ساختار بازار بیت کوین تغییر می کند، این به چه معناست؟

1402/11/23
ساختار بازار بیت کوین تغییر می کند، این به چه معناست؟

طبق خبرهای منتشر شده، ساختار بازار بیت کوین(Bitcoin) شروع به تغییر می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم پیرامون این ارز را مطالعه کنید. ارز بیت کوین در حال حاضر برای یک صعود پایدار تلاش می کند، چون به دنبال یک دوره نوسان در ابتدای سال به دنبال یک بالاترین رکورد جدید است.
نکته قابل توجه این است که بیت کوین هدف خودش را روی مرز 50 هزار دلار قرار داده است و بازیگران بازار بر صندوق قابل معامله در بورس اخیرا تایید شده و نصف شدن آتی به عنوان کاتالیزورهای کلیدی تاکید می کنند. در این زمینه هانتر هورسلی، مدیر عامل صندوق شاخص ارز دیجیتال Bitwise Invest پیشنهاد کرد که سال 2024 آماده است تا ارزش واقعی بیت کوین را در بازارهای سرمایه معرفی کند.
در پست X در 9 فوریه، هورسلی خاطرنشان کرد که ظهور ETFهای بیت کوین به طور قابل توجهی چشم انداز قیمت گذاری بیت کوین را تغییر داده است و امکان مشارکت گسترده تری در بازار را فراهم می کند که قبلا محدود بود. به گفته مدیر اجرایی، بازار وارد دوره جدیدی از کشف قیمت بیت کوین شده است و خاطرنشان کرد که بازار ارز اولیه ارز دیجیتال را مشخص خواهد کرد.
اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که معرفی ETFهای بیت کوین درها را برای گروه خاصی از سرمایه گذاران باز کرده است و تعداد پیشنهاد دهندگان را در بازار افزایش داده است. هورسلی این را به سناریویی تشبیه کرد که در آن تقاضا برای یک خانه ده برابر شد که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در پویایی قیمت ارز بیت کوین است. ساختار بازار بیت کوین نیز در پاسخ به اظهارات تغییر کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ساختار بازار بیت کوین تغییر می کند، این به چه معناست؟
سوال امنیتی :5+84 = ?