کیف پول زیلیکا چیست؟ | بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

1402/06/25
کیف پول زیلیکا چیست؟ | بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

پروژه زیلیکا یه بلاک چین عمومیه که هدفش مقیاس پذیرتر کردن پروژه های دیگه اس. این شبکه از یه تکنولوژی پیشتاز استفاده میکنه. ارز Zill توکن بومی این شبکه است که پتانسیل رشد بالایی رو داره. در حال حاضر دوره ی یکه تازی پروژه های قدیمی تموم شده و الان همه ی تمرکز ها روی بلاک چین های نسل سوم هستش. با افزایش محبوبیت این تکنولوژی ها، زیلیکا یکی از اولین پروژه هاییه که رشد میکنه. با خرید زیلیکا میتونین خودتون رو برای چنین روزی آماده کنین.

اما قبل از اینکه  خرید ارز دیجیتال زیلیکا ، باید دنبال ابزاری باشین که به امن ترین شکل ممکن از ارز هاتون محافظت کنه. این ابزار کیف پول دیجیتالی هستش. تو این مقاله میخوایم چند کیف پول Zilliqa رو بهتون معرفی کنیم. همچنین تو انتهای همین مطلب بهتون آموزش ساخت کیف پول زیلیکا رو میدیم. اگه هم دوست دارین که بیشتر در مورد این ارز بدونین، میتونین مقاله زیلیکا چیست؟ رو مطالعه کنین.

از چه کیف پول دیجیتالی استفاده کنم؟

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

برای اینکه بتونین کیف پول مناسبی رو برای خودتون پیدا کنین، بهتره که قبل از هر چیزی در موردش تحقیق کنین. برای اینکه کارتون راحت تر بشه، مهمترین نکاتی که باید برای داشتن یه وَلت مناسب بهشون توجه کنین رو ذکر میکنیم.

  1. امنیت: اصلی ترین دلیل استفاده معامله گر ها از کیف پول دیجیتالی، افزایش امنیت دارایی هاشونه. بهتره از کیف پول هایی استفاده کنین که کلید های خصوصی رو در اختیار کاربر میذارن. هکر ها نمیتونن چنین کیف پول هایی رو هک کنن. البته باید مواظب بد افزار ها و نرم افزار های آلوده باشین.
  2. استفاده آسان: اگه خیلی با دنیای تکنولوژی آشنا نیستین و یا تجربه ی زیادی تو استفاده از کیف پول ها ندارین، استفاده از کیف پول دیجیتالی میتونه براتون گیج کننده باشه. به همین خاطر بهتره که یه کیف پول Zilliqa با رابط کاربری ساده پیدا و نصب کنین.
  3. پشتیبانی از ارز و شبکه های متنوع: برای مدیریت ریسکتون تو بازار های مالی، داشتن یه سبد سرمایه گذاری متنوع ضروریه. کیف پول های زیادی وجود دارن که فقط از یه ارز خاص پشتیبانی مکنن و برای چنین سبدی مناسب نیستن. بهتره موقع انتخاب و ساخت کیف پول زیلیکا، مواردی رو انتخاب کنین که قابلیت ذخیره ارز های متنوعی رو دارن.
  4. بلندمدت یا کوتاه مدت؟: هر کسی با توجه به استراتژی معاملاتی خودش ارز ها رو نگهداری میکنه. بعضی ها فاصله بین خرید تا فروششون چند روزه، در مقابل افرادی وجود دارن که چندین سال یه ارز رو نگه میدارن. کیف پولی که این افراد استفاده میکنن با هم متفاوته. مثلا کسی که به دید کوتاه مدت ارز میخره، بهتره که از کیف پول های آنلاین یا نرم افزاری استفاده کنه. اما برای سرمایه گذاری بلند مدت، کیف پول سخت افزاری بهترین گزینه است.

اگه چند مورد از این گزینه ها تو یه کیف پول وجود داشته باشن، میتونیم بگیم که اون ولت گزینه ی مناسبی برای نگهداری و ذخیره ارز هاتونه و شما بعد از خرید Zilliqa میتونین با خیال راحت ازش استفاده کنین. در ادامه چند تا از کیف پول های خوبی که از ارز زیلیکا پشتیبانی میکنن رو بهتون معرفی میکنیم.

