کیف پول دوج کوین چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول دوج کوین

1402/03/24
کیف پول دوج کوین چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول دوج کوین


ارز دیجیتال دوج کوین یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین ارز های دیجیتال دنیاست که از سال 2013 تا به الان به خوبی تونسته جایگاهش رو توی بازار تثبیت کنه. این رمز ارز اولش فقط برای شوخی ساخته شده بود ولی تو سال 2014 جامعه ای که پشت این ارز بودن، از Dogecoin برای دادن انعام به کاربرهای شبکه ی مجازی و جمع کردن پول برای انجام کار های خیریه استفاده میکردن. در حال حاضر قیمت دوج کوین حدودا 20 سنت هست ولی اگه نگاهی به نمودار قیمتی اون بندازیم، متوجه میشیم که قیمت Dogecoin تا 0.7 دلار رو هم دیده.

اگه قصد دارین که روی ارز دوج کوین سرمایه گذاری کنین، این مقاله رو تا آخر بخونین چون قراره بهتون بهترین کیف پول Dogecoin رو معرفی کنیم تا بتونین از سرمایه تون محافظت کنین. همچنین قراره آموزش ساخت کیف پول دوج کوین رو مرحله به مرحله به شما بگیم، تا مشکلی موقع راه اندازی و نصب کیف پول دوج کوین نداشته باشین. علاوه بر اون بهتون میگیم که کیف پول امن چه ویژگی های باید داشته باشه و چرا باید برای دانلود کیف پول Dogecoin حتما از پلتفرم های معتبر استفاده کنین؟

کیف پول ارز دیجیتال دوج کوین

کیف پول ارز دیجیتال هم دقیقا مثل کیف پول های معمولیه، و به شما این امکان رو میده که ارز های دیجیتالتون رو تو یه محیط امن نگهدارین. کیف پول دیجیتال انواع مختلفی دارن، که با هم تو محل ذخیره ی اطلاعات و یه سری ویژگی ها تفاوت هایی دارن ولی همه ی اونها کاربرد شون یکسانه. انواع مختلف کیف پول های دیجیتال عبارتند از: کیف پول های تحت وب، کیف پول های نرم افزاری برای موبایل و کامپیوتر، کیف پول کاغذی، کیف پول های سخت افزاری که ما تو این مقاله، معروف ترین و قابل اعتماد ترین ها رو به شما معرفی میکنیم.

کیف پول دیجیتالی امن تره که اطلاعات شما (کلید های عمومی و خصوصی) رو توی محیط های آفلاین و یا دستگاه خودتون ذخیره کنه. کلید عمومی مثل شماره حسابه و شما میتونین اون رو به افراد دیگه بدین، ولی کلید خصوصی مثل رمز حساب شماست و به جز شما کس دیگه ای نباید به اون دسترسی داشته باشه. حفظ امنیت کلید های خصوصی حسابتون خیلی مهم و ضروریه.

یک کیف پول امن چه ویژگی هایی داره؟

کیف پول دوج کوین | ساخت کیف پول دوج کوین |ویژگی های کیف پول امن

دقت کنین که کیف پولی که اتنتخاب میکنین، باید حتما امنیت کافی رو داشته باشه وگرنه به سادگی میتونین ارز ها و سرمایه تون رو از دست بدین. چون اگه کیف پولی که انتخاب میکنین، امنیت کافی رو نداشته باشه مورد حمله ی هکر ها قرار میگیره و اونها خیلی راحت میتونن بخش زیادی از سرمایه هایی که توی اون کیف پول وجود داره رو به سرقت ببرن. جالبه بدونین که اگه چنین اتفاقی بیفته، کیف پول هیچ مسئولیت و تعهدی برای جبران کردن خسارتی که به شما وارد شده نداره.

