17 میلیارد دلار ورودی برای ETFهای بیت کوین ایالات متحده

نوشته شده در : 1403/05/01
17 میلیارد دلار ورودی برای ETFهای بیت کوین ایالات متحده

جستجو

خرید بیت کوین در آمریکا هنوز که هنوزه پیشتاز است. جریان مداوم به ETF های بیت کوین نقطه ای منعکس کننده تقاضای قوی و رو به رشد برای وسایل نقلیه سرمایه گذاری بیت کوین تنظیم شده است. در یک دستاورد برجسته، صندوق‌های سرمایه‌گذاری نقدی بیت‌کوین (ETF) ایالات متحده در مجموع بیش از 17 میلیارد دلار ورودی به دست آوردند و رکورد جدیدی را ثبت کردند.
بر اساس استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین توسط Farside Investors، جریان خالص ورودی عمدتاً توسط IBIT BlackRock انجام شده است که به تنهایی 18.968 میلیارد دلار جمع آوری کرده است. FBTC فیدلیتی نیز با درآمد خالص 9.962 میلیارد دلار سهم قابل توجهی داشت.
در مقابل، GBTC Grayscale خروجی خالص قابل توجهی از 18.694 میلیارد دلار را تجربه کرد که نشان دهنده تغییر اولویت در بین سرمایه گذاران است. با این حال، این رقم به طور قابل توجهی کمتر از ورودی خالص 422 میلیون دلاری بود که در 16 جولای مشاهده شد. 
با وجود این، IBIT بلک راک به رشد خود ادامه داد و بالاترین جریان خالص ورودی روز را با 110.37 میلیون دلار برای حجم معاملات 1.21 میلیارد دلار ثبت کرد. Fidelity FBTC تنها صندوقی بود که جریان خالص ورودی را گزارش کرد و در 17 جولای 2.83 میلیون دلار اضافه کرد.
در مقابل، GBTC Grayscale و BITB Bitwise به ترتیب با خروجی خالص 53.86 و 6 میلیون دلاری مواجه شدند. هفت صندوق دیگر، از جمله ARK Invest و 21Shares’ ARKB، جریان صفر را برای روز گزارش کردند.
کل حجم بیت کوین ایالات متحده در 17 ژوئیه 1.79 میلیارد دلار بود که نسبت به اوج ماه مارس که حجم روزانه از 8 میلیارد دلار فراتر رفت، کاهش قابل توجهی داشت. قبل از رکورد کنونی، این ETF ها از زمان راه اندازی خود در ژانویه، مجموع ورودی خالص 16.59 میلیارد دلاری را جمع آوری کرده بودند که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران ثابت علی رغم نوسانات ورودی روزانه است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/us-bitcoin-spot-etfs-17-billion-net-inflows

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد 17 میلیارد دلار ورودی برای ETFهای بیت کوین ایالات متحده
سوال امنیتی :6+50 = ?