یونی سواپ شبکه اتریوم را برای استقرار نسخه سوم پروتکل خود کنار گذشت!

1401/11/06
یونی سواپ شبکه اتریوم را برای استقرار نسخه سوم پروتکل خود کنار گذشت!

 یونی سواپ شبکه اتریوم را برای استقرار نسخه سوم پروتکل خود کنار گذاشت! نسخه سوم یونی سواپ یا UniSwap V3 دارای برخی از ویژگی هایی هست که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. بهینه سازی عملکرد، کنترل بیشتر روی کارمزدها و گزینه های بیشتر در ارتباط با دسترسی های استخرهای نقدینگی از جمله تغییرات هست که در این نسخه اعمال شده. این صرافی غیرمتمرکز در تاریخ 16 اردیبهشت 1400 نسخه سوم پروتکل خودش رو منتشر کرد. در ادامه با جزئیات این خبر بیشتر آشنا میشین.

نسخه سوم صرافی یونی سواپ

یونی سواپ محبوب ترین صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم هست که به افراد قابلیت مبادله توکن های روی شبکه اتریوم رو میده. یونی سواپ در عین حال یه بازارگردان خودکار یا AMM هست، یعنی برای قیمت گذاری دارایی ها به جای سفارشات خرید و فروش به الگوریتم متکی هست. با اینکه هر هفته محصولات و قابلیت های جدیدی در عرصه نوپای امور مالی غیرمتمرکز رونمایی میشه، صرافی یونی سواپ، اسم آشناترین صرافی غیرمتمرکز دنیا هم دست روی دست نذاشته و در تاریخ 16 اردیبهشت 1400 نسخه سوم خودش رو منتشر کرد. یونی سواپ در این نسخه به کاربران این امکان رو داده تا کنترل بیشتری روی نقدینگی خودشون داشته باشن و مزایای زیادی برای معاملات پر ریسک تر در نظر گرفته شده که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

یونی سواپ شبکه اتریوم را برای استقرار نسخه سوم پروتکل خود کنار گذاشت!

طبق خبری که منتشر شد، پیشنهاد استقرار نسخه سوم پروتکل یونی سواپ(UniSwap) در بایننس اسمارت چین با حمایت گسترده از طرف جامعه این ارز دیجیتال روبرو شد. در واقع 80 درصد از رای دهنده هایی که توکن یونی سواپ رو هولد می کنند به استقرار نسخه سوم پروتکل این صرافی غیرمتمرکز در بی ان بی چین به جای اتریوم رای مثبت دادن. ایلیا ماکسیمنکا، مدیر عامل پروتکل دیفای پلاسما فایننس درباره چرایی ارائه چنین پیشنهاد نوشت: ما به دلایل بسیاری بر این باور هستیم که الان زمانی مناسب برای استقرار یونی سواپ در شبکه اثبات سهام بی ان بی چین هست. شرکت نرم افزاری بلاک چین کانسنسیس هم از این تصمیم حمایت کرده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یونی سواپ شبکه اتریوم را برای استقرار نسخه سوم پروتکل خود کنار گذشت!
سوال امنیتی :9+38 = ?