یه کیف پول خوب برای ارز Dogecoin باید ویژگی های زیر رو داشته باشه:

  • برای اینکه بتونین یه کیف پول مورد اعتماد پیدا کنین، باید توجه کنین که چه تعداد از افراد از اون کیف پول استفاده میکنن. هر چقدر که تعداد کاربرای یه کیف پول بیشتر باشه، میتونین با خیال راحت تری به اون کیف پول اعتماد کنین. پس اولین ویژگی که باید دنبال اون باشین اعتبار و شهرت زیاد برای اون کیف پوله.
  • کیف پولی که انتخاب میکنین باید امنیت بالایی داشته باشه. برای اینکه متوجه بشین که اوضاع امنیت اون کیف پول چطوره، میتونین نظرات کاربرانی که از اون کیف پول استفاده کردن رو بخونین. همچنین میتونین اخباری که در مورد هک و سرقت از اون کیف پول وجود داره رو سرچ کنین، تا متوجه بشین که سطح امنیتی کیف پول دیجیتال مدنظرتون چطور هستش.
  • بهتره کیف پولی که انتخاب میکنین رابط کاربری ساده و روانی داشته باشه. مخصوصا اگه شما آماتور هستین و تا به الان خیلی از کیف پول ارز دیجیتال استفاده نکردین و با فضای کیف پول ها خیلی آشنا نیستین، بهتره که به این ویژگی توجه ویژه ای کنین.
  • امکان انجام دادن عملیات های مختلف رو داشته باشه. درسته که کاربرد اصلی کیف پول ها برای نگهداری از ارزهای دیجیتاله ولی این به این معنی نیست که این تنها کاربرد برای یه کیف پوله. در حال حاضر بیشتر کبف پول ها به شما این امکان رو میدن که بدون اینکه به صرافی نیازی داشته باشین ارز های مختلف رو با هم چنج کنین، یا اینکه بعضی از ارز ها تون رو سرمایه گذاری کنین.
  • بهتره کیف پولی که استفاده میکنن از ارز های مختلف پشتیبانی کنه. در غیر اینصورت اگه بخواین علاوه بر ارز دیجیتال دوج کوین روی رمز ارز دیگه ای هم سرمایه گذاری کنین، باید به فکر نصب و دانلود کیف پول دیگه ای باشین.
  • کیف پولی که انتخاب مبکنین باید با هدفی که برای خرید ارز دیجیتال دارین متناسب باشه. مثلا اگه میخواین که دائما سرمایه تون رو به گردش در بیارین و لازم دارین که حتما ارز هاتون رو به صرافی انتقال بدین، بهترین گزینه برای شما استفاده از کیف پول های نرم افزاریه. ولی اگه قصد نگهداری بلند مدت ارز های دیجیتالتون رو دارین بهتره که برای امنیت بیشتر از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنین.

همه ی کیف پول هایی که ما تو این مقاله به شما معرفی کردیم، جز بهترین کیف پول دوج کوین موجود هستن؛ اکثر اونها ویژگی هایی که گفتیم رو دارن و شما میتونین بدون هیچ نگرانی از اونا استفاده کنین.

بهترین کیف پول دوج کوین کدام است؟

انتخاب کردن بهترین کیف پول دوج کوین از بین والت های متعددی که از ارز دوج کوین پشتیبانی میکنن، کار سختیه و باید فاکتور هایی که بهتون قبل تر گفتیم رو تو همه ی اونها بررسی کنین و تصمیم بگیرین که کدوم یک از اون کیف پول های دیجیتال برای شما مناسب تره. اینکار کلی از وقت شما رو میگیره به همین خاطر هم ما به شما چند تا از بهترین کیف پول Dogecoin رو معرفی میکنیم و آموزش ساخت کیف پول Dogecoin رو به شما میدیم.

