با اولین بانک برای نگهداری و معامله کریپتو آشنا شوید

با اولین بانک برای نگهداری و معامله کریپتو آشنا شوید

نوشته شده در : 1402/11/18

توجه داشته باشید که یکی از بانک های ایالات متحده است که به مشتریان اجازه می دهد تا رمز ارزها را در بررسی خروجی های رمزنگاری شده حساب نگه دارند. بانک بزرگ تصمیم استراتژیک برای بستن برنامه ارز دیجیتال موبایل خود و خروج از صحنه بعد از دریافت دستور رضایت OCC در اکتبر 2023 گرفت.
واست بانک، نهادی که ادعا می کند اولین موسسه بانکی ایالات متحده است که به مشتریان خود امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را در کنار یک حساب جاری سنتی می دهد، اپلیکیشن رمزنگاری موبایل خود را بسته و قصد خود را برای خروج از صنعت ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. همچنین در یک پرسش متداول ارسال شده در سایت بانک که اولین بار توسط American Banker مشاهده شد، Vast Bank اعلام کرد که از طریق انحلال ارزهای دیجیتال باقی مانده دارندگان را بازپرداخت خواهد کرد. در این بانک همانند صرافی ارز دیجیتال می توانید نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید.
وست بانک در سال 2019 وارد صنعت کریپتو شد و قبلا با صرافی ارز دیجیتال کوین بیس و SAP در برنامه بانکداری موبایلی این شرکت در سال 2021 شریک شده بود. با این حال، به گفته American Banker این بانک یک دستور رضایت از دفتر کنترلر صادر کرد. این بانک به مشتریان خود این امکان را می دهد تا رمز ارزهای خودشان را مانند کیف پول ارز دیجیتال نگهداری و ذخیره کنند.
طبق گزارشات، دستور OCC ادعا می کند که واست بانک گفته می شود در روش های نا امن یا نا مناسب پیرامون مدیریت و کنترل ریسک با تمرکز ظاهری بر دخالت موسسه در ارزهای دیجیتال مشارکت داشته است. در نوامبر 2023، کمی بعد از دستور Vast، OCC Bank بیانیه ای مطبوعاتی منتشر کرد که نشان می داد تلاش های خودشرا بر روی بانکداری سنتی متمرکز کرده و از ارزهای دیجیتال دور می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد با اولین بانک برای نگهداری و معامله کریپتو آشنا شوید
سوال امنیتی :5+98 = ?