کیف پول هولو چیست؟|معرفی انواع کیف پول HOLO |آموزش ساخت کیف پول HOT

1402/06/25
کیف پول هولو چیست؟|معرفی انواع کیف پول HOLO  |آموزش ساخت کیف پول HOT

 


کیف پول هولو چیست؟خرید ارز دیجیتال (CryptoCurrency) در چند سال اخیر به عنوان یک گزینه جذاب و پرسود برای سرمایه گذاری مطرح شده. بعضی از ارزها از زمان عرضه اولیشون تا حالا ارزش چند برابری پیدا کردن. برای مثال ارز دیجیتال هولو در یک سال اخیر رشد خیلی زیادی داشته و قیمت هولو بیش از 5000 درصد رشد رو به خودش دیده و سود زیادی عاید سرمایه گذار هاش کرده. برای خرید هولو یا هر ارز دیجیتال دیگه ای جهت سرمایه گذاری چند گام رو باید طی کنید.

اول اینکه یک صرافی مطئن که ارز مورد نظر شما رو ارائه میده، پیدا کنید(خوشبختانه صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایران بایننس از ارز دیجیتال HOLO و بیش از 600 نوع ارز دیگه پشتیبانی می کنه). بعد از افتتاح حساب کاربری در یک صرافی مطمئن، نوبت به فرآیند خرید ارز دیجیتال میرسه. در طی مراحل خرید شما نیاز دارین تا یک کیف دیجیتال داشته باشین تا ارز هاتون به اون واریز بشه. انتخاب کیف پول ارز دیجیتال خوب و مطمئن شرط خیلی مهمی هستش چون که قراره سرمایه و دارایی شما رو نگه داری کنه.

البته بعضی از صرافی ها در پلتفرم خودشون امکانات کیف پول هم ارائه میدن و میشه ارز ها رو در بستر صرافی نگه داشت. ولی توصیه ما اینه که حتما یک کیف پول شخصی با درجه اطمینان بالا داشته باشید و ارز هاتونو بعد از خرید به اون کیف پول انتقال بدید. اینجوری هم کنترل بیشتری روی ارز هاتون دارید و هم با احتمال هک شدن پلتفرم صرافی خطری دارایی های شما رو تهدید نخواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم جواب سوال کیف پول هولو چیست؟ رو داده و انواع مختلف کیف پول HOT رو بهتون معرفی کنیم( برای اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال هولو به مقاله اختصاصی "ارز دیجیتال هولو چیست" مراجعه کنید). کیف پول هایی که در این مقاله معرفی میشن با دو معیار امنیت بالا و سهولت کاربری انتخاب شدن و سعی کردیم آموزش ساخت کیف پول HOLO رو براتون در این مقاله ارائه بدیم.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول هولو چیست؟ | کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

همونطور که میدونید فرآیند سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال با خرید اون به پایان نمی رسه و نیازمند یک بستر مناسب برای نگه داری از دارایی هامون هستیم. در دنیای واقعی ما پول هامونو یا به صورت فیزیکی در گاو صندوق و یا به صورت اعتبار دیجیتالی در حساب بانکی نگه داری می کنیم. دلیل اصلی این کار هم اینه که امنیت دارایی ها مهم ترین اصل در سرمایه گذاری و پس انداز هستش. برای نگه داری امن و مطمئن رمز ارز ها نیازمند یک بستر با نام کیف پول ارز های دیجیتال هستیم. خب حالا این کیف پول دیجیتالی دقیقا چیه و چطور کار می کنه؟ یک کیف پول ارز های دیجیتال در واقع نرم افزاری هستش که کلید های عمومی (Public Key) و خصوصی (Private Key) مرتبط با بلاکچین رو در خودش نگه داری می کنه.

از کلید های عمومی و خصوصی برای ارسال و دریافت داده های دیجیتالی در بستر بلاکچین و همچنین استعلام مانده حساب ارز های دیجیتالی استفاده میشه. بر خلاف کیف پول های واقعی، کیف پول های رمز ارزی مقدار واقعی در خودشون جای نمیدن و همه اطلاعات و تراکنش ها در بلاکچین ذخیره میشه. در اصل کیف پول ها رابط بین ما و اطلاعات موجود در بلاکچین هستند. برای مثال وقتی کسی به شما ارز دیجیتال X رو انتقال میده در واقع مالکیت این ارز X در بلاکچین رو به شما انتقال داده.