کیف پول رسمی دوج کوین Dogecoin Wallet

دوج کوین ولت یکی از کیف پول های نرم افزاری مخصوص موبایله. این کیف پول تو بستر یه شبکه ی غیر متمرکز فعالیت میکنه، یعنی برای انجام عملیات های مختلف نیازی نیست که به یه هسته ی مرکزی وصل بشین تا سازمان یا نهاد ویا اشخاصی روی نقل و انتقالاتی که انجام میدین نظارت داشته باشن. یکی از ویژگی های محبوب این والت اینه که به شما این امکان رو میده که ارز دیجیتال دوج کوین های خودتون رو به ارز های مختلف تبدیل کنین. ویژگی جالب دیگه ای که این کیف پول داره، انجام تراکنش تو مواقعی که دستگاه شما آفلاینه، هستش. معمولا فهرستی از کیف پول هایی که باهاشون بیشتر تبادل و تراکنش انجام میدین، توی این کیف پول ذخیره میشه.

برای دانلود کیف پول دوج کوین والت، کافیه که به سایت رسمی دوچ کوین برین و وارد قسمت کیف پول ها بشین. تو صفحه ی که براتون باز میشه باید تصویری مثل عکس زیر رو مشاهده کنین. تو این صفحه به شما دو تا کیف پول عرضه شده که میتونین ازشون استفاده کنین.

کیف پول  رسمی دوج کوین | دوج کوین ولت

اولین کیف پول MultiDoge هستش که یک کیف پول سبکه و با skimming از طریق بلاک چین، زنجیره بلوک رو همگام سازی میکنه که این کار زمان همگام سازی سریع رو برای این کیف پول فراهم میکنه. شما میتونین ااین کیف پول رو روی سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس نصب کنین. این کیف پول فقط برای نگهداری و ذخیره ی ارز دیجیتال دوج کوین طراحی شده.

کیف پول بعدی که میتونین از این سایت دانلود کنین، Dogecoin Core هست که میتونین اون رو روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک نصب کنین. اگه که این نسخه از Dogecoin Wallet رو نصب کنین، از کل بلاک چین دوج کوین یه کپی روی دستگاه شما ذخیره میشه و شما با استفاده از این کیف پول به یک نود تو شبکه ی دوج کوین تبدیل میشین و اینطوری میتونین هم به امنیت شبکه کمک کنین و هم به استخراج دوج کوین بپردازین.

کیف پول جکس لیبرتی Jaxx Liberty Wallet

کیف پول دوج کوین | کیف پول جکس لیبرتی

این کیف پول برای سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس، موبایل و همچنین به شکل یه افزونه تو مرورگر کروم قابل دسترسی و اجراست. نصب کیف پول دوج کوین جکس کاملا رایگانه و برای انجام تراکنش ها با اون مبلغ اندکی از کاربرا به عنوان کارمزد دریافت میشه. ویژگی مثبتی که این کیف پول داره اینه که علاوه بر ارز دوج کوین از رمز ارز های دیگه ای مثل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و. . . هم پشتیبانی میکنه و اگه قصد دارین که روی این رمز ارز ها هم سرمایه گذاری کنین، این کیف پول گزینه ی مناسبی برای شماست.

رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و کاربردیه و طراحی اون به شکلی هستش که خیلی زود استفاده از اون رو میتونین یاد بگیرین. ویژگی مثبت بعدی این کیف پول داشتن پشتیبانی بیست و چهار ساعته تو هفت روز هفته اس. از نظر امنیت این کیف پول هم خبالتون راحت باشه چون این کیف پول تا به الان سابقه ی هیچ حمله سایبری رو نداشته.

در حال حاضر افراد بسیار زیادی از این کیف پول استفاده میکنن که همین موضوع نشون میده که این کیف پول قابل اعتماد هستش و میشه با خیال راحت و بدون نگرانی ازش استفاده کرد.

کیف پول کوینومی Coinomi Wallet

کیف پول دوج کوین | کیف پول کوینومی

کوینومی یکی از معروف ترین کیف پول ارز دیجیتاله، شما میتونین این کیف پول رو به صورت همزمان روی دستگاه های مختلفتون داشته باشین و ازش استفاده کنین. این کیف پول تقریبا از 125 رمز ارز مختلف پشتیبانی میکنه. تعداد کاربر هایی که از این کیف پول استفاده میکنن فقط تو نسخه ی اندروید این کیف پول Dogecoin حدودا یک میلیون نفره، بالا بودن تعداد کاربر های یه کیف پول نشون میده که اون کیف پول کاملا قابل اعتماد هستش.

