کیف پول دنت چیست؟ بهترین کیف پول DENT | آموزش ساخت کیف پول دنت

1402/06/14
کیف پول دنت چیست؟ بهترین کیف پول DENT | آموزش ساخت کیف پول دنت

کیف پول ارز دیجیتال یکی از مهمترین ابزار لازم برای سرمایه گذاری در بازارهای کریپتوکورنسیه. اما خب شاید شمام جزو اونایی هستی که نمی خوان کورکورانه فقط دنباله روی دیگران باشن، آفرین این بهترین شیوه زندگیه! اگه می خوای بدونی که اصلاً چرا باید کیف پول ارز دیجیتال DENT نصب کنی؟ چرا باید بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری بکنی؟ و... اگه می خوای جواب این سوالات بدونی به علاوه با بهترین کیف پول و با نحوه ساخت کیف پول دنت آشنا بشی، این مقاله رو تا آخر بخون.

آیا ما باید حتماً از کیف پول ارز دیجیتال استفاده بکنیم؟ خب اگه اهمیت ارزهای دیجیتال بدونین متوجه هستین که چقدر مهمه که از کیف پول ارزهای دیجیتال استفاده بکنین. بازار ارزهای دیجیتال، یه بازار جدید با فرصت های درخشانه و خیلیا معتقدند که آینده از آن ارز های دیجیتالیه. از طرف دیگه مردم بعضیا فکر می کنن که باید فقط از پول ها و دارایی های فیزیکی خودشون محافظت کنن، در حالی که این فکر کاملاً اشتباهه. چون با توجه به همه گیر شدن محبوبیت معامله در بازار کریپتوکورنسی ها، نظر افراد سود جو و کلاهبرداران هم به این عرصه جلب شده و محافظت درست از دارایی های دیجیتالی هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کنه!

چرا باید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری بکنیم؟

قبل از خرید ارز دیجیتال اول باید بدونیم چرا باید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم. ارزهای دیجیتال در واقع دارایی های رمز گذاری شدن که قابلیت ردگیری ندارن و هیچ کس یا ارگانی نمی تونه ارز های دیجیتال کنترل کنه، در نتیجه برای من و شمایی که ایرانی هستیم و همواره در تحریم، ارزهای دیجیتال بهترین راه دور زدن تحریم ها هستن. در واقع کل هدف ایجاد ارزهای دیجیتالی از بین بردن وابستگی مردم به دولت هاست، تا دیگه قدرتمندان نتونن مردم تحت سلطه خودشون نگه دارن. به این ترتیب با استفاده از ارزهای دیجیتال شما می تونین استقلال مالی بدست بیارین و مدیریت زندگیتون بدست بگیرین. البته نکته اساسی ورود به بازار های ارز دیجیتال، اینه که بدونین کدوم رمز ارزو کِی بخرین؟ و برای فهمیدن این موضوع باید درمورد انواع ارزهای دیجیتال تحقیق کنین. ارز دیجیتال دنت هم یکی از ارزهای خوبه که امکان رشد زیادی داره. ارز دیجیتال DENT یه پروژه منحصر بفرده که به افراد این فرصت میده  که اقدام به خرید و فروش داده تلفن همراه خودشون در بستر غیر متمرکز بلاکچین اتریوم بکنن. این ارز دیجیتال بلاکچین مختص خودشو نداره و روی بلاکچین اتریوم ساخته شده. ارز دیجیتال DENT یه توکن ERC-20  است، امکان رشد و پیشرفت زیادی برای این ارز دیجیتال پیش بینی میشه. البته چون این مقاله در مورد آموزش ساخت کیف پول دنت نه معرفی اون، اگه شما می خواین در مورد این رمز ارز بیشتر بدونین می تونین مقاله « ارز دیجیتال دنت چیست؟ » مطالعه بکنین.

