حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟

1401/11/27
حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟

هشدار کلابرداری

چنانچه در آگهی های اینترنتی با عناوینی چون کار در منزل و کسب درآمد و غیره از شما خواسته شده تا در این صرافی ثبت نام کنید، هرگز اینکار را انجام ندهید. این افراد کلاهبردار هستند و قصد دارند تا پول دزدی را از طریق حساب شما خرج کنند. فریب حرفها و دلیل ها و توجیه آنها را نخورید.

این افراد با بهانه اینکه محدودیت حساب داریم، در خارج هستیم و هزار بهانه دیگر از شما میخواهند تا در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام کنید و برای آنها ارز بخرید. چرا نباید بخرید؟

این افراد با فیشینگ و هک کارت بانکی مردم، پولشون رو از کارتشون برمیدارن و میریزن به حساب شما و شخصی که پولش رفته میره شکایت میکنه و میرسن به اینکه پول اومده به حساب شما و شما میشی مسئول برگردوندن پول های دزدی. فردی که از شما خواسته در دزدی بهش کمک کنی هم ارز دیجیتال رو برداشته و مطمئن باشین که به پیام شما جواب هم نخواهد داد.

فریب وعده های آنها را نخورید. همکاری با این افراد ممکن است شما را در دادگاه ها محکوم و راهی زندان کند.

پس در صورت مشاهده همچین آگهی هایی آن را گزارش کنین به مسئول برنامه و پلیس فتا .

ما سعی می کنیم در مقاله حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد حساب اجاره ای ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال بپردازیم و خطر اجاره دادن حساب کاربری در صرافی های ارز دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرین. اگه شما نیز بازار ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی ها آشنا باشین، احتمالا در مورد حساب اجاره ای ارز دیجیتال اطلاع دارین یا اسم اون حداقل یبار به گوشتون رسیده. می دونین که اجاره دادن حساب کاربری در صرافی های ارز دیجیتال کار درستی نیست و مجازات سنگینی به دنبال داره.

بازار ارزهای دیجیتال پر از فرصت های کسب سود کوچیک و بزرگ برای علاقه مندان به این حوزه هست. سود حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال برای افراد حرفه ای و کار درست در این بازار به قدری هست که باعث ترغیب بسیاری از سرمایه گذاران خرده پا شده و روز به روز افراد زیادی به این بازار روی میارن. راه های کلاهبرداری زیادی نیز در این حوزه وجود داره که حساب اجاره ای نمونه ای از این نوع روش هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد حساب اجاره ای ارز دیجیتال ارائه کنیم و به بررسی مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال بپردازیم و خطر اجاره دادن حساب کاربری در صرافی های ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم.

شاید برایتان مفید باشد: بررسی تخصصی امنیت در ارزهای دیجیتال

حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟

حساب اجاره ای در ارز دیجیتال

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم حساب اجاره ای رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که این روزها با داغ شدن بحث ارزهای دیجیتال در کشور، بعضی از مجرمان در فضای مجازی با سوء استفاده از اسم صرافی های ارز دیجیتال و با انتشار آگهی استخدام افراد ساده لوح و ناآگاه رو فریب داده و با گرفتن اطلاعات حساب بانکی اون ها اقدام به پولشویی و کلاهبرداری می کنند. چیزی که مشخصه، هرچقدر فناوری و ایده ای در جامعه رشد کنه، حجم کلاهبرداری های انجام شده در این حوزه نیز زیاد میشه.

مقاله پیشنهادی: کلاهبرداری ارزهای دیجیتال با استفاده از اپلیکیشن ها

جالب اینجاست که بدونین حساب اجاره ای در ارز دیجیتال نمونه ای از کلاهبرداری های اینترنتی در حوزه کریپتوکارنسی هاست که افراد جویای کار با هدف کسب درآمد و در قبال دریافت درصدی از پول، اطلاعات حساب بانکی خودشون رو در اختیار افراد سودجو قرار میدن و در اکثر موارد بی خبر از کاری که اون ها انجام میدن در جرمشون شریک میشن. با وجود هشدارهای زیادی که به مردم داده میشه، حجم این کلاهبرداری های اینترنتی اوقنرد زیاد شده که در مراکز پلیس بخشی برای رسیدگی به اون ها مشخص شده. در ایران نیز رسیدگی به این جرایم در حوزه اختیارات پلیس فتا هست.

مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال

مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال

همونطور که گفتیم، حساب اجاره ای در ارز دیجیتال نمونه ای از کلاهبرداری های اینترنتی در حوزه کریپتوکارنسی هاست که افراد جویای کار با هدف کسب درآمد و در قبال دریافت درصدی از پول، اطلاعات حساب بانکی خودشون رو در اختیار افراد سودجو قرار میدن. همچنین افرادی که با اجاره دادن حساب کاربری خودشون در صرافی ارز دیجیتال به پولشویی ارز دیجیتال توسط سودجویان کمک می کنند، بر اساس قانون به دلیل مشارکت در کلاهبرداری مجرم شناخته شده و مجازات میشن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال بپردازیم تا با این مجازات آشنا بشین.

مقاله پیشنهادی: کلاهبرداری پانزی چیست و چگونه انجام می شود؟

• یکی از مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال، ضبط همه اموال مبادله شده به همراه سود بانکی حاصل از این مبادلات هست.

• یکی دیگه از مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال، پرداخت مالیات این اموال و پرداخت عواید حاصل از جرم که شامل 25 درصد از کل مبلغ مبادله شده خواهد بود.

• شریک جرم تا زمان پیدا شدن و دستگیری کلاهبرداران اصلی به زندان محکوم میشه. البته قربانی با پرداخت وثیقه معادل مبلغ مورد تراکنش می تونه تا دریافت حکم دادگاه به صورت مشروط از زندون خارج بشه.

خطر اجاره دادن حساب کاربری در صرافی های ارز دیجیتال

خطر اجاره دادن حساب کاربری در صرافی های ارز دیجیتال

شاید شما هم این روزها در فضای مجازی یا سایت های رایگان درج آگهی مثل دیوار و شیپور با آگهی هایی با عنوان های مختلف و وعده های حقوقی میلیونی با کار در اینترنت و مواردی از این قبیل دیدین. چنین آگهی هایی که به کسب درآمد بدون دانش و سرمایه و پولدار شدن یه شبه اشاره دارن، یا کلاهبردار هستن و یا به احتمال زیاد اون کار مجرمانه و غیر قانونی هست. تعداد زیادی از این آگهی ها شما رو به شبکه های اجتماعی مثل تلگرام هدایت کرده و از شما به بهانه های مختلفی مثل تکمیل ظرفیت معامله با حساب خود یا کمک به شما در معاملات در قالب تیم های حرفه ای بازارهای دیجیتال درخواست افتتاح حساب در یک یا دو صرافی فعال در ایران رو میدن.

روند فیشینگ و پولشویی توسط کلاهبرداران با حساب اجاره ای ارز دیجیتال اینجوری هست که اون ها ابتدا درآمدهای خودشون رو که با روش های نامشروع و مجرمانه به دست میارن، به حساب شما واریز می کنند. بعدا با اون ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین می خرن و اون رو به ولت های شخصی خودشون انتقال میدن. در این زمان پول های سرقتی به حساب شما وارد شدن واسم شما وارد پیگیری های قضایی میشه و بنا به قانون کسی که به عنوان مجرم شناخته میشه، شما هستین و از اونجایی که تراکنش ارزهای دیجیتال ناشناخته هست، ردیابی اون ها سخته.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد حساب اجاره ای ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی مجازات اجاره دادن حساب ارز دیجیتال بپردازیم و خطر اجاره دادن حساب کاربری در صرافی های ارز دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، حساب اجاره ای در ارز دیجیتال نمونه ای از کلاهبرداری های اینترنتی در حوزه کریپتوکارنسی هاست که افراد جویای کار با هدف کسب درآمد و در قبال دریافت درصدی از پول، اطلاعات حساب بانکی خودشون رو در اختیار افراد سودجو قرار میدن.


نظرات کاربران در مورد حساب اجاره ای در ارز دیجیتال چیست؟
  • کلا اینچنین کارهای حرام است و شخصی که چنین کاری انجام دهد مجرم است

    خوب

    سلام درکل پول زیاد یعنی دردسر زیاد و وقتی کسی پولی روبدون زحمت درمیاره حتما پشت سرش براش دردسری هم‌میاره پس موقعی که کسی بهتون پیشنهاد پول زیاد وبدون زحمتی رو میده دوتاپا دارید دوتا دیگه هم قرض بگیرید وازاون شخص فرارکنید

    روانی های بی عقل دنیا دارد می‌رود سمت پول دیجیتال تا وقتی امثال شماها درمملکت ایران هستند چه بهتر که همیشه عقب افتاده باشید ...لااقل اطلاعات ندارید ..درمورد پول آینده حلال وحرام بخورد تو سرتان ...شما تمام رسمتان حرام است .

سوال امنیتی :1+76 = ?