در این کیف پول کلید های خصوصی شما در دستگاه خودتون ذخیره میشه و به همین خاطر هم از نظر امنیتی این کیف پول عملکرد مناسبی رو داره، ولی از نظر امنیتی بهترین کیف پول دوج کوین نیست و موارد بهتری نسبت به کوینومی وجود داره. نکته ای که باید بهش توجه کنین اینه که هر کیف پولی که به اینترنت متصل باشه، امکان هک شدن یا تهاجم بهش وجود داره، به همین خاطر هم باید مراقب باشین که برای دالود برنامه هایی که بهشون احتیاج دارین، از سایت های مطمئن استفاده کنین تا حتما نسخه ی اصلی برنامه رو دانلود کنین.

کیف پول سخت افزاری دوج کوین

کیف پول های سخت افزاری امن ترین نوع کیف پول ها هستن و نفوذ به اونها غیر ممکنه. این کیف پول ها بر خلاف کیف پول هایی که تا لان بهتون معرفی کردیم حالت فیزیکی دارن. تو این نوع کیف پول ها، کلید های خصوصی شما روی سخت افزار کیف پول ذخیره میشه و به این ترتیب به جز شما کس دیگه ای امکان دستیابی بهشون رو نداره. اگه قصد شما خرید دوج کوین به قدار زیاد و نگهداری اون هستش بهتره از کیف پول سخت افزاری استفاده کنین.

کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X

ساخت کیف پول دوج کوین | کیف پول لجر نانو ایکس

یکی از معروف ترین کیف پول های سخت افزاری دوج کوین، لجر نانو ایکسه. این کیف پول که به وسیله ی یه کمپانی فرانسوی ساخته شده، مجهز به دو تا دکمه و یه صفحه نمایش نسبتا بزرگه که به شما این امکان رو میده که منوی مورد نظرتون رو تو کیف پول انتخاب کنین. این کیف پول علاوه بر ارز دوج کوین از رمز ارز های دیگه هم پشتیبانی میکنه.

ممکنه فکر کنین که استفاده از این کیف پول سخته، ولی باید بگم که اصلا اینطور نیست کافیه که برای راه اندازی و ساخت کیف پول دوج کوین روی لجر نانو ایکس، برنامه ی مربوطه رو از سایت لجر دانلود کنین، بعدش کیف پولتون رو با کابل مخصوصی که داره به دستگاه تون متصل کنین و نرم افزار لجر رو اجرا کنین. حالا میتونین از لیستی که براتون باز میشه ارز دیجیتال دوج کوین رو انتخاب و نصب کنین. به همین راحتی میتونین کیف پول دوج کوین بسازین.

کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S

کیف پول دوج کوین | کیف پول لجر نانو اس

کیف پول سخت افزاری دیگه ای که قصد معرفیش رو داریم، کیف پول لجر نانو اس است. این کیف پول مدل قدیمی تر ولی ارزون قیمت تر کیف پول لجر نانو ایکس هستش. دو تا تفاوت عمده بین این دو مدل وجود داره، اولین فرق که با کنار هم گذاشتن این دو مدل کاملا براتون قابل مشاهده اس اندازه ی لجر نانو ایکس هستش که نسبتا بزرگتره. دومین فرق که نمیتونیم با چشم ببینیم، تعداد کیف پول هایی هستش که میتونین روی سخت افزار نصب کنین، این تعداد تو نانو اس حدودا 32 تاس ولی تو لجر نانو ایکس 100 تاست. نحوه ی ساخت کیف پول Dogecoin روی این مدل هم دقیقا مثل لجر نانو ایکس هستش.

