سیگنال فروش برای 2 ارزی که در این هفته بیش از حد خرید شده اند

نوشته شده در : 1402/11/25
سیگنال فروش برای 2 ارزی که در این هفته بیش از حد خرید شده اند

سیگنال فروش برای دو ارز دیجیتالی که در این هفته بیش از حد خریده شده اند، منتشر شد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال به سمت اصلاح سقوط کرده است، طوری که بیشتر رمز ارزها با قیمت های پایین تر از اوایل این هفته معامله می شوند. با این حال، برخی از رمز ارزهایی که احتمالا بیش از حد خریده شده اند، عقب مانده اند و هنوز به دنبال آن نیستند که می تواند نشان دهنده سیگنال فروش باشد.
علی رغم سناریوی نزولی کوتاه مدت، برخی از پروژه ها حرکت قوی خودشان را حفظ کرده اند که منجر به وضعیت خرید بیش از حد شده است. این می تواند فرصتی برای فروش برای تریدرهایی ایجاد کند که انتظار دارند این پروژه ها روند کلان را در این هفته دنبال کنند.
نکته قابل توجه این است که شاخص کل ارزش بازار کریپتو گواه اصلاح اخیر است. این شاخص از 23 ژانویه تا 13 فوریه 367.677 میلیارد دلار افزایش داد و به 1.839 تریلیون دلار رسید. سپس، 55.872 میلیارد دلار را در کمتر از 24 ساعت از دست داد که در حال حاضر به ارزش 1.784 تریلیون دلار است. توکن CHR در حال حاضر دارای بالاترین RSI هفتگی در بازار است که سیگنال فروش مرتبط با این قیمت ها را ایجاد می کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهایی را پیدا کنید که ممکن است شاهد رشد قابل توجه خواهند بود. به این ترتیب با خرید این رمز ارزها می توانید سود زیادی در آینده به دست آورید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سیگنال فروش برای 2 ارزی که در این هفته بیش از حد خرید شده اند
سوال امنیتی :4+74 = ?