شاخص های آنچین نشان می دهند که بازار بیت کوین ریسک بالایی دارد

1402/11/23
شاخص های آنچین نشان می دهند که بازار بیت کوین ریسک بالایی دارد

شاخص های زنجیره ای یا آنچین نشان می دهند که بازار بیت کوین(BTC) اکنون ریسک بالایی دارد. چندین نشانگر روی زنجیره توسط گلس نود به دلیل قرار گرفتن در منطقه خطر بسیار بالا علامت گذاری شده اند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید داده های آنچین مربوط به ارز بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید، پلتفرم تحلیل ارز دیجیتال گلس نود می گوید که شاخص های زنجیره ای که قیمت بیت کوین را ارزیابی و پیش بینی می کنند، وارد یک منطقه پرخطر شده و می توانند به این معنی باشند که ارز دیجیتال بیت کوین در مراحل اولیه یک بازار صعودی است.
در پستی در 10 فوریه، گلس نود به اشتراک گذاشت که شاخصی برای شناسایی قیمت گذاری بلند مدت بیت کوین در مقایسه با ارزش بازار آن، به بالای منطقه متوسط ریسک رفته است و کاملا در باند بالا قرار دارد. گلس نود(Glassnode) در گزارش قبلی در 8 فوریه اشاره کرد که سطح ریسک بالا معمولا در مراحل اولیه بازار صعودی بیت کوین مشاهده می شود، چون نشان می دهد سرمایه گذاران بلند مدت به سطح معنی دار سودآوری بازگشته اند.
شاخص ارزش بازار دارنده بلند مدت به ارزش تحقق یافته با هدف شناسایی زمانی که بیت کوین در مقایسه با ارزش منصفانه آن بیش از حد یا کمتر از ارزش است، می باشد. این ارزش بازار بیت کوین را با ارزش تحقق یافته مقایسه می کند. قیمتی که بیت کوین بین کیف پول های دارندگان بلند مدت منتقل می شود. احساسات کوتاه مدت بازار را از بین می برد و معیاری را ارائه می دهد که نشان می دهد آیا بازار بیش از حد گرم شده است.
گلس نود رتبه بندی ریسک بالا یا بسیار بالا را به هفت شاخص از مجموع ده نشان دهنده، از جمله MVRV، وضعیت سودآوری عرضه و سود زیان خالص محقق نشده اختصاص داد که نشان می دهد سطوح بسیار پایینی از سود تحقق یافته وجود دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شاخص های آنچین نشان می دهند که بازار بیت کوین ریسک بالایی دارد
سوال امنیتی :1+41 = ?