چرا کمیته اتحادیه اروپا اولین قانون هوش مصنوعی را تایید کرد؟

نوشته شده در : 1402/11/26

طبق خبرهای منتشر شده، کمیته اتحادیه اروپا اولین قانون هوش مصنوعی را تایید کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا کمیته اتحادیه اروپا به قوانین مربوط به هوش مصنوعی(AI) چراغ سبز نشان داد؟ به نظر شما آیا هوش مصنوعی می تواند در اروپا توسعه پیدا کند؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار فعالیت کرده و رمز ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنید. برای این کار باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. همچنین باید یک کیف پول برای ذخیره رمز ارزهای خودتان تهیه کنید. هوش مصنوعی یکی از فناوری های نوظهوری است که نقش مهمی در معاملات ارزهای دیجیتال دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی تایید اولین قانون هوش مصنوعی توسط کمیته اتحادیه اروپا بپردازیم.

ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال

هوش مصنوعی(AI) یکی از مهم ترین دستاوردهای دنیای تکنولوژی است که باعث شگفتگی بسیاری از افراد شده است. این فناوری در اصل سیستم های کامپیوتری و ماشین های توسعه یافته ای هستند که می توانند کارهایی انجام دهند که برای انجام یا تکمیل آنها به هوش انسانی نیاز است. هوش مصنوعی می تواند محیط و موضوعات مختلف را درک کند و می تواند مانند ذهن انسان، مطالب مختلفی را یاد بگیرد. هوش مصنوعی اخیرا وارد بازار ارزهای دیجیتال نیز شده است و استفاده از آن مزایای زیادی به همراه دارد.
جالب است بدانید، هوش مصنوعی در ارزهای دیجیتال می تواند ساختار بازار کریپتو را بهبود دهد و به طور چشمگیری فناوری AI کارایی بلاک چین را توسعه و گسترش می دهد. ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال می تواند خیلی پیچیده تر باشد. شما می توانید با کمک هوش مصنوعی معاملات ارز دیجیتال را به صورت خودکار انجام دهید و قیمت رمز ارزها را پیش بینی کنید. کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال نامحدود هست. علاوه بر معاملات خودکار و پیش بینی قیمت، از این تکنولوژی می توان در مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه نیز استفاده کرد.

تایید اولین قانون هوش مصنوعی توسط کمیته اتحادیه اروپا

توجه داشته باشید که کمیته اتحادیه اروپا اولین قانون هوش مصنوعی(AI) را تایید کرد. این تایید بعد از رای کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تصویب متن نهایی قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. همچنین قانون گذاران اتحادیه اروپا در پارلمان اروپا در 13 فوریه توافق اولیه را در مورد مقررات پیشگامانه برای هوش مصنوعی تصویب کردند. این زمینه را برای اولین قانون متمرکز بر هوش مصنوعی در دنیا فراهم می کند، با رای پارلمان برای ماه آوریل برنامه ریزی شده است.
نکته قابل توجه این است که کمیته های بازار داخلی و آزادی های مدتی با 71 رای موافق در برابر 8 رای مخالف موافقت موقت قانون هوش مصنوعی را تایید کردند. این قانون در نظر دارد دستورالعمل هایی را برای فناوری هوش مصنوعی در حوزه های مختلفی مانند بانکداری، ارزهای دیجیتال و..... تعیین کند. به این ترتیب، فناوری هوش مصنوعی باید بتواند در چارچواب این قوانین و مقررات فعالیت کنند. هدف از اعمال قوانین برای هوش مصنوعی، تامین امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی است. به طور کلی می توان گفت، اروپا قصد دارد استفاده از فناوری هوش مصنوعی و ربات ChatGPT را توسعه دهد. یکی از مسائل مهم در بررسی هوش مصنوعی در ارزهای دیجیتال شناسایی کاربرد هوش مصنوعی(AI) در بلاک چین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی تایید اولین قانون هوش مصنوعی توسط کمیته اتحادیه اروپا بپردازیم. همانطور که گفته شد، هوش مصنوعی یک فناوری جدید در حوزه ارزهای دیجیتال است که کمیته اتحادیه اروپا اولین قانون هوش مصنوعی را تایید کرده است. به نظر می رسد استفاده از هوش مصنوعی در کشورهای اروپایی توسعه خواهد یافت.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کمیته اتحادیه اروپا اولین قانون هوش مصنوعی را تایید کرد؟
سوال امنیتی :5+60 = ?