کیف پول نولز چیست؟ بهترین کیف پول نولز کدام است؟| آموزش ساخت کیف پول Nuls

1402/06/14
کیف پول نولز چیست؟ بهترین کیف پول نولز کدام است؟| آموزش ساخت کیف پول Nuls

پروژه ی نولز یه پلتفرم بلاک چینیِ اُپن سورس هست و هدف اصلی اون ارائه ابزار های توسعه ای و پیدا کردن راه حل های سریع تجاری برای توسعه دهنده های بلاک چینه. اصلی ترین ویژگی های این پلتفرم قرارداد هوشمند، قابلیت همکاری بین زنجیره ای، ایجاد زنجیره فوری و همچنین ارائه خدمات خرد هستن. دارایی اصلی تو بلاک چین نولز که انجام قرارداد های هوشمند و همچنین سایر خدمات این بلاک چین رو امکان پذیر میکنه، توکن هایی به نام Nuls هستش. با توجه به قابلیت های پروژه ی نالز و همچنین رسوخ تکنولوژی های بلاک چینی تو زندگی روزمره ما، آینده ارز دیجیتال Nuls بسیار روشن هستش.

برای اینکه شما هم بتونین سهمی تو آینده ی این پروژه داشته باشین و از سود اون استفاده کنین، میتونین الان که قیمت نالز بسیار ناچیزه روی این پروژه سرمایه گذاری کنین. حتی مبالغ ناچیز هم میتونن تو آینده شما رو ثروتمند کنن. پس بهتره که از این رمز ارز غافل نشین و سرمایه ی کوچیکی رو برای خرید نالز کنار بزارین، و بعد از اون این رمز ارز رو تا چن سال آینده نگه دارین. اما کجا برای نگهداری ارز نولز مناسبه؟ بهترین راه برای نگهداری بلند مدت این رمز ارز، ساخت کیف پول Nuls و استفاده از اون هستش. در ادامه همراه ما باشین تا بهتون بهترین کیف پول Nuls رو معرفی کنیم و در مورد ویژگی هاش باهاتون صحبت کنیم. شما میتونین با استفاده از آموزش ساخت کیف پول نولزی که تو انتهای همین مقاله گذاشتیم، کیف پول دلخواهتون رو بسازین.

یک کیف پول ارز دیجیتال خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول نولز | ویژگی های کیف پول

قبل از اینکه بهترین کیف پول ارز دیجیتال نولز رو معرفی کنیم، میخوایم که در مورد ویژگی هایی که باعث برتری این کیف پول ها شدن، صحبت کنیم. بعضی از این ویژگی ها برای ارتقای امنیت کیف پول و بعضی ها هم برای راحتی در استفاده هستن. شما میتونین با بررسی کردن این ویژگی ها کیف پولی که براتون مناسب تر باشه رو انتخاب کنین.

