آیا جریان ETF می تواند قیمت بیت کوین را به 112 هزار دلار برساند؟

1402/11/23

به نظر می رسد جریان های ETF می توانند قیمت بیت کوین را به 112 هزار دلار برسانند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا ETF می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟ به نظر شما قیمت بیت کوین برای خرید بیت کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند؟ چرا تریدرها نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند؟
بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای سرمایه است که افراد زیادی در این بازار مشغول خرید و فروش رمز ارزهایی مانند بیت کوین هستند. قیمت بیت کوین می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد که از جمله مهم ترین عوامل می توان به جریان های ETF اشاره کرد. به نظر می رسد این جریان ها می توانند قیمت بیت کوین را به 112000 دلار برسانند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رساندن قیمت بیت کوین به 112 هزار دلار توسط جریان های ETF بپردازیم.

ETF چه تاثیری بر قیمت بیت کوین می گذارد؟

از پذیرش ETF برای بیت کوین همیشه به عنوان یکی از عواملی یاد میشد که می توانست قیمت بیت کوین و آینده بیت کوین را به ماه برساند. ماه گذشته ETF بیت کوین به طور رسمی تایید شد و قیمت بیت کوین به سطح 49 هزار دلار رسید. ولی با توجه به فشار فروشی که در این ناحیه وجود داشت، قیمت بیت کوین خیلی نتوانست بالای ناحیه 49 هزار دلار دوام بیاورد و خیلی زود به سمت پایین آمد و به سطح 41 هزار دلار رسید. به نظر می رسد استقبال از ETF بیت کوین می تواند قیمت بیت کوین را دوباره به سمت بالا افزایش دهد.
برخی از تحلیلگران و کارشناسان برتر می گویند که تاثیر ETF بیت کوین بر قیمت این ارز آنچنان که تصور می شود مثبت نخواهد بود. ولی از طرفی هیجانات زیادی را به همراه دارد. ولی نظر بیشتر مردم بر این است که شاید در لحظه تاثیر زیادی در روند قیمت بیت کوین نداشته باشد، ولی ممکن است مانند طلا، در دراز مدت تاثیرات خودش را نشان دهد. هرچقدر تقاضا برای خرید سهام ETF بیت کوین زیاد شود، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود. چون ETF رابطه مستقیمی با قیمت بیت کوین دارد.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112 هزار دلار به دنبال جریان های ETF

توجه داشته باشید که اگر فشار خرید فعلی از سمت ETF بیت کوین ادامه یابد، قیمت بیت کوین می تواند به سطح 112 هزار دلار برسد. سناریوی بدتر حداقل 55 هزار دلار است که هنوز نزدیک به 15 درصد افزایش نسبت به سطح فعلی است. CryptoQuant ارائه دهنده داده های زنجیره ای روز یکشنبه اعلام کرد که اگر روند فعلی جریان های ورودی مربوط به صندوق های نقدی قابل معامله در بورس ادامه یابد، قیمت بیت کوین امسال می تواند به 112 هزار دلار برسد.
کی یانگ جو، مدیر عامل شرکت در X گفت که بدترین حالت برای بیت کوین حداقل 55 هزار دلار است یا تقریبا 15 درصد افزایش نسبت به قیمت روز دوشنبه. این اهداف بر اساس تاثیر جریان های ورودی بر ارزش بازار بیت کوین و نسبت متریکی که از لحاظ تاریخی نشان می دهد قیمت ها بیش از ارزش یا کمتر ارزش گذاری شده هستند، انجام شده اند. این شخص گفت که بازار بیت کوین شاهد 9.5 میلیارد دلار ورودی ETF در ماه بوده است که به طور بالقوه سقف تحقق یافته را تا 114 میلیارد دلار در سال افزایش می دهد. حتی با وجود خروجی های GBTC دلاری، افزایش 76 میلیارد دلاری می تواند سقف تحقق یافته را از 451 میلیارد دلار به 565-527 میلیارد دلار افزایش دهد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رساندن قیمت بیت کوین به 112 هزار دلار توسط جریان های ETF بپردازیم. همانطور که گفته شد، جریان های ETF می توانند قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را به 112000 دلار برسانند. به این ترتیب، سرمایه گذاران و هولدرهای بیت کوین می توانند سود زیادی به دست آورند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا جریان ETF می تواند قیمت بیت کوین را به 112 هزار دلار برساند؟
سوال امنیتی :2+37 = ?