عوامل مهم در انتخاب کیف پول دیجیتالی

در امروزه‌ی دیجیتال، استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال متداول شده است. اما در انتخاب کیف پول دیجیتالی مناسب، عوامل مهمی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. اولین عامل مهم، امنیت است. باید اطمینان حاصل شود که کیف پول انتخابی از سیستم امنیتی قوی برخوردار است و قادر به حفظ اطلاعات شخصی و ارزهای دیجیتال کاربر است. همچنین، سازگاری کیف پول با ارزهای دیجیتال مورد نظر نیز بسیار مهم است. باید مطمئن شویم که کیف پول قادر به پشتیبانی از ارزهای مورد نیاز ما است. عامل دیگری که باید در نظر گرفته شود، رابط کاربری کیف پول است. باید یک رابط کاربری ساده و کارآمد داشته باشد که به کاربر امکان مدیریت آسان و دسترسی سریع به ارزهایش را بدهد. در نهایت، هزینه‌های استفاده از کیف پول نیز باید در نظر گرفته شود. برخی از کیف پول‌ها هزینه‌ای برای استفاده و انتقال ارزها دریافت می‌کنند، بنابراین مهم است که هزینه‌های مرتبط با کیف پول را قبل از استفاده مورد بررسی قرار دهید. در نهایت، انتخاب یک کیف پول دیجیتالی مناسب نه تنها امانتگاهی برای ارزهای دیجیتال شماست، بلکه به شما امکان انجام تراکنش‌های راحت و امن را می‌دهد.

معرفی بهترین کیف پول Zilliqa

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

تا قبل از 15 فوریه سال 2020، بلاک چین اصلی زیلیکا ساخته نشده بود. تو اون زمان ارز دیجیتال ZIL روی شبکه اتریوم و با استاندارد ERC20 ساخته شده بود. به همین خاطر برای ذخیره ارز زیلیکا باید از کیف پول هایی که از شبکه ERC20 پشتیبانی میکنن، استفاده میکردین. ولی الان این توکن ها منسوخ شدن و شما باید از ولتی که قابلیت پشتیبانی از بلاک چین زیلیکا رو داره، استفاده کنین.

تنوع کیف پول هایی که از ارز دیجیتال زیلیکا پشتیبانی میکنن، بسیار زیاده. به این ترتیب هر فرد با هر نیازی که داره میتونه یه کیف پول مناسب برای خودش پیدا کنه. همه مواردی که در ادامه بهتون معرفی میکنیم، از بهترین کیف پول Zilliqa است. البته با توجه به این که ممکنه مشکلی تو نصب و راه اندازی کیف پول ها داشته باشین؛ آموزش ساخت کیف پول زیلیکا رو هم تو انتهای این مقاله براتون میذاریم.

کیف پول های لجر (Ledger)

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa | کیف پول لجر

 لجر یه شرکت فرانسوی هستش که از سال 2014، کیف پول های سخت افزاری تولید میکنه. معروف ترین مدل هایی که این کمپانی معرفی کرده، کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S) و کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) هستن. تا به الان بیش از 2.5 میلیون نسخه از این کیف پول ها بفروش رسیدن. لجر ها از بیش از 1000 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی میکنه.

مزیتی که لجر نانو ایکس نسبت به ناو اس داره، اینه که قابلیت ذخیره 100 ارز رو به شکل همزمان بهتون میده. این در حالیه که تو لجر نانو اس فقط میتونین 32 تا کیف پول مختلف رو همزمان داشته باشین. اما اگه نمیخواین پول زیادی برای خرید کیف پول سخت افزاری بدین، مدل Nano S براتون مناسب تره. این کیف پول با توجه به قیمت پایینش لقب مقرون به صرفه ترین کیف رو گرفته.

بزرگترین ایراد کیف پول های سخت افزاری، پیچیدگی و سخت بودن استفاده از اون هاست. البته بعضی از سرمایه گذار ها چنین چیزی رو به عنوان عیب و ایراد در نظر نمیگیرن. چنین افردی معتقدن که سختی استفاده از این کیف پول ها باعث میشه، تمایل بیشتری به هولد و نگهداری داشته باشن. در هر صورت اگه میخواین برای یه مدت طولانی ارز هاتون رو نگهدارین، بدون شک کیف پول های سخت افزاری لجر بهترین گزینه برای شما هستن.