  1. اولین و مهمترین ویژگی که در مورد امنیت یه کیف پول ارز دیجیتال وجود داره، کلید های خصوصی اون کیف پوله. تو بعضی از کیف پول ها، این کلید ها روی یک بستر آنلاین و تحت وب ذخیره میشن و به همین خاطر هم احتمال هک و به سرقت رفتنشون خیلی زیاده. در مقابل بعضی از کیف پول ها هستن که کلید های خصوصی حسابتون رو تو یه فضای آفلاین و فیزیکی ذخیره میکنن، احتمال سرقت این کلید ها خیلی پایینه؛ کیف پول های سخت افزاری و کاغذی از این دسته کیف پول ها هستن. تو بعضی از کیف پول ها هم کلید ها روی سخت افزار کاربر مثل گوشی و یا لپ تاپ ذخیره میشن. این کیف پول ها از نظر امنیت، متوسط هستن. البته بعضی از اونها با استفاده از پروتکل های دیگه ای امنیت بیشتری رو برای کاربرشون فراهم میکنن.
  2. نکته ی دوم برای انتخاب یه کیف پول مناسب، پشتیبانی یه تیم توسعه دهنده ی ماهر از اون کیف پوله. موقع گزینش بهترین کیف پول نالز، بررسی کنین که تیم توسعه دهنده اش به شکل دوره ای و مرتب آپدیت های جدیدی رو ارائه کنه. هدف از این بروزرسانی ها اینه که، اگه باگ و یا ایرادی تو سیستم های امنیتی کیف پول وجود داشت، قبل از اینکه شخصی بتونه ازشون سو استفاده کنه، برطرف بشه.
  3. یکی دیگه از مزیت های داشتن تیم حرفه ای برای کیف پول، داشتن پشتیبانی های بیست و چهار ساعته تو همه ی روز های هفته اس. همونطور که میدونین بازار رمز ارزها، یه بازار بین المللیه که هیچ وقت تعطیل نمیشه. داشتن یه تیم پشتیبانی قوی این امکان رو بهتون میده که اگه هر وقت و تو هر شرایطی دچار مشکل شدین، در موردش با تیم پشتیبانی صحبت کنین تا تو کمترین زمان ممکن مشکلتون ور برطرف کنن. البته ممکنه پاسخ دادن به سوالتون یکم طول بکشه، ولی حتما جواب سوالتون رو بهتون میدن.
  4. متاسفانه این روز ها بد افزار های زیادی ساخته شدن که شباهت خیلی زیادی رو به برنامه اصلی دارن به همین خاطر هم برای دانلود کیف پول ارز دیجیتال نولز اندروید بهتره که از اپلیکیشن گوگل پلی استفاده کنین. همچنین برای گوشی های آیفون، میتونین از برنامه ی اپ استور استفاده کنین. همچنین برای دانلود نسخه های مربوط به دسکتاپ، بهترین انتخاب استفاده از سایت رسمی اون کیف پوله.
  5. قبل از اینکه بخواین کیف پول مد نظرتون رو دانلود کنین، نظراتی که بقیه ی کاربر ها در مورد اون کیف پول دارن رو از قسمت نظراتِ اپلیکیشن های معتبر، مطالعه کنین. اینطوری با مزایا و معایب اون کیف پول بیشتر آشنا میشین. یه راه دیگه برای آشنایی بیشتر با امکانات کیف پول، سرچ کردن و یا سوال پرسیدن در مورد اون کیف پول تو انجمن ها و فوروم های مختلفی که تو حوزه ی ارز های دیجیتال وجود دارن هستش.
  6. اگه که جدیدا وارد بازار رمز ارز ها شدین و تجربه ی  زیادی تو این حوزه ندارین، بهتره که کیف پول هایی رو انتخاب کنین که رابط کاربری ساده ای دارن و استفاده از اونها پیچیده نیست. شما میتونین فقط با چند ساعت استفاده و کار با این کیف پول ها، به طور کامل بهشون مسلط بشین.
  7. مهمترین چیزی که موقع ساخت کیف پول Nuls باید حتما بهش توجه کنین، پشتیبان گیری  بکاپ گرفتن از کیف پولتونه. این کار باعث میشه که رمز ارز هاتون امنیت بیشتری رو داشته باشن. در واقع اگه کیف پول، گوشی و یا لپ تاپ شما به سرقت بره، تنها راهی که برای برگردوندن کیف پولتون دارین استفاده از عبارات پشتیبانی کیف پولتونه. شما با وارد کردن این عبارت ها تو یه دستگاه دیگه، میتونین مجددا وارد کیف پولتون بشین و اقدامات لازم رو برای جلوگیری از سرقت ارز هاتون انجام بدین. البته لازم به ذکره که این کلمات غیر قابل بازیابی هستن و اگه اونا رو گم کنین، دیگه هیچ وقت نمیتونین به کیف پول و ارزهاتون دسترسی پیدا کنین.
  8. رمز ارز های زیادی علاوه بر ارز دیجیتال Nuls وجود دارن که مستعد رشد هستن و در مواقعی بهتره که برای کمتر کردن ریسکتون، روی چند مورد از اونها سرمایه گذاری کنین. به همین خاطر هم بهتره کیف پولی رو انتخاب کنین که از رمز ارز های متعددی پشتیبانی کنه. اینطوری دیگه لازم نیست که برای هر ارز دیجیتالی که خرداری میکنین، یه کیف پول جدید بسازین.

ساخت کیف پول نولز | ویژگی های کیف پول

هر کیف پولی که چنین ویژگی هایی رو داشته باشه، میتونه انتظارات و نیاز های شما رو برآورده کنه. ما با در نظر گرفتن این ویژگی ها کیف پول هایی که تو ادامه معرفی شدن رو انتخاب کردیم.

