گوگل کلود به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می شود!

1401/12/05
گوگل کلود به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می شود!

گوگل کلود به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می شود! بهتره بدونین مشتریان سازمانی گوگل کلود از این به بعد می تونن نودهای شبکه ارز دیجیتال تزوس رو با استفاده از خدمات ابری گوگل راه اندازی کنند. همچنین گوگل کلود پلتفرم خدمات ابری شرکت بزرگ گوگل و غول حوزه تکنولوژی اخیرا اعلام کرده که به اعتبارسنجی در شبکه بلاک چین تزوس تبدیل میشه. همین موضوع باعث شده تا قیمت تزوس کمی بالا بره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با سرویس گوگل کلود (Google Cloud)

سرویس گوگل کلود یا Google Cloud به عنوان یه پلتفرم عالی با کارایی بالا و استفاده آسون، به ویژه در زمینه تحلیل Big dATAهاست که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته. همچنین این سرویس ارائه دهنده منابع محاسباتی به منظور استقرار و بهره برداری از برنامه های کاربردی در وب هست. علاوه بر این، محلی رو برای افراد و شرکت ها به منظور تهیه و اجرای نرم افزارها ایجاد می کنه که از طریق وب کاربران رو به اون نرم افزار متصل می کنه. برای درک بهتر موضوع، به ده ها هزار وبسایتی که در شبکه ای بسیار بزرگ و در عین حال قابل تقسیم از مراکز داده ها فعالیت دارن فکر کنین. حساب Cloud Billing برای پرداخت های پروژه های Google Cloud و Google Maps مورد استفاده کاربران و معامله گران قرار می گیره.

Google Cloud به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می شود!

جالب اینجاست که بدونین اپراتور محاسبات ابری غول فناوری گوگل قراره به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل بشه. طبق داده های منتشر شده، مشتریان شرکتی گوگل کلود از این به بعد می تونن نودهای شبکه تزوس رو به منظور ساخت برنامه های Web3 در شبکه مستقر کنند. به دنبال انتشار این خبر، قیمت ارز دیجیتال تزوس رشد قابل توجهی رو تجربه کرد. در زمان نوشتن این مطلب تزوس در محدوده قیمتی 1.4 دلار معامله میشه که در 24 ساعت گذشته 5.5 درصد و یه هفته بیش از 25 درصد رشد داشته. این رشد قیمتی باعث شده تا تزوس به یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار در 24 ساعت گذشته تبدیل بشه.

ادغام شدن با بلاک چین تزوس، جدیدترین همکاری گوگل کلود با یه شبکه بلاک چینی هست. در ماه اکتبر Google Cloud شروع به اجرای یه سرویس میزبانی نود برای پروژه های اتریوم کرد و بعد از مدت کوتاهی به اعتبارسنج سولانا تبدیل شد. چنین ادغام هایی نشون دهنده علاقه غول های فناوری به پروژه های بلاک چینی و Web3 هست. این همکاری ها همچنین می تونن در سایر شرکت هایی که علاقه مند به ورود به این صنعت هستن اطمینان ایجاد کنند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد گوگل کلود به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می شود!
سوال امنیتی :2+56 = ?