کیف پول زیلت (Zillet)

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

زیلت تو دسته کیف پول های تحت وب طبقه بندی میشه. از نظر رابط کاربری و شکل و شمایل، این کیف پول شباهت زیادی رو به مای اتر ولت داره. برای ساخت کیف پول زیلیکا تو Zillet بهتره که از دستگاه های دسکتاپی (کامپیوتر و لپ تاپ) استفاده کنین. البته میتونین با مرورگر گوشی هم به این کیف پول دسترسی داشته باشین. بزرگترین مزیتی که این کیف پول داره، امنیت بالای اونه. تیم زیلت به حریم خصوصی کاربران و امنیت رمز ارز هاشون اهمیت زیادی میدن. به همین خاطر کلید های خصوصی و داده های کاربر ها روی سرور های این والت ذخیره نمیشه. در عوض کنترل این کلید ها به طور کامل دست کاربر ها هستش.

استفاده از این کیف پول خیلی ساده و راحته. تنها نکته مهمی که لازم میدونیم بهتون تذکر بدیم، نگهداری مناسب از عبارات پشتیبانی و کلید های خصوصی هستش. به این نکته توجه داشته باشین که برای بازیابی و دسترسی مجدد به کیف پولتون، حتما باید کلمات پشتیبانی رو داشته باشین. یکی دیگه از مزایایی که این کیف پول داره قابلیت اتصال به کیف پول های سخت افزاری هستش. شما میتونین با استفاده همزمان از کیف پول لجر و زیلت، امنیت سرمایه تون رو چند برابر کنین.

کیف پول زیل پِی (ZilPay Wallet)

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

یکی دیگه از کیف پول هایی که برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال Zilliqa مناسبه، زیل پی است. این ولت دیجیتالی در واقع یه افزونه برای مرورگر هایی مثل کروم (Chrome)، بریو (Brave)، اُپرا (Opera)، فایر فاکس (Firefox) و. . . هستش. با استفاده از این کیف پول میتونین بدون اجرای یه نود کامل، به بلاک چین زیلیکا متصل بشین. همین مسئله باعث شده که استفاده از زیلیکا و اجرای برنامه های غیر متمرکز تو اون برای کاربر ها ساده تر بشه.

این کیف پول در ظاهر بسیار ساده­اس، اما امکانات بی نظیری رو داره. مثلا توسعه دهنده ها میتونن با با استفاده از این کیف پول قرارداد های هوشمند و برنامه های غیر متمرکز رو به شکل مستقیم با هم ادغام کنن. علاوه بر اون کاربر ها میتونن بدون هیچ واسطه ای برنامه های غیرمتمرکز رو تو این کیف پول و با استفاده از مرورگرشون به اجرا دربیارن.

این کیف پول کاملا اُپن سورس هستش. به همین خاطر افراد میتونن با بررسی کد اون، خلا های امنیتی که تو اون وجود داره رو شناسایی و به تیم توسعه دهنده زیل پی گزارش بدن. زیل پی جز کیف پول های HD هستش. تو این نوع کیف پول ها کلید های خصوصی هر کاربر تو مرورگر خودش ذخیره میشن. اینطوری امنیت بیشتر برای کاربر ها و سرمایه هاشون بوجود میاد.

کیف پول مونلت (Moonlet)

کیف پول بعدی که میخوایم تو این لیست بهتون معرفی کنیم، مونلت نام داره. این ولت علاوه بر ارز Zilliqa، از توکن و ارز های دیگه ای هم پشتیبانی میکنه. جالبه بدونین که تیم زیلیکا و مونلت تو پروژه ی باگ کراود (Bugcrowd) با هم همکاری کردن. پروژه باگ کراود یه سرویس پاداش دهی به افرادیه که تو حفاظت از کیف پول هایی مثل مونلت در برابر بد افزار ها، به تیم اصلی کمک میکنن.

کیف پول مونلت تو دسته ولت های غیر کاستدی (non-custodial) قرار داره. تو این نوع کیف پول ها فقط کاربر ها به کلید های خصوصی حسابشون دسترسی دارن. این سیستم امنیت این کیف پول رو چند برابر کرده. از طرف دیگه داشتن یه رابط کاربری ساده و کاربر پسند، باعث جذب بیشتر مخاطبان به این کیف پول شده. استفاده از این کیف پول بسیار ساده است و کاربر ها میتونن خیلی راحت حسابشون رو مدیریت کنن.