معرفی برترین و بهترین کیف پول نالس

کیف پول بلاک چین (Blockchain.com)

یکی از کیف پول های دیجیتالی که میتونین ازش برای ذخیره  نگهداری ارز Nuls استفاده کنین، کیف پول بلاک چینه. این کیف پول علاوه بر نولز از رمز ارز هایی مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، استلار و Pax هم پشتیبانی میکنه. این کیف پول تو سال 2011 با دامنه ی Blockchain.info راه اندازی شد ولی مدتی بعد به Blockchain.com تغییر پیدا کرد. این کیف پول تحت وب است ولی با این وجود یکی از امن ترین کیف پول های دنیای کریپتوکارنسی هاست.

کیف پول نولز | کیف پول بلاک چین (Blockchain.com)

این کیف پول یکی از قدیمی ترین کیف پول های دنیاست و بیشتر کسایی که اوایل بوجود اومدن بیت کوین روش سرمایه گذاری کرده بودن، از این سایت استفاده میکردن. این کیف پول از 22 تا ارز فیات از جمله یورو و دلار پشتیبانی میکنه و میشه به طور مستقیم و با استفاده از ارز های فیات، تو این کیف پول رمز ارز خریداری کرد. البته این قابلیت تو ایران به خاطر تحریم ها قابل استفاده نیست. یکی دیگه از قابلیت های این کیف پول، قابلیت تبدیل رمز ارز ها بهم تو این کیف پوله. این کیف پول از 25 زبان مختلف پشتیبانی میکنه و به این ترتیب افراد زیادی تو سراسر دنیا از این کیف پول استفاده میکنن.

تعداد زیاد کاربر هایی که از این کیف پول استفاده میکنن، نشون دهنده ی سرعت و کارایی بالای این کیف پوله. طبق داده های این سایت، تا به امروز بیشتر از 30 میلیون کیف پول مختلف تو این وبسایت ساخته شده. این تعداد نشون میده که این کیف پول تا چه حد معتبر و محبوبه. به تازگی اپلیکیشن موبایل این کیف پول هم منتشر شده که استفاده و کارایی این کیف پول رو به بالاترین حد خودش رسونده. به این ترتیب شما میتونین علاوه بر دسکتاپ، یه نسخه از این کیف پول رو روی گوشی خودتون هم داشته باشین.

کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

کیف پول نولز | کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

اگه دنبال یه کیف پول برای گوشی موبایل میگردین که از رمز ارز های متعددی پشتیبانی کنه، میتونین از کیف پول کوینومی استفاده کنین. ویژی رمز نگاری کردن اطلاعات تو این کیف پول باعث میشه که از حریم خصوصی و اطلاعات شما بیشتر از هر وقت دیگه ای محافظت بشه. رابط کاربری این کیف پول به قدری ساده و آسان طراحی شده که این کیف پول به محبوب ترین کیف پول نرم افزاری دنیا تبدیل بشه. در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر از این کیف پول برای تراکش هاشون استفاده میکنن. این کیف پول از زبان های زیادی مثل انگلیسی، چینی و روسی پشتیبانی میکنه.

دانلود این کیف پول کاملا رایگانه و تنها هزینه ای که شما پرداخت میکنین مربوط به کارمزد هایی هست که تراکنش های شما داره، این هزینه هم به عنوان پاداش نودهای شبکه از شما گرفته میشه. این کیف پول از بیشتر کوین ها و آلت کوین های معروف و توکن هایی که روی شبکه­ی اونها ساخته شدن پشتیبانی میکنه. تو این کیف پول به جای استفاده از 12 کلمه­ی بازیابی، از 24 کلمه استفاده شده که همین هم باعث بیشتر شدن امنیت این کیف پول شده. این عبارت ها به شما این امکان رو میده که اگر گوشیتون به سرقت بره و یا اینکه مشکلی براش پیش بیاد که دیگه قابل استفاده نباشه، بتونین از کیف پولتون روی یه دستگاه دیگه استفاده کنین. البته اگه گوشیتون به سرقت بره جای نگرانی نیست، چون برای استفاده از کیف پول باید پسوردی که موقع ساخت کیف پول مشخص کردین رو وارد کنین.