چرا باید کیف پول ارز دیجیتال داشته باشیم؟

مسلماً شما اسکناس هاتونُ تو دستتون نمی گیرین برین بیرون دور دور! شما پول هاتونُ یا توی بانک ذخیره می کنین یا حداقل می ذارین توی کیف پول یه جایی که بنظرتون امنه. ارزهای دیجیتالی هم همینن، اون ها هم در واقع یه جور دارایین. پس شما باید ارزهای دیجیتال خودتون تو یه جای امن ذخیره و محاظت بکنین. کیف پول ارز دیجیتال هم به همین منظور ساخته شدن. شما با داشتن یه کیف پول DENT رمزنگاری شده می تونین، با خیال راحت ارز دیجیتال دنت خودتون تو یه جای امن ذخیره کنین و هر وقت که خواستین با قیمت دنت مناسب به سادگی اونو جا به جا کنین (ارسال یا دریافت کنین).

کیف پول های ارز دیجیتال سازو کار مختص خودشون دارن (با کیف پول های ارزهای فیات خیلی متفاوتن) بنابراین خیلی مهمه که بدونین نحوه ساخت کیف پول DENT چیست؟ و طریقه استفاده از اون رو یاد بگیرین. در حال حاظر انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارن که هر کدوم ویژگی ها، معایب و مزایای خودشونو دارن. شما باید با تحقیق در مورد این ویژگی ها، بهترین نوع کیف پول DENT رو که متناسب با نیاز و شرایط شماست، انتخاب کنین و هم جهت با استراتژی که دارین ازش استفاده کنین. در همین راستا ما قصد داریم تو این مقاله شما رو با انواع کیف پول های ارز دیجیتال و معایب و مزایای هرکدوم آشناتون بکنیم. سپس شیوه ساخت کیف پول دنت بهتون آموزش خواهیم داد.

ویژگی های کیف پول کیف پول دنت:

"کیف پول دنت" به عنوان یک کیف پول (Wallet) برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال توسط "دنت" (Dent)، که یک پروژه مرتبط با صنعت تلفن همراه و تبادل داده می‌باشد، معرفی شده بود. این کیف پول برای مدیریت توکن‌های دیجیتال DENT و دیگر ارزهای مبتنی بر بلاکچین استفاده می‌شد.

ویژگی‌های این کیف پول شامل موارد زیر می باشد:

ذخیره‌سازی امن: کیف پول باید بتواند اطلاعات و ارزهای دیجیتال را به صورت امن نگه‌داری کند. این امانت داری امنیتی شامل مواردی مانند رمزنگاری داده‌ها و دسترسی به کیف پول با رمز عبور می‌شود.

مدیریت معاملات: کیف پول باید به کاربر این امکان را بدهد که معاملات ارزی را انجام دهد، ارسال و دریافت ارزها، و مشاهده تاریخچه معاملات.

پشتیبانی از ارزهای متعدد: برخی از کیف پول‌ها امکان ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاکچین مختلف را فراهم می‌کنند. بنابراین، اگر شما ارزهای دیجیتال متعددی دارید، باید مطمئن شوید که کیف پول انتخابی شما از ارزهای مورد نظر پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری کاربرپسند: کیف پول باید دارای یک رابط کاربری کاربرپسند و آسان برای استفاده باشد تا کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند.

پشتیبانی از دسترسی آفلاین: برخی از کیف پول‌ها امکان استفاده آفلاین (بدون اتصال به اینترنت) برای افزایش امنیت را فراهم می‌کنند.

بک‌آپ و بازیابی: قابلیت ساخت نسخه پشتیبان (backup) از کیف پول و امکان بازیابی آسان در صورت از دست دادن دستگاه یا اطلاعات بسیار مهم است.

امکانات اضافی: برخی از کیف پول‌ها امکانات اضافی مانند تبادل ارز، اختصاص آدرس‌های پولی شخصی، گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی به کاربران را نیز دارا می‌باشند.

انواع کیف پول های دنت:

کیف پول دسکتاپ

 در سطح وب برنامه های کیف پول دنت رمزنگاری شده متنوعی وجود دارن، که شما با دانلود و نصب اون ها بر روی لپ تاپ خودتون می تونین از اون ها برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتالتون استفاده کنین. کیف پول های متناسب با دسکتاپ امنیت بالایی دارن. ولی نکته ای که باید بهش دقت کنین اینه که اگه دستگاه لپ تاپ شما به ویروس آلوده بشه و یا کسی بتونه هکش کنه، احتمال اینکه بتونه کیف پولتونُ خالی کنه وجود داره، پس حتماً از سالم و امن بودن سیستم خودتون مطمئن بشین بعد برنامه کیف پول رو روی دستگاهتون نصب کنین و همواره موارد امنیتی رو برای لپ تاپتون رعایت کنین.