متن باز بودن مونلت باعث شده که شفافیت کافی در مورد نحوه کار و عملکرد این کیف پول بوجود بیاد. علاقه مندان به حوزه بلاک چین میتونن با بررسی کد های برنامه نویسی این کیف پول، اطلاعات زیادی رو بدست بیارن. همونطور که قبلا گفتیم تیم توسعه دهنده مونلت اهمیت زیادی به امنیت کاربرانشون میدن؛ به همین خاطر طی اقدامی، پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) و لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) رو به این ولت اضافه کردن.

کیف پول گواردا (Guarda Wallet)

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

گواردا هم یکی دیگه از کیف پول هاییه که برای نگهداری ارز دیجیتال Zilliqa مناسبه. این کیف پول یکی از گسترده ترین دامنه های ذخیره ای دنیا رو داره و بیش از 10 هزار ارز و توکن مختلف رو ساپورت میکنه. شرکت سازنده این ارز تو استونی قرار داره و سال هاست که تو حوزه توسعه محصولات حوزه کریپتوکارنسی مشغول به فعالیته. نکته مهم اینه که این شرکت تونسته مجوز های مالی لازم رو از دولت استونی بگیره و به همین خاطر کارش کاملا قانونیه.

در حال حاضر کیف پول گواردا تو همه ی نسخه های مختلف دسکتاپ و موبایل در دسترس هستش. شما با استفاده از این کیف پول میتونین تو هر شرایط و با هر دستگاهی که دارین، به ارز هاتون دسترسی داشته باشین. از طرفی چون این کیف پول به شکل یه نرم افزار طراحی شده، کلید های خصوصی هر حساب کاربری تو همون دستگاه ذخیره میشه. تامین امنیت این کلید ها تو دست کاربر ها هستش.

یکی از بزرگترین مزایای این کیف پول، صرافی داخلی اونه. این صرافی به شما اجازه میده که بدون خارج کردن ارز هاتون از کیف پول، بتونین اونا رو بفروشین، بخرین یا به رمز ارز دیگه ای تبدیل کنین. این قابلیت باعث میشه که کلی تو هزینه کارمزد انتقال زیلیکا صرفه جویی بشه. علاوه بر اون با استفاده از این صرافی داخلی خیلی سریعتر و راحت تر میتونین معامله تون رو انجام بدین. مزیت این مورد تو بازار های نوسانی مشخص میشه، چون تا شما بخواین کار های نقل و انتقال رو انجام بدین قیمت زیلیکا از محدوده مورد نظر شما فاصله گرفته.

مزیت دیگه ای که به تازگی به این کیف پول اضافه شده، امکان اتصال به کیف پول های سخت افزاریه. اگه از اون دسته افرادی هستین که امنیت کیف پول های سخت افزاری و سادگی استفاده از کیف پول های نرم افزاری رو به شکل همزمان میخوان، میتونین این گزینه رو برای ساخت کیف پول زیلیکا ترجیح بدین.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول هاییه که میتونین برای ارز Zilliqa ازش استفاده کنین. تا قبل از سال 2018 این کیف پول دائما در حال رشد ارتقا بود. تو 2018 تراست والت توسط صرافی ارز دیجیتال بین المللی بایننس خریداری شد. بعد از اون سرعت رشد و جذب مخاطبش رشد چشمگیری رو پیدا کرد. خیلی ها تراست ولت رو به عنوان کیف پول رسمی صرافی بایننس میدونن. تا به الان بیش از 10 میلیون نفر نسخه اندروید این کیف پول رو دانلود کردن و ازش استفاده میکنن. نسخه آی او اس این کیف پول هم برای کسایی که از آیفون استفاده میکنن در دسترسه.

تو این کیف پول علاوه بر ارز زیلیکا هزاران توکن و ارز دیگه قابل ذخیره هستن. درسته که کیف پول های موبایلی حداکثر امنیت لازم رو براتون ایجاد نمیکنن، اما در صورتی که یه سری نکات ساده رو رعایت کنین، استفاده از این کیف پول ها امنیت کافی رو براتون بوجود میاره. معمولا افرادی که قصد استفاده روزانه یا سرمایه گذاری کوتاه مدت رو دارن از این نوع کیف پول ها استفاده میکنن.

