اعلان جنگ آمریکا علیه ارزهای دیجیتال

1401/12/09
اعلان جنگ آمریکا علیه ارزهای دیجیتال

اعلان جنگ آمریکا علیه ارزهای دیجیتال! طبق اخبار به دست اومده، آمریکا تصمیم های تندی در رابطه با ارزهای دیجیتال گرفته و قصد داره که قوانین سرسختی رو تعیین کنه. به نظر شما تاثیر جنگ آمریکا علیه ارزهای دیجیتال چه پیامدهایی می تونه به دنبال داشته باشه؟ آیا آمریکا می تونه باعث ریزش قیمت ارزهای دیجیتال بشه؟ قیمت رمزارزها در مواجه با اعلام جنگ آمریکا نسبت به ارزهای دیجیتال چه تغییراتی داشت؟ معامله گران و تریدرها با شنیدن این خبر چه واکنش هایی از خودشون نشون دادن؟ در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آمریکا بر علیه ارزهای دیجیتال جنگ راه می اندازد!

جالب اینجاست که بدونین گری گنسلر(Gary Gensler) رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مصاحبه ای اخیر با مجله نیویورک ادعا کرده که همه ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین اوراق بهادار هستن و تحت نظارت این سازمان قرار می گیرن. اون در این مصاحبه گفته که چون هر کدوم از پروژه های موجود یه تیم توسعه دهنده دارن و مردم بر اساس عملکرد اون ها سود توکن های دیجیتال رو پیش بینی می کنند، پس همه ارزهای دیجیتال اوراق بهادار هستن. در این صورت طبق گفته های اون ارز دیجیتال بیت کوین نوعی اوراق بهادار محسوب نمیشه!

یکی از کاربران توییتر به اسم الکساندر گریو گفته که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده همه ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین اوراق بهادار هستن و همه شرکت ها تخلف می کنند. علاوه بر این، اون ادعا کرده که ارزهای دیجیتال هیچ مانعی نداره، ولی بلاک چین فناوری خوبی هست. با این حال، خیلی سخت میشه باور کرد که گنسلر با حسن نیت عمل می کنه و نمی خواد کل حوزه کریپتوکارنسی رو از بین ببره.

توجه داشته باشین که نظر گنسلر هر چیزی که باشه، قانونی و درست نیست. تا وقتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ادعای خودش رو دادگاه ثابت نکنه، نمیشه اون رو اجرا کنه و صلاحیت تنظیم بازار ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها رو نداره. این سازمان باید برای تک تک ارزهای دیجیتال و در زمان و پرونده جداگونه پرونده تشکیل بده و اوراق بهادار بودن اون ها رو ثابت کنه.

واکنش بایننس با اعلان جنگ آمریکا علیه رمزارزها!

چانگ پنگ ژاو. مدیر عامل بایننس سکوت خودش رو درباره ادعاهای جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره BUSD و دستور توقف این استیبل کوین شکست. ژائو در توییتر جدید خودش اظهار داشت که مالکیت و مدیریت استیبل کوین BUSD کاملا بر عهده شرکت پکسوس هست. به گفته مدیر عامل بایننس، استیبل کوین BUSD توسط پکسوس صادر و بازخرید میشه ولی وجوه امن هستن.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اعلان جنگ آمریکا علیه ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :8+98 = ?