یکی از نقاط ضعف این کیف پول که گاها باعث کلافه شدنِ کاربراش میشه، مدت زمان همگام سازی و بروزرسانی تو بعضی از بلاک چین ها مثل اتریومه. البته باید بگم که سال گذشته یکی از کاربرای این کیف پول ادعا کرد که 60 هزار دلار به البته این کیف پول کاملا بی نقص نیست. خاطر مشکلی که تو این کیف پول وجود داشت از دست داده. این خبر تا حد زیادی امنیت این کیف پول رو به شدت زیر سوال برد.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

ساخت کیف پول نولز | کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

معروفترین کیف پول Nuls، اتمیک والت هستش که یکی از بهترین و کاربردی ترین کیف پول هاییه که برای ذخیره و سرمایه گذاری رمز ارز ها میشه ازش استفاده کرد. ما هم تو این مقاله آموزش ساخت کیف پول Nuls در اتمیک والت رو بهتون ارائه دادیم. دلیل ایکه اسم این کیف پول اتمیک گذاشته شده، قابلیت Atomic Swaps این کیف پوله؛ این قابلیت باعث شده که اتمیک والت به بخش از اکوسیستم ارز های دیجیتال تبدیل بشه. این نرم افزار با بلاک چین کوین های مختلف در ارتباطه و شما میتونین تراکنش ها رو با وارد کردن کدش پیگیری کنین.

Atomic Wallet طوری طراحی شده که در علاوه بر کارایی بالا، بسیار ساده و کاربرپسنده و به همین خاطر هر کاربری با هر میزان سطح آشنایی با رمز ارزها میتونه بدون هیچ مشکلی از این کیف پول استفاده کنه. این کیف پول از بیش از 500 کوین و توکن پشتیبانی میکنه که از بین اونها میتونیم به ارز هایی مثل بیت کوین، اتریوم، ترون، لایت کوین، ریپل، نالس و. . . اشاره کنیم. برای مشاهده کردن همه ی رمز ارزهایی که این کیف پول ازشون پشتیبانی میکنه، میتونین به وبسایت اصلی این کیف پول مراجعه کنین، تو همین وبسایت میتونین ببینین که این کیف پول روی تمامی سیستم عامل های اندروید، IOS، ویندوز، مک OS و لینوکس قابل نصبه.

این کیف پول تا وقتی که خود کاربر اشتباهی رو انجام نده، غیر قابل نفوذ هستش و هیچ کس توانایی هک کردنش رو نداره. مخصوصا که این کیف پول اپن سورس هست و به همین خاطر احتمال وجود باگ و یا خلا امنیتی تو اون خیلی کمه. البته این نکته هم حائز اهمیته که این کیف پول به خاطر ذخیره سازی اطلاعات مهمی مثل کلید های خصوصی و یا رمز های کاربر به صورت رمز نگاری شده روی گوشی  یا لپ تاپ، احتمال آسیب دیدن و یا هک شدن کیف پولتون بسیار پایینه.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول نولز | کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست والت یکی از معتبر ترین کیف پولهای موجود برای ارز دیجیتال نولز هستش که تو سال 2018 صرافی ارز دیجیتال محبوب بایننس اون رو خرید و محبوبیت و اعتبارش رو چندین برابر کرد؛ شاید فکر کنین که چون این صرافی ما رو تحریم کرده و ایرانی ها نمیتونن ازش استفاده کنن، حتما کیف پولش هم همین سیاست رو داره؛ ولی اینطور نیست و شما میتونین بدون نیاز به فیلتر شکن و تغییر آی پی از این کبف پول استفاده کنین. شما میتونین از این کیف پول روی گوشی های اندرید و آی او اس استفاده کنین.

تو تراست والت کلید های خصوصی مربوط به حساب شما روی گوشی موبایلتون ذخیره میشه و به جز شما هیچ کس دیگه ای نمیتونه به اون کلید های اختصاصی دسترسی پیدا کنه، حتی سرور های تراست ولت. این ویژگی باعث شده که امنیت کیف پول شما به خوبی تامین بشه و هیچ هکری نتونه کیف پول شما رو هک کنه. رابط کاربری این کیف پول طوری طراحی شده که حتی اگه خیلی با دنیای رمز ارزها آشنا نباشین، میتونین بعد از مدتی استفاده به طور کامل بهش مسلط بشین و کاملا به نحوه کار اون عادت کنن.

