود آدمای زیادی بودن که به تعداد بالا از این رمز ارز رو خریده بودن ولی الان نمیتونن به حساب هاشون دسترسی پیدا کنن چون عبارات بازیابی شون رو گم کردن. اگه نمیخواین چن سال دیگه شما جای اون افراد باشین، مواظب کلمات بازیابی تون باشین.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین برای ویندوز

ساخت کیف پول bnb کار پیچیده و سختی نیست و با توضیحاتی که بهتون میدیم میتونین به راحتی میتونی هر کیف پولی که مدنظرتونه رو بسازین. البته ما اینجا فقط در مورد ساخت کیف پول کوینومی صحبت میکنیم ولی از اونجایی که ساخت کیف پول های ارز دیجیتال بهم خیلی شبیه هستن، اگه قصد داشتین که از کیف پول دیجیتال دیگه ای به جز کوینومی استفاده کنین این آموزش میتونه کارتون رو راه بندازه.

برای دانلود نسخه های دسکتاپ کوینومی برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس، حتما از سایت رسمی مربوط به اون کیف پول استفاده کنین. اگه هم نتونستین سایت رسمی کیف پول مورد نظرتون رو پیدا کنین، میتونین از سایت های معتبر دانلودتون رو انجام بدین.

بعد از اینکه دانلود و نصب کیف پول، برنامه رو باز کنین. وقتی برای بار اول کیف پولتون رو باز میکنین، باید صفحه ای مثل عکس پایین بهتون نمایش داده بشه. چون قصد ما در حال حاضر اینه که یه کیف پول جدید بسازیم، روی گزینه ی Create A New Wallet کلیک میکنیم.

ساخت کیف پول بایننس کوین | آموزش ساخت کیف پول | کیف پول کوینومی

تو مرحله ی بعد همونطور که توی تصویر میبینین، به شما بیست و چهار کلمه نمایش داده میشه که این کلمات همون عبارات بازیابی کیف پول شما هستن. تو این مرحله شما باید روی برگه ی کاغذ این کلمات رو یادداشت کنین و اون برگه رو یه جای امن که به جز شما کسی نتونه بهش دسترسی پیدا کنه، نگهدارین. بعد از اینکه همه ی 24 عبارت رو به ترتیب روی کاغذ نوشتین، تیکِ مربوط به گزینه ی I have safely stored my recovery phares.  “رو فعال کنین و Next رو بزنین تا به مرحله ی بعد برین.

ساخت کیف پول bnb | کیف پول کوینومی  | آموزش ساخت کیف پول ویندوز

تو این مرحله کیف پول برای مطمئن شد از این که، شما عبارت های بازیابی رو درست یادداشت کردین، ازتون میخواد که به ترتیب اون عبارات رو تو قسمت مشخص شده وارد کنین. بعد از این که این مرحله رو به درستی پشت سر گذاشتین، روی Next کلیک کنین تا به مرحله ی بعد منتقل بشین.

ساخت کیف پول بایننس کوین | کیف پول کوینومی | وارد کردن کلمات باز یابی

 تو این مرحله از شما خواسته میشه که یه رمز عبور که حداقل ده تا کاراکتر داره را برای استفاده ی روزمره از کیف پول مشخص کنین و تو فیلد بعدی برای تایید رمزتون اون رو دوباره وارد کنین.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین | ساخت کیف پول برای ویندوز | کیق پول کوینومی

در این قسمت کیف پول از شما میخواد رمز ارز هایی که میخواین ازشون استفاده کنین رو از لیستی که وجود داره انتخاب کنین تا توی صفحه ی اول کیف پول کوینومی به شما نمایش داده بشن. البته میتونین این مرحله رو رد کنین و هر وقت که خواستین ارزی رو به کیف پولتون اضافه کنین، از قسمت تنظیمات کیف پول این کار رو انجام بدین.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین | کیف پول کوینومی | انتخاب رمز ارز

تو قدم آخر قوانین و ضوابطی که برای استفاده کیف پول کوینومی باید رعایت کنین، به شما نمایش داده میشه. بعد از خوندن این قوانین روی گزینه ی Accept کلیک کنین تا کیف پولتون آماده ی استفاده بشه.

