کاردانو بیش از 5000 قرارداد هوشمند را در ماه فوریه ثبت کرده است

1402/11/24
کاردانو بیش از 5000 قرارداد هوشمند را در ماه فوریه ثبت کرده است

کاردانو بیش از 5 هزار قرارداد هوشمند را در ماه فوریه ثبت کرده است. کاردانو بعد از ادغام عملکرد قرارداد هوشمند در شبکه خود یک رشد قیمت چشمگیری را تجربه کرده است. برای خرید و فروش کاردانو باید به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که در پایان سال 2023، فینبولد گزارش داد که پلتفرم قراردادهای هوشمند Plutus-v1 در کاردانو میزبان 14302 قرارداد هوشمند بود، به این معنی که تعداد آنها در طول سال 10 هزار عدد افزایش یافت. در حالی که این ارقام چشمگیر بوده و هستند، داده های محاسبه شده توسط فینبولد نشان می دهد که این روند نه تنها ادامه داشت، بلکه به طور قابل توجهی در ژانویه و فوریه 2024 سرعت گرفت.
قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت در شبکه کاردانو اخیرا توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال در بازار کریپتو را به سمت خود جلب کند. افزایش تعداد قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو به معنی انعطاف پذیری و سرعت بالای شبکه کاردانو است. توسعه دهندگان می توانند با استفاده از شبکه کاردانو، قراردادهای هوشمند مختلفی را پیاده سازی کنند و به هدف خود برسند.
افزایش تعداد قراردادهای هوشمند میزبانی شده در شبکه کاردانو به این معنی است که شبکه کاردانو(Cardano) می خواهد عملکرد شبکه خودش را بهبود ببخشد. به این ترتیب، توسعه دهندگان می توانند از قابلیت های شبکه کاردانو مانند مقیاس پذیری و سرعت عمل بالاتر بهره ببرند. انتظار می رود شبکه کاردانو تا پایان سال 2024 تعداد قراردادهای هوشمند میزبانی شده خودش را افزایش دهد که این مسئله قیمت ارز کاردانو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. هرچقدر تعداد قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو بیشتر شود، تقاضا برای خرید ارز ADA افزایش می دهد و با افزایش تقاضا برای خرید ارز ADA قیمت این ارز نیز بالا می رود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاردانو بیش از 5000 قرارداد هوشمند را در ماه فوریه ثبت کرده است
سوال امنیتی :1+46 = ?