آموزش ساخت کیف پول Nuls

ساخت کیف پول (Wallet) برای نگهداری ارز دیجیتال NULS نسخه اصلی یا NULS2.0 می‌تواند به روش‌های مختلف انجام شود، اما در اینجا یک راهنمای ساده برای ساخت کیف پول NULS ارائه می‌شود:

1. بازدید از وب‌سایت رسمی NULS:

   - به وب‌سایت رسمی NULS بروید: [https://nuls.io/](https://nuls.io/)

   - در منوی اصلی، بر روی "Wallet" کلیک کنید.

2. ساخت کیف پول:

   - در صفحه کیف پول، گزینه "Create Wallet" یا "Create Account" را انتخاب کنید.

3. تنظیم کیف پول:

   - در این مرحله، شما باید یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. این رمز عبور برای دسترسی به کیف پول بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که آن را به خوبی نگهداری و امن نگه دارید.

4. نسخه‌پشتیبانی از کلید خصوصی:

   - در مرحله بعدی، کلید خصوصی (Private Key) خود را ذخیره کنید. این کلید به شما اجازه می‌دهد تا در صورت از دست دادن رمز عبور، به کیف پول دسترسی داشته باشید. بسیار مهم است که این کلید را در جایی امن ذخیره کنید.

5. دریافت کلیدها:

   - سپس، شما یک کلید خصوصی (Private Key) و یک کلید عمومی (Public Key) دریافت خواهید کرد. کلید عمومی برای دریافت ارزها به شما ارائه می‌شود و کلید خصوصی باید به دقت نگه‌داری شود.

6. پشتیبانی کیف پول:

   - برای افزایش امنیت، شما می‌توانید کیف پول خود را با استفاده از کلید خصوصی در بخش "Import Account" یا "Restore Wallet" ایجاد کنید.

7. تأیید عملیات:

   - تمام مراحل را به دقت انجام دهید و تأیید عملیات را کلیک کنید.

8. انتقال ارز به کیف پول:

   - حالا که کیف پول NULS را ساخته‌اید، می‌توانید ارزهای NULS خود را به آن انتقال دهید.

آموزش ساخت کیف پول نولز در اندروید و IOS

در اولین قدم برای ساخت کیف پول Nuls بعد از نصب کیف پول اتمیک روی گوشی موبایلتون، باید برنامه را اجرا کنین. تو این مرحله به شما دو گزینه داده میشه، اولی Create A New Wallet هستش و از اون برای ساختن یه کیف پول جدید تو نرم افزار استفاده میشه. گزینه ی دوم هم برای کساییه که میخوان کیف پولشون رو بازیابی کنن. چون ما میخوایم ساخت یه کیف پول جدید رو بهتون یاد بدیم روی گزینه ی اول میزنیم.

آموزش ساخت کیف پول Nuls| آموزش سخت کیف پول اتمیک

تو مرحله ی بعد ساخت کیف پول نولزاز شما خواسته میشه که رمزی رو برای استفاده ی روزمره از کیف پولتون مشخص کنین. اگه میخواین رمزی که انتخاب میکنین، یه رمز قوی و غیر قابل نفوذ باشه بهتره که رمزتون حداقل ده تا کاراکتر داشته باشه و توی اون از نماد هایی مثل @، #، $ و ... استفاده کرده باشین. بعد از انتخاب کردن رمز عبورتون، روی عبارت SET بزنید تا این رمز تو سیستم براتون ثبت بشه.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت کیف پول اتمیک ولت

تو این مرحله از شما خواسته میشه که رمزتون رو برای تایید شدن، مجددا وارد کنین و روی گزینه ی Confirm بزنین.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت اتمیک ولت

این مرحله، مهمترین قسمت فرآیند ساخت کیف پول نالز در اتمیک ولت هستش. تو این مرحله به شما 12 کلمه ی بازیابی داده میشه که حتما باید به ترتیب روی یک برگه کاغذ یادداشت کنین و جای امنی نگهش دارین. نکته ی مهمی که نباید فراموشش کنین اینه که این عبارت ها رو به هیچ عنوان نباید گم کنین، چون اگه گوشی یا لپ تاپ شما به سرقت بره و یا این که دچار مشکلی بشه این عبارت ها تنها راه نجات شما هستن. با این عبارت ها میتونین کیف پولتون رو روی دستگاه دیگه ای بازیابی کنین تا بتونین دوباره ازش استفاده کنین.

