چرا تاریخ صدور حکم CZ تا اواخر آوریل به تعویق افتاد؟

نوشته شده در : 1402/11/24

با توجه به خبرهای منتشر شده، تاریخ صدور حکم CZ تا اواخر آوریل به تعویق افتاده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا دادگاه تاریخ صدور حکم چانگ پنگ ژائو را به تعویق انداخته است؟ به نظر شما CZ به چند سال زندان محکوم می شود؟
بایننس یک صرافی ارز دیجیتال بزرگ و محبوبی است که شما می توانید در آن ارزهای دیجیتال مختلفی را خرید و فروش کنید. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق صرافی بایننس بود که اخیرا مرتکب جرم هایی شده است که دادگاه او را محکوم کرده است. قرار بود حکم این شخص به زودی صدور شود، ولی تاریخ آن تا اواخر آوریل به تعویق افتاد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد محکومیت چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی به تعویق افتادن تاریخ صدور حکم CZ تا اواخر آوریل بپردازیم.

چرا چانگ پنگ ژائو مجرم شناخته می شود؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا چانگ پنگ ژائو مجرم شناخته می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که چانگ پنگ ژائو(CZ) مدیر عامل سابق صرافی بایننس که به دلیل اتهامات پولشویی مجبور شد از سمت مدیر عاملی خود استعفا دهد، الان ممکن است به حبس طولانی مدت محکوم شود. CZ شهروند مولتی میلیاردر امارات متحده عربی است و احتمالا در این کشور ساکن شود، ولی او به دلیل نقض قانون اسرار بانکی اعتراف کرده است و دادستان ها و تحلیلگران می گویند که در بیشتر موارد مشابه چنین متهمانی زندانی شده اند. بایننس یکی از انواع صرافی های رمز ارز است.
چانگ پنگ ژائو به انواع فساد و پولشویی اعتراف کرده است. مجریان قانون آمریکا نگران هستند که مدیر عامل سابق بایننس بعد از رفتن به امارات متحده عربی دیگر به آمریکا برنگردد. به همین دلیل CZ را ممنوع الخروج کرده اند. انتظار می رود ژائو در فوریه 2024 به حبس محکوم شود. با توجه به پرونده تشکیل شده در 24 نوامبر، مقامات قضایی آمریکا اشاره کردند که او ممکن است با مجازات شدیدتری روبرو شود. پرونده اخیر وزارت دادگستری نشان می دهد که دادستان ممکن است ژائو را به 10 سال زندان محکوم کند.

به تعویق افتادن تاریخ صدور حکم CZ تا اواخر آوریل

توجه داشته باشید که حکم کیفری برای موسس بایننس چانگ پنگ ژائو تا 30 آوریل به تعویق افتاد. اعلامیه رسیدگی مجدد در 12 فوریه در دادگاه فدرال سیاتل ثبت شد. ژائو در ابتدا قرار بود در 23 فوریه بعد از اعتراف به اتهامات پولشویی محکوم شود. انتظار می رود که او با 18 ماه زندان روبرو شود. انتظار می رود که او با 18 ماه زندان روبرو شود، اگرچه پرونده 24 نوامبر از سوی دادستانی نشان می دهد که ممکن است با مجازات سخت تری از آنچه در ابتدا پیش بینی شده بود روبرو شود.
با این حال، برخی از افراد معقتد هستند که یک جمله طولانی تر بعید است. به گفته جان رید استارک، مقام سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ژائو ممکن است با محکومیت 12 تا 18 ماهه در یک زندان با حداقل امنیتی بر اساس دستورالعمل های مجازات ایالات متحده روبرو شود. با این حال، تیم حقوقی او احتمالا درخواست عدم حبس یا مجازات جایگزین را خواهند داشت و درخواست می کنند که مدت زندان با حبس خانگی و مشروط ترکیب شود. ژائو در حال حاضر با قرار وثیقه 175 میلیون دلاری به قید وثیقه آزاد است و در ایالات متحده در انتظار صدور حکم است. در 29 دسامبر نیز یک دادگاه فدرال ایالات متحده دستور داد که ژائو از سفر به خارج از ایالات متحده منع شود و دومین درخواست مدیر اجرایی سابق بایننس برای عزیمت به دبی قبل از محامه او را رد کرد. آشنایی با مزایا و معایب صرافی های ایرانی یکی از مسائل مهم برای انجام معاملات ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد محکومیت چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی به تعویق افتادن تاریخ صدور حکم CZ تا اواخر آوریل بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو(CZ) مدیر عامل سابق صرافی بایننس که به دلیل اتهامات پولشویی مجبور شد از سمت مدیر عاملی خود استعفا دهد، الان ممکن است به حبس طولانی مدت محکوم شود

 


نظرات کاربران در مورد چرا تاریخ صدور حکم CZ تا اواخر آوریل به تعویق افتاد؟
سوال امنیتی :6+95 = ?