کیف پول کاغذی دوج کوین

ساخت کیف پول دوج کین | کیف پول کاغذی دوج کوین

برای ساخت کیف پول کاغذی دوج کوین باید به سراغ سایت هایی که کیف پول کاغذی میسازن برین. توی این سایت باید گزینه ی تولید نشانی جدید یا Generate new address رو بزنین، بعد از اینکه آدرس ها براتون تولید شد باید از اون یک پیرینت بگیرین. یادتون باشه که فایل کیف پول رو روی دستگاه تون نگه ندارین، چون هر دستگاهی که به اینترنت متصله در معرض حمله ی هکر هاست.

آموزش ساخت کیف پول دوج کوین کوینومی

در نهایت رسیدیم به مهمترین قسمت مقاله، یعنی آموزش ساخت کیف پول دوج کوین. البته با توجه به این که دانلود، نصب و راه اندازی همه ی کیف پول ها تقریبا شبیه به همدیگه اس، ما بهتون آموزش های مربوط به نسخه های ویندوز و اندروید کیف پول کوینومی رو قرار دادیم. امیدواریم که این آموزش براتون مفید واقع بشه.

برای دانلود کیف پول دوج کوین کوینومی، میتونین از پلتفرم هایی مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین و یا مثل تصویر پایین وارد سایت رسمی کیف پول کوینومی بشین و از اونجا نسخه ی مورد نظرتون رو دانلود کنین. نسخه ی ویندوز این کیف پول حدودا 103 مگابایت حجم داره و دانلودش نباید خیلی طول بکشه، البته برای اینکه بتونین این کیف پول رو دانلود بکنین به فیلتر شکن احتیاج دارین ولی برای استفاده از اون نیازی نیست که از VPN استفاده کنین. بعد از این که دانلود کیف پول تموم شد، فایلی که پسوند .exe داره رو اجرا کنین تا نصب کیف پول به طور کامل انجام بشه.

کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی

بعد از اینکه نصب انجام شد، میتونین آیکون کیف پول کوینومی رو روی دسکتاپ مشاهده کنین. برای ساخت کیف پول برنامه رو اجرا کنین، وقتی که برای اولین بار وارد برنامه بشین باید صفحه ای مثل تصویر پایین بهتون نشون داده بشه. توی این صفحه دو تا گزینه به شما داده شده یکی برای بازیابی کردن کیف پول هستش و دومی برای ساخت کیف پول.

چون ما قصد داریم که یه کیف پول جدید بسازیم روی گزینه ی دوم یعنی Create A New Wallet کلیک میکنیم.

آموزش ساخت کیف پول دوج کوین | کیف پول کوینومی| ساخت کیف پول جدید

تو مرحله ی بعد به شما عبارت هایی که مربوط به بازیابی کردن حسابتون هست رو به شما نمایش میده. شما باید این عبارت ها رو روی یک کاغذ یادداشت کنین و یه جای امن نگهشون دارین تا هم به جز شما کسی به این عبارت ها دسترسی نداشته باشه و هم اینکه اگه دستگاهی که الان کیف پولتون رو روش نصب میکنین دچار مشکلی بشه و یا از شما دزدیده بشه، این عبارت ها دم دستتون باشه تا بتونین مجددا وارد کیف پولتون بشین.

بعد از یادداشت کردن عبارت ها تیک گزینه ی I Have Safely رو فعال میکنیم و روی گزینه ی Next میزنیم تا وارد فاز بعدی ساخت کیف پول Dogecoin بشیم.

ساخت کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | یادداشت کردن عبارات بازیابی

تو این مرحله از شما خواسته میشه که عبارت های بازیابی رو به ترتیب وارد کنین تا هم شما و هم کیف پول خاطرتون از بابت اینکه این کلمه ها رو درست یادداشت کردین، راحت باشه.

کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | وارد کردن عبارات بازیابی

بالاتر تو قسمت معرفی کیف پول کوینومی به شما گفته بودیم که این کیف پول از ارز های متعددی پشتیبانی میکنه، تو این قدم از ثبت نام و ساخت کیف پول دوج کوین، از شما خواسته میشه که رمز ارز هایی که میخواین روی اون ها سرمایه گذاری کنین رو مشخص بکنین تا راحت تر بهشون دسترسی داشته باشین.

کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | انتخاب ارز

تو این مرحله از ساخت کیف پول Dogecoin از شما خواسته میشه که رمزی رو برای ورود به نرم افزار انتخاب و ثبت کنین. این مرحله به امنیت بیشتر کیف پول شما کمک میکنه و باعث میشه که حتی اگه شخصی به دستگاه شما دسترسی پیدا کرد، نتونه وارد کیف پولتون بشه. رمز شما حداقل باید 10 تا کاراکتر داشته باشه. اگه میخواین رمزی که انتخاب میکنن کاملا غیر قابل حدس باشه و حتی بهترین هکر ها هم نتونن اون رو پیدا کنن، باید رمز عبور شما ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و نماد هایی مثل @، #، * و. . .باشه.

کیف پول دوج کوین | آموزززززش ساخت کیف پول کوینومی| انخاب رمز

این مرحله، آخرین قدم برای ساخت کیف پول کوینومی هست و شما باید قوانین و مقرراتی که برای استفاده از این کیف پول مشخص شده رو بخونین و با اونها موافقت کنین تا به شما اجازه داده بشه که از این کیف پول استفاده کنین.

کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی | قبول قوانین

به همین راحتی موفق میشین که یک کیف پول دوج کوین بسازین از اون استفاده کنین. نحوه کار با کیف پول دوج کوین خیلی راحته. توی هر کیف پول برای هر رمز ارزی دو تا آدرس اختصاصی برای شما وجود داره، برای مثال دوج کوین دو تا آدرس داره که یکی برای ارسال دوج کوین هستش و با زدن گزینه ی Send میتونین بهش دسترسی پیدا کنین، آدرس دوم هم برای دریافت دوج کوین کاربرد داره و برای اینکه پیداش کنین باید گزینه ی Receive رو بزنین.

این روز ها با توجه به اینکه استفاده از گوشی های موبایل راحت تر و کاربردی تر از استفاده از کامپیوتر و لپ تاپه، نسخه های نوبایلی کیف پول ها طرفدار های بیشتری دارن و به شما این امکان رو میدن که خیلی سریعتر و راحت تر بتونین به کیف پولتون دسترسی پیدا کنین. به همین خاطر هست که افراد زیادی دوست دارن که ساخت کیف پول دوج کوین معتبر برای گوشی رو یاد بگیرن برای همین هم ما میخوایم آموزش ساخت کیف پول Dogecoin برای موبایل رو هم براتون بزاریم.

راحت ترین راه برای دانلود برنامه کیف پول دوج کوین اندروید استفاده از گوگل پلی هستش، اگه گوشی شما آیفونه میتونین از اپ استور استفاده کنین. البته میتونین از سایت های معتبر و رسمی که مربوط به اون کیف پول میشن هم استفاده کنین. بدون شک یکی از بهترین کیف پول دوج کوین اندروید، کیف پول کوینومیه.

برای ساخت کیف پول دوج کوین کوینومی برای گوشی اندروید، بعد از اینکه نصب و دانلود کیف پول دوج کوین اندروید تموم شد اون رو اجرا کنین. تو صفحه ی اول روی عبارت Create A New Wallet میزنیم تا مراحل ساخت کیف پول جدید شروع بشه. اگه دقت کنین متوجه میشین که این مراحل کاملا مثل مراحلی هست که برای ساخت کیف پول ویندوز طی کردیم.