کیف پول آنلاین

کیف پول دنت چیست؟ | انواع کیف پول DENT | کیف پول آنلاین

نوع دیگه ای از کیف پول های دنت وجود دارن که لازم نیست اونا رو دانلود کنین چون این کیف پول ها در بستر اینترنت و بصورت آنلاین اجرا میشن. یکی از مزایای این کیف پول ها اینه که شما می تونین با هر دستگاهی که می تونه به اینترنت متصل میشه، به کیف پول دنت خودتون دسترسی پیدا کنین. البته یکی از معایب این کیف پول ها هم اینه که به صورت پیش فرض در دسترس همه افراد قرار دارن، ولی موقع ساخت کیف پول دنت در این سایت ها یه سری کلیدهای خصوصی در اختیار شما قرار می گیره. چون این کلید های خصوصی توسط برنامه های ثالث ذخیره میشه، این امکان بهتون میده که با استفاده از این کلیدهای خصوصی حسابتون ( کیف پول DENT تون) رو از دسترس هکر ها دور نگه دارین.

کیف پول سخت افزاری

به جرات میشه گفت که کیف پول های سخت افزاری امن ترین نوع کیف پول دنت و سایر ارزهای دیجیتاله. کیف پول سخت افزاری یک قطعه مکانیکی شبیه فلش USB هست که اطلاعات مرتبط با ارز دیجیتال DENT توشون به صورت آفلاین ذخیره میشه. البته دریافت اطلاعات مبادلات و انجام تراکنش ها به صورت آنلاین صورت می گیره، برای این منظور کیف پول سخت افزاریتونُ به یه دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت رو داره، نصب کنین. چون این کیف پول ها ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین ذخیره می کنن، احتمال هک شدنشون تقریباً صفره. در ضمن در ساختار کیف پول های سخت افزاری تدابیری اندیشیده شده که اگر شما این کیف پول رو به لپ تاپی که آلوده به بد افزارهاست متصل کنین، مانع ویروسی شدن کیف پولتون میشه. در ضمن کیف پول DENT  سخت افزاری برای مواقعی که قصد خرید دنت و نگهداری اون برای مدتی مثلاً بالای 6 ماه دارین مناسبه. البته اگه شما بیشتر از 50 میلیون تومان سرمایه تو بازار ارزهای دیجیتال دارین هم بهتره از کیف پول سخت افزاری استفاده بکنین. در ادامه آموزش ساخت کیف پول دنت به معرفی و بررسی چند مدل کیف پول سخت افزاری خواهیم پرداخت.

کیف پول کاغذی دنت

کیف پول کاغذی دنت یکی از امن ترین شیوه های ذخیره ارزهای دیجیتاله. تو این روش شما تصویر کلید های خصوصی خودتون بر روی کاغذ چاپ می کنین. به این ترتیب اطلاعات ارزهای دیجیتال شما به صورت آفلاین ذخیره میشه و دیگه هیچ هکری نمی تونه اطلاعات مربوط به کیف پول شما رو هک کنه. ولی عیبی که میشه روی کیف پول دنت کاغذی گذاشت، جنس اونه. همونطور که می دونین، کاغذ است دیگر...! گم میشه، میسوزه، پوسیده میشه، پاره میشه تازه اگه تو نگهداری این کاغذ کمی سستی کنین و کسی اونو پیدا کنه می تونه تمام ارزهای دیجیتال شما رو به کیف پول خودش منتقل کنه. به هرحال اگه خواستین از کیف پول DENT کاغذی استفاده کنین، حتماً از تصویر کلید خصوصی خودتون چند تا کپی تهیه کنین و در چند جای امن دوراز دسترس دیگران قایمشون کنین.