برای ارسال ارز های دیجیتال کلید های خصوصی که در کیف پول شما ذخیره شدن باید با آدرس های عمومی که با ارز مورد نظر شما مرتبط هست همخوانی داشته باشن. در این نقل و انتقال هیچ گونه انتقال فیزیکی از ارز ها انجام نمیشه و فقط مالکیت در بلاکچین تغییر می کنه و این نقش اصلی کیف پول های ارز دیجیتال هستش.

انوع کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول هولو چیست؟ | انواع کیف پول HOT

کیف پول ها با روش های مختلفی کلید های عمومی و خصوصی شما رو نگه میدارن و امکان دسترسی شما رو به ارز های دیجیتال فراهم می کنن. در زیر تمام روش هایی که برای این کار وجود داره رو با هم بررسی می کنیم.

دسکتاپ 

در کیف پول های دسکتاپی شما با دانلود و نصب کیف پولتون بر روی کامپیوتر (سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک) می تونید از امکانات کیف پول استفاده کنید. این کیف پول ها امنیت خوبی دارن ولی باید در نظر داشت که با هک شدن یا ویروسی شدن کامپیوتر ریسک از دست دادن دارایی وجود داره.

آنلاین 

این نوع کیف پول ها آنلاین کار می کنن و میشه به اونا از هرجا و با هر دستگاهی متصل شد. به این نوع کیف پول ها اصطلاحا کیف پول های تحت وب هم میگن. با وجود اینکه دسترسی به این مدل کیف پول ها خیلی راحته اما باید بدونید که در کیف پول های تحت وب کلید های خصوصی شما به صورت آنلاین و در سرور های شرکت ارائه دهنده کیف پول ذخیره میشه و از همین رو در مقابل حملات هکر ها و دزدی اطلاعات آسیب پذیره.

موبایل 

این نوع کیف پول ها روی تلفن همراه نصب میشن و در بستر سیستم عامل های اندروید یا IOS کار میکنن. کار با این نوع کیف پول ها خیلی راحته و معمولا رابط کاربری ساده ای دارن. در بیشتر این کیف پول ها کلید خصوصی رو دستگاه خود کاربر ذخیره میشه و از این جهت از امنیت خوبی برخورداره. به این نکته هم باید توجه داشت که درصورت گم شدن یا سرقت موبایل امنیت دارایی های شما تهدید میشه. معمولا همه کیف پول ها یک عبارت بازیابی بهتون میدن که باید اون رو در یک جای امن یادداشت کنید. مواقعی که به هر دلیل کیف پول شما از دسترس خارج میشه با اون عبارت بازیابی می تونید دوباره اقدام به نصب نرم افزار کیف پول کنید و به حساب خودتون متصل بشید و حتی رمز عبور خودتون رو تغییر بدید.

سخت افزاری

دستگاه های مجزایی هستند که صرفا برای نگه داشتن و نقل و انتقال ارز های دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرن. این نوع کیف پول ها از این جهت که کلید خصوصی رو در بستر سخت افزاری خود دستگاه نگه داری میکنن با انواع نرم افزاری متفاوت هستن. کیف پول های سخت افزاری بالاترین امنیت رو بین همه انواع کیف پول های دیجیتالی دارن و معمولا افرادی که حجم بالایی از ارز های دیجیتال رو دارن یا اینکه امنیت اولویت اول براشون هستش، از این نوع کیف پول ها استفاده می کنن.

کاربر به راحتی میتونه با اتصال دستگاه به کامپیوتر متصل به اینترنت ارز های خودش رو ارسال یا دریافت کنه و همینطور صورت حساب موجودی خودش رو مشاهده کنه. بر خلاف بقیه نوع کیف پول ها که معمولا رایگان هستن، کیف پول های سخت افزاری قیمتی بین 60 تا 150 یورو در بازار دارن و از جهت هزینه بر بودن توسط افراد کمی مورد استفاده قرار میگرن.

کاغذی

یه کار گیری این نوع کیف پول ها بسیار ساده هستش و امنیت بالایی هم دارن. از اسم این نوع کیف پول مشخصه که کلید های خصوصی شما به شکل چاپ شده روی کاغذ قرار دارن. توضیح کامل تر اینکه نرم افزار هایی هستند که کلید های خصوصی شما رو تولید میکنن و بجای ذخیره اون در حافظه، اون رو روی کاغذ براتون چاپ می کنن.

کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری؟

در حال حاضر در دنیای ارز های دیجیتال اکثر کاربران از کیف پول های نرم افزاری استفاده می کنن. دلیل این امر هم سهولت استفاده از این نوع کیف پول ها و رایگان بودنشه. کیف پول های سخت افزاری با اینکه امنیت بالاتری دارن اما به دلیل هزینه ای که برای کاربر دارن خیلی کمتر مورد استفاده قرار میگرن. استفاده از کیف پول های سخت افزاری بین کاربران و سرمایه گذار های خرد به ندرت دیده میشه و اکثرا این کاربرا از مدل های نرم افزاری و موبایلی استفاده می کنن. تنها تفاوت موجود بین انواع نرم افزاری و سخت افزاری در نحوه ذخیره سازی کلید های خصوصی هستش. در مدل های نرم افزاری امکان هک شدن و آلوده کردن سیستم توسط بد افزار ها در جهت دستیابی به کلید خصوصی شما وجود داره ولی در مدل های سخت افزاری کلید های خصوصی به شکل آفلاین روی سخت افزار دستگاه ذخیره میشن.

به عبارتی تنها راه دسترسی به محتویات یک کیف پول سخت افزاری سرقت فیزیکی اون و بعد دستیابی به رمز عبور اون هستش. در ادامه این مقاله از هر دو نوع کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری که امنیت قابل قبولی هم دارن برای نگه داری ارز دیجیتال هولو معرفی خواهیم کرد و شرایط هر کدومو توضیح میدیم تا کاربران متناسب با نیاز خودشون انتخاب و استفاده کنن. ابتدا کیف پول ها رو معرفی می کنیم و در انتها هم آموزش راه اندازی و ایجاد کیف پول برای ارز دیجیتال HOT رو در هر یک از این پلتفرم ها ارائه میدیم.

مزیت های کیف پول هولو

کیف پول هولو یکی از نوآوری‌های جدید در حوزه فناوری بلاکچین است که به طور گسترده در انتقال و ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این کیف پول دارای مزایای بسیاری است که از آن جمله می‌توان به امنیت بالا، سرعت تراکنش، هزینه کمتر و دسترسی آسان اشاره کرد. یکی از مهمترین مزایای کیف پول هولو امنیت بالای آن است. این کیف پول از تکنولوژی رمزنگاری قوی استفاده می‌کند و از امکان نفوذ و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی و ارزی کاربران جلوگیری می‌کند. همچنین، کیف پول هولو برای انجام تراکنش‌ها سریع و کم هزینه استفاده می‌شود. به دلیل استفاده از فناوری بلاکچین، انتقال وجوه در کیف پول هولو به طور سریع و در عرضهای زمانی کمتر انجام می‌شود. در نهایت، یکی از مزایای دیگر کیف پول هولو، دسترسی آسان به ارزها است. کاربران می‌توانند به راحتی به کیف پول خود دسترسی داشته باشند و ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند. در کل، کیف پول هولو به عنوان یک ابزار مطمئن و موثر برای ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال با استفاده از فناوری بلاکچین شناخته می‌شود.

انواع کیف پول هولو | معرفی بهترین کیف پول HOLO  

اکنون که با انواع کیف پول های ارز دیجیتال آشنا شدین، نوبت میرسه به معرفی بهترین کیف پول هات که قبل از خرید هولو باید حتما درموردشون اطلاعات کافی داشته باشین: 

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)  

کیف پول هولو چیست؟ | بهترین کیف پول هولو| کیف پول تراست ولت

کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال تراست ولت یکی از معروف ترین و بهترین  کیف پول های ارز دیجیتال هستش. تراست ولت با تمرکز بر کارایی و سهولت استفاده این امکان رو به کاربر میده که با خیال راحت و امنیت بالا اقدام به نگه داری و انتقال ارز های دیجیتال کنه. کیف پول تراست ولت از دسته کیف پول های موبایلی هستش که برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه شده. در سال 2018 پلتفرم این کیف پول توسط بایننس خریداری شد و از اون موقع به بعد مالکیت این پلتفرم با بایننس هستش و به عنوان کیف پول رسمی بایننس هم به حساب میاد و در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر دنیا داره. از مزایای مهم تراست ولت غیر متمرکز بودن و نداشتن کنترل و دسترسی روی کلید های خصوصی کاربران هستش.