راحتی استفاده و دانلود، بزرگترین ویژگی مثبت این کیف پوله. رابط کاربری تراست والت طوری طراحی شده که حتی بی تجربه ترین افراد هم میتونن خیلی راحت ازش استفاده کنن. علاوه بر اون تو قسمت DApps های تراست ولت، میتونین به برنامه های غیر متمرکز دسترسی پیدا کنین. این ویژگی باعث شده که تراست ولت برای افراد حرفه هم گزینه ای مناسب باشه. نکته مثبت دیگه ای که در مورد این کیف پول وجود داره، بروز رسانی های دائمی اونه. این آپدیت ها ضعف های امنیتی Trust Wallet رو به حداقل میرسونن.

اگه بعد از خرید زیلیکا برای انتخاب یه کیف پول مناسب سر درگم شدین، پیشنهاد ما اینه که از تراست ولت استفاده کنین. این کیف پول مصداق بارز بیت " آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری " هستش. به همین منظور ما تو ادامه این مقاله آموزش نصب کیف پول زیلیکا در تراست والت رو براتون گذاشتیم. البته اگه بخواین میتونین از کیف پول های دیگه هم استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول Zilliqa در تراست ولت

آموزش ساخت کیف پول Zilliqa در تراست ولت

تقریبا میشه گفت که نصب و راه اندازی همه ی کیف پول ها مشابه هم هستن و به همین خاطر آموزشی که تو ادامه گذاشتیم کارتون رو راه میندازه. البته بعضی از کیف پول ها دنگ و فنگ کمتری رو دارن و با یه ایمیل و رمز، اکانتتون ساخته و آاده استفاده میشه. در صورتی که موقع نصب هر کدوم از کیف پول ها مشکلی براتون پیش اومد، میتونین تو قسمت نظرات بهمون بگین تا راه حلی رو به شما ارائه بدیم.

تو اولین قدم برای ساخت کیف زیلیکا، شما باید این کیف پول رو دانلود کنین. بهترین مرجع برای دانلود نرم افزار های گوشی گوگل پلی و اپ استوره. با توجه به سیستم عامل گوشیتون به یکی از این پلتفرم ها مراجعه کنین و نرم افزار Trust Wallet رو دانلود و نصب کنین. البته این امکان با استفاده از سایت رسمی تراست ول هم وجود داره. بعد از اینکه موفق شدین این کیف پول رو تو گوشیتون نصب کنین، باید نرم افزار رو اجرا کنین.

اولین صفحه ای که به شما نمایش داده میشه مشابه با عکس زیر هستش. تو این صفحه دو گزینه مختلف در اختیارتون گذاشته شده. اولیش برای ساخت کیف پول Zilliqa کاربرد داره و دومیش برای بازیابی کیف پولی که قبلا داشتین. چون ما میخوایم یه کیف پول جدید رو بسازیم، گزینه ی CREATE A NEW WALLET رو انتخاب میکنیم.

آموزش ساخت کیف پول Zilliqa در تراست ولت

تو مرحله بعد باید شرایط استفاده از کیف پول رو مطالعه و قبول کنین. برای رد شدن از این مرحله کافیه که تیک چک لیستی که پایین صفحه وجود داره رو فعال کنین و گزینه ی Continue رو بزنین.

آموزش ساخت کیف پول Zilliqa در تراست ولت

تو این مرحله از آموزش ساخت کیف پول Zilliqa، باید از کیف پولتون بکاپ بگیرین. برای اینکار 12 تا کلمه در اختیارتون گذاشته میشه که شما باید روی یه تیکه کاغذ اونا رو بنویسین و تو یه جای امن نگهدارین. توجه داشته باشین که اگه کس دیگه ای جز شما به این عبارت ها دسترسی پیدا کنه، میتونه وارد کیف پولتون بشه و به سرمایه ی شما دسترسی پیدا کنه. پیشنهاد ما ایمه که چند نسخه مختلف از این عبارت ها رو تهیه کنین و تو جاهای مختلفی نگهدارین تا اگه روزی یک از اون برگه ها از بین رفت، یه نسخه پشتیبان ازش داشته باشین.