  کیف پول نرم افزاری

کیف پول دنت چیست؟ | انواع کیف پول دنت | کیف پول نرم افزاری

کیف پول نرم افزاری (یا موبایلی) محبوب ترین و پرکاربردترین نوع کیف پول DENT  که چون بر روی موبایل شما نصب و اجرا میشه، همیشه در دسترسند! اکثر اپلیکیشن های کیف پول دنت معمولاً حجم کمی دارن و هیچ اختلالی در عملکرد کیف پول ایجاد نمی کنن. در ضمن کیف پول های موبایلی تنوع بالایی هم دارن و برای هر دو مدل گوشی اندروید و IOS در دسترسن. از طرف دیگه کیف پول های نرم افزاری رایگان هستن، معمولاً رابط کاربری ساده ای دارن و نحوه ساخت کیف پول دنت و طریقه کار باهاشون آسونه. به همین دلیل شما می تونین در سرمایه گذاری های کمتر از 50 میلیون تومان و بخصوص تو اوایل ورودتون به بازار کریپتوکورنسی ها از این کیف پول ها استفاده بکنین. با توجه به محبوبیت و مزایایی که کیف پول موبایلی دارن، در ادامه این مقاله آموزش ساخت کیف پول DENT موبایلی رو حتماً براتون میذارم، پس با ما همراه باشین.

بهترین کیف پول های نرم افزاری دنت:

کیف پول تراست والت:

کیف پول دنت چیست؟ | انواع کیف پول دنت | کیف پول نرم افزاری تراست ولت

کیف پول تراست والت یکی از کیف پول های برتر موجود در بازار کریپتو کورنسی هاست، این کیف پول DENT  اولین بار در سال 2017 به جامعه کریپتو کورنسی معرفی شد. ولی امکانات این کیف پول به حدی زیاد و گسترده بود که در کمتر از یک سال بنیانگذار صرافی بایننس را شیفته خود کرد. این کیف پول در سال 2018 توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس خریداری شده و از اون موقع کیف پول رسمی این صرافی به حساب میاد. نا گفته نماند که کیف پول Trust Wallet نسخه مناسب دسکتاپ نداره و فقط بر روی گوشی موبایل اندروید و IOS قابل نصبه. با توجه به امکانات برتر این کیف پول دن و اعتبار و محبوبیت بالایی که در بین طرفداران بازار ارزهای دیجیتال داره، در ادامه همین مقاله آموزش ساخت کیف پول دنت رو براتون خواهم اورد تا شما هم اگه خواستین از امکانات این کیف پول استفاده بکنین.  

کیف پول لومی ولت:

کیف پول dent چیست؟ | کیف پول نرم افزاری دنت | کیف پول لومی ولت

کیف پول نرم افزاری Lumi wallet یکی از کیف پول های امن و جالبه بازار کریپتو کورنسیه که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داره، شما با استفاده از این کیف پول برجسته می تونین به صورت ناشناس به ترید کردن بیش از 1200 کوین و توکن مختلف بپردازین. به عبارت دیگه شما با کمک کیف پول نرم افزاری Lumi wallet میتونین هرموقع که صلاح دونستین به آسونی اقدام به خرید دنت و یا فروش دنت بکنین. یکی از امکانات برجسته این کیف پول دنت که می تونه برای ما ایرانی ها جذاب باشه (به خاطر تحریم ها) اینه که شما می تونین از تمام تامکانات این کیف پول استفاده کنین بدون اینکه لازم باشه اطلاعت شخصیتونُ وارد کنین یا حتی تو این کیف پول ثبت نام کنین. 