کیف پول بایننس کوین چیست ؟ | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | قبول قوانین

بعد از تموم شدن ساخت کیف پول، وارد صفحه ی اول کیف پول کوینومی میشین. تو این صفحه میتونین مقدار دارایی و قیمت لحظه ای bnb و یا هر رمز ارز دیگه ای که دارین رو مشاهده کنین.

ساخت کیف پول Binance Coin | آموزش ساخت کیف پول برای ویندوز | کیف پول کوینومی

ساخت کیف پول اندروید

چون مراحل ساخت کیف پول کوینومی موبایل دقیقا مشابه با نسخه ی دسکتاپ این کیف پوله، تصمیم گرفتیم که تو این قسمت آموزش ساخت کیف پول تراست والت رو براتون بزاریم. اول باید اپلیکیشن تراست ولت رو روی دستگاهتون دانلود و نصب کنین، همونطور که قبلا هم گفتیم برای دانلود تراست والت اندروید حتما از سایت رسمی Trust Wallet ، یا از اپ استور و گوگل پلی استفاده کنین. بعد از این که دانلود و نصب کیف پول بایننس کوین روی گوشی تون تموم شد، برنامه رو اجرا کنین و روی گزینه ی Create A New Wallet کلیک کنین. تو مرحله ی بعد از شما خواسته میشه که سیاست هایی که این اپلیکیشن برای حریم خصوصی و استفاده داره رو مطالعه کنین و برای ادامه ی مراحل، اونها رو قبول کنین. تو مرحله ی سوم از شما خواسته میشه که حتما از کیف پولتون بکاپ تهیه کنین.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین | ساخت کیف پول اندروید | کیف پول تراست ولت

تو این مرحله کلمات پشتیبانی به شما ارائه میشه، و شما باید اونها رو روی یه کاغذ یادداشت کنین و جای امنی نگهدارین. فراموش نکنین که اگه گوشی شما به سرقت بره و یا اینکه دچار مشکلی بشه، برای اینکه بتونین با استفاده از یه دستگاه دیگه به کیف پولتون متصل بشین باید از این کلمات استفاده کنین و در صورتی که این کلمات رو گم کنین و نتونین بهشون دسترسی پیدا کنین، کیف پولتون رو برای همیشه از دست میدین.

لازم به ذکره بگم که اگه بخواین از این کلمات اسکرین شات بگیرین، اپلیکیشن بهتون تذکر میده که این روش برای نگهداری از این کلمات مناسب نیست (عکس وسط)؛ پس تنبلی نکنین و از این عبارت ها نسخه ی فیزیکی تهیه کنین. حواستون باشه که موقع ساخت کیف پول ارز دیجیتال، به هیچ عنوان نباید شخص دیگه ای جز خودتون به این عبارت ها دسترسی پیدا کنه. بعد از یادداشت عبارات روی گزینه ی Continue بزنین تا به مرحله ی بعد برین.

تو مرحله ی بعد (شکل سوم) از شما خواسته میشه که عبارات بازیابی رو به ترتیب وارد کنین تا نرم افزار مطمئن بشه که این عبارت ها رو به درستی یادداشت کردین. بعد از درست وارد کردن عبارت ها دوباره گزینه ی Continue رو بزنید.

آموزش ساخت کیف پول bnb | ساخت کیف پول تراست والت

بعد از گذروندن این مراحل کیف پول شما آماده ی استفاده میشه و پیام کیف پول شما با موفقیت ساخته شد به شما نمایش داده میشه. دومین پیام بعد از ساخت کیف پول، در مورد نوتیفیکیشن های کیف پوله و شما میتوین با زدن عبارت Enable اونا رو غیر فعال کنین.

الان کیف پول تون آماده ی استفاده اس. البته اگه بلد نیستین که چطور از کیف پولتون استفاده کنین، حتما بقیه ی مقاله رو بخونین؛ چون تو این مقاله علاوه بر آموزش ساخت کیف پول bnb، آموزش کار با کیف پول بایننس کوین رو هم براتون گذاشتیم.

