مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟

1401/08/28
مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟

ما سعی می کنیم در مقاله مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد مزرعه بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین بپردازیم و مراحل راه اندازی فارم بیت کوین رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین برای خودتون مزرعه استخراج بیت کوین راه اندازی کرده و درآمد زیادی به دست بیارین. در سال های اخیر با افزایش تعداد افرادی که تمایل به استخراج بیت کوین دارن، استخراج ارز دیجیتال بیت کوین سخت شده و دیگه مثل گذشته امکان استخراج بیت کوین با کامپیوترهای معمولی وجود نداره و برای استخراج نیازمند رایانه های فوق پیشرفته و راه اندازی مزرعه بیت کوین هستیم.

امروزه با گسترش اینترنت، اکثر مردم به سمت استخراج بیت کوین سوق داده شدن. ماینینگ بیت کوین فرایندی هست که میشه اون رو بدون خرید واقعی ارز دیجیتال به دست آورد. از این طریق میشه بیت کوین های جدیدی ایجاد کرد که وارد گردش و بلاک چین اضافی میشن. ولی بسیاری از ماینرها به سود کم راضی نیستن و به سراغ مزرعه بیت کوین یا فارم بیت کوین میرن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد مزرعه بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین بپردازیم و مراحل راه اندازی فارم بیت کوین رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

شاید برایتان مفید باشد: استخراج بیت کوین چیست؟

مزرعه بیت کوین چیست؟

مزرعه بیت کوین چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمال اسم مزرعه بیت کوین رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که مزرعه بیت کوین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که زمانی که تعداد زیادی دستگاه یا ریگ ماینر در یه جا جمع بشن و با استفاده از اون ها استخراج ارز دیجیتال بیت کوین انجام بشه، به اون مکان مزرعه بیت کوین گفته میشه. به عبارت دیگه، مزرعه بیت کوین فضای بزرگی هست که بیشتر شبیه یه انبار یا سوله هست که در اون تجهیزات کامپیوتری با سیستم های خنک کننده مرکزی قرار داره و خنک کننده ها مانع گرم شدن دستگاه های ماینر یا ریگ ها در مدت استفاده طولانی میشن.

مقاله پیشنهادی: بعد از استخراج تمام واحدهای بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟

جالب اینجاست که بدونین مزرعه استخراج بیت کوین در حقیقت به تعداد زیادی ماینر گفته میشه که در یه محیط مثل سوله در اطراف شهر به کار گرفته میشن تا بیت کوین استخراج کنند. وجه شباهت این مکان با مزرعه در کنار شهر بودن و تولید هست. در اصل میشه گفت مزرعه بیت کوین مثل مزارع دیگه از چند تولیدکننده تشکیل شده و محصول اون نیز ارز دیجیتال بیت کوین هست. این سوله ها معمولا خارج از شهر هستن، چون صدای فن ها و کامپیوترهایی که در اونجا وجود دارن، بسیار زیاد و اذیت کننده هست. همچنین از اونجایی که مزرعه استخراج بیت کوین به برق زیادی نیاز دارن، شهرک های صنعتی گزینه مناسبی برای تعبیه اون ها هستن.

ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین

ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین

همونطور که گفتیم، مزرعه استخراج بیت کوین به جایی گفته میشه که در اون تعداد زیادی ماینر قرار داده میشه و در اون استخراج بیت کوین انجام میشه. البته تعداد دستگاه های ماینر در تشکیل مزرعه اهمیت زیادی نداره. ساخت مزرعه بیت کوین باید دارای برخی مشخصات و ویژگی ها باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مزرعه بیت کوین چیست؟ به بررسی ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین بپردازیم.

• یکی از ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین، استقلال هست. فارم بیت کوین از همه دستگاه ها، دولت ها، افراد و اشخاص مستقل بوده و تحت سلطه هیچ کسی نیست.

مقاله پیشنهادی: سرنوشت ماینرها بعد از استخراج آخرین بیت کوین

• یکی دیگه از ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین، ناشناس بودن هست. این روزها بانک ها تقریبا همه چیز رو درباره مشتریان خودشون می دونن. تاریخچه اعتبار، آدرس، شماره تلفن، میزان درآمد، اطلاعات فردی و مالی. ولی این موضوع در مزرعه بیت کوین فرق داره و برای داشتن کیف پول نیازی به ارائه اطلاعات شخصی نیست و کسی به هویت شما دسترسی نداره.

• یکی دیگه از ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین، شفاف بودن هست. ناشناس بودن بیت کوین تنها نسبی هست، چون هر معامله بیت کوین که تا الان اتفاق افتاده، در بلاک چین ذخیره میشه. از نظر تئوری اگه آدرس کیف پول شما به صورت عمومی به کار گرفته بشه، هر کسی می تونه با مطالعه دقیق دفتر کل بلاک چین میزان پول در اون رو بدونه.

• یکی دیگه از ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین، سرعت هست. شبکه بیت کوین پرداخت رو تقریبا بلافاصله پردازش می کنه. به طور معمول دریافت پول فقط چند دقیقه طول می کشه تا کسی در اون طرف دنیا قرار داشته باشه، در حالی که انتقال عادی بانکی ممکنه چند روز طول بکشه.