این کیف پول طیف وسیعی از رمز ارز ها رو پشتیبانی می کنه و خوشبختانه ارز دیجیتال هولو هم جز این دسته هستش. به علاوه قیمت رمز ارز ها رو هم به صورت آنلاین و لحظه ای نمایش میده و نیازی به مراجعه به سایت صرافی برای بررسی قیمت ها نیست. یک ویژگی خوبی که تراست ولت داره این هست که امکاناتی مثل Swap ارز های دیجیتال رو هم در اختیار کاربران قرار میده.

با ویژگی Swap کاربران میتونن توکن های مختلف از شبکه های مختلف رو به هم دیگه تبدیل کنن. در تراست ولت شما با خرید و نگه داری ارز دیجیتال می تونید سود هم دریافت کنید. البته در حال حاضر به تعداد معدودی از ارز های دیجیتال سود تعلق میگیره که برای اطلاع از لیست اونا می تونید به سایت رسمی تراست ولت (Trustwallet.com) مراجعه کنید.

کیف پول متامسک (Meta Wallet)

بهترین کیف پول هولو| کیف پول تراست ولت | کیف پول متامسک

متامسک یک کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال قابل استفاده در قالب اپلکیشن های موبایلی یا افزونه وب هستش. در واقع میشه متاماسک رو به پلی بین مرورگر های وب و بلاکچین اتریوم تشبیه کرد. این پلتفرم به ما این امکان رو میده که نرم افزار های غیر متمرکز اتریوم رو در مرورگر وب بدون اجرای یک گره کامل اتریوم ران کنیم.

در اصل متاماسک یک پلاگین مرورگره که در گوگل کروم، فایرفاکس و اپرا کار می کنه. نسخه های موبایلی اون هم برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS توسعه پیدا کرده. متا ولت فقط ارز هایی که با استاندار ERC-20 کار می کنن رو پشتیبانی می کنه و ارز دیجیتال HOLO هم جز همین دسته ارز ها هستش. این کیف پول با رابط کاربری راحت و آسان گزینه مناسبی برای کاربران مبتدی و حرفه ای به حساب میاد.

کیف پول انجین (Enjin Wallet)

بهترین کیف پول هولو| کیف پول تراست ولت | کیف پول انجین

انجین ولت یه کیف پول موبایلی با رابط کاربری ساده و امنیت بالاست که کیف پول نسبتا جدیدی در دنیای رمز ارز ها به حساب میاد. اصلی ترین علت محبویت انجین ولت همین کاربر پسند بودنشه به طوری که حتی قابلیت های حرفه ای اون هم در در یک چهارچوب ساده و قابل فهم برای همه ارائه شده. امنیت هم یکی دیگه از معیار ها برای کیف پولیه که میخوایم ارز هامونو توش نگه داریم و از این جهت هم باید بگیم که انجین ولت امنیت خیلی خوبی داره و از این لحاظ در رتبه های بالا جدول قرار میگیره.

در کیف پول انجین دو لایه رمزنگاری (AES) برای محافظت از داده ها و اطلاعات کاربران در نظر گرفته شده و یک کیبورد امن در دسترس قرار گرفته. به علاوه انجین ولت دارای سطح امنیتی نظامی Knox متعلق به شرکت فناوری سامسونگ هم هست. خوشبختانه این کیف پول امن و کاربرپسند هم از توکن های ERC-20 و ارز دیجیتال هولو پشتیبانی می کنه.

کیف پول لجر (Ledger)

بهترین کیف پول هولو| کیف پول تراست ولت | کیف پول لجر

کیف پول های لجر ساخت کمپانی فرانسوی لجر هستش که از سال 2014 شروع به فعالیت کرده. لجر از انوع کیف پول سخت افزاری هستن که برای شما امکان نگهداری و نقل و انتقال ارز های دیجیتال رو فراهم می کنن. مدل های مختلف از کیف های لجر به جای اینکه کلید های خصوصی شما رو روی یک پلتفرم نرم افزاری نگه داری کنه، اونا رو روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگه داری می کنه.

به این معنی که ارز های دیجیتال شما به صورت آفلاین نگه داری میشوند و دسترسی از راه دور امکان پذیر نیست. کیف پول لجر بیش از 1500 نوع ارز محتلف رو پشتیبانی میکنه که ارز دیجیتال HOT هم یکی از اوناست. کمپانی لجر تاکنون تونسته بیش از یک میلیون دستگاه از این کیف پول ها رو در سراسر دنیا به فروش برسونه. مدل لجر نانو اس (Ledger Nano S) پرطرفدار ترین و پرفروش ترین کیف پول خانواده لجر هستش که قیمتی در حدود 60 یورو در بازار داره.

