آیا ارز اتریوم(ETH) می تواند از مقاومت 2700 دلار عبور کند؟

نوشته شده در : 1402/11/25

با توجه به تحلیل های انجام شده، اگر ارز اتریوم(ETH) بتواند از مقاومت 2700 دلاری عبور کند، می تواند وارد یک رالی قیمتی شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما آیا قیمت اتریوم می تواند بالای مقاومت 2700 دلاری تثبیت دهد؟ اگر اتریوم نتواند مقاومت 2700 دلاری را به سمت بالا بشکند، تا کجا ریزش خواهد کرد؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، ابتدا باید وضعیت ارز اتریوم را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید. همچنین شما باید خبرهای مهم پیرامون اتریوم را مطالعه کنید و بهترین تصمیم را برای ترید ارز اتریوم بگیرید. به نظر می رسد اتریوم می تواند وارد یک روند صعودی قوی شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رد شدن اتریوم از مقاومت 2700 دلاری بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2650 دلار معامله می شود و در حال نزدیک شدن به مقاومت اصلی خود در ناحیه 2700 دلار است. اگر بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند، می تواند همچنان به رشد خود ادامه دهد. با توجه به وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال، احتمال عبور اتریوم از این مقاومت خیلی بالا است. تریدرها و تحلیلگران حرفه ای انتظار دارند اتریوم بتواند در این ماه یک رشد انفجاری را تجربه کند و سود زیادی را برای هولدرهای خود به ارمغان بیاورد.
جالب است بدانید، اتریوم در تایم فریم ماهانه، یک الگوی صعودی را نشان می دهد و طبق این الگو می تواند مقاومت 2700 دلاری را به سمت بالا بشکند. در غیر این صورت، اتریوم دوباره وارد روند اصلاح قیمتی می شود و ممکن است تا سطح پایین تری ریزش کند. نهنگ های اتریوم نیز اخیرا خریدهای بزرگی انجام داده اند که طبق داده های آنچین نیز می تواند یک رشد چشمگیری را در این نزدیکی ها تجربه کند. اگر قصد خرید ارز اتریوم را دارید، باید علاوه بر تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال را نیز جدی بگیرید و اخبار مهم پیرامون ارز اتریوم را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید از نوسانات و تغییرات قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید.

احتمال رد شدن اتریوم از مقاومت 2700 دلاری

توجه داشته باشید که اتریوم در حال نزدیک شدن به مقاومت مهم 2700 دلاری است و اگر بتواند این مقاومت خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. قیمت اتریوم بالاتر از سطح 2600 دلار افزایش یافته است و نزدیک به 2700 دلار خرید و فروش می شود. البته توجه داشته باشید که اتریوم یک ریزش جزئی را نیز در این اواخر تجربه کرد، با این حال گاوها در نزدیکی منطقه 2600 دلاری فعال بودند و این مسئله باعث شد تا قیمت اتریوم دوباره افزایش یابد.
ارز اتریوم حمایت 2600 دلاری را پیدا کرده است و در حال حاضر در حال تلاش برای افزایش مجدد است. مقاومت فوری نزدیک به سطح 2640 دلار است. همچنین یک الگوی شکست کوتاه مدت با مقاومت 2640 دلار در نمودار ETH/USD در حال شکل گیری است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 2680 دلار است. مقاومت اصلی بعدی نیز نزدیک به 2720 دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است افزایش یابد و مقاومت 2800 دلار را آزمایش کند. اگر گاوها و خریداران اتریوم همچنان فعال باشند، حتی می توانند قیمت اتریوم را به بالای مقاومت 2800 دلار برسانند. یکی از اولین قدم ها برای انجام معاملات اتریوم ساخت کیف پول اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رد شدن اتریوم از مقاومت 2700 دلاری بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد که در حال حاضر به سطح 2700 دلار نزدیک می شود. این سطح به عنوان ناحیه مقاومتی محسوب می شود که اگر اتریوم بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سمت مقاومت های بعدی خود حمله کند. در غیر این صورت وارد روند اصلاح قیمتی می شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ارز اتریوم(ETH) می تواند از مقاومت 2700 دلار عبور کند؟
سوال امنیتی :3+79 = ?