مراحل راه اندازی فارم بیت کوین چیست؟

مراحل راه اندازی فارم بیت کوین

بهتره بدونین راه اندازی فارم بیت کوین نیازمند منابع زیادی هست و بسیاری از مردم عادی با سرمایه های معمولی نمی تونن این کار رو انجام بدن. همچنین برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین در ایران به مجوز وزارت صمت نیاز دارین. در صورتی از منابع کافی برای شروع کار برخوردار هستین و می تونین مجوز وزارت صمت رو دریافت کنین، برای راه اندازی فارم بیت کوین باید مراحل زیر رو انجام بدین:

• تهیه کیف پول بیت کوین

یکی از مراحل راه اندازی فارم بیت کوین این هست که ابتدا باید برای خودتون کیف پول بیت کوین تهیه کنین. به طور کلی، کیف پول های بیت کوین رو به سه دسته نرم افزاری، سخت افزاری و والت های کاغذی تقسیم می کنند. از کیف پول های رمزنگاری شده برای ذخیره و نگهداری آدرس عمومی و خصوصی شما در بیت کوین استفاده میشه که امنیت دارایی های شما رو تضمین می کنند.

• انتخاب مکان مناسب

یکی دیگه از مراحل راه اندازی فارم بیت کوین، انتخاب مکان مناسب برای تشکیل مزرعه هست. مکان مناسب برای این کار باید دسترسی مناسب به برق سه فاز رو داشته باشه و به راحتی بشه اونجا رو خنک کرد. در انتخاب مکان، به قیمت برق منطق نیز توجه داشته باشین. باید مکانی رو انتخاب کنین که پایین ترین قیمت برق و کمترین حوادث، قطعی و اختلالات برقی رو داشته باشه.

• آماده کردن مکان برای نصب تجهیزات

یکی دیگه از مراحل راه اندازی فارم بیت کوین این هست که مکان انتخابی خودتون رو برای نصب تجهیزات آماده کنین. شما باید فضای مناسب و ایمنی با گردش مناسب هوا و امکان رفت و آمد بین تجهیزات ماینینگ آماده کنین. در صورتی که مزرعه استخراج بیت کوین خودتون رو در فضایی بسته مستقر می کنین، اون فضا باید مجهز به سیستم های خنک کننده و تهویه هوا باشه. همچنین باید مزرعه شما به ژنراتورهای برق و UPSهای قوی مجهز باشه تا در صورت قطعی برق بتونه به کار خودش ادامه بده.

• خریداری و نصب تجهیزات

یکی دیگه از مراحل راه اندازی فارم بیت کوین، خریداری و نصب تجهیزات ماینینگ هست. قدرتمندترین ماینرهایی رو که می تونین، تهیه و در محله فارم خودتون نصب کنین. بهتره بدونین دستگاه های ماینر یا استخراج کننده امروزی مثل ماژول کردن تعداد زیادی پردازنده آی سیک قدرتمند ساخته میشن.

آیا راه اندازی مزرعه بیت کوین در ایران قانونی است؟

آیا راه اندازی مزرعه بیت کوین در ایران قانونی است؟

تا سال 1398 هیچ قانونی برای راه اندازی مزرعه استخراج بیت کوین در ایران وجود نداشت و ورود دستگاه های ماینر به داخل کشور ممنوع بود. همچنین اگه دستگاه توسط افرادی وارد میشد، گمرک اون رو مصادره می کرد، ولی در تیر ماه 98 گمرک نامه ای به ستادهای نظارت و گمرکات اجرایی کشور ارسال کرد که ورود ماینر به داخل کشور ممنوع نیست، البته فقط با دریافت مجوز از وزارت صنعت و معدن امکان واردات ماینرها رو دارن. برای دریافت مجوز واردات در قدم اول باید به سایت بهین یاب مراجعه کرده و برای راه اندازی فارم بیت کوین درخواست بدین.

در این درخواست باید مشخصات محل ایجاد فارم بیت کوین و ماینرهای خودتون رو بنویسین. بعد از این به شما یه مجوز 6 ماه برای شروع روند کار داده میشه. شما باید مراحل خرید و تجهیز سوله رو شروع کنین. بعد از اتمام کار می تونین مجوز بهره برداری رو دریافت و کار خودتون رو شروع کنین. اولین شرط برای دریافت این مجوز نیز این هست که واحد در نظر گرفته شده برای استخراج باید کاربری صنعتی داشته باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مقاله مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟ اطلاعاتی در مورد مزرعه بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های اصلی ساخت مزرعه بیت کوین بپردازیم و مراحل راه اندازی فارم بیت کوین رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین برای خودتون مزرعه استخراج بیت کوین راه اندازی کرده و درآمد زیادی به دست بیارین. همونطور که گفتیم، مزرعه استخراج بیت کوین در حقیقت به تعداد زیادی ماینر گفته میشه که در یه محیط مثل سوله در اطراف شهر به کار گرفته میشن تا بیت کوین استخراج کنند.


نظرات کاربران در مورد مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟
سوال امنیتی :6+72 = ?