بعد از معرفی بهترین کیف پول های HOLO به آموزش ساخت کیف پول HOLO در این پلتفرم ها می پردازیم.

ویژگی های کیف پول هولو

کیف پول هولو یک کیف پول کریپتوکارنسی است که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال خود را به آسانی و امنیت بیشتری مدیریت کنید. یکی از ویژگی های بارز این کیف پول، طراحی ساده و زیبای آن است. با ظاهری کلاسیک و مینیمالیستی، کیف پول هولو به شما امکان می دهد به راحتی و با استفاده از صفحه لمسی آن، به ارزهای مختلف دسترسی داشته باشید. علاوه بر ظاهر زیبا، این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است. برای حفظ امنیت و احراز هویت، کیف پول هولو دارای یک تراشه امنیتی است که امکان ذخیره سازی اطلاعات شما را با امنیت بیشتری فراهم می کند. همچنین، پشتیبانی کامل از انواع ارزهای دیجیتال مختلف را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی ارزهای خود را مدیریت کنید. در نهایت، کیف پول هولو دارای امکاناتی نظیر پشتیبانی از جمله کارت های خارجی و قابلیت اتصال به دستگاه های موبایل و کامپیوتر است که به شما امکان می دهد به راحتی و در هر زمانی به ارزهای خود دسترسی داشته باشید. کیف پول هولو یک ابزار کارآمد و مطمئن برای مدیریت ارزهای دیجیتال شماست.

آموزش ساخت کیف پول HOLO در تراست ولت

به وب سایتtrustwallet.com  مراجعه کنید و بر حسب سیستم عاملی که استفاده می کنید یکی از گزینه های Android  یا IOS رو انتخاب و برنامه رو دانلود کنید. بعد از نصب برنامه و اجرای اون گزینه Create a new wallet رو بزنید. بعد از تعیین رمز عبور در مرحله بعدی یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای نشون داده میشه که باید اون رو در یک جای امن یادداشت کنید و نگه دارید. این عبارت برای بازیابی کیف پول شما در مواقعی که به هر دلیل موبایل یا نرم افزار کیف پول رو از دست بدید به کارتون میاد.

آموزش ساخت کیف پول HOLO در تراست ولت

بعد از مراحل فوق و یادداشت و تایید عبارت بازیابی باید پیام Wallet created رو مشاهده کنید که به معنی اتمام فرآیند نصب و راه اندازی کیف پول هستش. 

بعد از این مرحله کار ساخت کیف پول HOT تمام شده و شما می تونید ارز هاتون به کیف پول HOLO در تراست ولت انتقال بدید.

اضافه کردن ارز هولو به تراست ولت

در این قسمت از مقاله کیف پول HOLO  چیست؟ آموزش اضافه کردن ارزهولو به تراست والت به صورت دستی و با استفاده از آدرس قرارداد توکن HOT خواهیم داشت. برای این کار مراحل زیر رو طی کنین:

  • ورود به کیف پول تراست ولت و بخش جستجو ارزها : برای این کار از طریق آیکون خط و نقطه که در بالای صفحه قرار داره وارد جستجوی رمز ارزها بشین.

ساخت کیف پول هولو | آموزش اضافه کردن HOT به تراست ولت

  • جستجوی ارز هولو و ورود به بخش افزودن دستی: نام ارزهات رو جستجو کنین. اگر ارز در لیست بود با فعالسازی کلید کنار ارز، ارز رو به صفحه ی اصلی ولت اضافه کنین و اگه نه پیامی با این مضمون براتون نمایش داده میشه "No Asset Found" . در این صورت برای افزودن توکن HOT  باید روی گزینه ی "Add Custom Token" کلیک کنید.

ساخت کیف پول هولو | آموزش اضافه کردن HOT به تراست ولت

  • پیدا کردن اطلاعات ارز: اولین کار برای افزودن ارز HOLO به تراست ولت اینه که اطلاعات ارز رو پیدا کنیم. خوب برا این کار میشه وارد سایت Etherscan شد و نام ارز رو جستجو کرد. اطلاعاتی که برا افزودن ارز به تراست والت لازمه از این قراره: Contract، Symbol، Token Name، Address و Decimal

ساخت کیف پول هولو | آموزش اضافه کردن HOT به تراست ولت

  • وارد کردن اطلاعات ارز: از قسمت Contract آدرس ارز رو کپی کنین و به کیف پولمون برمیگردیم و در قسمت Add Custom Token وارد میکنیم. البته قبل از این کار در اولین بخش شبکه ی ارز هولو رو انتخاب میکنیم.  به محض وارد کردن آدرس بقیه اطلاعات هم نمایش داده میشه اما اگه این اتفاق نیوفتاد به Etherscan برگردین و بقیه ی اطلاعات رو هم کپی کنین و به کیف پولتون انتقال بدین. پس از اتمام این کار گزینه ی "Done" رو کلیک کنین.

