گوشی های سامسونگ دریچه جدیدی به دنیای متاورس!

1401/11/20
گوشی های سامسونگ دریچه جدیدی به دنیای متاورس!

 گوشی های سامسونگ دریچه جدیدی به دنیای متاورس! بهتره بدونین شرکت سامسونگ (Samsung) غول فناوری مستر در کره جنوی اعلام کرده که به زودی به بازار هدست های متاورس و واقعیت مجازی VR اضافه میشه. این شرکت میگه که در حال حاضر روی سخت افزار واقعیت توسعه یافته کار می کنه و تلاش می کنه تا قدمی بزرگ در دنیای مجازی یا متاورس بذاره. همین موضوع باعث شد تا خیلی از کاربران و فعالان دنیای متاورس حیرت زده و شگفت زده بشن. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

مقاله پیشنهادی: متاورس چیست؟

ورود سامسونگ به حوزه متاورس

جالب اینجاست که بدونین شرکت کره ای SAMSUNG در حال حاضر مشغول کار روی هدست واقعیت افزوده یا VR برای ورود به دنیای متاورس هست. در این ارتباط مدیر ارشد شرکت سامسونگ تاکید کرد که این شرکت مشغول کار روی یه هدست واقعیت افزوده با هدف ورود جدی به متاورس هست. در حقیقت، متاورس جدیدترین و نوآرانه ترین بخش در صنعت تکنولوژی محسوب میشه که هم اکنون اطلاعات عموم از این حوزه فناوری کم هست. با این حال شرکت های فناوری اون رو مکانی برای حضور و فعالیت افراد در آینده نزدیک می دونن.

ساخت هدست واقعیت افزوده متاورس توسط سامسونگ

مدیر عامل شرکت سامسوتگ  در سال 2022 در نمایشگاه MWC 2022 از ساخت یه هدست واقعیت افزوده چدید رونمایی کرد. این هدست واقعیت افزوده سامسونگ با پلتفرم های متاورس کار می کنه. با این حال هنوز جزئیات این هدست ها معلوم نیست و کسی نمی دونه چه این هدست ها چه قابلیت هایی به همراه خواهند داشت. به نظر میرسه با توجه به اظهارات مدیر عامل سامسونگ، عرضه این هدست زیاد هم طول نمیکشه.

در همین راستا، TM Roh رئیس کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ تاکید کرده که هدست واقعیت افزوده در حال کار هست، ولی زمان مشخصی برای راه اندازی سخت افزار ارائه نکرد. با این وجود، این شخص از مشارکت کوالکام، شرکت سازنده تراشه و همچنین گوگل به عنوان شریک خودش خبر داد. اون توضیح داد که سامسونگ حضور خودش رو در این بازار به دلیل به تاخیر انداخته که بازار هنوز آماده نیست و سایر دستگاه های مشابهی که توسط رقبا عرضه شدن، موفقیت مورد انتظار رو نداشتن. به این ترتیب، سامسونگ به ردیف تولیدکننده هایی مثل متا و HTC اضافی میشه که قبلا دستگاه های متاورس رو راه اندازی کردن. علاوه بر این، Roh اظهار داشت که دستگاه جدید سامسونگ از یه تراشه کوالکاک که به طور ویژه برای عملکرد بهتر در برنامه های واقعیت مجازی طراحی شده، قدرت می گیره و از سیستم عاملی که توسط گوگل پشتیبانی میشه، استفاده می کنه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد گوشی های سامسونگ دریچه جدیدی به دنیای متاورس!
سوال امنیتی :4+35 = ?