برای امنیت بیشتر این عبارت ها باید توجه داشته باشین که این عبارت ها رو در اختیار شخص دیگه ای قرار ندین. همچنین بهتره که این عبارت ها رو تو فضاهای آنلاین مثل شبکه های اجتماعی ذخیره نکنین، چون احتمال هک و از دست دادنشون وجود داره. بهترین جایی که میشه برای نگهداری این عبارت ها استفاده کرد، گاو صندوق و یا صندوق امانات بانک هستش.

آموزش ساخت کیف پول Nuls|  ساخت کیف پول اتمیک

آموزش ساخت کیف نالز در تراست والت

تو این قسمت میخوایم بهتون آموزش ساخت کیف پول Nuls در تراست والت رو بدیم. تمامی این آموزش ها برای این هستن که بتونین فرآیند نصب رو به درستی و بدون هیچ مشکلی طی کنین. بعد از اینکه این نرم افزار تراست والت رو نصب و راه اندازی کردین، وقتی که برای اولین بار اجراش میکنین، با صفحه ای مثل عکس زیر روبرو میشین. تو این صفحه مثل کیف پول اتمیک از شما میخواد که یکی از گزینه های ساخت کیف پول جدید یا بازیابی کیف پول رو انتخاب کنین. برای ساختن کیف پول جدید براید روی گزینه ی Create A New Wallet بزنید.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت کیف پول تراست ولت 

تو مرحله ی دوم از ساخت کیف پول ارز نولز کیف پول از شما میخواد که شرایط و قوانین استفاده از کیف پول رو مطالعه کنین و اون ها رو بپذیرین. بعد از خوندن مقررات تیک گزینه ای که پایین صفحه وجود داره رو فعال کنین و روی عبارت ادامه بزنین.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت کیف پول تراست ولت

تو مرحله ی بعد کیف پول به شما اهمیت بکاپ گرفتن از حسابتون رو توضیح میده و از شما میخواد که حتما از حسابتون بکاپ تهیه کنین. برای رفتن به مرحله ی بعد تیک گزینه ی متوجه شدم رو فعال کنین و دوباره روی عبارت ادامه کلیک کنین. تا به صفحه ای منتقل بشین که توی اون کلمات بازیابی نوشته شده. شما باید این عبارات بازیابی رو که به عنوان بکاپ کیف پولتون هستن، روی کاغذ یادداشت کنین و اون کاغذ رو جای امنی مثل صندوق امانات بانک نگهدارین که گم نشه. دقت کنین که حتما ترتیب کلمات رو رعایت کنین و کلمات رو پس و پیش ننویسین.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت کیف پول تراست ولت

تو مرحله ی بعد از شما خواسته میشه که دوازده عبارتی که یادداشت کردید رو به ترتیب انتخاب کنین تا هم شما و هم کیف پول از درست بودن ترتیب این کلمات مطمئن بشین. اگه این مرحله رو به درستی انجام بدین گزینه ی Continue براتون فعال میشه و با زدنش به مرحله ی بعد منتقل میشین.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت کیف پول تراست ولت

بعد از انجام دادن همه ی این مراحل، باید چنین پیامی روی صفحه به شما نمایش داده بشه. این پیام به این معنیه که شما همه ی مراحل ساخت کیف پول نولز رو به درستی پشت سر گذاشتین و الان میتونین از کیف پولتون استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول Nuls | ساخت کیف پول تراست ولت

کلام پایانی

تو این مقاله سعی کردیم که بهترین کیف پول هایی که میتونین برای نگهداری و ذخیره بلند مدت ارز نولز ازشون استفاده کنین رو بهتون معرفی کنیم. همچنین بهتون در مورد انتخاب کیف پول مناسب توضیحاتی رو بهتون دادیم که امیدوارم برای پیدا کردن کیف پول مناسب به دردتون بخوره. برای خرید ارز دیجیتال Nuls میتونین از صرافی ایران بایننس استفاده کنین، فقط کافیه که ثبت نام کنین و بعد از احراز هویت با چند کلیک ساده رمز ارز نولز رو خریداری کنین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول نولز چیست؟ بهترین کیف پول نولز کدام است؟| آموزش ساخت کیف پول Nuls
سوال امنیتی :8+90 = ?