ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم کدامند؟

1401/08/08
ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم کدامند؟

ما سعی می کنیم در مقاله ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کارمزد تراکنش برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش پایین بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین اگه قصد خرید ارز دیجیتال داشته باشین. بازار ارزهای دیجیتال همانند سایر بازارهای مالی، نوسانات قیمتی زیادی داره که همین نوسانات قیمتی فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران فراهم می کنه. همچنین بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم از اون ها به دلیل ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن.

کارمزد تراکنش چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، قطعا اسم کارمزد تراکنش رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که کارمزد تراکنش چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که هزینه کارمزد تراکنش یکی از اصلی ترین نگرانی های سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هست. در حقیقت این مسئله بیشتر برای تریدرهای کوتاه مدت عامل نگرانی هست تا سرمایه گذاران بلند مدت که کمتر ترید می کنند. چون کارمزدهای تراکنش ارزهای دیجیتال خیلی زیاده. کارمزدهای بالای شبکه اتریوم کاربران رو مجبور می کنه تا به سراغ گزینه های دیگه روی بیارن.

شاید برایتان مفید باشد: آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

کارمزد تراکنش ارز دیجیتال اساسا کارمزدی هست که هنگام انتقال ارز دیجیتال از یه حساب به حساب دیگه از کاربران دریافت میشه. در اصل این کارمزد برای انجام و ثبت تراکنش در بلاک چین استفاده میشه. نکته قابل توجه این هست که این کارمزد در ارزهای دیجیتال مختلف متفاوت هست و به عوامل متعددی بستگی داره. بنابراین، قبل از خرید و فروش ارزهای دیجیتال، به کارمزد تراکنش ارز دیجیتال مورد نظر توجه داشته باشین.

کدام ارزهای دیجیتال کمترین کارمزد تراکنش را دارند؟

کدام ارزهای دیجیتال کمترین کارمزد تراکنش را دارند؟

با توجه به اینکه شناسایی کمترین کارمزد ارز دیجیتال در کاهش هزینه های سرمایه گذاری تاثیر زیادی داره، کاربران ارزهای دیجیتال با توجه به نوسانات بازار همیشه به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با کمترین مقدار کارمزد تراکنش هستن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش پایین بپردازیم تا با این رمز ارزها اشنا بشین.

مقاله پیشنهادی: معرفی ارزهای برتر حوزه DAO

• ارز دیجیتال استلار(Stellar)

یکی از انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش پایین، ارز دیجیتال استلار هست. بهتره بدونین Stellar یکی از محبوب ترین رمز ارزها برای خرید و فروش هست. شبکه استلار فوق العاده سریع هست و پرداخت ها حداکثر ظرف مدت چند ثانیه تایید و تسویه میشن. میانگین کارمزد تراکنش نیز به طور قابل توجهی پایین بوده و 0.00001 لومن بوده که توکن بومی شبکه بلاک چین استلار هست.

• ارز دیجیتال آیوتا

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش پایین، ارز دیجیتال آیوتا هست. بهتره بدونین ارز دیجیتال آیوتا با محیط زیست بسیار سازگار هست و نوعی پروتکل منبع باز هست که برای تراکنش های خود هیچ کارمزدی پرداخت نمی کنه. بنیاد ارز دیجیتال آیوتا یه سازمان غیر انتفاعی مستقر در برلین هست که توسعه توکن آیوتا رو مدیریت می کنه. کارمزد تراکنش ارز دیجیتال ایوتا صفر هست.

• ارز دیجیتال نانو

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم، ارز دیجیتال نانو هست. ارز دیجیتال Nano نیز همانند آیوتا برای تراکنش های شبکه هیچ هزینه ای از کاربران دریافت نمی کنه و شما می تونین بدون پرداخت هیچ هزینه ای تراکنش های خودتون رو انجام بدین. همه تراکنش ها اعتبارسنجی میشن و در کسری از ثانیه به پایان میرسن که این ارز دیجیتال رو تبدیل به یه ارز دیجیتال عالی برای افرادی می کنه که دوست دارن پول زیادی رو به سرعت جابجا کنند.

• ارز دیجیتال کاردانو

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم، ارز دیجیتال کاردانو هست. کاردانو نوعی ارز دیجیتال محبوب هست که فوق العاده سریع، مقیاس پذیر و سازگار با محیط زیست هست. با این وجود، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال همچنان کارمزد تراکنش های قبال توجهی رو می گیره که معمولا بین 0.18 تا 0.15 ارز دیجیتال آدا هست. بلاک چین کاردانو به دلیل توسعه سریع توجه زیادی رو به خودش جلب کرده.

• ارز دیجیتال لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم، ارز دیجیتال لایت کوین هست. بهتره بدونین ارز دیجیتال لایت کوین در ابتدا به عنوان یه روش پرداخت طراحی شده بود که توسعه دهنده ها رو بر اون داشت تا کارمزد تراکنش ها رو تا حد زیادی پایین نگه دارن. میانگین کارمزد تراکنش حدود 0.0070 دلار برای هر تراکنش هست و هر تراکنش حدود 2 دقیقه طول می کشه تا تسویه بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کارمزد تراکنش برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش پایین بپردازیم تا با این رمز ارزها آشنایی داشته باشین و بتونین با این رمز ارزها ترید کنین. همونطور که گفتیم، هزینه کارمزد تراکنش یکی از اصلی ترین نگرانی های سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هست. در حقیقت این مسئله بیشتر برای تریدرهای کوتاه مدت عامل نگرانی هست تا سرمایه گذاران بلند مدت که کمتر ترید می کنند.


نظرات کاربران در مورد ارزهای دیجیتال با کارمزد تراکنش کم کدامند؟
سوال امنیتی :3+37 = ?