بیت کوین به شکستن رکوردهای وال استریت ادامه می دهد

بیت کوین به شکستن رکوردهای وال استریت ادامه می دهد

نوشته شده در : 1402/11/26

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به شکستن رکوردهای وال استریت ادامه می دهد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبارهای مهم پیرامون این ارز را مطالعه کنید تا بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنید.
توجه داشته باشید، بیت کوین در وال استریت موج می زند و بلک راک و فیدلیتی دو صادرکننده محبوب صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین رکوردها را شکستند. با نگاهی به روندهای اخیر، ETFهای بیت کوین در حال افزایش محبوبیت هستند که نشان می دهد سرمایه گذاران نهادی یا نهنگ ها با سر در حال غواصی هستند.
ETF بیت کوین فیدلیتی و BlackRock Spot رکورد وال استریت را شکست. مارک ولوسینسکی، مفسر ارزهای دیجیتال در 12 فوریه به X اشاره کرد و به افزایش شهاب ساختی ETF های بیت کوین بلک راک و فیدلیتی اشاره کرد. هر دوی آنها طی 30 روز دارایی های تحت مدیریت خیره کننده 3 میلیارد دلاری را جمع آوری کرده اند. این شاهکار تاریخی است و اولین بار است که یک ETF هر محصولی به چنین رشد سریعی در مدت کوتاه دست یافته است.
این تقاضای بی سابقه برای ETFهای بیت کوین نقطه از در میان روند گسترده تر پذیرش نهادی است. ولوسینسکی خاطرنشان می کند که بیش از ETF 5500 در طور تاریخ راه اندازی شده است. با این حال، هیچ کدام هنوز شاهد سطوح شور و اشتیاق در حال حاضر پیرامون ETFهای بیت کوین نبوده اند.
سرعتی که BTC AUM صادرکنندگان نقدی ETF همچنان به رشد خود ادامه می دهد، نشان دهنده تغییر قابل توجهی در احساسات سرمایه گذاران است. به طور خاص، وال استریت به طور قابل توجهی پتانسیل بیت کوین را به عنوان یک طبقه دارایی قابل دوام می شناسد. برای سال ها، مدیران برجسته وال استریت از جمله جیمی دیمون، رئیس جی پی مورگان این سکه را رد می کردند و می گفتند این سکه ای است و کلاهبرداری است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین به شکستن رکوردهای وال استریت ادامه می دهد
سوال امنیتی :4+36 = ?