ساخت کیف پول هولو | آموزش اضافه کردن HOT به تراست ولت

با زدن گزینه ی Done ارز HOT به لیست ارزهای تراست والت اضافه میشه و از این پس به راحتی میتونین ارز دیجیتال هولو رو خرید و فروش کنین.

آموزش ساخت کیف پول هولو در متامسک

بعد از دانلود و نصب اپلکیشن گزینه Get started رو میزنیم. برنامه به صفحه wallet setup هدایت میشه و در این قسمت باید گزینه create new wallet رو انتخاب کنید. بعد از این مرحله وارد مرحله سوم میشید که باید برای کیف پول خودتون رمز عبور انتخاب کنید.

آموزش ساخت کیف پول هولو در متامسک

بعد از اتمام مراحل فوق باید کلمات بازیابی رو دریافت کنید. بعد از دریافت کلمات بازبابی برای مشاهده مجدد و یادداشت اونا می تونید روی گزینه view کلیک کنید. در مرحله بعد برای اصالت سنجی باید کلمات به هم ریخته ای که به شما داده شده رو بر حسب عبارت بازیابی خودتون مرتب و در نهایت گزینه complete backup رو بزنید. در این مرحله راه اندازی کیف پول شما به پایان رسیده و آماده استفاده هستش.

آموزش ساخت کیف پول هولو در متامسک

برای اضافه کردن ارز دیجیتال HOLO به کیف پول متاماسک هم کافیه از منو سرچ اسم HOLO رو سرچ و اون رو به لیست ارز هاتون اضافه کنید.

آموزش ساخت کیف پول هولو در انجین ولت

بعد از دانلود و نصب کیف پول انجین بر روی گزینه create wallet کلیک کنید. سپس در صفحه بعد با قوانین انجین ولت موافقت کرده و به صفحه شماره 3 برید. در مرحله 3 باید یک رمز عبور برای کیف پول خودتون اختصاص بدید و سپس اونو Confirm یا تایید کنید.

آموزش ساخت کیف پول هولو در انجین ولت

در مرحله بعد باید ارز هاتونو انتخاب کنید و میتونید از منو Add custom token ارز هولو رو سرچ و به لیست ارز هاتون اضافه کنید. بعد از انتخاب ارز ها در گوشه پایین سمت راست گزینه create wallet رو بزنید. پیامی که در صفحه شماره 6 مشاهده می کنید به این معنی هستش که آیا تمایل دارید از کیف پول خودتون نسخه پشتیبان تهیه کنید؟ که ما پیشنهاد میدیم این کار رو انجام بدید چون اگر نرم افزار یا موبایل شما از دست رفت، با نسخه پشتیبان می تونید کیف پول و ارز های دیجیتال موجود در کیف پول رو بازیابی کنید.

آموزش ساخت کیف پول هولو در انجین ولت

سخن پایانی

در این مقاله انواع مختلف کیف پول ارز های دیجیتال و به طور اختصاصی تر کیف های مناسب برای رمز ارز هولو رو توضیح دادیم و آموزش ساخت کیف پول در هر کدومش رو ارائه کردیم. کیف پول یک ابزار کلیدی در دنیای ارز های دیجیتال برای نگهداری و سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال هستش که با انتخاب یک نوع امن و مطمئن اون خیال خودتون رو از لحاظ امنیت دارایی ها راحت می کنید.

مجددا تاکید میشه که کلمات بازیابی کیف پولتون رو در یک جای امن یادداشت کنید تا اگر روزی نیاز به بازیابی کیف پول پیدا کردید (که همچین روزی هم بعید نیست) به مشکل بر نخورید. خیلی از افراد بودن که با سهل انگاری در نگهداری کلمات بازیابی کیف پول همه دارایی که در اون کیف پول داشتن رو از دست دادن و هیچ کاری هم نتونستن بکنن.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس آرزوی معامله ی پر سود براتون داره.


نظرات کاربران در مورد کیف پول هولو چیست؟|معرفی انواع کیف پول HOLO |آموزش ساخت کیف پول HOT
سوال امنیتی :5+77 = ?