ساخت کیف پول دوج کوین | آموزش سشاخت کیف پول کوینومی بر روی گوشی

تو قدم بعدی به شما عبارت های بازیابی داده میشه، که باید اونها رو روی کاغذ یادداشت کنین و جای امنی نگهدارین. اگه سعی کنین که از این عبارت ها اسکرین شات بگیرین، کیف پول بهتون اخطاری رو نمایش میده که تو اون نوشته شده که این روش برای نگهداری و حفاظت از این کلمات مناسب نیست. تو مرحله ی بعدی باید عبارت هایی که به شما داده شده رو به ترتیب وارد کنین، تا هم شما و هم کیف پول مطمئن بشین که این کلمات رو درست و به ترتیب یادداشت کردین.

کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی اندروید

تو این مرحله باید کلمه ی عبوری رو برای استفاده های روزمره از کیف پول مشخص کنین. این پسورد کمک میکنه که به جز شما کس دیگه ای نتونه وارد کیف پولتون بشه. اینطوری امنیت کیف پولتون بیشتر از قبل میشه.

کیف پول دوج کوین | آموزش سااخت کیف پول کوینومی  روی اندروید | انتخاب پسورد

بعد از این که یه رمز قوی برای کیف پولتون انتخاب کردین، قوانین و ضوابطی که برای استفاده از این کیف پول وجود داره به شما نشون داده میشه و شما باید این قوانین رو مطالعه کنین و برای استفاده از کیف پول این شرایط رو با زدن گزینه ی Agree بپذیرین.

ساخت کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی اندرویدی | قبول قوانین

الان دیگه کیف پول شما آماده ی استفاده اس و شما میتونین برای انجام دادن نقل و انتقالاتتون از این کیف پول استفاده کنین. معمولا صفحه ی اول کیف پول به شما به طور پیش فرض چن تا از ارز های محبوب و پر طرفدار نمایش داده میشه ولی شما خودتون میتونین از قسمت تنظیمات مشخص کنین که چه ارز هایی تو این صفحه به شما نمایش داده بشه.

ساخت کیف پول دوج کوین | آموزش ساخت کیف پول کوینومی اندرویدی |انتخاب ارزها

سخن پایانی

توی ایران شما میتونین به راحتی تو بازار رمز ارز ها فعالیت کنین و سود های خوبی رو از این بازار به دست بیارین. شما میتونین با رصد کردن بازار کریپتوکارنسی و زیر نظر گرفتن قیمت دوج کوین، اقدام به خرید دوج کوین کنین و ارز هاتون رو توی کیف پولی که ساختین نگهدارین. اگه میخواین بدون دردسر و بی ترس از اینکه صرافی های خراجی حسابتون رو مسدود کنن تو این بازار فعالیت کنین میتونین معاملاتتون رو با استفاده از صرافی های داخلی انجام بدین. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از بهترین گزینه ها برای انجام دادن معاملات خرید و فروش دوج کوینه، که مدت هاست شرایط خرید و فروش ارز های دیجیتال رو با وجود تحریم ها یی که وجود داره، برای کسایی که داخل ایران زندگی میکنن فراهم کرده. برای آشنایی با نحوه خرید دوج کوین و ارز های دیگه تو این صرافی میتونین مقاله ای که درباره ی خرید و فروش ارز های دیجیتال نوشتیم رو مطالعه کنین.

توجه داشته باشین کیف پولی که انتخاب میکنین همه ی نیاز های شما رو پوشش بده و مناسب با استراتژی سرمایه گذاری شما باشه. مثلا اگه میخواین سرمایه گذاری شما بلند مدت باشه، از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنین، درسته که این کیف پول ها نسبت به کیف پول های نرم افزاری هزینه ی بیشتری رو به شما وارد میکنن ولی در عوض سرمایه ی شما جای امنی رو داره. اگه هم قصد دارین که از رمز ارز هاتون به صورت مداوم و هر روز استفاده کنین داشتن کیف پول سخت افزاری گزینه ی مناسبی برای شما نیست و بهتره که از نسخه های نرم افزاری کیف پول Dogecoin استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول دوج کوین چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول دوج کوین
  • ساخت دوج کوین

سوال امنیتی :8+87 = ?