چرا ماینر CleanSpark نرخ هش خود را دو برابر می کند؟

نوشته شده در : 1402/11/18

جستجو

طبق خبرهای منتشر شده، ماینر CleanSpark قصد دارد نرخ هش خود را دو برابر کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ شرکت CleanSpark اکنون چگونه در حوزه استخراج ارز دیجیتال فعالیت می کند؟ آیا این خبر می تواند حوزه ماینینگ بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات قیمتی زیادی دارد. اگر شما قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید. همچنین باید خبرهای مهم پیرامون بیت کوین را زیر نظر بگیرید. ماینر CleanSpark اخیرا تصمیم گرفته است تا نرخ هش خودش را دو برابر کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی دو برابر شدن نرخ هش ماینر CleanSpark بپردازیم.

آشنایی با استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین(BTC) یک کار پرزحمت، پر هزینه و تنها در شرایط و زمان های خاصی سودآور است. با این حال، ماینینگ برای بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند به رمز ارزها جذابیت زیادی دارد، چون ماینرها برای کار خود با توکن های رمزنگاری مانند بیت کوین پاداش به دست می آورند. البته توکن هایی که ماینرها پیدا می کنند، مجازی هستند و در دفتر کل بلاک چین بیت کوین ثبت شده اند. استخراج بیت کوین، پروسه ایجاد بیت کوین(BTC)های جدید با حل کردن یک پازل است. ایجاد بیت کوین جدید با حل مسئله ریاضی به کمک سیستم های محاسباتی مجهز به تراشه های تخصصی است که برای حل این مسائل با یکدیگر رقابت می کنند.
ماینرهای بیت کوین علاوه بر دریافت پاداش در ازای حل مسائل رمزنگاری شده، با تایید تراکنش های شبکه بیت کوین نیز پاداش به دست می آورند و از این روش کسب درآمد می کنند. در واقع روزانه بیش از 300 هزار خرید و فروش در شبکه بیت کوین نهایی می شود که تایید هر کدام از این تراکنش ها به عملیات دستگاه های ماینر نیاز دارند. به همین دلیل برای جبران هزینه محاسبات و اضافی شدن بلوک های جدید به بلاک چین، پاداشی برای ماینرهای بیت کوین تعلق می گیرد. با این کار حتی با پایان استخراج بیت کوین همچنان ماینرها از راه پردازش تراکنش های بیت کوین پاداش به دست می آورند.

دو برابر شدن نرخ هش ماینر CleanSpark

توجه داشته باشید که ماینر بیت کوین CleanSpark قرار است با نزدیک شدن به هاوینگ، نرخ هش را دو برابر کند. همچنین CleanSpark انتظار دارد زمانی که بیت کوین ریگ های ماینینگ را از چهار مرکز جدید خریداری کرده است، به موقع دو برابر شود تا بیت کوین نصف شود. به عبارت دیگر، شرکت CleanSpark قرار است بعد از هاوینگ بیت کوین، نرخ هش خودش را در نیمه اول سال 2024 دو برابر کند. ماینر با خرید چهار تسهیلات جدید ماینینگ قبل از نصف شدن پاداش استخراج ارز موافقت کرد.
CleanSpark در 6 فوریه اعلام کرد که سه تاسیسات ماینینگ در می سی سی پی را به قیمت 19.8 میلیون دلار خریداری کرده است که بعد از نهایی شدن خرید، 2.4 اگزا هش در ثانیه تولید می کند. این شرکت همچنین با خرید یک مرکز استخراج اضافی در دالتون، جورجیا به مبلغ 6.9 میلین دلار موافقت کرد که 0.8 اگزا هش در ثانیه تولید خواهد کرد. با این وجود، این تاسیسات در حال ساخت است و تا آوریل 2024 آماده نخواهد شد. سهام این شرکت نیز در روز بعد از اعلام آن شاهد افزایش 12 درصدی بود. شناخت روش های انتقال بیت کوین یکی از مسائل مهم در انجام معاملات ارز دیجیتال و بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه: 
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی دو برابر شدن نرخ هش ماینر CleanSpark بپردازیم. همانطور که گفته شد، استخراج بیت کوین یکی از حوزه هایی است که کاربران زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. CleanSpark یکی از شرکت های استخراج کننده بیت کوین است که قصد دارد بعد از هاوینگ بیت کوین، نرخ هش خودش را دو برابر کند.

 

نظرات کاربران در مورد چرا ماینر CleanSpark نرخ هش خود را دو برابر می کند؟
سوال امنیتی :4+96 = ?