آموزش ساخت کیف پول Zilliqa در تراست ولت

تو قدم بعدی از آموزش ساخت کیف پول زیلیکا، باید عبارات بازیابی حسابتون رو با ترتیب درست وارد کنین. این مرحله به این منظور طراحی شده که، این عبارات و ترتیبشون رو تایید کنین. اگه این کار رو اشتباه انجام بدین، نمیتونین به مرحله بعد برین و دوباره به مرحله قبل برمیگردین.

آموزش ساخت کیف پول Zilliqa در تراست ولت

با پشت سر گذاشتین این مرحله ساخت کیف پول زیلیکا، تراست والت آماده استفاده میشه. شما از همین الان میتونین هر ارزی که میخواین رو تو این کیف پول ذخیره کنین. البته گاهی وقتا ممکنه که نتونین ارز دیجیتال زیلیکا رو تو این کیف پول پیدا کنین. تو چنین شرایطی باید به شکل دستی ارز Zilliqa رو اضافه کنین. در ادامه در مورد نحوه انجام این کار بهتون توضیح میدیم.

آموزش اضافه کردی زیلیکا به تراست ولت

همونطور که تو شکل پایین میبینین، ما با جستجو تو تراست ولت تونستیم این ارز رو پیدا کنیم. اما تو برخی از موارد با این کار سرچ ارز مورد نظرتون رو نمیتونین پیدا کنین. تو چنین شرایطی باید خودتون یه شکل دسی اون توکن رو تو تراست ولت وارد کنین. برای اینکار اول روی گزینه Add Custom Token میزنیم. این گزینه معمولا تو انتهای لیست ارز ها قرار گرفته.

آموزش اضافه کردی زیلیکا به تراست ولت

حالا باید منویی مثل عکس پایین بهتون نشون داده شه. تو این قسمت با استفاده از شبکه، آدرس قرارداد هوشمند ارز، اسم، دامنه و. . . رمز ارز مورد نظر به کیف پولتون اضافه میشه. البته معمولا وقتی که آدرس قرارداد (Contract Address) رو وارد کنین، بقیه اطلاعات، به شکل اتوماتیک وارد میشن.

آموزش اضافه کردی زیلیکا به تراست ولت

برای پیدا کردن Contract Address به سایت BSC Scaner برین و اسم ارز دیجیتال زیلیکا رو سرچ کنین. البته راه ساده تری هم وجود داره. اون هم اینه که عبارت Zil BSC Contract رو تو گوگل جستجو کنین. تو هر دو حالت باید به صفحه زیر برسین. حالا کافیه که آدرس کنترکت رو از این صفحه کپی کنین و تو قسمت مربوطه تو تراست ولت بزارین.

آموزش اضافه کردی زیلیکا به تراست ولت

همونطور که میبینین با وراد کردن آدرس بقیه اطلاعات خود به خود کامل میشن. اگه چنین اتفاقی نیافتاد دوباره به سایت قبل برگردین و بقیه اطلاعات رو از اونجا کامل کنین. فراموش نکنین که حتما شبکه رو به Smart Chain تغییر بدین.

آموزش اضافه کردی زیلیکا به تراست ولت

لازم به ذکره که تو قسمت آموزش استفاده از سایت، یک ویدیو کامل و جامع در مورد ساخت کیف پول تو تراست ولت و استفاده از اون براتون بارگذاری کردیم. شما میتونین از اون مطلب هم برای نصب و ساخت کیف پول Zilliqa استفاده کنین.

کلام پایانی

تو این مقاله چند مورد از بهترین کیف پول زیلیکا رو بهتون معرفی کردیم. توجه داشته باشین که تمامی مواردی که تو این مطلب وجود داشتن، تا وقتی که شما نکات ساده امنیتی رو رعایت نکنین، نمیتونن امنیت لازم رو برای ارز هاتون تامین کنن. امیدواریم که با خرید Zilliqa و سرمایه گذاری روی پروژه زیلیکا بتونین به سود های بزرگی برسین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول زیلیکا چیست؟ | بهترین کیف پول زیلیکا کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول Zilliqa
سوال امنیتی :6+38 = ?