افزایش سود 3 ماهه چهارم صرافی ارز دیجیتال Coinbase

افزایش سود 3 ماهه چهارم صرافی ارز دیجیتال Coinbase

نوشته شده در : 1402/11/27

توجه داشته باشید که ارزش بازار صرافی کوین بیس 37 درصد افزایش یافته است، چون بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد و تحلیلگران نتایج قوی Q4 را اعلام می کنند. سهام صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) در آستانه اعلام سود سه ماهه چهارم خود در روز پنجشنبه افزایش یافته است و تحلیلگران از حجم معاملات قوی در این سه ماهه خبر می دهند.
سهام صرافی رمز ارز Coinbase در هفته گذشته همراه با افزایش اخیر بیت کوین بیش از 37 درصد افزایش یافته است. تحلیلگران انتظار دارند زمانی که این شرکت نتایج سه ماهه چهارم خودش را در روز پنجشنبه گزارش می دهد، اعداد قوی داشته باشد. بر اساس داده های جمع آوری شده از MarketWatch و FactSet اجماع تحلیلگران حاکی از افزایش درآمد قوی کوین بیس در سه ماهه چهارم است که با حدود 22 درصد افزایش نسبت به سه ماهه سوم به 825 میلیون دلار رسیده است.
پیش بینی می شود که بخشی از این حجم معاملات از حجم معاملات قوی ناشی می شود و تحلیلگران پیش بینی می کنند که تقریبا دو برابر شده است از 76 میلیارد دلار در سه ماهه سوم به 412.7 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم. تخمین ها همچنین کوین بیس را به گزارش سود هر سهم در سه ماهه چهارم 0.02 دلار نشان می دهد که نسبت به ضرر 0.01 دلاری گزارش شده قبلی آن در سه ماهه سوم، نوسانی دارد. کوین بیس که یکی از انواع صرافی های رمزارز است، از محبوبیت زیادی برخوردار است.
بر اساس داده های کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته 16.3 درصد افزایش یافته است. در 13 فوریه پلتفرم معاملات رقیب رابین هو افزایش درآمد کلی را در سه ماهه چهارم منتشر کرد، همچنین به دلیل جهش درآمد معاملات ارزهای دیجیتال، درآمد سه ماهه چهارم رابین هود نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش سود 3 ماهه چهارم صرافی ارز دیجیتال Coinbase
سوال امنیتی :1+53 = ?