احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112000 دلار در امسال

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112000 دلار در امسال

نوشته شده در : 1402/11/24

بنیانگذاران CryptoQuant برای بیت کوین در امسال هدف 112000 دلاری را قرار دادند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله بیت کوین را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که بنیانگذاران شرکت تحلیلی CryptoQuant گفته اند که ارز بیت کوین(BTC) امسال می تواند به سطح 112 هزار دلار برسد. عامل اصلی این افزایش قیمت می تواند جریان های ETF باشد. بیت کوین ممکن است بر اساس ورودی به ETFها به 112 هزار دلار برسد. کی یانگ جو، مدیر عامل و بنیانگذار CryptoQuant در پست جدیدی در X در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال و تاثیر جریان های ورودی به صندوق ETF بیت کوین توضیحاتی ارائه داد که سرمایه گذاران می توانند دیدگاه بهتری نسبت به بازار بیت کوین داشته باشند.
این تحلیلگر از اندیکاتور Realized Cap برای پیش بینی قیمت بیت کوین استفاده کرده است. شما نیز اگر می خواهید از صحت و درستی این پیش بینی مطمئن شوید، می توانید این اندیکاتور را در چارت قیمت بیت کوین فعال کنید و قیمت بیت کوین را بر اساس آن پیش بینی کنید. مقاومت های مهمی در نمودار بیت کوین دیده می شود که اگر بیت کوین بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری دست یابد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
Realized Capp به یک مدل سرمایه گذاری برای بیت کوین اشاره می کند که ارزش کل دارایی را با این فرض محاسبه می کند که ارز واقعی هر سکه در گردش، قیمتی است که در آن آخرین معامله در بلاک چین انجام شده است. اگر رض شود که تراکنش قبلی هر توکن شامل تغییر دست برای آن بوده است، آخرین قیمت انتقال با مبنای هزینه سکه مطابقت دارد. از آنجایی که سقف تحقق یافته اساسا مبنای هزینه تمام سرمایه گذاران را جمع آوری می کند، یکی از راه های نگاه کردن به متریک، اندازه گیری کل سرمایه گذاری است که دارندگان روی سکه گذاشته اند.
به طور طبیعی، زمانی که معاملات با قیمت نقدی بالاتر انجام می شوند، سقف تحقق یافته افزایش می یابد. چیزی که می تواند به ویژه بر روی Realized Cap در این چرخه تاثیرگذار باشد، ممکن است جریان ورودی ETF باشد. ETFهای نقدی که در نهایت ماه گذشته از سمت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید شد، بیت کوین را با قیمت های نسبتا بالاتری خریداری می کنند تا به دارایی های خود اضافی کنند، بنابراین سقف تحقق یافته را بالا می برند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 112000 دلار در امسال
سوال امنیتی :5+96 = ?