آموزش ساخت کیف پول بایننس کوین | ساخت کیف پول تراست ولت | مرحله ی پایانی

آموزش کیف پول بایننس کوین: واریز و برداشت

اگه که قصد واریز و برداشت بایننس کوین در کیف پول کوینومی رو داشتین، باید اول وارد قسمت Wallet بشین. تو این قسمت همونطور که تو شکل مشخص کردیم میتونین عملیات مورد نظرتون رو انجام بدین. مثلا برای ارسال روی گزینه ی Send کلیک کنین و تو پنجره ای که براتون باز میشه، آدرس کیف پولی که میخواین بهش واریز انجام بدین رو وارد کنید، مقدار ارزی که میخواین بفرستین رو مشخص کنین و روی گزینه ی ارسال کلیک کنین تا تراکنش انجام بشه.

کیف پول بایننس کوین | واریز و برداشت بایننس کوین

برای انجام تراکنش واریز و یا برداشت تو کیف پول تراست ولت، اول باید ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنین و روش بزنین تا صفحه ی مربوط به ارسال و واریز براتون باز بشه. تو این صفحه گزینه های مختلفی مثل واریز و یا ارسال ارز دیجیتال binance coin به شما داده شده که با کلیک روی هر کدوم صفحه ی مربوطه باز میشه و میتونین تراکنش هاتون رو انجام بدین.

بایننس کوین | کیف پول bnb | آموزش انتقال بایننس کوین

مثلا برای واریز به تراست ولت روی گزینه ی Receive بزنین. حالا میتونین یا با اسکن کردن کد QR و یا با کپی کردن آدرسی که زیر عکسه و ارسال اون به کسی که قراره به شما ارز بفرسته و یا دادن اون به صرافی ارز دیجیتال که ازش BNB خریدین، ارز دیجیتال بایننس کوین رو دریافت کنین.

ساخت کیف پول بایننس کوین | آموزش انتقال bnb | کد QR

جمع بندی

چن روز قبل یکی از دوستام تعریف میکرد که پسر خاله اش چندین سال پیش برای خریدن یه سری از آیتم های پولی تو یه بازی آنلاین، 10000 تا بیت کوین رو به قیمت بیست هزار تومن خریده بود در حالی که اصلا نمیدونست بیت کوین و ارز های دیجیتال چی هستن و به چه دردی میخورن(چون صفراش زیاد میشه خودتون حساب کنین)، در حالی که اگه به جای خرج کردن بیت کوین هاش تو بازی آنلاین، اونا رو نگهداشته بود الان یکی از میلیونر های دنیا بود و شاید حتی اسمش تو مجله ی فوربز هم میرفت.

این روزا همه میدونن ارز های دیجیتال چقدر ارزشمند هستن و فکر نمیکنم دیگه کسی دوست داشته باشه که ارز هاشو برای یه بازی آنلاین خرج کنه. ارز بایننس کوین یکی از ارز های آینده داره بازار کریپتو کارنسی هاست، که در حال حاضر قیمت بایننس کوین به ازای هر واحد چیزی حدود 300 دلاره که در مقایسه با ارز های دیگه و با در نظر گرفتن آینده ای که این ارز داره، متوجه میشیم که قیمتش واقعا پایینه و ارزش سرمایه گذاری داره.

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودین. تو این مقاله سعی کردیم که چن تا از بهترین کیف پول برای رمز ارز ها مخصوصا برای ارز دیجیتال Binance coin رو به شما معرفی کنیم، و همچنین آموزش ساخت کیف پول binance coin رو با زبان ساده به شما بگیم. امیدواریم که این مقاله براتون مفید بوده باشه. اگه موقع نصب و ساخت کیف پولتون مشکلی داشتین از قسمت نظرات با ما درمیون بزارین، تا مشکلتون رو حل کنیم.


نظرات کاربران در مورد کیف پول بایننس کوین چیست؟ آموزش ساخت کیف پول BNB
سوال امنیتی :6+53 = ?