بهترین کیف پول های سخت افزاری دنت: 

کیف پول لجر نانو اس:

کیف پول دنت چیست؟ | کیف پول سخت افزاری دنت | کیف پول لجرنانو اس

کیف پول لجر نانو اس یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاریه. شما می تونین از این کیف پول به عنوان کیف پول دنت هم استفاده کنین. با توجه به اینکه شما باید کیف پول سخت افزاری رو بخرین (بابتش پول بدین) پس اینکه کیف پول انتخابیتون از گستره وسیعی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی بکنه، خیلی مهمه. کیف پول لجر یکی از اون کیف پول هاییه که از انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه. یکی دیگه از ویژگی های برتر کیف پول لجر نانو اس تیم پشتیبانی حرفه ای اونه. به این ترتیب کیف پول لجر نانو اس با سرعت زیادی بروز رسانی میشه، به این ترتیب هر ارز دیجیتال جدیدی که معرفی میشه، در اولین فرصت به لیست رمز ارزهایی که لجر نانو اس توانایی ذخیره اون ها رو داره اضافه میشه. در نتیجه شما با یه بار خرید این کیف پول می تونین یه عمر هر رمز ارزی رو که خواستین توش ذخیره کنین. یکی دیگه از ویژگی های تیم پشتیبانی لجر نانو اس پاسخگویی قوی پشتیبانان این شرکته، بطوریکه اگه موقع کار با این کیف پول به مشکلی پیش بیاد، شما در هر ساعتی از شبانه روز می تونین با پشتیبانان این کیف پول تماس بگیرین و سوالاتتون بپرسین و مشکلتون حل کنین. در ضمن این کیف پول وزن کمی داره و شما می تونین به راحتی این کیف پول با خودتون به جاهای مختلف حمل کنین. البته این کیف پول منحصر بفرد ایرادات خاص خودشو داره، مثلاً این کیف پول سخت افزاری صفحه نمایش کوچیکی داره که باعث میشه خوندن پیام هایی که روی این صفحه نتمایش داده میشه، سخت بشه. در ضمن این کیف پول فاقد باطریه، ساخت کیف پول دنت و یا هر ارز دیجیتال دیگه ای روی این کیف پول زمانبر و کمی سخته و شما باید برای راه اندازی این کیف پول حوصله و دقت به خرج بدین (ولی تهش به انرژی که می ذارین می ارزه، چون دارایی های دیجیتالتون در امنیت حفظ میشن). چون طریقه کار با این کیف پول کمی سخته، اصلاً برای ترید های روزانه مناسب نیست بلکه بدرد ذخیره ارزهای دیجیتال برای مدت طولانی می خوره.

کیف پول سخت افزاری ترزور مدل تی

کیف پول دنت چیست؟ | کیف پول سخت افزاری دنت | کیف پول ترزور

کیف پول Trezor Model T دومین نسل از کیف پول های ساتوشی لبزه و امنیت بسیار بالایی داره. این کیف پول سخت افزاری هم از گستره وسیعی از ارزهای دیجیتال پوشش میده. کیف پول سخت افزاری Trezor Model T صفحه نمایش لمسیِ رنگی داره، که کار کردن با اون لذت بخش می کنه. برای اینکه شما راحتتر بتونین گذر واژه ها و اطلاعات مهم ذخیره کنین، این مدل کیف پول ترزور به کارت حافظه مجهز شده. این کیف سخت افزاری نرم افزار گوشی و لپ تاپ نداره و تنها راه استفاده از اون اینه که دستگاه کیف پول ترزور به وسیله ی کابل به دستگاهتون مصل کنین، بعدش وارد سایت ترزور بشین و ازز اونجا تراکنش هاتون انجام بدین. ناگفته نماند که کیف پول ترزور نسبت به سایر کیف پول های سخت افزاری همرده خودش از قیمت نسبتاً بالاتری داره ولی در کل یک کیف پول خوب با امکانات مناسب و خوبه.

