180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفت

1402/11/28
180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفت

طبق خبرهای منتشر شده، یک حمله فیشینگ رخ داده و 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است. بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. البته قبل از سرمایه گذاری در رمز ارزها باید اخبار مربوط به کریپتوکارنسی ها را دنبال کنید.
با توجه به تجزیه و تحلیل پلتفرم Lookonchain، یک معامله گر کریپتو با یک حمله فیشینگ روبرو شد که بیش از 180 میلیون توکن BEAM را در روز چهارشنبه تحت تاثیر قرار داد و بر قیمت توکن تاثیر گذاشت. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس معاملات PlayDapp را بعد از هک به حالت تعلیق درآورد، قیمت PLA واکنش نشان داد.
180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است!
در یک پست شبکه اجتماعی X(توییتر سابق)، Lookonchain یک کلاهبرداری رمزنگاری جدید را افشا کرد که در 15 فوریه رخ داده بود. همانطور که پلتفرم تجزیه و تحلیل توضیح داده است، آدرس کریپتویی تحت اسم Kirilm مورد حمله قرار گرفته است و توکن های BEAM این ولت به سرقت رفته است. کاربران ظاهرا قربانی را یک معامله گر ارز دیجیتال به نام Kirill Marinov شناسایی کردند. طبق اطلاعات ارائه شده، قربانی 180.25 میلیون توکن BEAM به ارزش تقریبی 5.14 میلیون دلار را به حسابی با عنوان Fake-Phishing2910 از دست داده است. اگر قصد ترید در بازار کریپتو را دارید، باید امنیت در ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
مدت کوتاهی بعد از سرقت توکن های BEAM، آدرس کلاهبردار کل توکن های BEAM سرقت شده را حذف کرد و آنها را با 1629 اتریوم به ارزش تقریبی 4.6 میلیون دلار مبادله کرد. بر اساس پلتفرم ضد کلاهبرداری Web3 Scam Sniffer قربانی تراکنش افزایش کمک هزینه را امضا کرد که به کلاهبرداری امکان دسترسی به توکن ها را می داد. علاوه بر این، پست X توضیح داد یک آدرس کیف پول ایمن است. با این حال، این نوشته جزئیات بیشتری در مورد قربانی، تاکنیک های دقیق استفاده شده توسط کلاهبرداری و هویت آنها فاش نکرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفت
سوال امنیتی :5+60 = ?