بهترین راه افزایش امنیت کیف پول دنت چیست؟

در حالت کلی امنیت کیف پول شما به کیف پولی بستگی داره که ازش استفاده می کنین. اما میشه گفت امنیت کیف پول های آفلاین بیشتر از کیف پول های آنلاینه! بنابراین اگه شما از کیف پول های آنلاین استفاده می کنین، باید تمام تدابیر امنیتی لازم رو برای بالا بردن امنیت کیف پول خودتون به کار بگیرین. از جمله کارهایی که شما می تونین با انجام دادنش امنیت کیف پولتون افزایش بدین، مراحل احراز هویت دو عاملی کیف پول دنت خودتون فعال کنین. در اینصورت هر موقع که کسی بخواد وارد کیف پول DENT شما بشه، یه ایمیل که حاوی کد وروده برای شما ارسال میشه (کسی نمی تونه بدون اطلاع شما وارد کیف پول دنت شما بشه). از کیف پولتون نسخه پشتیبان بگیرین. حتماً کیف پولی نصب کنین که زود به زود بر روز رسانی میشه. بالاخره هر برنامه ای یه مشکل امنیتی داره که اگه هکر ها اون مشکل پیدا کنن می تونن کیف پول شما رو خالی کنن. ولی تیم توسعه دهنده کیف پول اگه حرفه ای باشن، مدام بدنبال باگ های برنامه شون می گردن و توی بروز رسانی های هفتگی یا ماهانه اون باگ ها رو برطرف می کنن، پس حتماً کیف پول خودتون مرتب به روز رسانی بکنین. در ادامه به آموزش ساخت کیف پول دنت می پردازیم،  پس با ما همراه باشین.

آموزش ساخت کیف پول DENT  در والت ترزور :

ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پ.ل دنت | کیف پول ترزور

با توجه به اینکه مراحل ساخت والت دنت در اکثر کیف پول های سخت افزاری مشابه است، ما در اینجا ساخت کیف پول دنت در والت ترزور رو به شما آموزش میدیم، شما با طی این مراحل می تونین تقریباً همه کیف پول های سخت افزاری رو نصب کنین (البته به کیف پولشم بستگی داره). شما می تونین از والت ترزور تی برای ساخت کیف پول DENT استفاده کنین. اول از همه اینکه کیف پول ترزور به صورت خالی و بدون هیچ برنامه ای برای مشتری ارسال میشه و خریدار باید خودش آخرین فریمور موجودُ روی این کیف پول نصب کنه. حالا بپردازیم به آموزش ساخت کیف پول DENT بر روی والت ترزور، برای اینکه نصب این کیف پول براتون راحت باشه این آموزش به صورت مرحله به مرحله برای شما بیان می کنیم. پس اگر قصد ساخت کیف پول دنت دارین با ما همراه باشین:

  • والت ترزور رو به وسیله کابل USB-C به لپ تاپ وصل کنین.

آموزش ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول ترزور

  1. مرورگر گوگل کرومُ روی رایانه تان باز کنید.
  2.  روی گزینه I already own Trezor که در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود، کلیک کنین.
  3. مدل دستگاهتون انتخاب کنین، روی گزینه continue کلیک کنین.
  4. پیامی براتون نمایش داده میشه و ازتون می خواد که برنامه TREZOR Bridge دانلود و نصب کنین. (این برنامه پل ارتباطی بین کیف پول ترزور و رایانه شماست.)
  5. سپس گزینه Install Firmware رو انتخاب کنین و آخرین ورژن فریمور روی کیف پول DENT  خودتون نصب کنین، بعد از تموم شدن نصب Firmware کیف پول ترزورُ از کامپیوتر جدا کنین. توجه داشته باشین که اگر از قبل روی کیف پول ترزوری که خریدین فریمور دیگه ای نصب شده، حتماً در اسرع وقت با واحد پشتیبانی ترزور تماس بگیرین، چون احتمالاً کیف پول ترزور شما مورد دستکاری قرار گرفته.
  6. کیف پول ترزور دوباره به کامپیوتر وصل کنین. بعد پیامی براتون نمایش داده می شه و ازتون می خواد که  یه رمز پین کد مشخص کنین. بعد از نصب والت ترزور خود باید اقدام به ساخت کیف پول DENT بکنین.
  7. پس برنامه TREZOR Bridge رو باز کنین.
  8. گزینه Create new  انتخاب کنین.
  9. روی گزینه Create a backup کلیک کنین. حالا لیست کلمات بازیابی کیف پول دنت براتون نمایش داده میشه، اون ها رو در جای امنی بنویسید و قایم کنین.
  10. در مرحله بعد کلمات بازیابی که براتون نمایش داده میشه رو انتخاب کنین.

کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول ترزور

  • آخرین مرحله تنظیم یه پین کد مطمئنه! دقت کنین که پین کد شما نباید دارای یک الگوی خاص  و یا قابل حدس باشه. حداکثر تعداد اعداد پین کد 9 رقمیه و هرچقدر پیچیده تر باشه بهتره (البته به شرطی که بتونین حفظش کنین!)

آموزش ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول دنت در ترزور

  • کیف پول ترزور به کاربران اجازه میده تا برای هر دستگاه نام جداگانه ای انتخاب کنن. (این کار برای افرادی که چند تا والت سخت افزاری دارن، خیلی بدرد بخوره).

آموزش ساخت کیف پول دنت در تراست والت

ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول دنت در تراست ولت

دقت داشته باشین که مراحل نصب کیف پول های نرم افزاری تقریباً در همه کیف پول های موبایلی (فارغ از اسم و مدل) یکسانه، پس با یاد گرفتن نصب کیف پول تراست والت شما می تونین هر کیف پول نرم افزاریو نصب کنین.

  • کیف پول تراست والت رو از یه سایت معتبر (ترجیحاً سایت رسمی این کیف پول) دانلود کنین.
  • بعد از کامل شدن مراحل دانلود روی گزینه نصب "Install" بزنین.

ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول دنت در تراست ولت

  • برای ساخت کیف پول جدید روی گزینه "Create A New Wallet" بزنین. (همونطور که می دونین اون یکی گزینه برای بازیابی کیف پول قدیمیه، که اینجا بدرد ما نمی خوره!)
  • صفحه ای براتون نمایش داده میشه که توش سیاست های حریم خصوصیه کیف پول و همچنین اطلاعاتی که در مورد این نرم افزار باید بدونین نمایش داده میشه. تیک کنار گزینه I’ve read … فعال کنین. دقت داشته باشین که زدن این تیک یعنی شما قوانین استفاده از این کیف پول قبول کردین. بعد گزینه Continue رو انتخاب کنین.

ساخت کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول دنت در تراست والت | کلمات باز یابی

  • در صفحه بعد 12 کلمه ریکاوری براتون نمایش داده میشه، در صورتیکه به هر دلیلی دسترسی شما به کیف پولتون قطع بشه، شما می تونین با استفاده از این 12 کلمه دوباره به کیف پولتون دسترسی پیدا کنین و از ارز های دیجیتالتون بهره مند بشین. حتماً این 12 کلمه رو با دقت یه جای امن بنویسین و قایمش کنین، چون هر کسی که این عبارات پیدا کنه می تونه به دارایی های دیجیتال شما که تو کیف پولتون دارین دسترسی پیدا کنه و کیف پول دنت و سایر ارزهای دیجیتالتون خالی کنه! دوباره روی گزینه Continue بزنین.
  • 12در مرحله بعد 12 کلمه بازیابی برای شما به طرز بهم ریخته نمایش داده میشه، شما باید اونا رو مرتب کنین و روی گزینه Done کلیک کنین.
  •  تبریک میگم شما به همین راحتی کیف پول تراست ولت خودتون نصب کردین.

کیف پول دنت | آموزش ساخت کیف پول دنت در تراست ولت | مرحله پایانی

حرف آخر:

در این مقاله سعی کردیم شما رو با اهمیت انتخاب درست کیف پول آشنا کنیم. در ضمن انواع کیف پول ها، مزایا و معایب هر کدومو هم  براتون توضیح دادیم تا شما بتونین بهترین و مناسبترین کیف پول دنت رو با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنین. یادتون باشه بهترین راه و امنترین شیوه برای حفاظت از ارزهای دیجیتالی انتخاب و نصب کیف پول امن و مطمئنه.

موفق و پرسود باشین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول دنت چیست؟ بهترین کیف پول DENT | آموزش ساخت کیف پول دنت
  • سلام خدمت شما ببخشید من کیف پول دنت دارم هر روز ایردراپ میاد و میزنم یه توکنی اون قبلنا گرفتم به نام REV3AL بالای ۲۰ دلار الان تو کیف پول دنت نیست فقط موجودیم هستش چکار باید بکنم

سوال امنیتی :7+61 = ?